abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105458660

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105458688
~:)
pi_105458689
Ik heb niets tegen rare mensen, wel tegen gestoorde mensen.
pi_105458707
Wat leuk, een TT die mede voor mij bedoeld is O+
pi_105458708
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

irl draagt hij 2 onderbroeken over elkaar, dan weet je dat ook weer.
of 1 ervan was een zwembroek ofzo
Hij had het over Sinji.
pi_105458715
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja mooi is dat.

Ene dag in een 5sterrenhotel ontbijten tussen de andere zakenmannen en de volgende dag lekker rondhangen met de werkeloze blowers in Buenos Aires.
Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 11 december 2011 @ 17:03:27 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105458716
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nu even lopen te stoken, maar straks janken als het weer bonje is? :')
Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105458717
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb iets tegen negatieve mensen
  zondag 11 december 2011 @ 17:03:34 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105458721
quote:
Beetje prettig gestoord is niks mis mee
pi_105458725
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als mijn exstiefvader, van zware racist naar "Allah Akbar!!1!!!" elke nacht schreeuwen rond een uur of 2.
Wat heeft racisme te maken met islam? :o

Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.

Daar is werkelijk niets racistisch aan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105458733
quote:
Tja. Waarheid.
Halcons definitie van gestoord is ook niet de mijne.
pi_105458735
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
Maar je bent er niet vies van om van tijd tot tijd het vuurtje weer aan te wakkeren en er wat olie op te gooien. Een beetje hypocriet.
pi_105458740
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...

Het is maar net waar je naar streeft
pi_105458751
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.

Sowieso is de Islam geen ras.
pi_105458752
Gelukkig, ik mag blijven O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105458757
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beste waar je naar kan streven is om 100% jezelf te worden, zonder al die irritante angsten ;)
Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef dawg het volgende:

[..]

normaal is het gemiddelde. dus ook qua gedragingen. maar eigenlijk kun je van een karakter niet altijd zeggen of dat normaal is of niet. het gaat veel meer over sociaal (on)wenselijk gedrag. :)
Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
pi_105458771
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja. Waarheid.
Halcons definitie van gestoord is ook niet de mijne.
Jouw definitie neem ik niet heel erg serieus.
pi_105458772
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.
Hoezo nachtmerrie?

Heerlijk dat soort nachten. Elke reis maak ik weer dingen mee, geniaal. Gebaande paden zijn er niet om vanaf te wijken, maar om gewoon helemaal niet te kennen. :7

Oeh en heb ook wel weer zin in een technofeestje. :9
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 11 december 2011 @ 17:05:09 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105458780
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...

Je vergeet de golden retriever
pi_105458784
Goedemiddag, allen. Hoe gaat het hier?
pi_105458793
quote:

ik denk dat er meer mensen zijn met af en toe rare en/of perverse idiote gedachtes dan zonder. daarom zei ik al, gedrag en karakter zijn 2 verschillende dingen. :)
  zondag 11 december 2011 @ 17:05:46 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105458803
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Soit het volgende:

[..]

Hij had het over Sinji.
ohja , ja inderdaad. sinji post idd geen fotos overal van hem met 2 onderbroeken over elkaar omdat ze lichaam nog het enige leuke/goede/aantrekkelijke is voor de vrouw en voor de rest een kutpersoon is.
pi_105458804
Ik denk ook niet dat ik weet wie ik ben. Maar dat hoeft ook niet.
Als je maar weet hoe je het leuk kunt hebben.
Ik weet dat wel maar moet mezelf gewoon nog een schop onder mijn reet geven om ernaar te gaan leven.
pi_105458805
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo nachtmerrie?

Heerlijk dat soort nachten. Elke reis maak ik weer dingen mee, geniaal. Gebaande paden zijn er niet om vanaf te wijken, maar om gewoon helemaal niet te kennen. :7

Oeh en heb ook wel weer zin in een technofeestje. :9
Iets met een verkeerde combinatie en psychose. Grootste hel ever.
pi_105458811
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
door te beginnen met mensen niet na te doen maar te doen/zijn waar je je goed bij voelt.
pi_105458817
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je vergeet de golden retriever
Haha klopt!
pi_105458820
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw definitie neem ik niet heel erg serieus.
Wat schattig, we denken hetzelfde O+
pi_105458824
quote:

[..]

Dat is ook moeilijk. Je doet dat door onder andere dingen uit te proberen en zelfkennis op te doen.
Iedereen maakt dit vroeger of later in zijn of haar leven wel mee, het twijfelen hoort er een beetje bij
pi_105458836
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien moet ik erbij vertellen dat hij zichzelf bekeerde naar de islam voor een negerin waarop die verliefd was. Maar die negerin had 2 persoonlijkheden, 1tje vond hem wel okay, de andere persoonlijkheid kon hem niet uitstaan. Daardoor ging de relatie kapot, maar besloot hij dat hij ngerinnen wel tof vond en heeft die zich ingeschreven op mouslima.com ofzo,

Dat botst toch wel een beetje met racisme.
pi_105458837
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat schattig, we denken hetzelfde O+
Dat zal niet veel vaker gaan gebeuren.
pi_105458840
quote:

En zelfs dat is niet echt de definitie van "normaal".

Ik ken genoeg VINEXbewoners die echt niet "normaal" zijn. "Normaal" draait om karakter. Heathcliff had helemaal gelijk in het vorige topic; iedereen die hier zit is niet "normaal".

pi_105458842
quote:
Dan ben je pas echt gek.
  zondag 11 december 2011 @ 17:07:05 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105458857
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar je bent er niet vies van om van tijd tot tijd het vuurtje weer aan te wakkeren en er wat olie op te gooien. Een beetje hypocriet.
Dat valt niet te ontkennen nee.
C'est la vie
pi_105458878
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dan ben je pas echt gek.
Dat is hij dan ook. Met afstand het meest verknipte figuur uit deze reeks (en da's een hele prestatie).
pi_105458891
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Iets met een verkeerde combinatie en psychose. Grootste hel ever.
Droegs? Eh ja, dat is niet zo'n strak plan.

Maar wel weer een mooi verhaal. 8-)

Ik heb soms moeite mijn leven te overzien, zoveel mooie verhalen samen...

pi_105458892
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Weetje wat het is, als je je ergert aan iemand, negeer die persoon dan gewoon. Sinji bijvoorbeeld, constant reageren als ik iets zeg wat hem niet aanstaat.

Sinji, eerlijk. Ik vind jou alleen maar lelijk en verder niets. Ik ken je niet, ik heb niets tegen je maar 't begint gewoon zielig te worden dat je constant op mij moet reageren door je eigen frustraties oid. Ik heb mij voorgenomen om niet op jou te reageren op een negatieve manier. Probleem is dat jij altijd met steken onder water komt.
pi_105458922
Normaal bestaat niet. Iedereen is gestoord alleen de meeste mensen ontkennen dat hardnekkig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105458928
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ken genoeg VINEXbewoners die echt niet "normaal" zijn. "Normaal" draait om karakter. Heathcliff had helemaal gelijk in het vorige topic; iedereen die hier zit is niet "normaal".
De VINEX bewoner is ook echt niet normaal. Dit zijn mensen die het gebaande pad van leven tot de dood, wat klaargelegd is door de maatschappij bewandelen. Vaak enorm bekrompen mensen. Dat is pas eng.
pi_105458930
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Soit het volgende:

[..]

Weetje wat het is, als je je ergert aan iemand, negeer die persoon dan gewoon. Sinji bijvoorbeeld, constant reageren als ik iets zeg wat hem niet aanstaat.

Sinji, eerlijk. Ik vind jou alleen maar lelijk en verder niets. Ik ken je niet, ik heb niets tegen je maar 't begint gewoon zielig te worden dat je constant op mij moet reageren door je eigen frustraties oid. Ik heb mij voorgenomen om niet op jou te reageren op een negatieve manier. Probleem is dat jij altijd met steken onder water komt.
En dat in 1 post.

Flinke jongen. _O-

pi_105458934
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

zijn er maar weinig die zoveel reizen voor hun werk.
pi_105458961
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Soit het volgende:

[..]

Je hebt wel iets tegen iedereen die het ook maar een keertje niet met je eens is Soit.
Bovendien heb je me nog steeds niet verteld waarom je steeds nieuwe accounts aanmaakt
pi_105458962
Overigens is "prettig gestoord" echt een verboden uitdrukking. Wat walgelijk. :')
pi_105458975
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yes, helaas wel. 9 maanden geleden gebeurd en kamp nog steeds met de shit (wel veel minder). Echt een opperafrader.
pi_105458980
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
Normaal bestaat niet. Iedereen is gestoord alleen de meeste mensen ontkennen dat hardnekkig
Aangezien op mijn leeftijd de titel van dit topic nog net zo hard van toepassing is op mij als de afgelopen 15 jaar of zo, zal ik ook niet "normaal" zijn. Maar gestoord is dat ook weer niet :P
pi_105458983
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
Niet iedereen is gestoord hoor, sommige mensen zijn gewoon heerlijk simpel :P
pi_105458987
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef dawg het volgende:

[..]

zijn er maar weinig die zoveel reizen voor hun werk.
Dat klopt, maar ook prive (Armenie, Georgie, Azerbeidzjan, Transnistrie, etc.). En het hangt van je keuzes af.

Je weet hoe het met knuffelmeisje was. "Normaal" moeder maar wel lekker samen met dikke dopjes uit je dak gaan.

pi_105458991
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens is "prettig gestoord" echt een verboden uitdrukking. Wat walgelijk. :')
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me. :r

nee, plaatje hoeft niet. :P
pi_105459001
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hier omschrijf. Er zijn ook Vinex'ers die met heerlijk met mij staan te dansen op fijne feestjes en dingen doen die god verboden heeft.

Maar het streven naar ultieme normaalheid en de Stepford Wife ideologie daarachter vind ik te ver gaan. Huisje boompje beestje is prima te combineren met uitspattingen...
pi_105459004
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Yes, helaas wel. 9 maanden geleden gebeurd en kamp nog steeds met de shit (wel veel minder). Echt een opperafrader.
Wat had je gecombineerd dan? :o

pi_105459010
quote:
Prettig gestoorde mensen zijn wel lachen :P
pi_105459014
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet iedereen is gestoord hoor, sommige mensen zijn gewoon heerlijk simpel :P
Klapvee :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105459017
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt wel iets tegen iedereen die het ook maar een keertje niet met je eens is Soit.
Bovendien heb je me nog steeds niet verteld waarom je steeds nieuwe accounts aanmaakt
Nee, dat is niet waar. Het ligt eraan hoe iemand het brengt. Het is gewoon triest dat Sinji mij zo interessant vindt dat hij alles uit moet pluizen en constant negatief op mij moet reageren. Hetzelfde type als Supersoep in dat opzicht, houd je bezig met jezelf i.p.v. met mij.
pi_105459020
quote:
Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen. :')
pi_105459023
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hier omschrijf. Er zijn ook Vinex'ers die met heerlijk met mij staan te dansen op fijne feestjes en dingen doen die god verboden heeft.

Maar het streven naar ultieme normaalheid en de Stepford Wife ideologie daarachter vind ik te ver gaan. Huisje boompje beestje is prima te combineren met uitspattingen...
We zeggen hetzelfde. :*

pi_105459038
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]

dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me. :r

Ja, inderdaad. :') Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
pi_105459051
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ook prive (Armenie, Georgie, Azerbeidzjan, Transnistrie, etc.). En het hangt van je keuzes af.

Je weet hoe het met knuffelmeisje was. "Normaal" moeder maar wel lekker samen met dikke dopjes uit je dak gaan.
weet ik. je hebt ook gelijk dat het (deels) van keuzes afhangt hoe je leven is.

een moeder die xtc neemt vind ik niet echt verantwoordelijk. maar die discussie hoeft wmb niet, daar is al eens een topic over geweest. B-)
  zondag 11 december 2011 @ 17:11:48 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105459053
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. :') Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
_O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105459058
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen. :')
:?
pi_105459060
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of een avatar met roze haar en gewei nemen. :+

zondag 11 december 2011 @ 17:12:16 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459072
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Inderdaad.
"Ja Trudy is prettig gestoord, lekkere gekke meid. Laatst he deed ze toch zo iets geks he! In plaats van een patatje mayo nam ze een patatje joppie! Altijd lekker gek en vol verrassingen die meid!"

:')
C'est la vie
pi_105459077
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

door te beginnen met mensen niet na te doen maar te doen/zijn waar je je goed bij voelt.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat is ook moeilijk. Je doet dat door onder andere dingen uit te proberen en zelfkennis op te doen.
Iedereen maakt dit vroeger of later in zijn of haar leven wel mee, het twijfelen hoort er een beetje bij
Maar wat als nou niets echt goed voelt? Dan moet je uiteindelijk toch een keuze maken of accepteren dat je keuze niets doen is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.

quote:

Dan ben je pas echt gek.
Hee 8.gif
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Halcon het volgende:

Dat is hij dan ook. Met afstand het meest verknipte figuur uit deze reeks (en da's een hele prestatie).
Waarom is normaal willen doen gek? Dat is juist normaal lijkt me? :?
pi_105459104
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad.
"Ja Trudy is prettig gestoord, lekkere gekke meid. Laatst he deed ze toch zo iets geks he! In plaats van een patatje mayo nam ze een patatje joppie! Altijd lekker gek en vol verrassingen die meid!"

Iets voor jou?
14 SHADES OF GREY
pi_105459106
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zeker het meest naieve in ieder geval. En mensen middelen en dat dan nadoen is inderdaad verknipt. Wat heel jammer is, want hij lijkt me iemand die veel in zich heeft en ontzettend aardig. Op deze manier verpest ie het voor zichzelf.
pi_105459112
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of een avatar met roze haar en gewei nemen. :+
Hihahhihihahahahoho lekker prettig gestoord toch!!11!!!1!!1!!!!! :D :D :'( :D :') :D ;(
pi_105459113
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Maar wat als nou niets echt goed voelt? Dan moet je uiteindelijk toch een keuze maken of accepteren dat je keuze niets doen is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.

[..]

Hee [ afbeelding ]

[..]

Lees je eigen gezwets nog eens, gast. :')
pi_105459122
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat had je gecombineerd dan? :o
Medicijn dat als upper voor me werkte veel te veel en (op dat feestje) mdma. Heb wel twee weken mezelf god gevoeld en begreep alles. Boekjes met theorie'n waar Newton plat van tegen de grond zou slaan geschreven en hosselen als een Don Juan. Het enige jammere is dat door die medicijnen de vleesstaf niet meer tot over de drempel kon anders was het echt perfect geweest. Gevolgd door 2 maanden pure angst, en de duivel die me achterna zat. Al met al was het het niet waard, om even samen te vatten.
pi_105459125
quote:

[..]

[..]

ben eens specifieker?
pi_105459136
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

De VINEX bewoner is ook echt niet normaal. Dit zijn mensen die het gebaande pad van leven tot de dood, wat klaargelegd is door de maatschappij bewandelen. Vaak enorm bekrompen mensen. Dat is pas eng.
Al zou ik niet Vinex kunnen wonen, er zitten leuke Vinex'ers tussen...
pi_105459160
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Medicijn dat als upper voor me werkte veel te veel en (op dat feestje) mdma. Heb wel twee weken mezelf god gevoeld en begreep alles. Boekjes met theorie'n waar Newton plat van tegen de grond zou slaan geschreven en hosselen als een Don Juan. Het enige jammere is dat door die medicijnen de vleesstaf niet meer tot over de drempel kon anders was het echt perfect geweest. Gevolgd door 2 maanden pure angst, en de duivel die me achterna zat. Al met al was het het niet waard, om even samen te vatten.
had nog wat genomen dan, had je god kunnen vragen of ie die duivel even weg wilde jagen. })
  zondag 11 december 2011 @ 17:15:13 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459189
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Iets voor jou?
Van de naam Trudy vervalt mijn leuter al in permanente slaapstand.
C'est la vie
pi_105459191
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Klinkt in ieder geval niet "normaal".

Waardoor je een stapje stijgt op mijn lijst. 8-)

pi_105459195
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ohja , ja inderdaad. sinji post idd geen fotos overal van hem met 2 onderbroeken over elkaar omdat ze lichaam nog het enige leuke/goede/aantrekkelijke is voor de vrouw en voor de rest een kutpersoon is.
Mijn hoofd blijkbaar ook. :') Ik loop immers niet in mijn blote bast over straat.
pi_105459208
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad.

ze maakt verre reizen naar noord-spanje! :o
pi_105459210
quote:

[..]

[..]

Dan zul je moeten kijken wat jou zit te blokkeren en er eventueel wat aan doen
quote:
Iedereen is als een gek bezig om maar niet normaal te hoeven zijn. Is zo'n typisch aangeleerd gedrag, want het is fijtelijk gewoon mal
Iedereen wil zomaar speciaal zijn of zo. Als je niet niet normaal bent, is er iets mis met je blijkbaar
pi_105459213
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Van de naam Trudy vervalt mijn leuter al in permanente slaapstand.
Dat was die normaal toch ook al :D
14 SHADES OF GREY
pi_105459227
quote:

[..]

Dan ben je pas echt gek.
100% correct. En bovendien dodelijk vermoeiend om je eigen gedrag aan te passen aan dat van anderen uit vrees om niet normaal te zijn.
  zondag 11 december 2011 @ 17:16:21 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459235
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij is vaker wakker dan slapend. :')
C'est la vie
pi_105459245
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

100% correct. En bovendien dodelijk vermoeiend om je eigen gedrag aan te passen aan dat van anderen uit vrees om niet normaal te zijn.
Het lijkt me ook niets iets wat je uren aan een stuk, dag in en dag uit vol gaat houden.
pi_105459260
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij kunt het weten. :r
pi_105459265
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is vaker wakker dan slapend. :')
Van welke naam wordt hij wel wakker dan?
14 SHADES OF GREY
pi_105459268
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef dawg het volgende:

[..]

ze maakt verre reizen naar noord-spanje! :o
Iemand: "Ja, ik ben gek op Spanje!"
ik: "Waar ben je zoal geweest?"
Iemand: "Salou, Mallorca, Malgrat de Mar, heeeerlijk"

Dan moet ik echt heel hard mijn best doen beleefd te blijven.

Meestal doe ik dat dan ook niet. >:)

pi_105459270
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niets iets wat je uren aan een stuk, dag in en dag uit vol gaat houden.
Vandaar dat je 2 opties hebt 8-)
pi_105459272
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tenzijn je een internet identiteit kan onderhouden die beter aansluit op je ware ik ;)
pi_105459283
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij kunt het weten. :r
En wat wil je daarmee impliceren?
14 SHADES OF GREY
pi_105459298
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee impliceren?
Jij gaat bij gebrek aan vrouwelijke aandacht voor de mannen, toch?
pi_105459303
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Tenzijn je een internet identiteit kan onderhouden die beter aansluit op je ware ik ;)
Ik ben irl net als hier. De FOK!kers die mij kennen zullen het beamen.

zondag 11 december 2011 @ 17:18:25 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459305
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van welke naam wordt hij wel wakker dan?
Geraldine.
C'est la vie
pi_105459317
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:

[..]

had nog wat genomen dan, had je god kunnen vragen of ie die duivel even weg wilde jagen. })
Hehe nooit meer. Op een gegeven moment zat ik met mensen die normaal waren, en had het gevoel dat ik kon praten zonder te praten. Dus volgens mij heb ik daar 2 uur op een barkruk stil gezeten en ze alleen maar aangekeken. Schaam me kapot :P (Want het was niet "normaal")

quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klinkt in ieder geval niet "normaal".

Waardoor je een stapje stijgt op mijn lijst. 8-)
Nee was ook heel erg abnormaal. Heeft me ook 2 maanden opname gekost. Heel heel erg nooit proberen na te doen.
pi_105459318
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

_O-

Zij alleen niet voor hem. :7

pi_105459320
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit ging toch niet over jou?
pi_105459342
Ik ben in het echt heel verlegen en stil. Heloef kan dit bevestigen.
pi_105459346
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hehe nooit meer. Op een gegeven moment zat ik met mensen die normaal waren, en had het gevoel dat ik kon praten zonder te praten. Dus volgens mij heb ik daar 2 uur op een barkruk stil gezeten en ze alleen maar aangekeken. Schaam me kapot :P (Want het was niet "normaal")

[..]

Nee was ook heel erg abnormaal. Heeft me ook 2 maanden opname gekost. Heel heel erg nooit proberen na te doen.
Welke medicijnen waren dat dan? En had je zoveel M op dan?

Het klinkt wel erg extreem.

pi_105459378
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iemand: "Ja, ik ben gek op Spanje!"
ik: "Waar ben je zoal geweest?"
Iemand: "Salou, Mallorca, Malgrat de Mar, heeeerlijk"

Dan moet ik echt heel hard mijn best doen beleefd te blijven.

Meestal doe ik dat dan ook niet. >:)
ik hou niet zo van dat soort geijkte vakanties. oorden bomvol toeristen. :P

en dan wel majorca zeggen, maar ook loret. :')
pi_105459383
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Zij alleen niet voor hem. :7
:D
pi_105459390
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn wat is het probleem? Jaloers dat ik niet aan jouw pikkie wel zuigen? Ben je in de war omdat je die gevoelens zelf ook hebt?

quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Geraldine.
Tsja ik dat kan, de naam is niet belangrijk de vrouw die er bij hoort des te meer :P
14 SHADES OF GREY
pi_105459401
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoeveel M heb je nodig voor zoiets... poef. Denk eerder aan psychelische middelen, daar hoor je dat wel vaker.
pi_105459429
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn wat is het probleem? Jaloers dat ik niet aan jouw pikkie wel zuigen? Ben je in de war omdat je die gevoelens zelf ook hebt?

Nee, ik heb die gevoelens niet. En je blijft ook van mijn pik af. Smeerlap dat je bent.
pi_105459439
Tijn, heb je me dm gehad?
Rustig aan.
  zondag 11 december 2011 @ 17:21:45 #99
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459446
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Dat valt wel mee toch
pi_105459450
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

jij hebt vast wel van gvse gehoord hoe ik ben. :s)
pi_105459473
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Wees eens specifieker?
Nja, het leven gaat door en dus vertoon ik elke dag gedrag. Tot nu toe vind ik elke optie die op mijn pad komt niet echt leuk.

Om wat extreem simpele voorbeelden te geven
• Ik heb geen zin meer om te studeren, maar andere dingen vind ik ook niet leuk.
• Ik wil er meer op uit, maar ik haat het om er op uit te gaan

Uiteindelijk zal ik toch een van de twee opties moeten doen :)

En dit zijn simpele dagelijkse voorbeelden, maar ik heb dat met alles. Ik wil dingen die ik helemaal niet wil. Ik doe dingen die ik helemaal niet wil doen.

Er zijn maar een paar dingen die ik een beetje leuk vind om te doen en verder vind ik er allemaal maar weinig aan eigenlijk.

quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

En mensen middelen en dat dan nadoen is inderdaad verknipt.
Nja, dat is een hele harde bewering. Het is meer zo dat ik wat anderen doen middel om als referentiekader te gebruiken.

Als ik in een groep ben dan probeer ik mezelf wel exact te gedragen zoals de rest van de groep om niet op te vallen.
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:28 #102
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459474
Soit

Dit is wat me ergert. Jij komt hier de sociaal zwakkeren neerhalen voor je plezier terwijl je zelf een steekje los hebt zitten. Dat het een causaal verband heeft doet er niet toe. Ik mag pesters niet. In real life niet, en op internet niet.

Op moment dat ik zie dat jij weer poep zit te posten, dan reageer ik ja. Is maar een kwestie van een paar seconden.
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:38 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459482
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja ik dat kan, de naam is niet belangrijk de vrouw die er bij hoort des te meer :P
De vrouw die je je voorstelt bij een Trudy is er gewoon geen waar je nou geil van wordt.
Maar he als er opeens een lekker wijf van 19 is die Trudy heet heb ik er geen problemen mee.
C'est la vie
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:41 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459483
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Waar hangt die eigenlijk uit? Al een tijdje niks meer van gezien
pi_105459489
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar niet in detail.

Moet d'r weer es spreken.

pi_105459496
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was heel heel erg extreem. Nee de M was maar een pinkje, maar was dat andere medicijn. (baclofen) waarvan ik overtuigd was dat ik het nodig had. (via internet besteld) dus elke week weer een nieuwe box in huis.

Had toen in die toestand ook Primer (film over tijdreizen) gekeken. Tering ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, allemaal vage verbanden en dat ik niet meer synchroon liep met de huidige tijd. Zelfs een bijbel gekocht waar alles iets zei over waar ik heen moest en kon doen. Echt fucking freaky. Was echt een soort van harrypotter verhaal. Had op een gegeven moment zelfs de steen der wijzen gevonden zo hard was ik van het pad af. En nu genoeg.

twee maanden trippen als een dolle hond done

Nu weer aan het werk en over een half jaar ben ik wel weer de oude. Maar het had er om gespannen.
  zondag 11 december 2011 @ 17:23:04 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459501
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Valt enorm mee. :')
C'est la vie
pi_105459537
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Soit

Dit is wat me ergert. Jij komt hier de sociaal zwakkeren neerhalen voor je plezier terwijl je zelf een steekje los hebt zitten. Dat het een causaal verband heeft doet er niet toe. Ik mag pesters niet. In real life niet, en op internet niet.

Op moment dat ik zie dat jij weer poep zit te posten, dan reageer ik ja. Is maar een kwestie van een paar seconden.
het verstoort en verneukt het topic. net als soit. dus ik vind je geen haar beter. denk gewoon aan de rest van de posters en ga niet op elkaar in. geldt ook voor soit zelf.

bedankt.
pi_105459540
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
Tijn, heb je me dm gehad?
Ja, stuur hem ook maar naar Halcon :D die heeft ook interesse
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef heloef het volgende:

[..]

De vrouw die je je voorstelt bij een Trudy is er gewoon geen waar je nou geil van wordt.
Maar he als er opeens een lekker wijf van 19 is die Trudy heet heb ik er geen problemen mee.
Dat bedoel ik :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:00 #110
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459544
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Het was heel heel erg extreem. Nee de M was maar een pinkje, maar was dat andere medicijn. (baclofen) waarvan ik overtuigd was dat ik het nodig had. (via internet besteld) dus elke week weer een nieuwe box in huis.

Had toen in die toestand ook Primer (film over tijdreizen) gekeken. Tering ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, allemaal vage verbanden en dat ik niet meer synchroon liep met de huidige tijd. Zelfs een bijbel gekocht waar alles iets zei over waar ik heen moest en kon doen. Echt fucking freaky. Was echt een soort van harrypotter verhaal. Had op een gegeven moment zelfs de steen der wijzen gevonden zo hard was ik van het pad af. En nu genoeg.

Nu weer aan het werk en over een half jaar ben ik wel weer de oude. Maar het had er om gespannen.
Hier moeten ze een film van maken
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:18 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105459555
quote:

[..]

*knip*
google -> pua + "be yourself" ->3de hit.
maar mischien mag ik dit weer niet posten omdat ik dan verrot gescholden word.

edit: kut die site vertrouw ik niet. nee doe maar niet, maar het staat wel ergens in het boek
pi_105459567
quote:

[..]

Fokking hell. Dat is echt niet tof meer.

Heb 1 goeie vriend gezien met een psychose, dat was ook niet tof. Hosselaar dattie is beweerde -publiekelijk- dattie homo was.

Teveel blowen is echt niet goed voor je.

pi_105459576
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, stuur hem ook maar naar Halcon :D die heeft ook interesse

[..]

Dat bedoel ik :P
Nee, die heeft geen interesse. Ga in het homopark spelen ofzo i.p.v. hier mensen lastig te vallen met je homopraatjes.
pi_105459577
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het leven gaat door en dus vertoon ik elke dag gedrag. Tot nu toe vind ik elke optie die op mijn pad komt niet echt leuk.

Om wat extreem simpele voorbeelden te geven
• Ik heb geen zin meer om te studeren, maar andere dingen vind ik ook niet leuk.
• Ik wil er meer op uit, maar ik haat het om er op uit te gaan

Uiteindelijk zal ik toch een van de twee opties moeten doen :)

En dit zijn simpele dagelijkse voorbeelden, maar ik heb dat met alles. Ik wil dingen die ik helemaal niet wil. Ik doe dingen die ik helemaal niet wil doen.

Er zijn maar een paar dingen die ik een beetje leuk vind om te doen en verder vind ik er allemaal maar weinig aan eigenlijk.

[..]

Nja, dat is een hele harde bewering. Het is meer zo dat ik wat anderen doen middel om als referentiekader te gebruiken.

Als ik in een groep ben dan probeer ik mezelf wel exact te gedragen zoals de rest van de groep om niet op te vallen.
Je wil die dingen omdat je weet dat ze (op de lange termijn) goed voor je zullen zijn. En dat is ook zo, dus dat je die dingen wil lijkt me normaal. Dat je er nu geen zin in hebt is een ander verhaal.
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:59 #115
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459578
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef dawg het volgende:

[..]

het verstoort en verneukt het topic. net als soit. dus ik vind je geen haar beter. denk gewoon aan de rest van de posters en ga niet op elkaar in. geldt ook voor soit zelf.

bedankt.
Noodzakelijk kwaad.
pi_105459598
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad.
Kneus.
pi_105459603
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Soit

Ik haal hier helemaal niemand neer. Als ik zeg tegen benzin dat hij d'r niet gaat komen met zo'n houding is dat niet per definitie neerhalen. Juist niet. De enige die ik neerhaal ben jij en daar vraag je zelf om (plus het zijn feiten). Laat je mij met rust, ga ik ook geen beledigende dingen zeggen tegen jou. Ik vind het prima dat je je verdiept in mij en dat je mij interessant vindt maar val mij daar niet mee lastig. En ook geen mensen uit mijn omgeving. Ik zie jou er ook wel voor aan om iedere dag m'n Facebook te bekijken en mensen uit mijn omgeving toe te voegen, zoals Supersoep doet.
pi_105459610
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waar hangt die eigenlijk uit? Al een tijdje niks meer van gezien
weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.

quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar niet in detail.

Moet d'r weer es spreken.
:) hoop dat het goed gaat met haar.
pi_105459620
hoi
  zondag 11 december 2011 @ 17:25:56 #120
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459621
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kneus.
Hallon Halcon,

Nog geneukt?
pi_105459625
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

google -> pua + "be yourself" ->3de hit.
maar mischien mag ik dit weer niet posten omdat ik dan verrot gescholden word.
als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.

Doodvermoeiend, van die trieste krassers.

En dat lokasenna je trekt, wil niet zeggen dat er ooit een vrouw is die daarmee wil leven.

pi_105459631
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, die heeft geen interesse. Ga in het homopark spelen ofzo i.p.v. hier mensen lastig te vallen met je homopraatjes.
Nee :6 als je niet tegen homo praatjes kan ga je toch lekker ergens anders heen :W
14 SHADES OF GREY
pi_105459644
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad.
fuck toch op man, is gewoon je eigen ego. hou er gewoon mee op en wees de volwassen partij in deze.
  zondag 11 december 2011 @ 17:26:24 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459645
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

Ja hoop ik
pi_105459647
quote:

[..]

Pfff heftig zeg. Sterkte
pi_105459667
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik haal hier helemaal niemand neer. Als ik zeg tegen benzin dat hij d'r niet gaat komen met zo'n houding is dat niet per definitie neerhalen. Juist niet. De enige die ik neerhaal ben jij en daar vraag je zelf om (plus het zijn feiten). Laat je mij met rust, ga ik ook geen beledigende dingen zeggen tegen jou. Ik vind het prima dat je je verdiept in mij en dat je mij interessant vindt maar val mij daar niet mee lastig. En ook geen mensen uit mijn omgeving. Ik zie jou er ook wel voor aan om iedere dag m'n Facebook te bekijken en mensen uit mijn omgeving toe te voegen, zoals Supersoep doet.
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt :D
  zondag 11 december 2011 @ 17:26:56 #127
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459670
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

Ja hoop ik ook
pi_105459680
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee :6 als je niet tegen homo praatjes kan ga je toch lekker ergens anders heen :W
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten. :r
pi_105459696
Holy shit, ik voel me opeens bijzonder normaal. :o

pi_105459706
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt :D
goddomme man.

als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
pi_105459713
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hallon Halcon,

Nog geneukt?
Sinds afgelopen woensdag niet meer nee.
pi_105459719
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten. :r
Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaan :')
14 SHADES OF GREY
pi_105459720
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:

[..]

goddomme man.

als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...
  zondag 11 december 2011 @ 17:28:25 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459726
quote:

[..]

Je lijkt wel een Christen. :')
C'est la vie
pi_105459727
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he. :D
pi_105459728
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Haha, ik kreeg hetzelfde gevoel. Wat een haat hier zeg. Het gaat toch om mensen hun ervaringen over de man-vrouw relatie en alles wat daarbij komt kijken, wat een bagger.
pi_105459730
quote:

[..]

Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>
pi_105459731
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaan :')
Mooi, bek houden dan maar.
pi_105459733
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Als je jezelf refereert met dit topic atm dan is iedereen bijzonder normaal
Rustig aan.
pi_105459734
Kinders, bashende kinders bashen hmmkay :{w
pi_105459737
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Fokking hell. Dat is echt niet tof meer.

Heb 1 goeie vriend gezien met een psychose, dat was ook niet tof. Hosselaar dattie is beweerde -publiekelijk- dattie homo was.

Teveel blowen is echt niet goed voor je.
Heb het verhaal vlak na mn psychose in een document gezet. Zit het nu te lezen en is echt te bizar voor woorden. Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen haha
  zondag 11 december 2011 @ 17:28:52 #142
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459740
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:

[..]

goddomme man.

Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?
pi_105459746
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>
Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten. :W
pi_105459747
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.

het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
ga ergens anders elkaar affikken.
pi_105459757
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he. :D
Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?
pi_105459763
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?
omdat ik (en anderen ook gok ik zo) last van jullie heb en iemand moet het zeggen.
pi_105459768
Jullie lijken net een stel bitches man
Rustig aan.
pi_105459771
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten. :W
Nee, dat moeten ze niet! :D
pi_105459780
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:

[..]

het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magentron, en soit online zijn.
Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.
pi_105459786
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, dat moeten ze niet! :D
Toch wel.
pi_105459795
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch wel.
Nietes!!1
pi_105459802
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nietes!!1
Jawel. :W
pi_105459816
quote:

[..]

het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
En hou mij erbuiten ja
pi_105459823
quote:

[..]

Nope...
  zondag 11 december 2011 @ 17:30:58 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459825
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie lijken net een stel bitches man
Homohaters, mensen die internetheld discussies willen, het is wel gezellig.
C'est la vie
pi_105459832
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.
wat ben jij dom. of je leest niet. either way: :')
pi_105459833
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Je wil die dingen omdat je weet dat ze (op de lange termijn) goed voor je zullen zijn. En dat is ook zo, dus dat je die dingen wil lijkt me normaal. Dat je er nu geen zin in hebt is een ander verhaal.
Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.

Ik weet gewoon echt niet waar ik heen moet met mijn leven en wat 'mezelf zijn' zou moeten inhouden.
pi_105459837
quote:

[..]

En hou mij erbuiten ja
Jij bent een zielige kleuter, dus je past wel in het rijtje Sinji, Supersoep...
pi_105459847
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mooi, bek houden dan maar.
haha _O- Ik denk er over om naar een gaybar te gaan om daar in contact met homo's te komen. Als ik geen succes met vrouwen heb ga ik het bij mannen proberen.

Trouwens Halcon dit topic gaat over versieren en dat kan een man die een vrouw probeert te versieren. Of een man een andere. Vrouw een man. Vrouw andere vrouw.

Stop nu eens met dat zielige homofoob gezwetst.
14 SHADES OF GREY
pi_105459849
quote:

[..]

Ok. Ik moet inderdaad ophouden met happen, doe ik bij sommige personen ook wel de laatste tijd, maar soms. :')

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.
pi_105459854
quote:

[..]

Nope...
Toch wel.
pi_105459861
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent een zielige kleuter, dus je past wel in het rijtje Sinji, Supersoep...
Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmaken
pi_105459876
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha _O- Ik denk er over om naar een gaybar te gaan om daar in contact met homo's te komen. Als ik geen succes met vrouwen heb ga ik het bij mannen proberen.

Trouwens Halcon dit topic gaat over versieren en dat kan een man die een vrouw probeert te versieren. Of een man een andere. Vrouw een man. Vrouw andere vrouw.

Stop nu eens met dat zielige homofoob gezwetst.
Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."
pi_105459881
*doet handen op oren en schreeuwt: ''NANANANAA'''*
Rustig aan.
pi_105459883
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Soit het volgende:
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.
DM send :D
pi_105459899
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

DM send :D
Geblokkeerd. Irritant ventje.
pi_105459903
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
*doet handen op oren en schreeuwt: ''NANANANAA'''*
Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-
pi_105459904
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmaken
"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.
  zondag 11 december 2011 @ 17:33:31 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459910
quote:

[..]

Nietes!!1
quote:

[..]

quote:

[..]

Nope...
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch wel.
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
C'est la vie
pi_105459914
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Geblokkeerd. Irritant ventje.
Vraag dan een mod om hem te deblokkeren
pi_105459917
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands. :W
  zondag 11 december 2011 @ 17:33:47 #172
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105459918
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.

Doodvermoeiend, van die trieste krassers.
ik typte al erbij dat ik het wel weer beter niet kon posten.
quote:
En dat lokasenna je trekt, wil niet zeggen dat er ooit een vrouw is die daarmee wil leven.
? huh wat, hoe-om?
ik heb nog niet zo goed de pua kunnen toepassen . ik faal daar ook in.
en voor het geval andersom, met lokasenna valt prima te leven denk ik.
pi_105459931
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.

Ik weet gewoon echt niet waar ik heen moet met mijn leven en wat 'mezelf zijn' zou moeten inhouden.
Hoe oud ben je?
pi_105459935
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.
pi_105459940
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."
Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje. :r
14 SHADES OF GREY
pi_105459941
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-
  zondag 11 december 2011 @ 17:34:30 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459948
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oeh, slimme zet iemand aanpakken op een totaal irrelevant punt.
Well played.
C'est la vie
pi_105459957
quote:

[..]

"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.
Nee, jij bent op dat niveau blijven hangen. Op de basisschool was het nog acceptabel om als jongen iets tegen homo's te hebben, maar als volwassenen onder elkaar niet meer. Jij bent dus de kleuter, na na nana na :P
pi_105459958
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje. :r
Omdat niemand zit te wachten op jouw homopraatjes.
pi_105459963
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ga dan weg
pi_105459964
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Heb het verhaal vlak na mn psychose in een document gezet. Zit het nu te lezen en is echt te bizar voor woorden. Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen haha
Beter gaan we een keertje naar een goed technofeestje en ik aan de M. 8-)

pi_105459967
Zo helemaal klaar met de ruzie hier, mn verhaal gedaan.

Iemand die wil daten met een abnormaal persoon in de IT?
  zondag 11 december 2011 @ 17:35:01 #183
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459968
Iemand hier nog een date gepland staan vanavond?
  zondag 11 december 2011 @ 17:35:12 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459972
quote:

[..]

Bedankt voor het melden.
Fijne dag verder.
C'est la vie
pi_105459975
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, jij bent op dat niveau blijven hangen. Op de basisschool was het nog acceptabel om als jongen iets tegen homo's te hebben, maar als volwassenen onder elkaar niet meer. Jij bent dus de kleuter, na na nana na :P
Damn, jij bent echt een kleutertje, he?
pi_105459981
quote:

[..]

Ey maar slettebak, als je genomen wilt worden door een brede sportschool neger kan je het ook gewoon vragen in plaats van te doen alsof je het niet wilt.
Rustig aan.
pi_105459989
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Niet vanavond, dinsdag pas weer.
pi_105459992
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ga dan weg
Dat bepaal ik zelf wel.
pi_105459995
quote:

[..]

Dat vind jij, dus hou er gewoon lekker over op. Ik ga er niet met stoppen :D sterker nog ik ga er gewoon mee door
14 SHADES OF GREY
pi_105460003
Halcon, wat doe je eigenlijk buiten NWS/POL? Ga daar lekker lopen rellen dan.

Tijn is vele malen minder triest dan mlig en benzin.

pi_105460007
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

:D :D
pi_105460008
quote:

[..]

Ik heb altijd al met de eij moeite gehad. Als je een regular was hier had je dat wel geweten maar nee, je gooit op elke slak nog meer olie :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:36:05 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460009
quote:

[..]

En wie zit er precies op jouw praatjes te wachten eigenlijk? :')
C'est la vie
pi_105460010
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ey maar slettebak, als je genomen wilt worden door een brede sportschool neger kan je het ook gewoon vragen in plaats van te doen alsof je het niet wilt.
De standaard dooddoener van homofielen. :O
pi_105460017
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Eerste kerstdag heb ik een date!
pi_105460022
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:

Hoe oud ben je?
Bijna 22. :)
pi_105460023
quote:
12s.gif Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beter gaan we een keertje naar een goed technofeestje en ik aan de M. 8-)
hehe goed idee :D Is er nog wat ergens rond de lente? Verwacht dan wel van al mn klachten af te zijn. Beetje M kan dan mss ook nog wel weer.
pi_105460025
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef El_Matador het volgende:

oh. dat verklaart alles. :')
pi_105460028
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef El_Matador het volgende:

Ongetwijfeld, maar om die twee nu als norm te nemen...
  zondag 11 december 2011 @ 17:36:38 #200
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105460034
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

goed bezig
pi_105460039
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met die ene meid die telkens uitstelde?
pi_105460045
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel.
Jij bepaalt alleen jezelf, niet ons, maar zo doe je wel.
Als je per se hier wilt blijven heb je anderen maar te accepteren. Anders ga je maar wat berichtjes in kladblok typen of zo :P
  zondag 11 december 2011 @ 17:37:07 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460052
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Eerste kerstdag heb ik een date!
Hoezo die datum?
C'est la vie
pi_105460053
Ik heb komende week ook weer een date :)
14 SHADES OF GREY
pi_105460058
Amerikaanse politiek is best tof.
pi_105460064
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jij bepaalt alleen jezelf, niet ons, maar zo doe je wel.
Als je per se hier wilt blijven heb je anderen maar te accepteren. Anders ga je maar wat berichtjes in kladblok typen of zo :P
Doe jij dat eens, zijn we van jouw gemekker af.
pi_105460075
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
Nice.
Met een vrouw?
pi_105460079
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
Amerikaanse politiek is best tof.
Inderdaad het lijkt dit topic wel :')
14 SHADES OF GREY
pi_105460084
quote:
Zeg, dit is ONZ niet!

zondag 11 december 2011 @ 17:37:58 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105460086
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb laatst een leuk gesprek gehad over de dienstregelingen van Connexxion.
Het kan.
dat slaat echt helemaal nergens op om dat in je achterhoofd te houden om over te gaan praten

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij gaat wat doen met je vrienden, jij begint.
de enige vriend met wie ik weleens buiten kom denkt homo te zijn.
verder dan jennifer hopeless ontmoeten is hij nooit echt gekomen
pi_105460091
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doe jij dat eens, zijn we van jouw gemekker af.
Zoals ik al eerder aangaf, je hebt maar met me te leven zolang je hier bent.
pi_105460096
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Nice.
Met een vrouw?

Nee met een man. Halcon? Erg he :D
14 SHADES OF GREY
pi_105460105
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg, dit is ONZ niet!
_O-
pi_105460110
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoezo die datum?
Wij hebben beiden weinig familie... en dan is het bij uitstek een mooie dag voor genegenheid.
pi_105460111
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee met een man. Halcon? Erg he :D
Prutsertje. :')
pi_105460115
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg, dit is ONZ niet!
Oh ik dacht van wel :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 december 2011 @ 17:38:47 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460116
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat slaat echt helemaal nergens op om dat in je achterhoofd te houden om over te gaan praten
Nee want jij hebt zo vaak leuke gesprekken met vrouwen. :')
C'est la vie
pi_105460123
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

hehe goed idee :D Is er nog wat ergens rond de lente? Verwacht dan wel van al mn klachten af te zijn. Beetje M kan dan mss ook nog wel weer.
In april ben ik een weekje in NL. Maar partyflock zal vast nog niet veel hebben staan dan.

zondag 11 december 2011 @ 17:39:05 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460131
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Wij hebben beiden weinig familie... en dan is het bij uitstek een mooie dag voor genegenheid.
Okee, leuk.
C'est la vie
pi_105460133
quote:

[..]

Inderdaad het lijkt dit topic wel :')
Rare vergelijk.
pi_105460137
Ey jongens ik snap het niet meer, als we nou even 2 partijen kunnen kiezen is het wat overzichtelijker voor mij op wie ik moet gaan haten enzo.
Rustig aan.
pi_105460140
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Prutsertje. :')
Als je wil weten wat we gaan doen zal ik wel even een PM/DM sturen
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 december 2011 @ 17:40:06 #223
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105460164
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey jongens ik snap het niet meer, als we nou even 2 partijen kunnen kiezen is het wat overzichtelijker voor mij op wie ik moet gaan haten enzo.
Niet haten, dit topic heeft veel meer liefde nodig.
Ik stel voor dat we allemaal gaan blowen nu
pi_105460165
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Rare vergelijk.
Valt best mee :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 december 2011 @ 17:40:09 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460166
quote:
Halcon vs de rest.
C'est la vie
pi_105460167
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee, leuk.
Inderdaad niet heel gebruikelijk, maar heb er wel zin in :)
pi_105460168
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In april ben ik een weekje in NL. Maar partyflock zal vast nog niet veel hebben staan dan.
Nouja er is vast altijd wel ergens een feestje, maar als ik weer ergens heen ga moet het wel echt dik zijn. Niet een half bakken slagerparty-met-beat. Even de ogen openhouden ;)
pi_105460178
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als je wil weten wat we gaan doen zal ik wel even een PM/DM sturen
Dan blokkeer ik je wel even.
pi_105460179
Een man waar je echt geïnteresseerd in bent of zo eentje waar je niet eens mee zoent maar je wel door in je kont laat neuken?
pi_105460180
quote:
Wees verstandig en kies dat waar je zelf achter staat :P
pi_105460181
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

kop thee mag ook? c_/
pi_105460192
Awakenings wil ik zeker ooit es naar toe.

zondag 11 december 2011 @ 17:41:03 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460202
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Een man waar je echt geïnteresseerd in bent of zo eentje waar je niet eens mee zoent maar je wel door in je kont laat neuken?
De beste vraag van vandaag.
C'est la vie
pi_105460206
quote:
:D
pi_105460217
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef El_Matador het volgende:
Awakenings wil ik zeker ooit es naar toe.
Gashouder (L)
pi_105460221
quote:
Dat laatste :)
14 SHADES OF GREY
pi_105460225
quote:
_O-

Jouw eerste grappige post. ^O^
pi_105460226
Ik mag Halcon graag maar ik begrijp de haat tegen homo's niet trouwens. :P
pi_105460233
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Verdomme, ik heb zin. Over 2 weekjes weer. :7

Heb wel een biertje opengetrokken. Gewoon omdat het lekker is.

zondag 11 december 2011 @ 17:42:14 #240
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105460240
quote:
seks zonder zoenen vind ik niks.
Als we niet gaan zoenen dan ga ik je ook niet anaal nemen Myr
pi_105460244
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
Het is best triest als iemand geen vrouwen kan krijgen en dan maar gaat poepstampen.
pi_105460251
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Gashouder (L)
Egbert met Q-Day was echt _O_

pi_105460253
Soms hou ik van dit topic.
pi_105460260
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verdomme, ik heb zin. Over 2 weekjes weer. :7

Heb wel een biertje opengetrokken. Gewoon omdat het lekker is.
ik hoorde laatst dat zowel sol als corona beiden indirect van heineken zijn. :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:42:47 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105460262
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:

[..]

Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.
Gast ik studeer en ik heb vrienden :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:43:00 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460270
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
Ik vind hem meestal nog beste goede dingen zeggen, alleen nu is hij gewoon een kneus.
C'est la vie
pi_105460272
oO< POOKKK POK POK
*ik ben een kip*
Rustig aan.
pi_105460275
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat laatste :)
Zonde, dat lijkt me echt veel te leeg. Qua gevoel, in je kontje is het vast goed vol. Maar totaal geen affectie, geen gevoel, bweh.
  zondag 11 december 2011 @ 17:43:14 #249
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105460277
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Hee zeg, overloper!
huh wat?
maar naar de goede kant toch?
sta ik nu aan de goede kant?
pi_105460278
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Egbert met Q-Day was echt _O_
20-01-2012 Zes uur live Secret Cinema en Egbert in de Melkweg. Jamjam
pi_105460294
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

ik hoorde laatst dat zowel sol als corona beiden indirect van heineken zijn. :')
Alledrie lekker, maar de tweede is de beste.

Nu Poker. Aardig bier, maar geen Club Colombia :9

pi_105460296
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind hem meestal nog beste goede dingen zeggen, alleen nu is hij gewoon een kneus.
Gast :')
  zondag 11 december 2011 @ 17:43:41 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460299
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is best triest als iemand geen vrouwen kan krijgen en dan maar gaat poepstampen.
Goeie vraag eigenlijk.

Tijntje, wordt je liever geneukt door een man of neuk je liever een man?
C'est la vie
pi_105460301
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als iemand bi is dan heeft ie het beste van beide werelden
  zondag 11 december 2011 @ 17:44:21 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460310
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gast :')
Vent :')
C'est la vie
pi_105460311
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Als iemand bi is dan heeft ie het beste van beide werelden
Alleen meestal nooit tegelijk
pi_105460318
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alledrie lekker, maar de tweede is de beste.

Nu Poker. Aardig bier, maar geen Club Colombia :9
ik vind heineken en sol niks. corona wel :9
pi_105460320
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

20-01-2012 Zes uur live Secret Cinema en Egbert in de Melkweg. Jamjam
Verdomme wat lekker. Jij gaat dus?

Helaas zit ik dan in Mexico.

Dat is weer het nadeel van al die reizen, dan mis je de leuke feestjes in NL.

pi_105460322
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zonde, dat lijkt me echt veel te leeg. Qua gevoel, in je kontje is het vast goed vol. Maar totaal geen affectie, geen gevoel, bweh.
Dat is wel een nadeel inderdaad, tsja ik weet het niet. Misschien moet ik het een keer proberen om eerst te zoenen en knuffelen kijken of dat beter is
14 SHADES OF GREY
pi_105460331
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Hee zeg, overloper!
Lantie O+

Lekker dier van me :9
pi_105460335
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen meestal nooit tegelijk
Klopt, maar toch
  zondag 11 december 2011 @ 17:45:03 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460340
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik rol nu echt over de grond van het lachen.
C'est la vie
pi_105460349
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Klopt, maar toch
Als je biseksueel bent als meisje kan je zo een triotje krijgen toch?
Rustig aan.
pi_105460350
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verdomme wat lekker. Jij gaat dus?

Helaas zit ik dan in Mexico.

Dat is weer het nadeel van al die reizen, dan mis je de leuke feestjes in NL.
Ja ik ben er bij, episch!
pi_105460352
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel een nadeel inderdaad, tsja ik weet het niet. Misschien moet ik het een keer proberen om eerst te zoenen en knuffelen kijken of dat beter is
_O-

Ik voel me steeds normaler. :+

pi_105460356
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Goeie vraag eigenlijk.

Tijntje, wordt je liever geneukt door een man of neuk je liever een man?
Geen idee eigenlijk nog niet zo veel ervaring mee
14 SHADES OF GREY
  zondag 11 december 2011 @ 17:45:53 #267
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105460362
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wat?
maar naar de goede kant toch?
sta ik nu aan de goede kant?
Ja, sorry, ik had het een paar keer opnieuw gelezen, maar ik las het telkens verkeerd hehe. Vermoeiend weekend ( jwz) :*
  zondag 11 december 2011 @ 17:46:18 #268
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105460375
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeker.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105460377
quote:

[..]

Ik ga nu maar heel vaak zeggen dat ik biseksueel ben dan.
pi_105460380
quote:

[..]

Misschien wel ja, maar je kunt in 1 relatie nooit alles krijgen wat je wilt.
Das dan weer een nadeel van bi zijn.
Maar ik zie de voordelen er ook wel van in :)
pi_105460382
quote:

[..]

quote:

[..]

Hangt er vanaf hoe je er uit ziet.

En veel mannen scheppen wel op over trio's maar sex blijft een intiem iets.
pi_105460385
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Epic fail. :')
pi_105460386
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ja ik ben er bij, episch!
Ik zoek nog een leuke after met O&N in 020. Heb een goed feestje, maar ik wil er een lange nacht van maken.

pi_105460393
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

jij en normaal _O- straks ga je nog zeggen dat je gaat settlen met een vrouw, kind, labrador en volvo
14 SHADES OF GREY
pi_105460395
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

een blik op je ava en dan is het zo over. 8-)
pi_105460414
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zoek nog een leuke after met O&N in 020. Heb een goed feestje, maar ik wil er een lange nacht van maken.
Awake heeft 01-01-2012 een feest in de Gas!
pi_105460419
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me erg intiem om mijn vriendin te verwennen in gezelschap van iemand die dat ook heel goed kan... (wel vrouw) Mannen.. tjah nee, niet sensueel genoeg.
Rustig aan.
pi_105460420
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

jij en normaal _O- straks ga je nog zeggen dat je gaat settlen met een vrouw, kind, labradorSavannahkat en volvoAlfa Brera
Dat heb ik gezegd en daar sta ik nog steeds achter. Het lot heeft anders besloten. ;)

pi_105460426
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

[..]

trio lijkt me niks. het lijkt me leuker als de 2e dame gewoon toekijkt. ach. ~:)
pi_105460427
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

_O_ als het werkt laat mij het dan weten? :P
14 SHADES OF GREY
pi_105460432
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Of anders: het grote Sjonnie en Anita feest... schijnt ook geweldig te zijn!
pi_105460438
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Kijk, daar hebben we iets aan. Dank je. Ff kijken of er kaarten te scoren zijn.

pi_105460440
Hey jongens, had ik al gezegd dat trio´s me geil lijken?
  zondag 11 december 2011 @ 17:48:44 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105460444
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
He loka. Trio doen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105460447
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef dawg het volgende:

[..]

trio lijkt me niks. het lijkt me leuker als de 2e dame gewoon toekijkt. ach. ~:)
Dat heb ik gehad met mijn eerste vriendinnetje en haar lekkere vriendin.

pi_105460450
quote:
Je bent echt wat tekort gekomen dit weekend he? _O-
pi_105460454
quote:
misschien wil strawberry wel. of lanterfanteraar. :s)
pi_105460473
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

_O_ als het werkt laat mij het dan weten? :P
Uiteraard Tijntje.
Maar je wist allang hoe ik er op dit moment tegenover sta en dat het voorlopig toch niet gebeurt.
  zondag 11 december 2011 @ 17:49:37 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105460474
quote:
_O-
C'est la vie
pi_105460478
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat heb ik gehad met mijn eerste vriendinnetje en haar lekkere vriendin.
"vroeger..."
pi_105460485
quote:
Haha, dit posten in dit topic vraagt om een attention whore
pi_105460486
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je bent echt wat tekort gekomen dit weekend he? _O-
Niet alleen dit weekend. Misschien moet ze wat vaker de trein nemen... :X
pi_105460495
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef dawg het volgende:

[..]

"vroeger..."
Ja, 10 jaar geleden. -O-

pi_105460513
Was wel tof.
  zondag 11 december 2011 @ 17:50:54 #295
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105460520
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

kan je daar ook heen als je niets te doen hebt, en alleen bent, en vanuit een isolement enzo?
wat is dat met oud en nieuw?
pi_105460525
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat heb ik gezegd en daar sta ik nog steeds achter. Het lot heeft anders besloten. ;)
ooit komt dat :)
14 SHADES OF GREY
pi_105460530
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet alleen dit weekend. Misschien moet ze wat vaker de trein nemen... :X
_O-
pi_105460540
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

kan je daar ook heen als je niets te doen hebt, en alleen bent, en vanuit een isolement enzo?
Ja, het is niet zo dat je dan geen kaartje kunt kopen.
pi_105460565
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

O&N is een feest dat de wereld viert als we weer een jaar verder zijn
  zondag 11 december 2011 @ 17:52:06 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105460566
MWF was tof trouwens. Lekkere dingetjes gegeten en gedronken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 11 december 2011 @ 17:52:20 #301
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105460570
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, het is niet zo dat je dan geen kaartje kunt kopen.
waar moet je kaartjes kopen. krijgt el metador nu allemaal dingen via pm//dm enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')