Geen diploma om binnen Nederland als hoofdtrainer aan het werk te gaan, maar wellicht volgt hij Furguson op.quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hansie nieuwe trainer VVV? Zeg het maar jongens.
dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zit in een pizzeria, van z'n eigen centen.
Dat was echt zo geniaal.quote:
Hij heeft een zaadloze leuterquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef julian6 het volgende:
Wat zei simon nou? Ik verstond het niet
quote:
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van Jack.quote:
Zelfs de grappen van Hansie zijn beter.quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van Jack.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie de plaatselijke knoflooksaus bij z'n pizza krijgt, met de groetjes van JackSjek.
Pff ben blij dat je Schelvis er buiten laatquote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfs de grappen van Hansie zijn beter.
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Jivis het volgende:
blablabla Ten Have blablabla hoger beroep blablabla Cruijf
dat is wat ik hoor.
Dank voor de infoquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Fucking GERS PARDOEL op NLD 1wtf!
quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met dit onderwerp...
Je bedoelt Wilbert denk ik...quote:Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit zei Wilfried gister ook bij Jinek op Zondag.
Zijn grappen zijn nog underground.quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zijn grappen worden zo ontzettend ondergewaardeerd.
idd nu ookquote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee wil al een minuut ofzo afkappen, maar het lukt niet
Inderdaad. Zijn zoon bakt er ook al niet veel vanquote:
Met je teampje!quote:
Viel nu wel mee, een programma heeft nou eenmaal een draaiboek en het ging nu wel erg lang door.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |