Nou jan, dat zou best eens kunnen!quote:
Juist, diequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop' was echt hilarisch
Hier is duidelijk te zien dat Emile's leuke grapjes niet boven het gebrul van Hans uitkomenquote:
LINKDUMPquote:
Dat was wel grappig, maar ook een beetje sneu voor Hansiequote:
Hopelijk komen ze aan het eind van het seizoen weer met een dvdje, dit moet wel bewaard blijven voor komende generaties.quote:
Ik hoor mezelf nu al tegen mijn (toekomstige) kinderen zeggen: 'VI, dat was me een geniaal programma, niet te geloven...dat soort TV maken ze nu niet meer...waar blijft de tijd?'quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze aan het eind van het seizoen weer met een dvdje, dit moet wel bewaard blijven voor komende generaties.
http://www.vi.nl/webshop/(...)al-International.htmquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef Stofje het volgende:
Heeft VI wel eens een dvd uitgebracht? Een echt goede best of zou ik misschien zo maar aanschaffen.
Was inderdaad wat wrijving tussen die twee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij kan Emile het zo langzamerhand ook niet meer hebben om met Kraay te zitten.
Compilatie dvd van het afgelopen seizoen iig. Dat was het cadeau bij het nemen van een VI abonnement dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef Stofje het volgende:
Heeft VI wel eens een dvd uitgebracht? Een echt goede best of zou ik misschien zo maar aanschaffen.
blijft mooi ja, haha.quote:
Nah, ben ik niet met je eens. Gijp vind ik toch ''vaker'' een leuke anekdote hebben, Boskamp kan ook wel afwezig zijn of erg in de herhaling vallen met koekies of irritaties aan Wilfredquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Boskamp heeft mij Gijp redelijk doen vergeten. Van mij mag hij gerust zijn tijd pakken, ik zit niet direct om zijn terugkeer te springen.
Programma is ook totaal anders dan het magazine natuurlijk, en wellicht ben je niet een type dat veel leest of je bent gewoon een krentquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, hoe leuk VI ook is, ze hebben me geen één keer kunnen overtuigen ook maar 1 los nummer van het tijdschrift te kopen.
Wel soms de seizoensgids, maar c'est tout.
Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als ik die kortzichtige reacties leesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. 9 van de 10 keer is het dom geblaat. De psyche werkt niet zoals een wond of een beenbreuk die moet genezen. Maar dat zal wel weer te genuanceerd zijn en dat bekt niet zo lekker.![]()
zo grappig bedoel je ?quote:
Genee of Kraaij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Hij is grappig omdat hij niet grappig is. Laat ik het zo zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |