Nouja er is vast altijd wel ergens een feestje, maar als ik weer ergens heen ga moet het wel echt dik zijn. Niet een half bakken slagerparty-met-beat. Even de ogen openhoudenquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In april ben ik een weekje in NL. Maar partyflock zal vast nog niet veel hebben staan dan.
Dan blokkeer ik je wel even.quote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je wil weten wat we gaan doen zal ik wel even een PM/DM sturen
Wees verstandig en kies dat waar je zelf achter staatquote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey jongens ik snap het niet meer, als we nou even 2 partijen kunnen kiezen is het wat overzichtelijker voor mij op wie ik moet gaan haten enzo.
kop thee mag ook?quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten, dit topic heeft veel meer liefde nodig.
Ik stel voor dat we allemaal gaan blowen nu
De beste vraag van vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Een man waar je echt geïnteresseerd in bent of zo eentje waar je niet eens mee zoent maar je wel door in je kont laat neuken?
quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Een man waar je echt geïnteresseerd in bent of zo eentje waar je niet eens mee zoent maar je wel door in je kont laat neuken?
Gashouder (L)quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef El_Matador het volgende:
Awakenings wil ik zeker ooit es naar toe.
Dat laatstequote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Verdomme, ik heb zin. Over 2 weekjes weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten, dit topic heeft veel meer liefde nodig.
Ik stel voor dat we allemaal gaan blowen nu
seks zonder zoenen vind ik niks.quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Het is best triest als iemand geen vrouwen kan krijgen en dan maar gaat poepstampen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
Ik mag Halcon graag maar ik begrijp de haat tegen homo's niet trouwens.
Egbert met Q-Day was echtquote:
ik hoorde laatst dat zowel sol als corona beiden indirect van heineken zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb zin. Over 2 weekjes weer.
Heb wel een biertje opengetrokken. Gewoon omdat het lekker is.
Gast ik studeer en ik heb vriendenquote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.
Ik vind hem meestal nog beste goede dingen zeggen, alleen nu is hij gewoon een kneus.quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Soit het volgende:
Ik mag Halcon graag maar ik begrijp de haat tegen homo's niet trouwens.
Zonde, dat lijkt me echt veel te leeg. Qua gevoel, in je kontje is het vast goed vol. Maar totaal geen affectie, geen gevoel, bweh.quote:
huh wat?quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gast ik studeer en ik heb vrienden
[..]
Hee zeg, overloper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |