Maakt me niks uit.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had als disclaimer ook 'veel' in mijn post gezet.
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
Ik vind Loka geen standaard type nee, ze is een beetje vreemd maar totaal normale mensen zijn ook maar saai.
2 opties:quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit zeggen dus IRL heel veel mensen over me.
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik 'selecteer' vrienden op basis van of ik er goed mee op kan schieten of niet. Kan ik er goed mee opschieten, dan worden/zijn het vrienden. Is dat niet het geval, dan niet.
Maar hij past zo goed bij me.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het enige rare aan jou is je verliefdheid op desmiley
Ex-neukerdje van hem?quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb twee nachten met hem gesproken.
wat een rare postquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ben niet meer eenzaam en vriendloos en doe best leuke dinge.
Ik wilde niet meer negatief doen, dus stop nu maar met me negatieve aandacht geve
Dat is waarquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.
Optie 1 heb ik gekozen. Ik zei nergens dat het me boeide.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 opties:
- accepteer het en wees er trots op
- doe er iets aan en luister naar anderen
Goedzo. Heb je versierproblemen?quote:
Ik vind haar eng.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.
Ik vind haar niet vermoeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die teveel niet sporen zijn erg vermoeiend.
Nee, niet echt. Ik kijk hier soms eens om te kijken of ik kan helpen waar ik kan.quote:
Succesvol is lastig te definieren. Als iemand drie tientjes meer maakt per maand, maar dagelijks met tegenzin naar zijn werk gaat, is diegene dan succesvoller?quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
True dat is vereiste nummer een, maar je kunt ook denken dat ze "beter" of "slechter" zijn dan jij. (succesvoller oid) maar daar kun je dan weer wat van leren me dunkt. Om nou alleen mensen te selecteren (waar je goed mee op kunt schieten) die een "mindere/dikkere/lelijkere/homofielere" versie van jouw zijn is wat simpel. Houdt je niet scherp.
En jij bent een latente homo die altijd in het topic springt als ik post.quote:
als jullie soit niet mogen, waarom negeren jullie hem dan niet? elke keer die opmerkingen wat net zo goed een soort steken zijn, zijn nogal sfeerverneukers. en hypocriet.quote:
Het feit op zich begrijp ik -goed-, de reden vind ik raar.quote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen heb ik onder mijn vrienden ook liever de raardere types, omdat er dan sprake is van meer wederzijds begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |