quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma.
Ik mis die dorpsidioten in die Gamma-dugout eerlijk gezegd wel. Die hadden wel een frisse blik op het voetbal en konden die ook vaak mooi verwoorden...quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma.
Je wil Hans toch niet als schoonvaderquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Hansie heeft ook een dochter van 25, zou hij al bijna opa zijn?
Opa zeggen tegen de oude Hansquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je wil Hans toch niet als schoonvader
lijkt me idd verschrikkelijk zo'n adhd vent op de verjaardagenquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je wil Hans toch niet als schoonvader
Je zult maar met hem op 2e kerstdag aan de kalkoen moeten zitten...gaat ie goals van Zlatan uitbeeldenquote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lijkt me idd verschrikkelijk zo'n adhd vent op de verjaardagen
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, jaquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je zult maar met hem op 2e kerstdag aan de kalkoen moeten zitten...gaat ie goals van Zlatan uitbeelden
quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, ja
Niet fucken met de NAC-verdediging.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de kerstboom en je schoonmoeder zijn dan de doelpalen, ja
Hij denkt ook al aan vervanging hoor. Ze was paar maanden terug ook al opstandig toen ze de bar niet wilde verlaten.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Die vriendin van hem is toch 19 ofzo? Gewoon jonger dan z'n dochter, netjes hoor.
Laatst moest hij toch op vrijdag met zijn gezin naar The Voice kijken? Ja, dan heb ik wel medelijden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Hoevaak zou Schelvis getrouwd zijn? Met Hansie, Genee en Derksen heb je al 8 huwelijken aan tafel
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Type-R het volgende:
Betalen om amateurs te kijken? serieus?
Wat doet jou wel wat tegenwoordig in deze vervallen maatschappij?quote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Deze babyboomernostalgie doet me nooit zoveel.
Kun je blikje red-bull voor kopen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.
Maximaal profiteren van de babyboomers zolang ze nog werken. Over paar jaar zijn de rollen immers omgedraaid.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat doet jou wel wat tegenwoordig in deze vervallen maatschappij?
Kleuterformaat misschien.quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kun je blikje red-bull voor kopen.
Guldens jongen, guldensquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja stel je voor.. 1,50 om de lokale club te steunen. Schandalig.
Vriend, Robben in vorm is nr1.quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Een topfitte Robben hoort gewoon bij de 5 beste spelers van de wereld.
Michel Vorm penaltykiller
Juistquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Een topfitte Robben hoort gewoon bij de 5 beste spelers van de wereld.
kadum tisjquote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Vorm in robben, dat kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |