Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maaktquote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik haal hier helemaal niemand neer. Als ik zeg tegen benzin dat hij d'r niet gaat komen met zo'n houding is dat niet per definitie neerhalen. Juist niet. De enige die ik neerhaal ben jij en daar vraag je zelf om (plus het zijn feiten). Laat je mij met rust, ga ik ook geen beledigende dingen zeggen tegen jou. Ik vind het prima dat je je verdiept in mij en dat je mij interessant vindt maar val mij daar niet mee lastig. En ook geen mensen uit mijn omgeving. Ik zie jou er ook wel voor aan om iedere dag m'n Facebook te bekijken en mensen uit mijn omgeving toe te voegen, zoals Supersoep doet.
Ja hoop ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.
[..]hoop dat het goed gaat met haar.
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeals je niet tegen homo praatjes kan ga je toch lekker ergens anders heen
goddomme man.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt
Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaanquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.
Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
goddomme man.
als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
Je lijkt wel een Christen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post jij je homopraatjes in een of ander homotopic. Dit gaat over chicks versieren, niet over gasten die omdat ze geen vrouwen kunnen versieren, het maar gaan proberen bij nichten.
Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je haalt iedereen neer die ook maar ooit iets tegen je gezegd heeft. Er rest je niks anders dan ons te vertellen waarom je steeds nieuwe accounts aan maakt
Haha, ik kreeg hetzelfde gevoel. Wat een haat hier zeg. Het gaat toch om mensen hun ervaringen over de man-vrouw relatie en alles wat daarbij komt kijken, wat een bagger.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Holy shit, ik voel me opeens bijzonder normaal.
Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, bek houden dan maar.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit is te belachelijk om nog verder op in te gaan
Als je jezelf refereert met dit topic atm dan is iedereen bijzonder normaalquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Holy shit, ik voel me opeens bijzonder normaal.
Heb het verhaal vlak na mn psychose in een document gezet. Zit het nu te lezen en is echt te bizar voor woorden. Als je het wilt lezen moet je het maar zeggen hahaquote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fokking hell. Dat is echt niet tof meer.
Heb 1 goeie vriend gezien met een psychose, dat was ook niet tof. Hosselaar dattie is beweerde -publiekelijk- dattie homo was.
Teveel blowen is echt niet goed voor je.
Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
goddomme man.
als jullie hem niet moeten negeer hem dan! zo moeilijk is het niet. damn, kleuters.
Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet waar Halcon, er zijn hier meerdere mensen met homoseksuele gevoelens aanwezig. Wat jij zegt is BS, het topic gaat over <lees zelf de TT maar>
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij meent toch ook elke keer weer dat je moet reageren...
Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik negeer je nu al de hele tijd (paar dagen geleden ook al) maar je blijft ook maar doorgaan he.
omdat ik (en anderen ook gok ik zo) last van jullie heb en iemand moet het zeggen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom volg jij niet je eigen advies op, .. dawg?
Nee, dat moeten ze niet!quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan in een of ander homotopic gaan posten.
Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magentron, en soit online zijn.
ga ergens anders elkaar affikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |