De meeste anime zijn niet bedoeld voor kinderen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar tekenfilmpjes kijken als je geen kind meer bent?
Vind haar nou ook als ze stil is niet het toppunt van mooiheid.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat worden ze altijd lelijk als ze hoog zingen he?
quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hebben het enige andere onderwerp gevonden wat nog onboeiender is dan Ajax. Ook wel knap.
Dat wist ikquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde een topic met dezelfde TT openen
slaven ??quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat worden ze altijd lelijk als ze hoog zingen he?
Voor pubersquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik wilde een topic met dezelfde TT openen
[..]
De meeste anime zijn niet bedoeld voor kinderen.
Niets mis met sommige "opera".quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk in welke taal, Opera is in geen een taal te verstaan.
Men, zelfs de browser is kutquote:
Heul nie.quote:
Omdat de winkels ermee vol liggen probably.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hipster bril?
Je hebt anime als Naruto enz ja. Maar genoeg anime die ook voor oudere mensen zijn bedoeld en niet alleen met kinder onderwerpen aankomenquote:
Helemaal niet gemaakt ook enzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat zijn ze leuk hè Paul de Leeuw en Tijl enzo.
Tekenfilmpjes kijken als volwassenequote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt anime als Naruto enz ja. Maar genoeg anime die ook voor oudere mensen zijn bedoeld en niet alleen met kinder onderwerpen aankomen. De meeste (goede) anime zijn echter vaak voor 16-30.
Ik was eerst!quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik mijn UI veranderen in Paul?
Ik heb onlangs nog Plague Dogs gekeken. Niks mis met animatie films.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes kijken als volwassene
Als je echt 30+ bent wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tekenfilmpjes kijken als volwassene
quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan wordt opgeleid als Matthijs ernstiger ziek wordt.
M'n UI veranderen in Paul.quote:
Ahquote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n UI veranderen in Paul.
Ik kreeg een beetje het idee dat je dacht een grotere fan te zijn dan ik.
Ja hoor fanquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik mijn UI veranderen in Paul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |