De dag dat Herman Brusselmans aanschuift, is de dag dat ik de vlag uithang en een miljoen euro doneer aan belgie.quote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Als René na de winterstop niet terug is, mag die van mijn part lekker thuis op zijn duimpje blijven zuigen. Mis René niet echt of zo.
Erik Diekstra, Raoul Heertje, Kraaij, Boskamp, Schelvis, Aad de Mos & Everse hebben we allemaal nog achter de hand.
Een Herman Brusselmans & Hugo Camps mogen ook wel een keertje aanschuiven.
Herman Brusselmans zou echt de meest geniale aflevering aller tijden zijn. Lekker met Boskampie of Schelvis ernaast.quote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De dag dat Herman Brusselmans aanschuift, is de dag dat ik de vlag uithang en een miljoen euro doneer aan belgie.
Misschien kan Brusselmans een keertje met Boskamp meerijden? Dit MOET toch te regelen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef ThaTim het volgende:
Brusselmans en Boskamp, wat een combo
Moeten ze op z'n minst paar keer proberen tijdens VI Oranje!
Ik ruik een potentiele top-aflevering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien kan Brusselmans een keertje met Boskamp meerijden? Dit MOET toch te regelen zijn?
Dringt zich iets teveel op de voorgrond inderdaad. Hij heeft erg veel moeite met zijn rol als gast aan een vaste tafel, en heeft inhoudelijk ook niks tot weinig toe te voegen. Sterker nog hij is zelfs openlijk een successupporter. 'Ja de resultaten vielen bij Ajax tegen dus toen ben ik maar Barcelona gaan supporten' zonder zijn gezicht te vertrekkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
Raoul Heertje sucks als gast.
De rest is goed ja. Ik mis hem ook niet echt.
Emile is sowieso geweldig. Alleen kan niet iedereen hem blijkbaar waarderen. Overigens valt het me op dat de laatste reeks afleveringen van een redelijk constant niveau. Begint weer tijd te worden voor een uitschietertje naar boven.quote:
Bos en Boskampquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:09 schreef epicbeardman het volgende:
Wil Wouter Bos wel eens zien langskomen.
Voor te herstellen misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
TIJD NODIG VOOR WAT DAN?!?!?!
Vorige maand klonk hij anders heel gezond
nou hij was al 85 procent en volgt het voetbal wel. Ook zijn stukkies in VI zijn er nog en daar maakt hij een goede indruk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor te herstellen misschien?
Zoiets gaat met ups en downs.
Nou zo leuk is Extra Time niet, meer Studio Voetbal achtig.quote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat wel vaak in dat vlaamse programma over voetbal te lullen toch, dat moeten wel topshowtjes geweest zijn met hem en Jan
Het is wel een verschil om even vanuit je huis wat via de telefoon te bespreken of met de auto ergens naartoe moeten rijden om vervolgens anderhalf uur live op tv te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou hij was al 85 procent en volgt het voetbal wel. Ook zijn stukkies in VI zijn er nog en daar maakt hij een goede indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |