Geen diploma om binnen Nederland als hoofdtrainer aan het werk te gaan, maar wellicht volgt hij Furguson op.quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hansie nieuwe trainer VVV? Zeg het maar jongens.
dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zit in een pizzeria, van z'n eigen centen.
Dat was echt zo geniaal.quote:
Hij heeft een zaadloze leuterquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef julian6 het volgende:
Wat zei simon nou? Ik verstond het niet
quote:
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van Jack.quote:
Zelfs de grappen van Hansie zijn beter.quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van Jack.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van JackSjek.
Pff ben blij dat je Schelvis er buiten laatquote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfs de grappen van Hansie zijn beter.
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Jivis het volgende:
blablabla Ten Have blablabla hoger beroep blablabla Cruijf
dat is wat ik hoor.
Dank voor de infoquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Fucking GERS PARDOEL op NLD 1wtf!
quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met dit onderwerp...
Je bedoelt Wilbert denk ik...quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit zei Wilfried gister ook bij Jinek op Zondag.
Zijn grappen zijn nog underground.quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zijn grappen worden zo ontzettend ondergewaardeerd.
idd nu ookquote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee wil al een minuut ofzo afkappen, maar het lukt niet
Inderdaad. Zijn zoon bakt er ook al niet veel vanquote:
Met je teampje!quote:
Viel nu wel mee, een programma heeft nou eenmaal een draaiboek en het ging nu wel erg lang door.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis die dorpsidioten in die Gamma-dugout eerlijk gezegd wel. Die hadden wel een frisse blik op het voetbal en konden die ook vaak mooi verwoorden...quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je wil Hans toch niet als schoonvaderquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Hansie heeft ook een dochter van 25, zou hij al bijna opa zijn?
Opa zeggen tegen de oude Hansquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je wil Hans toch niet als schoonvader
lijkt me idd verschrikkelijk zo'n adhd vent op de verjaardagenquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je wil Hans toch niet als schoonvader
Je zult maar met hem op 2e kerstdag aan de kalkoen moeten zitten...gaat ie goals van Zlatan uitbeeldenquote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lijkt me idd verschrikkelijk zo'n adhd vent op de verjaardagen
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je zult maar met hem op 2e kerstdag aan de kalkoen moeten zitten...gaat ie goals van Zlatan uitbeelden
quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, ja
Niet fucken met de NAC-verdediging.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, ja
Hij denkt ook al aan vervanging hoor. Ze was paar maanden terug ook al opstandig toen ze de bar niet wilde verlaten.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Die vriendin van hem is toch 19 ofzo? Gewoon jonger dan z'n dochter, netjes hoor.
Laatst moest hij toch op vrijdag met zijn gezin naar The Voice kijken? Ja, dan heb ik wel medelijden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Hoevaak zou Schelvis getrouwd zijn? Met Hansie, Genee en Derksen heb je al 8 huwelijken aan tafel
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Type-R het volgende:
Betalen om amateurs te kijken? serieus?
Wat doet jou wel wat tegenwoordig in deze vervallen maatschappij?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Deze babyboomernostalgie doet me nooit zoveel.
Kun je blikje red-bull voor kopen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.
Maximaal profiteren van de babyboomers zolang ze nog werken. Over paar jaar zijn de rollen immers omgedraaid.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat doet jou wel wat tegenwoordig in deze vervallen maatschappij?
Kleuterformaat misschien.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kun je blikje red-bull voor kopen.
Guldens jongen, guldensquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.
Vriend, Robben in vorm is nr1.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Een topfitte Robben hoort gewoon bij de 5 beste spelers van de wereld.
Michel Vorm penaltykiller
Juistquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Een topfitte Robben hoort gewoon bij de 5 beste spelers van de wereld.
kadum tisjquote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Vorm in robben, dat kan niet.
En Postma in Vorm ?quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Vorm in robben, dat kan niet.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Clarence op 15 jarige leeftijd interview met Genee.
"Daar ben ik weer."
Iddquote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis die commentaar levert op die val
Bij Emile's struikelmomentje waren er blijkbaar 30 onzichtbare berenklemmen op de grond gelegd, want hij ging neer als aangeschoten wild.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef julian6 het volgende:
Emile "hadden ze een draad gespannen?"
Hij mag dat.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Emile's struikelmomentje waren er blijkbaar 30 onzichtbare berenklemmen op de grond gelegd, want hij ging neer als aangeschoten wild.
..op zondagquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
*zucht* waar zouden we zijn zonder voetbal..
Topavond voor hem.quote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Olep het volgende:
Emile maakte toch een paar goede grappen, in de eerste helft van de show moest het publiek zelfs lachen.
Deze was beter...hier zat namelijk ook een stukje maatschappelijk engagement in...quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans vindt het erg ordinair dat Johan en Genee gaan zingen, dat laat hij graag aan hen over.
En dat is nog zijn beste nummer. (covertje natuurlijk)
Nummer 1 hit, dat moeten Johan en Wilfred nog maar zien te bereiken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze was beter...hier zat namelijk ook een stukje maatschappelijk engagement in...
Ga naar het PL topic of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef kip-kerrie het volgende:
ROOD!
ROOD VOOR CLICHY. 58e minuut.
vrijdag weer Barbara Barend.quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog iemand met een humoristische opmerking?
ron vlaaiquote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog iemand met een humoristische opmerking?
tyquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef Ties02 het volgende:
MP4
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a9375baba4a8ef81.mp4
quote:waar hij zich onderscheidt door een enorme kennis van zowel Nederlandse- en buitenlandse voetbal. Bovendien beschikt hij over een ruim arsenaal briljante en tevens subtiele grapjes die helaas bijna nooit door het publiek worden begrepen.
De dag dat Herman Brusselmans aanschuift, is de dag dat ik de vlag uithang en een miljoen euro doneer aan belgie.quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Als René na de winterstop niet terug is, mag die van mijn part lekker thuis op zijn duimpje blijven zuigen. Mis René niet echt of zo.
Erik Diekstra, Raoul Heertje, Kraaij, Boskamp, Schelvis, Aad de Mos & Everse hebben we allemaal nog achter de hand.
Een Herman Brusselmans & Hugo Camps mogen ook wel een keertje aanschuiven.
Herman Brusselmans zou echt de meest geniale aflevering aller tijden zijn. Lekker met Boskampie of Schelvis ernaast.quote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De dag dat Herman Brusselmans aanschuift, is de dag dat ik de vlag uithang en een miljoen euro doneer aan belgie.
Misschien kan Brusselmans een keertje met Boskamp meerijden? Dit MOET toch te regelen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef ThaTim het volgende:
Brusselmans en Boskamp, wat een combo
Moeten ze op z'n minst paar keer proberen tijdens VI Oranje!
Ik ruik een potentiele top-aflevering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien kan Brusselmans een keertje met Boskamp meerijden? Dit MOET toch te regelen zijn?
Dringt zich iets teveel op de voorgrond inderdaad. Hij heeft erg veel moeite met zijn rol als gast aan een vaste tafel, en heeft inhoudelijk ook niks tot weinig toe te voegen. Sterker nog hij is zelfs openlijk een successupporter. 'Ja de resultaten vielen bij Ajax tegen dus toen ben ik maar Barcelona gaan supporten' zonder zijn gezicht te vertrekkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Raoul Heertje sucks als gast.
De rest is goed ja. Ik mis hem ook niet echt.
Emile is sowieso geweldig. Alleen kan niet iedereen hem blijkbaar waarderen. Overigens valt het me op dat de laatste reeks afleveringen van een redelijk constant niveau. Begint weer tijd te worden voor een uitschietertje naar boven.quote:
Bos en Boskampquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wil Wouter Bos wel eens zien langskomen.
Voor te herstellen misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
TIJD NODIG VOOR WAT DAN?!?!?!
Vorige maand klonk hij anders heel gezond
nou hij was al 85 procent en volgt het voetbal wel. Ook zijn stukkies in VI zijn er nog en daar maakt hij een goede indruk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor te herstellen misschien?
Zoiets gaat met ups en downs.
Nou zo leuk is Extra Time niet, meer Studio Voetbal achtig.quote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat wel vaak in dat vlaamse programma over voetbal te lullen toch, dat moeten wel topshowtjes geweest zijn met hem en Jan
Het is wel een verschil om even vanuit je huis wat via de telefoon te bespreken of met de auto ergens naartoe moeten rijden om vervolgens anderhalf uur live op tv te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou hij was al 85 procent en volgt het voetbal wel. Ook zijn stukkies in VI zijn er nog en daar maakt hij een goede indruk.
Overslaan dusquote:
Schelveccioquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef Seam het volgende:
Schelveccio heeft zich echt ontpopt tot een baas zeg, de afgelopen maanden. Fantastisch
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef Seam het volgende:
Schelveccio heeft zich echt ontpopt tot een baas zeg, de afgelopen maanden. Fantastisch
Ja Hans en Johan praten over hem heen, maar hij heeft echt scherpe opmerkingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Maakte stiekem de beste grap gisteren.
HILARISCH, die humor van shelviequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
wat zegt emile nou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Geneiaal jammer dat Genee het niet leuk vindt en gewoon verder gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja... dat grapje was dan net weer leuk om het hogequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Geneiaal jammer dat Genee het niet leuk vindt en gewoon verder gaat.
Ik heb niet de indruk dat Gene en Derksen graag de show door een ander laten stelen.
Boskamp is ook alleen maar grappig omdat hij overkomt als een soort onverstaanbare Obelixquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik dan de enige die deze grap van Emile niet geweldig vond? Ik snap zijn humor wel, maar het zijn vaak wel 'glimlach-grappen', terwijl ik om Derksen en/of Boskamp soms echt helemaal stuk lig.
En ook Genee zijn opmerking m.b.t. tot Hansie vond ik prachtig! 'Hans, jij zou dus trainer van Tottenham kunnen worden? Nou, laat het niet uitlekken mensen!'
'Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop' was echt hilarischquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Boskamp is ook alleen maar grappig omdat hij overkomt als een soort onverstaanbare Obelix.
Zeker zekerquote:
Dit dus. 9 van de 10 keer is het dom geblaat. De psyche werkt niet zoals een wond of een beenbreuk die moet genezen. Maar dat zal wel weer te genuanceerd zijn en dat bekt niet zo lekker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is wel een verschil om even vanuit je huis wat via de telefoon te bespreken of met de auto ergens naartoe moeten rijden om vervolgens anderhalf uur live op tv te zijn.
Maar ik heb het gevoel dat de meeste hier niet gek veel ervaring hebben met dit soort problemen.
Daarom moet de oude Kraay ook nokken van JD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. 9 van de 10 keer is het dom geblaat. De psyche werkt niet zoals een wond of een beenbreuk die moet genezen. Maar dat zal wel weer te genuanceerd zijn en dat bekt niet zo lekker.
Nou jan, dat zou best eens kunnen!quote:
Juist, diequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop' was echt hilarisch
Hier is duidelijk te zien dat Emile's leuke grapjes niet boven het gebrul van Hans uitkomenquote:
LINKDUMPquote:
Dat was wel grappig, maar ook een beetje sneu voor Hansiequote:
Hopelijk komen ze aan het eind van het seizoen weer met een dvdje, dit moet wel bewaard blijven voor komende generaties.quote:
Ik hoor mezelf nu al tegen mijn (toekomstige) kinderen zeggen: 'VI, dat was me een geniaal programma, niet te geloven...dat soort TV maken ze nu niet meer...waar blijft de tijd?'quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze aan het eind van het seizoen weer met een dvdje, dit moet wel bewaard blijven voor komende generaties.
http://www.vi.nl/webshop/(...)al-International.htmquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef Stofje het volgende:
Heeft VI wel eens een dvd uitgebracht? Een echt goede best of zou ik misschien zo maar aanschaffen.
Was inderdaad wat wrijving tussen die twee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij kan Emile het zo langzamerhand ook niet meer hebben om met Kraay te zitten.
Compilatie dvd van het afgelopen seizoen iig. Dat was het cadeau bij het nemen van een VI abonnement dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef Stofje het volgende:
Heeft VI wel eens een dvd uitgebracht? Een echt goede best of zou ik misschien zo maar aanschaffen.
blijft mooi ja, haha.quote:
Nah, ben ik niet met je eens. Gijp vind ik toch ''vaker'' een leuke anekdote hebben, Boskamp kan ook wel afwezig zijn of erg in de herhaling vallen met koekies of irritaties aan Wilfredquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Boskamp heeft mij Gijp redelijk doen vergeten. Van mij mag hij gerust zijn tijd pakken, ik zit niet direct om zijn terugkeer te springen.
Programma is ook totaal anders dan het magazine natuurlijk, en wellicht ben je niet een type dat veel leest of je bent gewoon een krentquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, hoe leuk VI ook is, ze hebben me geen één keer kunnen overtuigen ook maar 1 los nummer van het tijdschrift te kopen.
Wel soms de seizoensgids, maar c'est tout.
Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als ik die kortzichtige reacties leesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. 9 van de 10 keer is het dom geblaat. De psyche werkt niet zoals een wond of een beenbreuk die moet genezen. Maar dat zal wel weer te genuanceerd zijn en dat bekt niet zo lekker.![]()
zo grappig bedoel je ?quote:
Genee of Kraaij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Hij is grappig omdat hij niet grappig is. Laat ik het zo zeggen.
He, mijn UI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |