Heb je gelijk in, maar eigenlijk ga je d'r helemaal niet vanuit dat mensen op internet zo ver gaan en zich bemoeien met andermans leven. Ik verwachtte dat in ieder geval niet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén iemand is genoeg om het daarom gewoon privé te houden. Beter voorkomen dan genezen
Je verwacht ook niet dat een agent in opleiding zijn ex neerschiet. Mensen zijn onvoorspelbaar en gestoorder dan je verwacht.quote:Op zondag 11 december 2011 15:41 schreef Soit het volgende:
Heb je gelijk in, maar eigenlijk ga je d'r helemaal niet vanuit dat mensen op internet zo ver gaan en zich bemoeien met andermans leven. Ik verwachtte dat in ieder geval niet.
Dat verbaast me niet eens. Ik heb hier ook wel eens politieagenten meegemaakt waarvan ik dachtquote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je verwacht ook niet dat een agent in opleiding zijn ex neerschiet. Mensen zijn onvoorspelbaar en gestoorder dan je verwacht.
Ik heb wel wat felle mensen ertussen zitten die me echt zouden beschermen alsof ik familie ben.quote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van zo'n buurtHier kruipen ze bang weg achter de gordijnen en bellen hun vrienden op om te roddelen ofzo
Mijn stiefvader staat in de gevangenis de werkzaal te regelen. Als hij hier rondloopt komt hij zegmaar erg regelmatig ex-werknemers tegen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
is rotterdam zuid zo erg dan? ik kom nooit in rotterdam.
Ook politieagenten zijn niet verzekerd van neuken, dus frustratie kan bij hun ook wel eens doorspelen op de 'werkvloer'quote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef Soit het volgende:
Dat verbaast me niet eens. Ik heb hier ook wel eens politieagenten meegemaakt waarvan ik dachten we zijn allemaal mensen.
Fijn zulke mensenquote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel wat felle mensen ertussen zitten die me echt zouden beschermen alsof ik familie ben.Maar sowieso zijn dat fijne mensen, die helpen je echt met alles, als er iets geklust moet worden staan ze meteen voor je deur. Toen we nog bij mijn moeders ex woonde moest mijn moeder ze echt tegenhouden dat ze niet eens langs die echt zouden gaan.
Internet en is de 2e date, verwachtingen zijn goed.quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ken je die en wat schat je in?
en dan zeggen ze wat van helmond.quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader staat in de gevangenis de werkzaal te regelen. Als hij hier rondloopt komt hij zegmaar erg regelmatig ex-werknemers tegen.
Oh tof, wanneer was eerste date en is er gezoend of meer?quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
Internet en is de 2e date, verwachtingen zijn goed.
Het klikt wel
Afgelopen woensdag, ja er is gezoend.quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh tof, wanneer was eerste date en is er gezoend of meer?![]()
Potentieel relatiemateriaal of niet?
is het missb?quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag, ja er is gezoend.
En misschien wel relatiemateriaal ja, kijken wel hoe het gaat lopen.
Daarom.quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook politieagenten zijn niet verzekerd van neuken, dus frustratie kan bij hun ook wel eens doorspelen op de 'werkvloer'
Mag ik vragen waar je dat contact opgedaan hebt? Ik bedoel, mijn ervaring is nou niet je van het op het internet, wat dat betreftquote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag, ja er is gezoend.
En misschien wel relatiemateriaal ja, kijken wel hoe het gaat lopen.
Was et maar zo een feest, ik heb de mensheid niet al te hoog zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je verwacht ook niet dat een agent in opleiding zijn ex neerschiet. Mensen zijn onvoorspelbaar en gestoorder dan je verwacht.
Zij legde eigenlijk het eerste contact en het klikte wel.quote:Op zondag 11 december 2011 15:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat contact opgedaan hebt? Ik bedoel, mijn ervaring is nou niet je van het op het internet, wat dat betreft
Ja goed, maar via een forum of een datingsite of god only knows whatquote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij legde eigenlijk het eerste contact en het klikte wel.
Forumquote:Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja goed, maar via een forum of een datingsite of god only knows what
Dit forum?quote:
heeft hij ook toegang tot de liefdesbrieven die de alfa mannen krijgen in de gevangenis?quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel wat felle mensen ertussen zitten die me echt zouden beschermen alsof ik familie ben.Maar sowieso zijn dat fijne mensen, die helpen je echt met alles, als er iets geklust moet worden staan ze meteen voor je deur. Toen we nog bij mijn moeders ex woonde moest mijn moeder ze echt tegenhouden dat ze niet eens langs die echt zouden gaan.
[..]
Mijn stiefvader staat in de gevangenis de werkzaal te regelen. Als hij hier rondloopt komt hij zegmaar erg regelmatig ex-werknemers tegen.
Zeg nou maar, ik zeg het niet door.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gentleman praat daar niet over he
Hoor je vanzelf als het serieus gaat worden
De ex van Techno Meradiquote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gentleman praat daar niet over he
Hoor je vanzelf als het serieus gaat worden
My lips are sealedquote:Op zondag 11 december 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg nou maar, ik zeg het niet door.
ga jij ook al niet meer alleen wonen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom had je voorzichtiger moeten zijn als je je toch geen zorgen maakt?
? ik woon alleen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga jij ook al niet meer alleen wonen?
Nee, daar heeft die geen toegang toe.quote:Op zondag 11 december 2011 15:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik ga vanavond niets doen. of misschien beetje afstompen met tv kijken naar nutteloze dingen ofzo.
ik heb begrepen van heloef zijn facebook dat de jongeren tegenwoordig new kids turbo kijken, die is nog niet te downloaden
dus even belangrijk want dan kan ik het na gaan doen, dat ga ik echt doen.
zoveel mogelijk dezelfde dingen doen als anderen.
[..]
heeft hij ook toegang tot de liefdesbrieven die de alfa mannen krijgen in de gevangenis?
en welke series en filmpjes keek je gisteren/eergisteren? (belangrijk)
ja wat hoe gaat dat dan? en wat? op welke site ookalweer?quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij legde eigenlijk het eerste contact en het klikte wel.
uiteraard. maar de vraag is wel te verwachten natuurlijk. sterker nog, hem niet stellen zou een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Tis sowieso kut om namen te zeggen als je nergens zeker van bent..
Ik ben het nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef Myraela het volgende:
Anders ga ik zelf iemand verzinnen en dat is altijd erger hoor.
Moonwalk?quote:
oeh die is vet!quote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die geen toegang toe.
Euhm, Dexter, Community en Life is always sunny in philly ofzo.
wat telt als eerste stap nemen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat hoe gaat dat dan? en wat? op welke site ookalweer?
Nou eigenlijk gewoon berichten sturen, het klikt, mee uitgevraagd, ze zei ja en toen dus op date gegaanquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat hoe gaat dat dan? en wat? op welke site ookalweer?
nee joh, zij heeft al iemand anders. alles goed enzo, helemaal voorzien van een boel is ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dexterquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die geen toegang toe.
Euhm, Dexter, Community en Life is always sunny in philly ofzo.
Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee joh, zij heeft al iemand anders. alles goed enzo, helemaal voorzien van een boel is ze.
Dexter was ook de eerste keer dat ik het zag, ben er ook nog niet weg van. Always sunny is inderdaad tof, maar ik heb ze ook niet allemaal gezien. Community is echt een aanrader, ik denk dat je die dan ook wel leuk vind.quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh die is vet!
dexter is eng, en community ken ik niet, behalve als het dat ding van discovery channel is.
ik ga er wel wat mee doen hoor, zorgen dat ik alle afleveringen heb gezien van life is always sunny in philidelphia, en misschien cummunity als het leuk is.
dexter is eng
[..]
wat telt als eerste stap nemen dan?
Je hoeft ook niet naar buiten te gaan om iemand te vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Soit het volgende:
Vreemd dat zij iemand heeft gevonden. Ik dacht dat zij niet vaak naar buiten ging.
Oja, tegenwoordig kan het allemaal via fok. Dat is ook zo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar buiten te gaan om iemand te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |