Klapveequote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen is gestoord hoor, sommige mensen zijn gewoon heerlijk simpel
Nee, dat is niet waar. Het ligt eraan hoe iemand het brengt. Het is gewoon triest dat Sinji mij zo interessant vindt dat hij alles uit moet pluizen en constant negatief op mij moet reageren. Hetzelfde type als Supersoep in dat opzicht, houd je bezig met jezelf i.p.v. met mij.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen iedereen die het ook maar een keertje niet met je eens is Soit.
Bovendien heb je me nog steeds niet verteld waarom je steeds nieuwe accounts aanmaakt
Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens is "prettig gestoord" echt een verboden uitdrukking. Wat walgelijk.
We zeggen hetzelfde.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hier omschrijf. Er zijn ook Vinex'ers die met heerlijk met mij staan te dansen op fijne feestjes en dingen doen die god verboden heeft.
Maar het streven naar ultieme normaalheid en de Stepford Wife ideologie daarachter vind ik te ver gaan. Huisje boompje beestje is prima te combineren met uitspattingen...
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me.
nee, plaatje hoeft niet.
weet ik. je hebt ook gelijk dat het (deels) van keuzes afhangt hoe je leven is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook prive (Armenie, Georgie, Azerbeidzjan, Transnistrie, etc.). En het hangt van je keuzes af.
Je weet hoe het met knuffelmeisje was. "Normaal" moeder maar wel lekker samen met dikke dopjes uit je dak gaan.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen.
Of een avatar met roze haar en gewei nemen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
Inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me.
nee, plaatje hoeft niet.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
door te beginnen met mensen niet na te doen maar te doen/zijn waar je je goed bij voelt.
Maar wat als nou niets echt goed voelt? Dan moet je uiteindelijk toch een keuze maken of accepteren dat je keuze niets doen is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat is ook moeilijk. Je doet dat door onder andere dingen uit te proberen en zelfkennis op te doen.
Iedereen maakt dit vroeger of later in zijn of haar leven wel mee, het twijfelen hoort er een beetje bij
Heequote:
Waarom is normaal willen doen gek? Dat is juist normaal lijkt me?quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Halcon het volgende:
Dat is hij dan ook. Met afstand het meest verknipte figuur uit deze reeks (en da's een hele prestatie).
Iets voor jou?quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Ja Trudy is prettig gestoord, lekkere gekke meid. Laatst he deed ze toch zo iets geks he! In plaats van een patatje mayo nam ze een patatje joppie! Altijd lekker gek en vol verrassingen die meid!"
Zeker het meest naieve in ieder geval. En mensen middelen en dat dan nadoen is inderdaad verknipt. Wat heel jammer is, want hij lijkt me iemand die veel in zich heeft en ontzettend aardig. Op deze manier verpest ie het voor zichzelf.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is hij dan ook. Met afstand het meest verknipte figuur uit deze reeks (en da's een hele prestatie).
Hihahhihihahahahoho lekker prettig gestoord toch!!11!!!1!!1!!!!!quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een avatar met roze haar en gewei nemen.
Lees je eigen gezwets nog eens, gast.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Maar wat als nou niets echt goed voelt? Dan moet je uiteindelijk toch een keuze maken of accepteren dat je keuze niets doen is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
[..]
Hee [ afbeelding ]
[..]
Waarom is normaal willen doen gek? Dat is juist normaal lijkt me?
Medicijn dat als upper voor me werkte veel te veel en (op dat feestje) mdma. Heb wel twee weken mezelf god gevoeld en begreep alles. Boekjes met theorie'n waar Newton plat van tegen de grond zou slaan geschreven en hosselen als een Don Juan. Het enige jammere is dat door die medicijnen de vleesstaf niet meer tot over de drempel kon anders was het echt perfect geweest. Gevolgd door 2 maanden pure angst, en de duivel die me achterna zat. Al met al was het het niet waard, om even samen te vatten.quote:
ben eens specifieker?quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Maar wat als nou niets echt goed voelt? Dan moet je uiteindelijk toch een keuze maken of accepteren dat je keuze niets doen is. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.
Al zou ik niet Vinex kunnen wonen, er zitten leuke Vinex'ers tussen...quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De VINEX bewoner is ook echt niet normaal. Dit zijn mensen die het gebaande pad van leven tot de dood, wat klaargelegd is door de maatschappij bewandelen. Vaak enorm bekrompen mensen. Dat is pas eng.
had nog wat genomen dan, had je god kunnen vragen of ie die duivel even weg wilde jagen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Medicijn dat als upper voor me werkte veel te veel en (op dat feestje) mdma. Heb wel twee weken mezelf god gevoeld en begreep alles. Boekjes met theorie'n waar Newton plat van tegen de grond zou slaan geschreven en hosselen als een Don Juan. Het enige jammere is dat door die medicijnen de vleesstaf niet meer tot over de drempel kon anders was het echt perfect geweest. Gevolgd door 2 maanden pure angst, en de duivel die me achterna zat. Al met al was het het niet waard, om even samen te vatten.
Van de naam Trudy vervalt mijn leuter al in permanente slaapstand.quote:
Klinkt in ieder geval niet "normaal".quote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Medicijn dat als upper voor me werkte veel te veel en (op dat feestje) mdma. Heb wel twee weken mezelf god gevoeld en begreep alles. Boekjes met theorie'n waar Newton plat van tegen de grond zou slaan geschreven en hosselen als een Don Juan. Het enige jammere is dat door die medicijnen de vleesstaf niet meer tot over de drempel kon anders was het echt perfect geweest. Gevolgd door 2 maanden pure angst, en de duivel die me achterna zat. Al met al was het het niet waard, om even samen te vatten.
Mijn hoofd blijkbaar ook.quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja , ja inderdaad. sinji post idd geen fotos overal van hem met 2 onderbroeken over elkaar omdat ze lichaam nog het enige leuke/goede/aantrekkelijke is voor de vrouw en voor de rest een kutpersoon is.
ze maakt verre reizen naar noord-spanje!quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Ja Trudy is prettig gestoord, lekkere gekke meid. Laatst he deed ze toch zo iets geks he! In plaats van een patatje mayo nam ze een patatje joppie! Altijd lekker gek en vol verrassingen die meid!"
Dan zul je moeten kijken wat jou zit te blokkeren en er eventueel wat aan doenquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is als een gek bezig om maar niet normaal te hoeven zijn. Is zo'n typisch aangeleerd gedrag, want het is fijtelijk gewoon malquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:
Waarom is normaal willen doen gek? Dat is juist normaal lijkt me?
Dat was die normaal toch ook alquote:Op zondag 11 december 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Van de naam Trudy vervalt mijn leuter al in permanente slaapstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |