oeh die is vet!quote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die geen toegang toe.
Euhm, Dexter, Community en Life is always sunny in philly ofzo.
wat telt als eerste stap nemen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat hoe gaat dat dan? en wat? op welke site ookalweer?
Nou eigenlijk gewoon berichten sturen, het klikt, mee uitgevraagd, ze zei ja en toen dus op date gegaanquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat hoe gaat dat dan? en wat? op welke site ookalweer?
nee joh, zij heeft al iemand anders. alles goed enzo, helemaal voorzien van een boel is ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dexterquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die geen toegang toe.
Euhm, Dexter, Community en Life is always sunny in philly ofzo.
Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee joh, zij heeft al iemand anders. alles goed enzo, helemaal voorzien van een boel is ze.
Dexter was ook de eerste keer dat ik het zag, ben er ook nog niet weg van. Always sunny is inderdaad tof, maar ik heb ze ook niet allemaal gezien. Community is echt een aanrader, ik denk dat je die dan ook wel leuk vind.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh die is vet!
dexter is eng, en community ken ik niet, behalve als het dat ding van discovery channel is.
ik ga er wel wat mee doen hoor, zorgen dat ik alle afleveringen heb gezien van life is always sunny in philidelphia, en misschien cummunity als het leuk is.
dexter is eng
[..]
wat telt als eerste stap nemen dan?
Je hoeft ook niet naar buiten te gaan om iemand te vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:
Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.
Oja, tegenwoordig kan het allemaal via fok. Dat is ook zo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar buiten te gaan om iemand te vinden.
Ik heb pas 1 aflevering gezien en der schijnt een heel ingewikkeld familie-verhaal en connecties in te zitten dus soms was het wat lastig begrijpen.quote:
Het nieuwe seizoen was echt niet tof. Ik hoorde van heel veel mensen dat ze het wel mee vonden vallen, maar ik was het halverwege de eerste aflevering al zat.quote:Op zondag 11 december 2011 16:04 schreef dawg het volgende:
ga two and a half man kijken mlig. alleen de seizoenen met charlie sheen welteverstaan.
watch and learn.
ik kan me er weinig bij voorstellen, bij mij stopt het berichten sturen op dat paiq altijd na 1 of hoogstens 2 gesprekjes.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk gewoon berichten sturen, het klikt, mee uitgevraagd, ze zei ja en toen dus op date gegaan
Ja ik weet het niet, heb er niks speciaals voor gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan me er weinig bij voorstellen, bij mij stopt het berichten sturen op dat paiq altijd na 1 of hoogstens 2 keer.
moet ik er dan meer moeite in stoppen? (soms denk ik dat ik vaker moet zeggen dat ik iets leuk vind of goed vind als de vrouw iets leuks zegt, nu zeg ik altijd maar niets en hou ik het voor mezelf).
hoe is dat dan?
ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand op date zou kunnen gaan vragen.
info gewenst voor hoe dat moet voor de man!quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar buiten te gaan om iemand te vinden.
Het verhaal is inderdaad complex geworden tijdens de serie, aan het begin beginnen is wel een goed idee jaquote:Op zondag 11 december 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 aflevering gezien en der schijnt een heel ingewikkeld familie-verhaal en connecties in te zitten dus soms was het wat lastig begrijpen.
Ik vind het nog steeds leuk; volg het nog steedsquote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
Het nieuwe seizoen was echt niet tof. Ik hoorde van heel veel mensen dat ze het wel mee vonden vallen, maar ik was het halverwege de eerste aflevering al zat.Het is niets zonder Charlie.
ik heb het niet eens meer gekeken sinds charlie weg is.quote:Op zondag 11 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen was echt niet tof. Ik hoorde van heel veel mensen dat ze het wel mee vonden vallen, maar ik was het halverwege de eerste aflevering al zat.Het is niets zonder Charlie.
O&N?quote:
veel bloed nog steeds?quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Het verhaal is inderdaad complex geworden tijdens de serie, aan het begin beginnen is wel een goed idee ja
[..]
Ik vind het nog steeds leuk; volg het nog steeds
Oud en Nieuw.quote:
Stap 1: je gaat een keer op de uitnodiging van Myr in om af te spreken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
info gewenst voor hoe dat moet voor de man!
het liefst ALLE kleine details, en alle kleine stappen, alsof je het aan iemand vertelt die dat nog nooit gedaan heeft en zich niets bij de dingen kan voorstellen die jij als vanzelfsprekend ervaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |