Hij had het over Sinji.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
irl draagt hij 2 onderbroeken over elkaar, dan weet je dat ook weer.
of 1 ervan was een zwembroek ofzo
Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja mooi is dat.
Ene dag in een 5sterrenhotel ontbijten tussen de andere zakenmannen en de volgende dag lekker rondhangen met de werkeloze blowers in Buenos Aires.
Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu even lopen te stoken, maar straks janken als het weer bonje is?
Ik heb iets tegen negatieve mensenquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen rare mensen, wel tegen gestoorde mensen.
Beetje prettig gestoord is niks mis meequote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
Wat heeft racisme te maken met islam?quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn exstiefvader, van zware racist naar "Allah Akbar!!1!!!" elke nacht schreeuwen rond een uur of 2.
Tja. Waarheid.quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
Maar je bent er niet vies van om van tijd tot tijd het vuurtje weer aan te wakkeren en er wat olie op te gooien. Een beetje hypocriet.quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
Sowieso is de Islam geen ras.quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft racisme te maken met islam?
Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.
Daar is werkelijk niets racistisch aan.
Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beste waar je naar kan streven is om 100% jezelf te worden, zonder al die irritante angsten
Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
normaal is het gemiddelde. dus ook qua gedragingen. maar eigenlijk kun je van een karakter niet altijd zeggen of dat normaal is of niet. het gaat veel meer over sociaal (on)wenselijk gedrag.
Jouw definitie neem ik niet heel erg serieus.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Waarheid.
Halcons definitie van gestoord is ook niet de mijne.
Hoezo nachtmerrie?quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yes! Meer werelden bekijken vanuit alle perspectieven. Mooiste was toch vorig jaar toen ik het ene deel van de avond op een studentenverenigingfeestje was, en daarna naar een krakersfeestje. In een gekraakde loods techno knallen. Helaas is de avond in een absolute nachtmerrie geindigd, maar ik vond het super vet en ooit doe ik het opnieuw en dan normaal.
Je vergeet de golden retrieverquote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...
Het is maar net waar je naar streeft
ik denk dat er meer mensen zijn met af en toe rare en/of perverse idiote gedachtes dan zonder. daarom zei ik al, gedrag en karakter zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het streven naar totale normaalheid vind ik echt verschrikkelijk klinken. Dat je je extremen wil afvlakken is tot daar aan toe maar ik moet bij de totale normaalheid direct denken aan Henk en Ingrid uit Almere buiten met een stationwagon 2,4 kind gemiddeld en midweekjes Center Park...
ohja , ja inderdaad. sinji post idd geen fotos overal van hem met 2 onderbroeken over elkaar omdat ze lichaam nog het enige leuke/goede/aantrekkelijke is voor de vrouw en voor de rest een kutpersoon is.quote:
Iets met een verkeerde combinatie en psychose. Grootste hel ever.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo nachtmerrie?
Heerlijk dat soort nachten. Elke reis maak ik weer dingen mee, geniaal. Gebaande paden zijn er niet om vanaf te wijken, maar om gewoon helemaal niet te kennen.
Oeh en heb ook wel weer zin in een technofeestje.
door te beginnen met mensen niet na te doen maar te doen/zijn waar je je goed bij voelt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?
[..]
Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
Wat schattig, we denken hetzelfdequote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw definitie neem ik niet heel erg serieus.
Dat is ook moeilijk. Je doet dat door onder andere dingen uit te proberen en zelfkennis op te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?
Misschien moet ik erbij vertellen dat hij zichzelf bekeerde naar de islam voor een negerin waarop die verliefd was. Maar die negerin had 2 persoonlijkheden, 1tje vond hem wel okay, de andere persoonlijkheid kon hem niet uitstaan. Daardoor ging de relatie kapot, maar besloot hij dat hij ngerinnen wel tof vond en heeft die zich ingeschreven op mouslima.com ofzo,quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft racisme te maken met islam?
Ik ben echt heel blij dat er hier geen moslims zijn, weet je wat een verademing dat is op straat. Laat die islam lekker in Arabie blijven, heb er geen problemen mee.
Daar is werkelijk niets racistisch aan.
Dat zal niet veel vaker gaan gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat schattig, we denken hetzelfde
En zelfs dat is niet echt de definitie van "normaal".quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dan ben je pas echt gek.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:
Ik wil gewoon proberen net te doen of ik normaal ben door me te proberen net zo te gedragen en net zo te zijn als mensen die ik normaal vind.Ik probeer het gedrag van andere mensen te middelen en dat na te doen.
Dat valt niet te ontkennen nee.quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar je bent er niet vies van om van tijd tot tijd het vuurtje weer aan te wakkeren en er wat olie op te gooien. Een beetje hypocriet.
Dat is hij dan ook. Met afstand het meest verknipte figuur uit deze reeks (en da's een hele prestatie).quote:
Droegs? Eh ja, dat is niet zo'n strak plan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Iets met een verkeerde combinatie en psychose. Grootste hel ever.
Weetje wat het is, als je je ergert aan iemand, negeer die persoon dan gewoon. Sinji bijvoorbeeld, constant reageren als ik iets zeg wat hem niet aanstaat.quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik erger me er niet aan hoor, het verpest het topic een beetje nog meer dan die offtopic zooi maar voor de rest is het wel amusant. Al zijn het altijd dezelfde mensen met dezelfde discussie die al 10x eerder is gevoerd, dat is wel jammer.
De VINEX bewoner is ook echt niet normaal. Dit zijn mensen die het gebaande pad van leven tot de dood, wat klaargelegd is door de maatschappij bewandelen. Vaak enorm bekrompen mensen. Dat is pas eng.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zelfs dat is niet echt de definitie van "normaal".
Ik ken genoeg VINEXbewoners die echt niet "normaal" zijn. "Normaal" draait om karakter. Heathcliff had helemaal gelijk in het vorige topic; iedereen die hier zit is niet "normaal".
En dat in 1 post.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Weetje wat het is, als je je ergert aan iemand, negeer die persoon dan gewoon. Sinji bijvoorbeeld, constant reageren als ik iets zeg wat hem niet aanstaat.
Sinji, eerlijk. Ik vind jou alleen maar lelijk en verder niets. Ik ken je niet, ik heb niets tegen je maar 't begint gewoon zielig te worden dat je constant op mij moet reageren door je eigen frustraties oid. Ik heb mij voorgenomen om niet op jou te reageren op een negatieve manier. Probleem is dat jij altijd met steken onder water komt.
zijn er maar weinig die zoveel reizen voor hun werk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droegs? Eh ja, dat is niet zo'n strak plan.
Maar wel weer een mooi verhaal.
Ik heb soms moeite mijn leven te overzien, zoveel mooie verhalen samen...
Je hebt wel iets tegen iedereen die het ook maar een keertje niet met je eens is Soit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Weetje wat het is, als je je ergert aan iemand, negeer die persoon dan gewoon. Sinji bijvoorbeeld, constant reageren als ik iets zeg wat hem niet aanstaat.
Sinji, eerlijk. Ik vind jou alleen maar lelijk en verder niets. Ik ken je niet, ik heb niets tegen je maar 't begint gewoon zielig te worden dat je constant op mij moet reageren door je eigen frustraties oid. Ik heb mij voorgenomen om niet op jou te reageren op een negatieve manier. Probleem is dat jij altijd met steken onder water komt.
Yes, helaas wel. 9 maanden geleden gebeurd en kamp nog steeds met de shit (wel veel minder). Echt een opperafrader.quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droegs? Eh ja, dat is niet zo'n strak plan.
Maar wel weer een mooi verhaal.
Ik heb soms moeite mijn leven te overzien, zoveel mooie verhalen samen...
Aangezien op mijn leeftijd de titel van dit topic nog net zo hard van toepassing is op mij als de afgelopen 15 jaar of zo, zal ik ook niet "normaal" zijn. Maar gestoord is dat ook weer nietquote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
Normaal bestaat niet. Iedereen is gestoord alleen de meeste mensen ontkennen dat hardnekkig
Niet iedereen is gestoord hoor, sommige mensen zijn gewoon heerlijk simpelquote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
Normaal bestaat niet. Iedereen is gestoord alleen de meeste mensen ontkennen dat hardnekkig
Dat klopt, maar ook prive (Armenie, Georgie, Azerbeidzjan, Transnistrie, etc.). En het hangt van je keuzes af.quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
zijn er maar weinig die zoveel reizen voor hun werk.
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens is "prettig gestoord" echt een verboden uitdrukking. Wat walgelijk.
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hier omschrijf. Er zijn ook Vinex'ers die met heerlijk met mij staan te dansen op fijne feestjes en dingen doen die god verboden heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zelfs dat is niet echt de definitie van "normaal".
Ik ken genoeg VINEXbewoners die echt niet "normaal" zijn. "Normaal" draait om karakter. Heathcliff had helemaal gelijk in het vorige topic; iedereen die hier zit is niet "normaal".
Wat had je gecombineerd dan?quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yes, helaas wel. 9 maanden geleden gebeurd en kamp nog steeds met de shit (wel veel minder). Echt een opperafrader.
Prettig gestoorde mensen zijn wel lachenquote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
Klapveequote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen is gestoord hoor, sommige mensen zijn gewoon heerlijk simpel
Nee, dat is niet waar. Het ligt eraan hoe iemand het brengt. Het is gewoon triest dat Sinji mij zo interessant vindt dat hij alles uit moet pluizen en constant negatief op mij moet reageren. Hetzelfde type als Supersoep in dat opzicht, houd je bezig met jezelf i.p.v. met mij.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel iets tegen iedereen die het ook maar een keertje niet met je eens is Soit.
Bovendien heb je me nog steeds niet verteld waarom je steeds nieuwe accounts aanmaakt
Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
We zeggen hetzelfde.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hier omschrijf. Er zijn ook Vinex'ers die met heerlijk met mij staan te dansen op fijne feestjes en dingen doen die god verboden heeft.
Maar het streven naar ultieme normaalheid en de Stepford Wife ideologie daarachter vind ik te ver gaan. Huisje boompje beestje is prima te combineren met uitspattingen...
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me.
nee, plaatje hoeft niet.
weet ik. je hebt ook gelijk dat het (deels) van keuzes afhangt hoe je leven is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook prive (Armenie, Georgie, Azerbeidzjan, Transnistrie, etc.). En het hangt van je keuzes af.
Je weet hoe het met knuffelmeisje was. "Normaal" moeder maar wel lekker samen met dikke dopjes uit je dak gaan.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dan ook verzonnen door randdebielen die een toffe draai proberen te geven aan hun ernstige afwijkingen.
Of een avatar met roze haar en gewei nemen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Zo'n lekker huiselijk typje dat nooit iets spontaans of tofs doet, behalve der haar afknippen en gekke kleurtjes geven. Afschuwelijk.
Inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zie ik meteen die kop van die vrouw met kort pittig halfpaars kapsel en lelijke bril voor me.
nee, plaatje hoeft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |