Nouja, achteraf gezien had ik iets voorzichtiger moeten zijn. Maar echt zorgen maak ik me niet.quote:
Ik ben benieuwd of hij nu een ban heeft door zijn actie van vannacht door Moon en mijquote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.
Ok, dan kom ik nu mijn bed wel voor de 2e keer uit vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Op zondag hoor je uit te slapen tot een uur of 3.
Ik neem het je niet kwalijk, al dat Colombiaanse vleesch.. I'm getting hungryquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lekker zonnetje gisteren en vandaag.
Graadje of 18-20.
Ruilen vind ik niet zo'n goed plan, maar als je een ticket boekt ben je en van de kou af en dan zie je met eigen ogen waar ik zo enthousiast over ben op straat.
waarom had je voorzichtiger moeten zijn als je je toch geen zorgen maakt?quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, achteraf gezien had ik iets voorzichtiger moeten zijn. Maar echt zorgen maak ik me niet.
Korte samenvatting?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nu een ban heeft door zijn actie van vannacht door Moon en mij
Wat is je naam dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel wat te makkelijk te vinden via google
Hij vond het nodig om een foto van Loefje te plaatsen in het topic. Dat vonden Moon en ik een beetje sneuquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
Korte samenvatting?
Die lees ik na het ontbijt dan.
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom had je voorzichtiger moeten zijn als je je toch geen zorgen maakt?
Vergeet de gestoorde wanhopige lurkers niet, die zo maar eens konden besluiten je te gaan ontmoeten op straat in je fijne woonplaatsquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft alleen maar te zoeken op cafe en mijn woonplaats en dan vind je me wel
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.
Eén iemand is genoeg om het daarom gewoon privé te houden. Beter voorkomen dan genezenquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Soit het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.
Nou is jouw voornam ook best uniekquote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.
Internetlurkers durven echt niet naar Rotterdam zuid.quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet de gestoorde wanhopige lurkers niet, die zo maar eens konden besluiten je te gaan ontmoeten op straat in je fijne woonplaats
Daar heb je een punt, maar stel nou dat iemand echt besloten heeft jouw tot zijn prinsesje te maken en dat niets hem in de weg zal staan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Internetlurkers durven echt niet naar Rotterdam zuid.En anders vallen ze niet op tussen de rest van het tuig hier.
Hoe was de verjaardag? Nog iets versierd?quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Soit het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.
Ik heb wel wat beschermcontacten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar stel nou dat iemand echt besloten heeft jouw tot zijn prinsesje te maken en dat niets hem in de weg zal staan?
Ik vind een oude zeiler café, bedoel je die? Als men daar naar de kroegbaas vraagt, dan sta jij opeens daar?quote:
Dat is dan weer het voordeel van zo'n buurtquote:
Ja kloptquote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind een oude zeiler café, bedoel je die? Als men daar naar de kroegbaas vraagt, dan sta jij opeens daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |