abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105458660

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105458688
~:)
pi_105458689
Ik heb niets tegen rare mensen, wel tegen gestoorde mensen.
pi_105458707
Wat leuk, een TT die mede voor mij bedoeld is O+
pi_105458708
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

irl draagt hij 2 onderbroeken over elkaar, dan weet je dat ook weer.
of 1 ervan was een zwembroek ofzo
Hij had het over Sinji.
pi_105458715
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja mooi is dat.

Ene dag in een 5sterrenhotel ontbijten tussen de andere zakenmannen en de volgende dag lekker rondhangen met de werkeloze blowers in Buenos Aires.
Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 11 december 2011 @ 17:03:27 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105458716
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nu even lopen te stoken, maar straks janken als het weer bonje is? :')
Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105458717
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb iets tegen negatieve mensen
  zondag 11 december 2011 @ 17:03:34 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105458721
quote:
Beetje prettig gestoord is niks mis mee
pi_105458725
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als mijn exstiefvader, van zware racist naar "Allah Akbar!!1!!!" elke nacht schreeuwen rond een uur of 2.
Wat heeft racisme te maken met islam? :o

Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.

Daar is werkelijk niets racistisch aan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105458733
quote:
Tja. Waarheid.
Halcons definitie van gestoord is ook niet de mijne.
pi_105458735
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
Maar je bent er niet vies van om van tijd tot tijd het vuurtje weer aan te wakkeren en er wat olie op te gooien. Een beetje hypocriet.
pi_105458740
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...

Het is maar net waar je naar streeft
pi_105458751
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat heeft racisme te maken met islam? :o

Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.

Daar is werkelijk niets racistisch aan.
Sowieso is de Islam geen ras.
pi_105458752
Gelukkig, ik mag blijven O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105458757
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beste waar je naar kan streven is om 100% jezelf te worden, zonder al die irritante angsten ;)
Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef dawg het volgende:

[..]

normaal is het gemiddelde. dus ook qua gedragingen. maar eigenlijk kun je van een karakter niet altijd zeggen of dat normaal is of niet. het gaat veel meer over sociaal (on)wenselijk gedrag. :)
Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
pi_105458771
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja. Waarheid.
Halcons definitie van gestoord is ook niet de mijne.
Jouw definitie neem ik niet heel erg serieus.
pi_105458772
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.
Hoezo nachtmerrie?

Heerlijk dat soort nachten. Elke reis maak ik weer dingen mee, geniaal. Gebaande paden zijn er niet om vanaf te wijken, maar om gewoon helemaal niet te kennen. :7

Oeh en heb ook wel weer zin in een technofeestje. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 11 december 2011 @ 17:05:09 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105458780
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...

Je vergeet de golden retriever
pi_105458784
Goedemiddag, allen. Hoe gaat het hier?
pi_105458793
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:

ik denk dat er meer mensen zijn met af en toe rare en/of perverse idiote gedachtes dan zonder. daarom zei ik al, gedrag en karakter zijn 2 verschillende dingen. :)
  zondag 11 december 2011 @ 17:05:46 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105458803
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Soit het volgende:

[..]

Hij had het over Sinji.
ohja , ja inderdaad. sinji post idd geen fotos overal van hem met 2 onderbroeken over elkaar omdat ze lichaam nog het enige leuke/goede/aantrekkelijke is voor de vrouw en voor de rest een kutpersoon is.
pi_105458804
Ik denk ook niet dat ik weet wie ik ben. Maar dat hoeft ook niet.
Als je maar weet hoe je het leuk kunt hebben.
Ik weet dat wel maar moet mezelf gewoon nog een schop onder mijn reet geven om ernaar te gaan leven.
pi_105458805
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo nachtmerrie?

Heerlijk dat soort nachten. Elke reis maak ik weer dingen mee, geniaal. Gebaande paden zijn er niet om vanaf te wijken, maar om gewoon helemaal niet te kennen. :7

Oeh en heb ook wel weer zin in een technofeestje. :9
Iets met een verkeerde combinatie en psychose. Grootste hel ever.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_105458811
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?

[..]

Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
door te beginnen met mensen niet na te doen maar te doen/zijn waar je je goed bij voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')