abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90524016
Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd omdat ik zag dat dit een groot forum is en hier alles kwijt kan. Ik heb een heel groot probleem: ik ben verliefd op een Turks meisje. Ze is een vriendin van mijn zusje. Toen ik haar voor de 1e keer bij ons thuis zag, was ik helemaal verkocht. Ze is heel erg mooi, ze spreekt mij heel erg aan.

Nu is dit al bijna een jaar bezig. Ik wou zo graag in contact met haar komen dat ik haar telefoon nummer uit mijn zusje haar telefoon heb gepakt. Ik begon haar te smsen maar ik vermeldde mijn naam er niet bij, ik vermeldde er een Turkse groet onder (allemaal opgezocht op google), ze reageerde met de vraag wie ik was etc. Toen zei ik dat ik het was, ze heeft toen gesmst dat ze geen contact wilt. Ik snap niet waarom. Ik ben toen doorgegaan met smsen, voor mij is ze namelijk echt perfect. Ze smste steeds dat ik echt op moest houden enzovoort. Ik kwam haar tegen in de stad op Koninginnendag en heb haar toen aangesproken, ze reageerde heel boos, dat ik op moest houden met ''stalken''. Toen ben ik weggegaan, ik voelde mij erg rot, eenmaal thuis ben ik weer gaan smsen. Ik wist dat ik moest stoppen, maar ik KON niet stoppen. Ik vind haar echt geweldig. Ik had me verdiept in de Islam en ik zei dat ik voor haar wel moslim wil worden, en als we gaan trouwen dat onze kinderen dan ook zo opgevoed mogen worden. Ik heb haar de ergste smsjes gestuurd, met liefdesverklaringen enzovoort. Ze kwam niet meer bij ons thuis, om mij te ontwijken. Ze heeft haar nummer veranderd door mij en ook haar hyves heeft ze verwijderd omdat ik haar daar berichten stuurde en ik al haar krabbels checkte. Ik reed altijd langs haar huis, weet hoelaat ze vrij is van school, soms sta ik dan te wachten, om haar te bekijken.

Op een dag werd ik echt gek, ik wist vanuit krabbels dat ze op fitness zit en dat ze daar altijd op dinsdagavond te vinden is. Ik ben daarheen gegaan en heb gewacht tot ze naar buiten ging; ik heb haar aangesproken, heb gezegd dat ik haar echt niet zomaar laat gaan, hoe kan ik zon meid laten gaan? Ik zag dat ze bang was en ze zei dat ze geen interesse heeft. Ze smeekte mij zowat of ik haar met rust kon laten en dat ze bang werd van mij. Ik beloofde haar met rust te laten. Ik pakte vervolgens haar hand en kuste erop (waarom ik dat deed weet ik ook niet). Toen heb ik haar laten gaan.

Ik heb vriendinnen van haar gevraagd of ze mij in contact met haar willen brengen, via hyves en 1 kwam ik tegen in de stad. Zij hebben gezegd dat ik haar met rust moet laten want ze denkt erover na om naar de politie te gaan. Ze heeft nu ook een vriend, een ''mooiboy'', hij is Iraans en naar mijn idee heel agressief tegenover vrouwen.

Het klinkt heel erg stalkerig en ik weet dat ik fout bezig ben, maar ik KAN haar niet vergeten. Ik heb het echt geprobeerd, maar er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan haar denk. Ze is echt perfect, lief, zorgzaam, rustig, slim, grappig, rustig maar wel spontaan, een perfect figuur, kleed zich mooi, echt een vrouw. Ik snap niet waarom ze me niet wilt leren kennen? Wat vinden jullie dat ik moet doen? Volgens mijn moeder en zusje moet ik praten met een psycholoog, dat vind ik te overdreven. Ik wil haar vergeten, maar het kan niet, ik word ECHT gek bij de gedachte dat ik haar niet meer kan spreken. Word ook gek dat ze weer een vriend heeft! Iemand tips om haar te veroveren? Wat waardeert ze wel, want ik ben zeker niet van plan om haar op te geven. Al moet ik mijn hele leven lang achter haar aan. Ik begrijp niet waarom ze me niet wilt als ze me niet kent!

Ps: We zijn allebei 20.
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:37:49 #2
35723 crew  GGMM
pi_90524093
Je komt best wel over als een stalker.

//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524103
Heb je al eens op haar gerukt?
Misschien lucht dat wat op :P
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_90524149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef haShem het volgende:
Heb je al eens op haar gerukt?
Misschien lucht dat wat op :P
Dit is serieus bedoeld.
pi_90524174
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:

//edit: helemaal gelezen nu, ik zou een hobby gaan zoeken, gaat behoorlijk de verkeerde kant op met je.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_90524176
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:37 schreef GGMM het volgende:

Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:41:41 #7
35723 crew  GGMM
pi_90524189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld. Ik ben echt gek op haar en wil graag tips hoe ik haar kan krijgen.
Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524219
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben ook heel serieus. Zoek hulp, idioot.
Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..
pi_90524230
Ik was overigens ook bloedserieus
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:44:11 #10
35723 crew  GGMM
pi_90524242
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom meteen schelden? Nog nooit verliefd geweest? Ik snap niet waarom je zo'n oordeel over mij trekt terwijl je me niet kent..
Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_90524277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op basis van je OP heb ik voldoende informatie om je een idioot te vinden. Ik ben wel eens verliefd geweest, als ik afgewezen wordt ga ik meestal gewoon verder met m'n leven.
Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...
stel dat...

Ik denk dat je haar enorm moet gaan negeren
  Forum Admin dinsdag 28 december 2010 @ 02:46:52 #12
35723 crew  GGMM
pi_90524302
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:45 schreef haShem het volgende:

[..]

Nu kan het zijn dat the girl inderdaad enorm de moeite waard is...
stel dat...

Ik denk dat je haar enorm moet gaan negeren
TS is stabiel genoeg om dit zeker een dag of 2 vol te houden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:47:17 #13
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90524310
TS is geobsedeerd door een meisje dat hij amper kent en uiteindelijk zal dit tot psychiatrisch onderzoek gaan leiden. Probeer nog eens serieus om de afwijzing te accepteren en anders raad ik je aan om eens hulp te zoeken, voor het echt uit de hand gaat lopen.
pi_90524313
Ga op zoek naar een ander en probeer het over een jaar nog een keer.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:48:31 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524336
Sorry TS, maar zoals ik het lees... als vrouw zijnde...dit krijg je niet meer goed gemaakt. :N Eens een vrouw bang van je is geweest... neen dat komt niet goed.

Voor je eigen gezondheid, probeer haar te vergeten. Die zoek een hobby was nog niet zo'n slechte suggestie. Je moet echt dingen zoeken om je bezig te houden zodat je van haar afgeleid bent.

Succes
Are you fokking to me?
pi_90524351
bel het spirituele licht
http://www.hetspirituelelicht.nl/
pi_90524352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:47 schreef Frenetiek het volgende:
TS is geobsedeerd door een meisje dat hij amper kent en uiteindelijk zal dit tot psychiatrisch onderzoek gaan leiden. Probeer nog eens serieus om de afwijzing te accepteren en anders raad ik je aan om eens hulp te zoeken, voor het echt uit de hand gaat lopen.
Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
pi_90524388
Wat vind je van dit idee?
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:10 #19
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90524393
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ga niet naar een psycholoog of wat dan ook, dat is veel te overdreven. Ik heb tips nodig hoe ik haar kan krijgen, zoals ik al zei, ik laat haar niet gaan.
Het feit dat je er al blind van uit gaat dat je haar wel krijgt, duidt al op een stoornis in jouw denken. Wat als iedereen zo handelde?

Nogmaals: jouw obsessie neemt zieke vormen aan en het is goed mogelijk dat dit uit de hand gaat lopen. Zoek dus hulp.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:16 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90524395
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Verkeerde vraag... Je kan beter leren hoe je haar kunt vergeten. Want met je stalk-acties heb je het bij haar wel verpest.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:51:25 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zelfs God Allah kan je niet meer helpen in dit geval jongen...
Are you fokking to me?
pi_90524403
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:48 schreef Marie30 het volgende:
Sorry TS, maar zoals ik het lees... als vrouw zijnde...dit krijg je niet meer goed gemaakt. :N Eens een vrouw bang van je is geweest... neen dat komt niet goed.

Voor je eigen gezondheid, probeer haar te vergeten. Die zoek een hobby was nog niet zo'n slechte suggestie. Je moet echt dingen zoeken om je bezig te houden zodat je van haar afgeleid bent.

Succes
Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.
pi_90524410
Je komt over als een ontzettende freak. Laat haar met rust. Na zo'n verleden en zulke pogingen om met haar in gesprek te raken is alle kans op een relatie verkeken.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2010 @ 02:53:08 #24
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90524443
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bedankt. Ik heb al dingen geprobeerd om haar te vergeten maar ze komt altijd weer terug in mijn hoofd helaas.
Toch moet je doorzetten. Geloof mij dit kan niet meer goed komen. Ik zie zelfs niet 1 procent kans... Snap je? Je moet je nu concentreren op wat anders...Daar moet je echt werk van maken.
Are you fokking to me?
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:53:37 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90524454
TS, je bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')