als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
google -> pua + "be yourself" ->3de hit.
maar mischien mag ik dit weer niet posten omdat ik dan verrot gescholden word.
Neequote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die heeft geen interesse. Ga in het homopark spelen ofzo i.p.v. hier mensen lastig te vallen met je homopraatjes.
fuck toch op man, is gewoon je eigen ego. hou er gewoon mee op en wees de volwassen partij in deze.quote:
Ja hoop ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.
[..]hoop dat het goed gaat met haar.
Pfff heftig zeg. Sterktequote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het was heel heel erg extreem. Nee de M was maar een pinkje, maar was dat andere medicijn. (baclofen) waarvan ik overtuigd was dat ik het nodig had. (via internet besteld) dus elke week weer een nieuwe box in huis.
Had toen in die toestand ook Primer (film over tijdreizen) gekeken. Tering ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, allemaal vage verbanden en dat ik niet meer synchroon liep met de huidige tijd. Zelfs een bijbel gekocht waar alles iets zei over waar ik heen moest en kon doen. Echt fucking freaky. Was echt een soort van harrypotter verhaal. Had op een gegeven moment zelfs de steen der wijzen gevonden zo hard was ik van het pad af. En nu genoeg.
twee maanden trippen als een dolle hond done
Nu weer aan het werk en over een half jaar ben ik wel weer de oude. Maar het had er om gespannen.
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maaktquote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik haal hier helemaal niemand neer. Als ik zeg tegen benzin dat hij d'r niet gaat komen met zo'n houding is dat niet per definitie neerhalen. Juist niet. De enige die ik neerhaal ben jij en daar vraag je zelf om (plus het zijn feiten). Laat je mij met rust, ga ik ook geen beledigende dingen zeggen tegen jou. Ik vind het prima dat je je verdiept in mij en dat je mij interessant vindt maar val mij daar niet mee lastig. En ook geen mensen uit mijn omgeving. Ik zie jou er ook wel voor aan om iedere dag m'n Facebook te bekijken en mensen uit mijn omgeving toe te voegen, zoals Supersoep doet.
Ja hoop ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.
[..]hoop dat het goed gaat met haar.
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeals je niet tegen homo praatjes kan ga je toch lekker ergens anders heen
goddomme man.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt
Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaanquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.
Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
goddomme man.
als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
Je lijkt wel een Christen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.
Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt
Haha, ik kreeg hetzelfde gevoel. Wat een haat hier zeg. Het gaat toch om mensen hun ervaringen over de man-vrouw relatie en alles wat daarbij komt kijken, wat een bagger.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Holy shit, ik voel me opeens bijzonder normaal.
Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, bek houden dan maar.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaan
Als je jezelf refereert met dit topic atm dan is iedereen bijzonder normaalquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Holy shit, ik voel me opeens bijzonder normaal.
Heb het verhaal vlak na mn psychose in een document gezet. Zit het nu te lezen en is echt te bizar voor woorden. Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen hahaquote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fokking hell. Dat is echt niet tof meer.
Heb 1 goeie vriend gezien met een psychose, dat was ook niet tof. Hosselaar dattie is beweerde -publiekelijk- dattie homo was.
Teveel blowen is echt niet goed voor je.
Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
goddomme man.
als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...
Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he.
omdat ik (en anderen ook gok ik zo) last van jullie heb en iemand moet het zeggen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?
Nee, dat moeten ze niet!quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten.
Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magentron, en soit online zijn.
ga ergens anders elkaar affikken.
En hou mij erbuiten jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
Homohaters, mensen die internetheld discussies willen, het is wel gezellig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie lijken net een stel bitches man
wat ben jij dom. of je leest niet. either way:quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.
Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Je wil die dingen omdat je weet dat ze (op de lange termijn) goed voor je zullen zijn. En dat is ook zo, dus dat je die dingen wil lijkt me normaal. Dat je er nu geen zin in hebt is een ander verhaal.
hahaquote:
Ok. Ik moet inderdaad ophouden met happen, doe ik bij sommige personen ook wel de laatste tijd, maar soms.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?
Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmakenquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent een zielige kleuter, dus je past wel in het rijtje Sinji, Supersoep...
Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaIk denk er over om naar een gaybar te gaan om daar in contact met homo's te komen. Als ik geen succes met vrouwen heb ga ik het bij mannen proberen.
Trouwens Halcon dit topic gaat over versieren en dat kan een man die een vrouw probeert te versieren. Of een man een andere. Vrouw een man. Vrouw andere vrouw.
Stop nu eens met dat zielige homofoob gezwetst.
DM sendquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Soit het volgende:
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.
Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
*doet handen op oren en schreeuwt: ''NANANANAA'''*
"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmaken
quote:
quote:
quote:
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.quote:
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-
ik typte al erbij dat ik het wel weer beter niet kon posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.
Doodvermoeiend, van die trieste krassers.
? huh wat, hoe-om?quote:En dat lokasenna je trekt, wil niet zeggen dat er ooit een vrouw is die daarmee wil leven.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.
Ik weet gewoon echt niet waar ik heen moet met mijn leven en wat 'mezelf zijn' zou moeten inhouden.
Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."
quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
Oeh, slimme zet iemand aanpakken op een totaal irrelevant punt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
Nee, jij bent op dat niveau blijven hangen. Op de basisschool was het nog acceptabel om als jongen iets tegen homo's te hebben, maar als volwassenen onder elkaar niet meer. Jij bent dus de kleuter, na na nana naquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.
Omdat niemand zit te wachten op jouw homopraatjes.quote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje.
Ga dan wegquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |