Ik vind jou ook niet raarquote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet raar, maar genoeg hier zullen mij wel een raar kind vinden.
Het enige rare aan jou is je verliefdheid op dequote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet raar, maar genoeg hier zullen mij wel een raar kind vinden.
Ik zal er op proberen te letten. Onzin uitkramen is leuk, vooral als iemand anders dan iets heeft van: "juist?!quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volg het topic nog wat langer en lees wat een onzin ik allemaal wel niet uitkraam soms
Zij spoort niet hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind veel mensen die zeggen dat ze raar zijn niet raar overkomen, nu ik eraan denk.
Ik 'selecteer' vrienden op basis van of ik er goed mee op kan schieten of niet. Kan ik er goed mee opschieten, dan worden/zijn het vrienden. Is dat niet het geval, dan niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je moet naar mijn mening ook vrienden selecteren die in jouw ogen "betere" eigenschappen hebben, kun je van leren.
Niet alleen maar, daar ga je aan onderdoor.
Ik had als disclaimer ook 'veel' in mijn post gezet.quote:
Dan moet je eens naar de dokter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind lokasenna niet raar overkomen
Maakt me niks uit.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had als disclaimer ook 'veel' in mijn post gezet.
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
Ik vind Loka geen standaard type nee, ze is een beetje vreemd maar totaal normale mensen zijn ook maar saai.
2 opties:quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit zeggen dus IRL heel veel mensen over me.
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik 'selecteer' vrienden op basis van of ik er goed mee op kan schieten of niet. Kan ik er goed mee opschieten, dan worden/zijn het vrienden. Is dat niet het geval, dan niet.
Maar hij past zo goed bij me.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het enige rare aan jou is je verliefdheid op desmiley
Ex-neukerdje van hem?quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb twee nachten met hem gesproken.
wat een rare postquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ben niet meer eenzaam en vriendloos en doe best leuke dinge.
Ik wilde niet meer negatief doen, dus stop nu maar met me negatieve aandacht geve
Dat is waarquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.
Optie 1 heb ik gekozen. Ik zei nergens dat het me boeide.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 opties:
- accepteer het en wees er trots op
- doe er iets aan en luister naar anderen
Goedzo. Heb je versierproblemen?quote:
Ik vind haar eng.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.
Ik vind haar niet vermoeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.
Nee, niet echt. Ik kijk hier soms eens om te kijken of ik kan helpen waar ik kan.quote:
Succesvol is lastig te definieren. Als iemand drie tientjes meer maakt per maand, maar dagelijks met tegenzin naar zijn werk gaat, is diegene dan succesvoller?quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.
En jij bent een latente homo die altijd in het topic springt als ik post.quote:
als jullie soit niet mogen, waarom negeren jullie hem dan niet? elke keer die opmerkingen wat net zo goed een soort steken zijn, zijn nogal sfeerverneukers. en hypocriet.quote:
Het feit op zich begrijp ik -goed-, de reden vind ik raar.quote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen heb ik onder mijn vrienden ook liever de raardere types, omdat er dan sprake is van meer wederzijds begrip.
Jij tikkelt mijn kringspier inderdaad. En dit vind ik zeer romantisch gedragquote:Op zondag 11 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
En jij bent een latente homo die altijd in het topic springt als ik post.Niets mis mee maar het zal fijn zijn als je er gewoon eens vooruit komt.
Totaal normaal zijn lijkt me juist fantastisch, dat is eigenlijk waar ik naar streefquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
totaal normale mensen zijn ook maar saai.
Vergeet niet diegenen die vervolgens nog even wat olie op het vuur gooienquote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
Vermoeiender dan rare mensen, zijn mensen die continu bitchfights beginnen.
Schenkstroop heeft een nieuw account?quote:Op zondag 11 december 2011 16:57 schreef Soit het volgende:
[..]
En jij bent een latente homo die altijd in het topic springt als ik post.Niets mis mee maar het zal fijn zijn als je er gewoon eens vooruit komt.
Iedereen is wel een beetje raar.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
We zijn allemaal raar, anders zaten we niet in dit topic.
Pff wat kinderachtig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij tikkelt mijn kringspier inderdaad. En dit vind ik zeer romantisch gedrag
Verliefd op Turks meisje
Whoops, tijd voor een nieuw accountje..
Of mensen die geen mening hebben, maar voortdurend oppervlakkig aan het bazelen zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
Vermoeiender dan rare mensen, zijn mensen die continu bitchfights beginnen.
Wat lief.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verliefd op Turks meisje
Beste waar je naar kan streven is om 100% jezelf te worden, zonder al die irritante angstenquote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal normaal zijn lijkt me juist fantastisch, dat is eigenlijk waar ik naar streef
quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verliefd op Turks meisje
En terwijl hij bepaalde ideeën had over moslimsquote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat lief.
Hij had zich verdiept in de Islam speciaal voor haar.
Inderdaad, vrienden selecteer je en zijn mensen waar je plezier mee hebt, waar je het mee kan vinden en waar je dingen mee kan delen. Tuurlijk pik je wel eens iets op van iemand maar het zal voor mij geen selectiecriterium zijn voor een vriendschap...quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik 'selecteer' vrienden op basis van of ik er goed mee op kan schieten of niet. Kan ik er goed mee opschieten, dan worden/zijn het vrienden. Is dat niet het geval, dan niet.
Ik ken hem ook niet irl, maar het lijkt mij vooral een zielige internetkleuter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schenkstroop heeft een nieuw account?
Ik ken Sinji niet irl, maar het lijkt me een prima vrouwenhosselaar. Waarmee je post volkomen de plank misslaat.
Ja mooi is dat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef b4kl4p het volgende:
Zelf vind ik dat ik een echte multitool ben. De ene keer naar nette borrels, de andere keer naar afgeragde krakersfeestjes. Altijd leuk.
normaal is het gemiddelde. dus ook qua gedragingen. maar eigenlijk kun je van een karakter niet altijd zeggen of dat normaal is of niet. het gaat veel meer over sociaal (on)wenselijk gedrag.quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal normaal zijn lijkt me juist fantastisch, dat is eigenlijk waar ik naar streef
Dank je.quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of mensen die geen mening hebben, maar voortdurend oppervlakkig aan het bazelen zijn.
Houd je nou eens niet bezig met mij. Negeer mij als je je zo stoort aan mij.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
En terwijl hij bepaalde ideeën had over moslims
Klinkt een beetje als mijn exstiefvader, van zware racist naar "Allah Akbar!!1!!!" elke nacht schreeuwen rond een uur of 2.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
En terwijl hij bepaalde ideeën had over moslims
Nu even lopen te stoken, maar straks janken als het weer bonje is?quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat lief.
Hij had zich verdiept in de Islam speciaal voor haar.
irl draagt hij 2 onderbroeken over elkaar, dan weet je dat ook weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet irl, maar het lijkt mij vooral een zielige internetkleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |