abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105459473
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Wees eens specifieker?
Nja, het leven gaat door en dus vertoon ik elke dag gedrag. Tot nu toe vind ik elke optie die op mijn pad komt niet echt leuk.

Om wat extreem simpele voorbeelden te geven
• Ik heb geen zin meer om te studeren, maar andere dingen vind ik ook niet leuk.
• Ik wil er meer op uit, maar ik haat het om er op uit te gaan

Uiteindelijk zal ik toch een van de twee opties moeten doen :)

En dit zijn simpele dagelijkse voorbeelden, maar ik heb dat met alles. Ik wil dingen die ik helemaal niet wil. Ik doe dingen die ik helemaal niet wil doen.

Er zijn maar een paar dingen die ik een beetje leuk vind om te doen en verder vind ik er allemaal maar weinig aan eigenlijk.

quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

En mensen middelen en dat dan nadoen is inderdaad verknipt.
Nja, dat is een hele harde bewering. Het is meer zo dat ik wat anderen doen middel om als referentiekader te gebruiken.

Als ik in een groep ben dan probeer ik mezelf wel exact te gedragen zoals de rest van de groep om niet op te vallen.
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:28 #102
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459474
Soit

Dit is wat me ergert. Jij komt hier de sociaal zwakkeren neerhalen voor je plezier terwijl je zelf een steekje los hebt zitten. Dat het een causaal verband heeft doet er niet toe. Ik mag pesters niet. In real life niet, en op internet niet.

Op moment dat ik zie dat jij weer poep zit te posten, dan reageer ik ja. Is maar een kwestie van een paar seconden.
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:38 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459482
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja ik dat kan, de naam is niet belangrijk de vrouw die er bij hoort des te meer :P
De vrouw die je je voorstelt bij een Trudy is er gewoon geen waar je nou geil van wordt.
Maar he als er opeens een lekker wijf van 19 is die Trudy heet heb ik er geen problemen mee.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 11 december 2011 @ 17:22:41 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459483
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

jij hebt vast wel van gvse gehoord hoe ik ben. :s)
Waar hangt die eigenlijk uit? Al een tijdje niks meer van gezien
pi_105459489
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

jij hebt vast wel van gvse gehoord hoe ik ben. :s)
Uiteraard. Maar niet in detail.

Moet d'r weer es spreken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105459496
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke medicijnen waren dat dan? En had je zoveel M op dan?

Het klinkt wel erg extreem.
Het was heel heel erg extreem. Nee de M was maar een pinkje, maar was dat andere medicijn. (baclofen) waarvan ik overtuigd was dat ik het nodig had. (via internet besteld) dus elke week weer een nieuwe box in huis.

Had toen in die toestand ook Primer (film over tijdreizen) gekeken. Tering ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, allemaal vage verbanden en dat ik niet meer synchroon liep met de huidige tijd. Zelfs een bijbel gekocht waar alles iets zei over waar ik heen moest en kon doen. Echt fucking freaky. Was echt een soort van harrypotter verhaal. Had op een gegeven moment zelfs de steen der wijzen gevonden zo hard was ik van het pad af. En nu genoeg.

twee maanden trippen als een dolle hond done

Nu weer aan het werk en over een half jaar ben ik wel weer de oude. Maar het had er om gespannen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 11 december 2011 @ 17:23:04 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105459501
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben in het echt heel verlegen en stil. Heloef kan dit bevestigen.
Valt enorm mee. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105459537
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Soit

Dit is wat me ergert. Jij komt hier de sociaal zwakkeren neerhalen voor je plezier terwijl je zelf een steekje los hebt zitten. Dat het een causaal verband heeft doet er niet toe. Ik mag pesters niet. In real life niet, en op internet niet.

Op moment dat ik zie dat jij weer poep zit te posten, dan reageer ik ja. Is maar een kwestie van een paar seconden.
het verstoort en verneukt het topic. net als soit. dus ik vind je geen haar beter. denk gewoon aan de rest van de posters en ga niet op elkaar in. geldt ook voor soit zelf.

bedankt.
pi_105459540
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
Tijn, heb je me dm gehad?
Ja, stuur hem ook maar naar Halcon :D die heeft ook interesse
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef heloef het volgende:

[..]

De vrouw die je je voorstelt bij een Trudy is er gewoon geen waar je nou geil van wordt.
Maar he als er opeens een lekker wijf van 19 is die Trudy heet heb ik er geen problemen mee.
Dat bedoel ik :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:00 #110
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459544
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Het was heel heel erg extreem. Nee de M was maar een pinkje, maar was dat andere medicijn. (baclofen) waarvan ik overtuigd was dat ik het nodig had. (via internet besteld) dus elke week weer een nieuwe box in huis.

Had toen in die toestand ook Primer (film over tijdreizen) gekeken. Tering ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, allemaal vage verbanden en dat ik niet meer synchroon liep met de huidige tijd. Zelfs een bijbel gekocht waar alles iets zei over waar ik heen moest en kon doen. Echt fucking freaky. Was echt een soort van harrypotter verhaal. Had op een gegeven moment zelfs de steen der wijzen gevonden zo hard was ik van het pad af. En nu genoeg.

Nu weer aan het werk en over een half jaar ben ik wel weer de oude. Maar het had er om gespannen.
Hier moeten ze een film van maken
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:18 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105459555
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, 'jezelf zijn' vind ik zo moeilijk. Hoe moet ik nou weten wat 'mezelf' is?

*knip*
google -> pua + "be yourself" ->3de hit.
maar mischien mag ik dit weer niet posten omdat ik dan verrot gescholden word.

edit: kut die site vertrouw ik niet. nee doe maar niet, maar het staat wel ergens in het boek
pi_105459567
quote:

[..]

Fokking hell. Dat is echt niet tof meer.

Heb 1 goeie vriend gezien met een psychose, dat was ook niet tof. Hosselaar dattie is beweerde -publiekelijk- dattie homo was.

Teveel blowen is echt niet goed voor je.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105459576
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, stuur hem ook maar naar Halcon :D die heeft ook interesse

[..]

Dat bedoel ik :P
Nee, die heeft geen interesse. Ga in het homopark spelen ofzo i.p.v. hier mensen lastig te vallen met je homopraatjes.
pi_105459577
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het leven gaat door en dus vertoon ik elke dag gedrag. Tot nu toe vind ik elke optie die op mijn pad komt niet echt leuk.

Om wat extreem simpele voorbeelden te geven
• Ik heb geen zin meer om te studeren, maar andere dingen vind ik ook niet leuk.
• Ik wil er meer op uit, maar ik haat het om er op uit te gaan

Uiteindelijk zal ik toch een van de twee opties moeten doen :)

En dit zijn simpele dagelijkse voorbeelden, maar ik heb dat met alles. Ik wil dingen die ik helemaal niet wil. Ik doe dingen die ik helemaal niet wil doen.

Er zijn maar een paar dingen die ik een beetje leuk vind om te doen en verder vind ik er allemaal maar weinig aan eigenlijk.

[..]

Nja, dat is een hele harde bewering. Het is meer zo dat ik wat anderen doen middel om als referentiekader te gebruiken.

Als ik in een groep ben dan probeer ik mezelf wel exact te gedragen zoals de rest van de groep om niet op te vallen.
Je wil die dingen omdat je weet dat ze (op de lange termijn) goed voor je zullen zijn. En dat is ook zo, dus dat je die dingen wil lijkt me normaal. Dat je er nu geen zin in hebt is een ander verhaal.
  zondag 11 december 2011 @ 17:24:59 #115
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459578
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef dawg het volgende:

[..]

het verstoort en verneukt het topic. net als soit. dus ik vind je geen haar beter. denk gewoon aan de rest van de posters en ga niet op elkaar in. geldt ook voor soit zelf.

bedankt.
Noodzakelijk kwaad.
pi_105459598
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad.
Kneus.
pi_105459603
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Soit

Ik haal hier helemaal niemand neer. Als ik zeg tegen benzin dat hij d'r niet gaat komen met zo'n houding is dat niet per definitie neerhalen. Juist niet. De enige die ik neerhaal ben jij en daar vraag je zelf om (plus het zijn feiten). Laat je mij met rust, ga ik ook geen beledigende dingen zeggen tegen jou. Ik vind het prima dat je je verdiept in mij en dat je mij interessant vindt maar val mij daar niet mee lastig. En ook geen mensen uit mijn omgeving. Ik zie jou er ook wel voor aan om iedere dag m'n Facebook te bekijken en mensen uit mijn omgeving toe te voegen, zoals Supersoep doet.
pi_105459610
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waar hangt die eigenlijk uit? Al een tijdje niks meer van gezien
weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.

quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar niet in detail.

Moet d'r weer es spreken.
:) hoop dat het goed gaat met haar.
pi_105459620
hoi
  zondag 11 december 2011 @ 17:25:56 #120
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105459621
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kneus.
Hallon Halcon,

Nog geneukt?
pi_105459625
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

google -> pua + "be yourself" ->3de hit.
maar mischien mag ik dit weer niet posten omdat ik dan verrot gescholden word.
als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.

Doodvermoeiend, van die trieste krassers.

En dat lokasenna je trekt, wil niet zeggen dat er ooit een vrouw is die daarmee wil leven.

pi_105459631
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, die heeft geen interesse. Ga in het homopark spelen ofzo i.p.v. hier mensen lastig te vallen met je homopraatjes.
Nee :6 als je niet tegen homo praatjes kan ga je toch lekker ergens anders heen :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105459644
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad.
fuck toch op man, is gewoon je eigen ego. hou er gewoon mee op en wees de volwassen partij in deze.
  zondag 11 december 2011 @ 17:26:24 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105459645
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

weet niet, tijd geleden nog eens een sms gestuurd maar nooit wat op gehoord.

[..]

:) hoop dat het goed gaat met haar.
Ja hoop ik
pi_105459647
quote:

[..]

Pfff heftig zeg. Sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')