De meeste anime zijn niet bedoeld voor kinderen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar tekenfilmpjes kijken als je geen kind meer bent?
Vind haar nou ook als ze stil is niet het toppunt van mooiheid.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat worden ze altijd lelijk als ze hoog zingen he?
quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hebben het enige andere onderwerp gevonden wat nog onboeiender is dan Ajax. Ook wel knap.
Dat wist ikquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde een topic met dezelfde TT openen
slaven ??quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat worden ze altijd lelijk als ze hoog zingen he?
Voor pubersquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde een topic met dezelfde TT openen
[..]
De meeste anime zijn niet bedoeld voor kinderen.
Niets mis met sommige "opera".quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk in welke taal, Opera is in geen een taal te verstaan.
Men, zelfs de browser is kutquote:
Heul nie.quote:
Omdat de winkels ermee vol liggen probably.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hipster bril?
Je hebt anime als Naruto enz ja. Maar genoeg anime die ook voor oudere mensen zijn bedoeld en niet alleen met kinder onderwerpen aankomenquote:
Helemaal niet gemaakt ook enzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat zijn ze leuk hè Paul de Leeuw en Tijl enzo.
Tekenfilmpjes kijken als volwassenequote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt anime als Naruto enz ja. Maar genoeg anime die ook voor oudere mensen zijn bedoeld en niet alleen met kinder onderwerpen aankomen. De meeste (goede) anime zijn echter vaak voor 16-30.
Ik was eerst!quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik mijn UI veranderen in Paul?
Ik heb onlangs nog Plague Dogs gekeken. Niks mis met animatie films.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes kijken als volwassene
Als je echt 30+ bent wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes kijken als volwassene
quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan wordt opgeleid als Matthijs ernstiger ziek wordt.
M'n UI veranderen in Paul.quote:
Ahquote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n UI veranderen in Paul.
Ik kreeg een beetje het idee dat je dacht een grotere fan te zijn dan ik.
Ja hoor fanquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik mijn UI veranderen in Paul?
nee. stop.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Misschien was hij een supergitarist maar kreeg hij een pijl in zn knie
Zullen er uberhaupt glazen in dit brillen zittenquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreselijk dit kutbrillen tegenwoordig.
Bij sommige meisjes staat 'ie welquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreselijk dit kutbrillen tegenwoordig.
Wat voor Paul Ava neem je dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus ik hoef met niet meer aan m'n belofte te houdenEn mag hem veranderen in Paul?
Dan niet .. Paul-fan minder.quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me voor moet stellen bij een Paul ava
Maastrichter Staar, niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef SwiffMeister het volgende:
Neej he... een mannenkoor...
Als het nou gregoriaans was ofzo...
Dan staat de teller incl hemzelf op 1quote:
Hou je muilquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan staat de teller incl hemzelf op 1En nu weer genoeg aandacht aan het zwakzinnige aandachtstrekkertje van de klas.
wou net postenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
In dat koor moet er toch wel iemand een betere solo in huis hebben dan hij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bril, dat haar en dan zijn stropdasquote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Hipsters die mans doen, wmb maken ze kiloknallers van iedereen met zo'n bril.
Pfff, ik zou er weinig moeite mee hebben om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ziek... zelfs voor mij...
Mythbusters ok, maar die 2 homo's en dat irritante wijf erbij... (Al heeft het wijf wel pluspunten)quote:
Maar om het dan ook echt te doen. Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef themole het volgende:
[..]
Het fascineert me wel een beetje op een aparte manier.
Varkensvoer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Hipsters die mans doen, wmb maken ze kiloknallers van iedereen met zo'n bril.
Spong speelt een advocaat.quote:
Dat is idd een stapje verder.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar om het dan ook echt te doen. Nee.
Je moet toch watquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Mykonos het volgende:
Dit topic![]()
Het programma gaat niet echt ergens over, maar waarom ga je dan de hele avond zuur commentaar zitten leveren
Ik bedoel dat typetje van die jongen met dat vieze vette haar en die lollige bril. Wie speelt hem?quote:
Paul Haenen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik bedoel dat typetje van die jongen met dat vieze vette haar en die lollige bril. Wie speelt hem?
Om gevat commentaar van users als jij los te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Mykonos het volgende:
Dit topic![]()
Het programma gaat niet echt ergens over, maar waarom ga je dan de hele avond zuur commentaar zitten leveren
Zout?quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef muzas het volgende:
Lekker lapje kut. Mits goed gemarineerd.
Als je dat eet, ben je een kanibaal.quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef muzas het volgende:
Lekker lapje kut. Mits goed gemarineerd.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
"echt" een wetenschappelijk programma
quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Tis een echt wetenschappelijk programma hoor.
Beter dan anime wel dat nog net wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
"echt" een wetenschappelijk programma
je stream loopt achterquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef -Roy- het volgende:
Geniaal die imitatie van Jan Mulder door van Basten
quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Om gevat commentaar van users als jij los te krijgen.
Lekker gourmettenquote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef ddx het volgende:
Valt weinig aan te proeven zo'n mini stukje.
Gewoon berg kruiden overheenquote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
Heel lekker. Kom nou
Omnivorenvlees is minder lekker dan herbivoren.
Als het al echt is natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier is niets wetenschappelijks aan, dit is puur om te shockeren en kijkcijfers te halen.
Net zo "echt" als die koelkastquote:
Die had het zelf leuker gedaan Jules unlimited stijl.quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Bij Menno was dit onderwerp nooit zo afgedaald...
En maar klagen dat "men" hier geen belastinggeld aan wil gevenquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef Confetti het volgende:
Wat een mongolenprogramma. Ga wat nuttigs doen met subsidie.
is een grapjequote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit Gerard Spong dit te verheerlijken en goed te praten?
Nee hoor. Ik begin zo aan de broccoli.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Nouja, op het puntje van je stoel?
Kotsend op je stoel.
Beetje tegengeluid naar alle hypocriete mongolen in de studio die doen alsof dit echt schokkend is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit Gerard Spong dit te verheerlijken en goed te praten?
quote:
Ik snap de ophef ook niet echt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het eigenlijk niet zo veel uitmaken, een stukje koe of een stukje mens. Mits vrijwillig natuurlijk.
Radio Veronicaquote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Genoeg bagger gezien weer, de TV kan weer uit en lekker de radio aan
Helaas wordt dwergwerpen niet meer uitgezonden...quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
En nu kwaliteit kijken op RTL 7..
Welnee. Laat ze bij BNN elkaar liefst zo snel mogelijk uit de wereld eten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het eigenlijk niet zo veel uitmaken, een stukje koe of een stukje mens. Mits vrijwillig natuurlijk.
Toch VI.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Stemadviesje ... ? Iemand ?... Nee, geen VI..
quote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef ShevaJB het volgende:
Valerio is dus letterlijk ook al door iemand uitgescheten nu
Sommige stukjes mens smaken naar vis.quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou eerder een stukje mens eten dan vis. Ik lust echt geen vis
Chelsea - Manchester City, Mission impossible films blijven ook wel aardig.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Stemadviesje ... ? Iemand ?... Nee, geen VI..
Mannen die geen VI kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Cynix ®
Neeheee !
Damn... d'r is echt niks...
Die donorshow was ook niet schokkend maar dat was ook gelogen, je weet niet wat deze figuren je nu weer op de mouw spelden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou het niet echt zijn, zo schokkend is het toch niet? Of ben ik verpest?
Ja, Jan moest het weer overnemen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik? Was matthijs weer ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |