alsof accountant/adminstrateur/secretaresse/<vul in> wel zo enorm interessant is.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef b4kl4p het volgende:
Wat wel heel kut is dat ik over ongeveer 1/3 van mijn leven mijn mond moet houden tijds dates. Ben IT'er en dat is echt een no-go onderwerp. Toch weet ik wel te hosselen maar zou graag mijn vak wat meer romantiseren, iemand een idee?
Heb nog nooit een vrouw een natte slak zien krijgen van een verhaal over een mooi algoritme.
Een jublileumweekend van een relatie is alleen voor de twee mensen in de relatie he.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht dus die soort uitnodigingen waar jij nu ervaren mee bent krijg je pas als je al een relatie hebt.
oke.
Jawel hoor, ik denk niet dat ik ooit de beperkende factor zal zijn met mijn libidoquote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je kunt amper nog lopen nu?
quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En dan komt er een vrouw die wel leuk is en je zowat naar bed brengt en dan denk je, neee het was spannend genoeg hier laat ik het bij? Ben je je zak knikkers op het schoolplein verloren ofzo?
De meeste banen zijn voor anderen niet heel erg interessant. Zolang je er een goede boterham mee verdient en je niet met tegenzin naar je werk gaat, hoeft dat ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
alsof accountant/adminstrateur/secretaresse/<vul in> wel zo enorm interessant is.
zeg dat je een hacker bent en je niks over je werk kunt vertellen omdat je dan kans hebt op exposure.
Deze man weet het.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk. Standaardpraatjes kennen de vrouwen wel. Originaliteit scoort.
Soms, maar het is wel echt authentiek en het valt bij hem niet op als ik over rare dingen praatquote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heeft die gozer niet ons, maar een dokter nodig en snel ook.
Word je niet doodmoe van dat gejammer?
"Ik ben een soort van cupido hacker, ik hack datesites en emails en koppel mensen in het geheim aan elkaar."quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
alsof accountant/adminstrateur/secretaresse/<vul in> wel zo enorm interessant is.
zeg dat je een hacker bent en je niks over je werk kunt vertellen omdat je dan kans hebt op exposure.
"Dus dat is de reden dat ik hier nu zit, hmmkaythanksbyequote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
"Ik ben een soort van cupido hacker, ik hack datesites en emails en koppel mensen in het geheim aan elkaar."
Dus eigenlijk net als de reden dat dikke vrouwen dikke vriendinnen hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms, maar het is wel echt authentiek en het valt bij hem niet op als ik over rare dingen praat
Ik heb laatst een leuk gesprek gehad over de dienstregelingen van Connexxion.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dit serieus? (dit wel een serieuse vraag).
dat van de gamma beits, daar heb ik wel iets van. gamma tuinhekjes verf. mag dat ook?
de rest ligt mij niet zo denk ik als leuke onderwerpen
tja. als jij zo tegen je eigen beroep aankijkt zal het ook zo overkomen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
"Ik ben een soort van cupido hacker, ik hack datesites en emails en koppel mensen in het geheim aan elkaar."
Je bent patatbakker?quote:
Het is een vaak voorkomende reden.quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus eigenlijk net als de reden dat dikke vrouwen dikke vriendinnen hebben?
vast honk en zulks.quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
Mijn baan is verdomd interessant, maar vrouwen die naar meer op zoek zijn dan wat daten en seks, worden erdoor afgeschrokken.
Jij spreekt uit eigen ervaring?quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een vaak voorkomende reden.
wat is er zo vreemd aan ANDEREN mensen tegenkomen die 2 brillen over elkaar dragen.quote:
Ik kan me er echt niks bij voorstellen. Al mijn vrienden zijn vrienden juist omdat ze interessant zijn en we van elkaar kunnen leren (op bepaalde vlakken).quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een vaak voorkomende reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |