quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
Oeh, slimme zet iemand aanpakken op een totaal irrelevant punt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
Nee, jij bent op dat niveau blijven hangen. Op de basisschool was het nog acceptabel om als jongen iets tegen homo's te hebben, maar als volwassenen onder elkaar niet meer. Jij bent dus de kleuter, na na nana naquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.
Omdat niemand zit te wachten op jouw homopraatjes.quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje.
Ga dan wegquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.
Beter gaan we een keertje naar een goed technofeestje en ik aan de M.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb het verhaal vlak na mn psychose in een document gezet. Zit het nu te lezen en is echt te bizar voor woorden. Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen haha
Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.
Damn, jij bent echt een kleutertje, he?quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent op dat niveau blijven hangen. Op de basisschool was het nog acceptabel om als jongen iets tegen homo's te hebben, maar als volwassenen onder elkaar niet meer. Jij bent dus de kleuter, na na nana na
Ey maar slettebak, als je genomen wilt worden door een brede sportschool neger kan je het ook gewoon vragen in plaats van te doen alsof je het niet wilt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat niemand zit te wachten op jouw homopraatjes.
Niet vanavond, dinsdag pas weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Iemand hier nog een date gepland staan vanavond?
Dat vind jij, dus hou er gewoon lekker over op. Ik ga er niet met stoppenquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
Ik heb altijd al met de eij moeite gehad. Als je een regular was hier had je dat wel geweten maar nee, je gooit op elke slak nog meer oliequote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
En wie zit er precies op jouw praatjes te wachten eigenlijk?quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De standaard dooddoener van homofielen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey maar slettebak, als je genomen wilt worden door een brede sportschool neger kan je het ook gewoon vragen in plaats van te doen alsof je het niet wilt.
Eerste kerstdag heb ik een date!quote:Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Iemand hier nog een date gepland staan vanavond?
hehe goed ideequote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter gaan we een keertje naar een goed technofeestje en ik aan de M.
oh. dat verklaart alles.quote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef El_Matador het volgende:
Halcon, wat doe je eigenlijk buiten NWS/POL? Ga daar lekker lopen rellen dan.
Tijn is vele malen minder triest dan mlig en benzin.
Ongetwijfeld, maar om die twee nu als norm te nemen...quote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef El_Matador het volgende:
Halcon, wat doe je eigenlijk buiten NWS/POL? Ga daar lekker lopen rellen dan.
Tijn is vele malen minder triest dan mlig en benzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |