Ga ff ergens anders lopen trollen, droeftoeter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb nog wel een vraag over de onderwerpen
voldoen de onderwerpen "hoe laat is het","traagheid en het hebben over laatkomen", "negerkatten", "kaarsjes", "problemen met vuur maken, aanstekers kwijt raken", "melkprijs" en dat soort dingen?
Bullshit. De man is de sleutel, de vrouw het slot. Een sleutel die meerdere sloten kan openen is een goede sleutel. Een slot dat door vrijwel elke sleutel geopend kan worden, is een slecht slot.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk, indicatie van het zwakke geslacht.
behalve dat er een soort verchroomde reputatie is van de man dat dat dan hoort ofzo, als hij dat heel nonchalant zegt zoals jij nu.
Iedereen zegt dat hij serieus is. Ik geloof het ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders lopen trollen, droeftoeter.
nee ik ben serieus.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders lopen trollen, droeftoeter.
Kan me niet voorstellen dat bloed lekker isquote:
Inloggen met Myraele en 'kei-simpel' werkt anders niet hoorquote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
Mijn wachtwoord is kei-simpel, ik moet ook een nieuwe mail maken, want ik kan de huidige niet veranderen omdat een ex het nog beheerd.
Dat is nu niet?quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik ben serieus.
dat zijn de onderwerpen die ik de laatste week heb meegemaakt.
oh en mensen die 2 brillen over elkaar dragen. en postpakketten moeten aannemen ook maar dan lijkt het alsof ik vreemd ben
Ik geloof wel dat hij serieus is.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij serieus is. Ik geloof het ook niet.
Ik heb ook zo mijn twijfelsquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij serieus is. Ik geloof het ook niet.
Begin over smegma, je verzameling Transformerpoppetjes en de nieuwe beits van de Gamma die maar niet dekt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik ben serieus.
dat zijn de onderwerpen die ik de laatste week heb meegemaakt.
oh en mensen die 2 brillen over elkaar dragen. en postpakketten maar dan lijkt het alsof ik vreemd ben
ohja, je was uitgenodigt. hoe was dat gekomen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van een tof jubileumweekend
Hoe gaat het met jullie?
nee, omdat ik het leuk vind, omdat ik wel van een beetje spanning hou.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij date alleen om de ware te vinden?
Zij is tijdens haar periode wel extra geil, daar gaat het om.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat bloed lekker is
is dit serieus? (dit wel een serieuse vraag).quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin over smegma, je verzameling Transformerpoppetjes en de nieuwe beits van de Gamma die maar niet dekt.
Origineel zijn, bro.
Nee, het was dat ik en Newbie 2 maanden een relatie hadden de 10equote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja, je was uitgenodigt. hoe was dat gekomen?
Dan heeft die gozer niet ons, maar een dokter nodig en snel ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen enkele twijfel over de echtheid van mligs posts.
En neem maar aan dat ik het kan weten.
Dus je kunt amper nog lopen nu?quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was dat ik en Newbie 2 maanden een relatie hadden de 10e
Met slechte mensen gaat het altijd goed. Met mij gaat het dus heel goed.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Net terug van een tof jubileumweekend
Hoe gaat het met jullie?
oh wacht dus die soort uitnodigingen waar jij nu ervaren mee bent krijg je pas als je al een relatie hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was dat ik en Newbie 2 maanden een relatie hadden de 10e
Natuurlijk. Standaardpraatjes kennen de vrouwen wel. Originaliteit scoort.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dit serieus? (dit wel een serieuse vraag).
En dan komt er een vrouw die wel leuk is en je zowat naar bed brengt en dan denk je, neee het was spannend genoeg hier laat ik het bij? Ben je je zak knikkers op het schoolplein verloren ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, omdat ik het leuk vind, omdat ik wel van een beetje spanning hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |