100% correct. En bovendien dodelijk vermoeiend om je eigen gedrag aan te passen aan dat van anderen uit vrees om niet normaal te zijn.quote:
Hij is vaker wakker dan slapend.quote:
Het lijkt me ook niets iets wat je uren aan een stuk, dag in en dag uit vol gaat houden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
100% correct. En bovendien dodelijk vermoeiend om je eigen gedrag aan te passen aan dat van anderen uit vrees om niet normaal te zijn.
Van welke naam wordt hij wel wakker dan?quote:
Iemand: "Ja, ik ben gek op Spanje!"quote:Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ze maakt verre reizen naar noord-spanje!
Vandaar dat je 2 opties hebtquote:Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niets iets wat je uren aan een stuk, dag in en dag uit vol gaat houden.
Tenzijn je een internet identiteit kan onderhouden die beter aansluit op je ware ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niets iets wat je uren aan een stuk, dag in en dag uit vol gaat houden.
En wat wil je daarmee impliceren?quote:
Jij gaat bij gebrek aan vrouwelijke aandacht voor de mannen, toch?quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee impliceren?
Ik ben irl net als hier. De FOK!kers die mij kennen zullen het beamen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Tenzijn je een internet identiteit kan onderhouden die beter aansluit op je ware ik
Geraldine.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van welke naam wordt hij wel wakker dan?
Hehe nooit meer. Op een gegeven moment zat ik met mensen die normaal waren, en had het gevoel dat ik kon praten zonder te praten. Dus volgens mij heb ik daar 2 uur op een barkruk stil gezeten en ze alleen maar aangekeken. Schaam me kapotquote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef dawg het volgende:
[..]
had nog wat genomen dan, had je god kunnen vragen of ie die duivel even weg wilde jagen.
Nee was ook heel erg abnormaal. Heeft me ook 2 maanden opname gekost. Heel heel erg nooit proberen na te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet "normaal".
Waardoor je een stapje stijgt op mijn lijst.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat bij gebrek aan vrouwelijke aandacht voor de mannen, toch?
Dit ging toch niet over jou?quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben irl net als hier. De FOK!kers die mij kennen zullen het beamen.
Welke medicijnen waren dat dan? En had je zoveel M op dan?quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehe nooit meer. Op een gegeven moment zat ik met mensen die normaal waren, en had het gevoel dat ik kon praten zonder te praten. Dus volgens mij heb ik daar 2 uur op een barkruk stil gezeten en ze alleen maar aangekeken. Schaam me kapot(Want het was niet "normaal")
[..]
Nee was ook heel erg abnormaal. Heeft me ook 2 maanden opname gekost. Heel heel erg nooit proberen na te doen.
ik hou niet zo van dat soort geijkte vakanties. oorden bomvol toeristen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iemand: "Ja, ik ben gek op Spanje!"
ik: "Waar ben je zoal geweest?"
Iemand: "Salou, Mallorca, Malgrat de Mar, heeeerlijk"
Dan moet ik echt heel hard mijn best doen beleefd te blijven.
Meestal doe ik dat dan ook niet.
Als dat zo zou zijn wat is het probleem? Jaloers dat ik niet aan jouw pikkie wel zuigen? Ben je in de war omdat je die gevoelens zelf ook hebt?quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat bij gebrek aan vrouwelijke aandacht voor de mannen, toch?
Tsja ik dat kan, de naam is niet belangrijk de vrouw die er bij hoort des te meerquote:
Hoeveel M heb je nodig voor zoiets... poef. Denk eerder aan psychelische middelen, daar hoor je dat wel vaker.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke medicijnen waren dat dan? En had je zoveel M op dan?
Het klinkt wel erg extreem.
Nee, ik heb die gevoelens niet. En je blijft ook van mijn pik af. Smeerlap dat je bent.quote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn wat is het probleem? Jaloers dat ik niet aan jouw pikkie wel zuigen? Ben je in de war omdat je die gevoelens zelf ook hebt?
Dat valt wel mee tochquote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben in het echt heel verlegen en stil. Heloef kan dit bevestigen.
jij hebt vast wel van gvse gehoord hoe ik ben.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben irl net als hier. De FOK!kers die mij kennen zullen het beamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |