En hou mij erbuiten jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
ga ergens anders elkaar affikken.
Homohaters, mensen die internetheld discussies willen, het is wel gezellig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie lijken net een stel bitches man
wat ben jij dom. of je leest niet. either way:quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gooit toch elke keer weer olie op het vuur en meent dat je je er telkens mee moet bemoeien. Reageer er gewoon niet op, prutser.
Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Je wil die dingen omdat je weet dat ze (op de lange termijn) goed voor je zullen zijn. En dat is ook zo, dus dat je die dingen wil lijkt me normaal. Dat je er nu geen zin in hebt is een ander verhaal.
hahaquote:
Ok. Ik moet inderdaad ophouden met happen, doe ik bij sommige personen ook wel de laatste tijd, maar soms.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw gezeik kan me net zo goed gestolen worden hoor.
het is hier altijd relax totdat jij, supersoep, sinji, magnetron, en soit online zijn.
ga ergens anders elkaar affikken.
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je negeert me inderdaad. Ik stel toch een hele normale vraag?
Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmakenquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent een zielige kleuter, dus je past wel in het rijtje Sinji, Supersoep...
Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaIk denk er over om naar een gaybar te gaan om daar in contact met homo's te komen. Als ik geen succes met vrouwen heb ga ik het bij mannen proberen.
Trouwens Halcon dit topic gaat over versieren en dat kan een man die een vrouw probeert te versieren. Of een man een andere. Vrouw een man. Vrouw andere vrouw.
Stop nu eens met dat zielige homofoob gezwetst.
DM sendquote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef Soit het volgende:
Als ik niet antwoord na twee keer, is het toch duidelijk? Het is duidelijk dat je je frustraties weer kwijt moet, anders had je het wel gewoon privé gevraagd.
Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
*doet handen op oren en schreeuwt: ''NANANANAA'''*
"Wat je zegt bent je zelf"... je bent een beetje op het niveau van de kleuterschool blijven hangen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent een zielige kleuter, ga met je homohaat dan elders een topic aanmaken
quote:
quote:
quote:
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.quote:
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit niveau hebben we ondertussen wel berijkt ja -_-
ik typte al erbij dat ik het wel weer beter niet kon posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als jij op pua zoekt, zou ik es LUISTEREN naar de tips, in plaats van je eigen verkrampte zieke werkelijkheid scheppen.
Doodvermoeiend, van die trieste krassers.
? huh wat, hoe-om?quote:En dat lokasenna je trekt, wil niet zeggen dat er ooit een vrouw is die daarmee wil leven.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Op korte termijn lijkt me dat ook niets. Bij alles wat ik doe vind ik alle opties gewoon shit.
Ik weet gewoon echt niet waar ik heen moet met mijn leven en wat 'mezelf zijn' zou moeten inhouden.
Jouw gezanik komt me inmiddels ook mijn neus uit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelden zo'n goede discussie gezien als deze.
Waarom? Wie ben jij omdat te bepalen? Wat ben jij een zielig gastje achter je computertje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Open je eigen homofielentopic en verveel ons niet met je gezwets over homo's. Suggestie voor de titel: "Als vrouwen versieren niet gaat,..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |