Als je op mij doelt: ja.quote:
Ik zou haar raken.quote:
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor die actie is wat mij betreft te weinig nodig.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.
Huh zo grof. wat heeft dat meisje jou ooit aangedaan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh zo grof. wat heeft dat meisje jou ooit aangedaan?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
Maar aangezien jij ook lelijk bent laat ik haar heel, veel batsplezier.
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?quote:
Ja, ALLEMAAL.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?
Kijk dat hoofd achter hem ookquote:
Teveel moeite.quote:
Jij bent gewoon cockobsessed.quote:
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
Maar aangezien jij ook lelijk bent laat ik haar heel, veel batsplezier.
Ik weet wel hoe Loefje eruit ziet hoor. Ik heb meer interesse in een foto van jouquote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Goede eigenschap.quote:
Ik herken je er ook totaal niet opquote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij jequote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Neuh dat ben ik heur.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik herken je er ook totaal niet opVolgens mij heeft ie 'm gewoon geshopt
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.quote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik doe het echt nooit meer kort.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
Hahahha ik vind het nog een leuke foto van heloef ook
[..]
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij je
Dream onquote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Je begint tenminste niet onderaan de foodchain van vrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
Dat zijn dan 2 TR's. *boks chica*quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik vroeg om een foto van jou, dat is GEEN toestemming geven.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe zie je er nu uit heloef. Je facebook pic is te klein.
huh...quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.
Allemaal voor Heloefquote:
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met brilquote:Op zondag 11 december 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.
Hoeft niet hoor.quote:
De eerste die ziet dat ik Hindoestaans bloed heb, kudo's.quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met bril
(of iets tussen surinaams en indier in)
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee opquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
Hoe ik aan die foto kom? Idee van mijn moeder.
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
We zaten allebei op de bus Hurghada-Cairo.quote:Op zondag 11 december 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoor
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
nee.. en om meerdere redenenquote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu een foto van jou, stoere jongen
Echt he.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.
Per DM/PM dan? Krijg je er ook 1 terug.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
nee.. en om meerdere redenen [ afbeelding ]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee op
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.quote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.
Oeh fijne serie, jammer dat ik 'm al helemaal heb afgekekenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Zal ik nog een aflevering van the tudors doen... ach why not
Ik poepte nog in mijn broek toen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurt
quote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er gebeurde bij mij toen ook wel wat in mijn broek, hoor...maar dat is toch anders, ja
Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.quote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?
Oh, dan ga ik wel weer.quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.
Nee joh blijf er worden pics van mij gepost harstikke gezellig allemaal.quote:
Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jequote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik zat met weemoed terug te denken aan die halve massage
Ik heb ook een slanke nek. Mag ik nu een foto in mijn PM-box?quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jeEn al die ogen rondom de tafel dus ik zo van.. ehhhh... (en ik houd het cool en play it like a boss maar met rode wangen
)
Heloef heeft indisch bloed en is in Cairo geweest. Kaktus1 en moenwolk hebben TR gedaan om mij. Ikzelf heb een Otker pizza gegeten (salami/pepperoni/ham/funghi) en uiteraard nogsteeds forever aronequote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?
Ik heb haar Facebookpagina nog wel eens opgezocht. Ze is echt niks veranderd, dus dat bracht ook wel herinneringen naar bovenquote:
Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveelquote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan trammeisje.
Godver dan doe je bijna alles goed en laat je het zo doodlopen.
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik had ook niet het idee dat zij zo weg van mij was als ik van haar.quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveel
Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten
Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten
Hoe ging het precies? Ik heb die info wel nodig voor een goed einde:Dquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef Capstan het volgende:
Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?
Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.
Ik ken het gevoel baja (ehem). Was een meisje genaamd Kirsten uit Amsterdam. Ik deed mee aan een auditie in een theater. Zij was daar met dr vriendin, die had een hazelip overigens en ik vond ze beiden leuk. Heb ze aangesproken en toen zijn we een paar uur lang links rechts achter mekaar aangelopen denk ik. Ik was 23. De volgende dag was een rap-workshop en daar kwam ik ook eigenlijk voor. Alleen kirsten was er ook weer. En een paar peeps uit Purmerend die ik kende. Na de workshop stelde ik ws een hele nare vraag want ik vroeg naar haar vriendin om niet te obvious te worden. Terwijl ik geinteresseerd was in haar. Volgens mij heb ik haar toen flink beledigd. Al kan ik me ook weer niet voorstellen waarom in godsnaam. Heel jammer. Zij was 16. perfect. Maarja. screw-up he..quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manZe wil wel, maar is trouw aan dr vriendje.
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.
Het begint irritant te worden.
Nee dat ze zegt "dat lijkt me leuk" duh.quote:Op zondag 11 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!
Zo lijken meiden mij wel aantekijken als ik hen benader. tenminste dar heb ik nachtmerries over.quote:Op zondag 11 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!
Vooruit danquote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ging het precies? Ik heb die info wel nodig voor een goed einde:D
Daar was ik ook bang.quote:Op zondag 11 december 2011 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo lijken meiden mij wel aantekijken als ik hen benader. tenminste dar heb ik nachtmerries over.
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaaktquote:Op zondag 11 december 2011 01:41 schreef Capstan het volgende:
Vooruit dan
Nou, wat ik al zei: tijdens de jaarlijkse sportdag had ze een pijnlijke rug. Dat gooide ze in het groepje waarmee we wat zaten te zitten. Ik weet niet meer of ik toen heb aangeboden om te trachten de pijn te verlichten (mij kennende zal dat wel niet), maar ik was hoe dan ook de gelukkig om het te mogen doen.
En dat was het
Net als ik dusquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaakt
Leuk verzonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaakt
Dit is een stuk beter voor dit tijdstipquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik maak te weinig mee om met nog meer leuke verhalen te komen.quote:
Okee, okee.quote:
Ze was vrolijk, zag jou en bleef lachen.quote:Op zondag 11 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee.
Nu komt er een wat wazig verhaal.
Toen ik een jaar 13 was had het mooiste meisje van de klas een kluisje onder mij. De les zou bijna beginnen en zij was nog bezig met rommelen in der kluisje. Op een gegeven moment raakte ik geirriteerd. Toen was ze eindelijk klaar en draaide zich om en lachte naar me, het was alsof een engel naar me lachte 10 seconden lang.
Nu mag jij me vertellen wat er in haar hoofd omging toen.
Lees eens terug anders dan snap je wat de bedoeling is.quote:Op zondag 11 december 2011 02:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ze was vrolijk, zag jou en bleef lachen.
Waarom wil je dit weten?
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.quote:Op zondag 11 december 2011 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
Kom net terug van een verjaardagWat heb jij gedaan?
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.
Goede vrienden.quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?
Yoeah, wij geven jou tips, gratisch. Wat ging er fout?quote:Op zondag 11 december 2011 04:10 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, ik heb vanavond versierd, en het ging niet goed. Moet ik nu hier zijn, en krijg ik tips, voor gratis? Of werkt dit?
Ik hou ook van observeren.quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krieltjes. Ik zou koken, maar uiteindelijk deed hij het toch maar terwijl ik observeerde.
Geïrriteerd zijn en constant commentaar leveren, toch blijf je religieus kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voice of Vlaanderen
Niveau is echt end lager dan in NL.
Wel leuker met al dat 'amai', 'boenk erop' etc.
goeiesmogges trouwens kree. Nog gehosseld gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geïrriteerd zijn en constant commentaar leveren en toch blijf je religieus The Voice kijken.Geirriteerd ben ik niet, ik mag mij graag verwonderen. Commentaar heb ik wel maar als ik geen commentaar heb, ben je ook niet boeiend. Verder kijkt het leuk weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DenWauwelaar op 11-12-2011 11:03:44 ]Voor vrienden is het kortweg Wauw
Morgen Kaneel, happy single girls are funquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen!
Gister wel een leuk single meisje gesproken, maar die is nog niet toe aan een nieuwe relatie.
Geen gehossel voor mij gisterquote:Op zondag 11 december 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voice of Vlaanderen
Niveau is echt end lager dan in NL.
Wel leuker met al dat 'amai', 'boenk erop' etc.
goeiesmogges trouwens kree. Nog gehosseld gisteren?
Echt plannen met datum en tijd of alleen een voornemen voor 2012?quote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
Geen gehossel voor mij gister![]()
Maar dat komt nog wel
Geen enkel, weinig tegengekomen waarbij ik aantrekkingsgevoel had.quote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bescheiden allemaal die Belgische vrouwelijke deelneemsters. Dat is wat anders dan in NL.
Wat is jullie ervaring met Belgische vrouwen?
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskrachtquote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen enkel, weinig tegengekomen waarbij ik aantrekkingsgevoel had.
Hou het maar op een goed voornemen dan, maar in de tussentijd zie ik wel wat ik tegen het lijf loopquote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
h
Echt plannen met datum en tijd of alleen een voornemen voor 2012?
Goede instellingquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hou het maar op een goed voornemen dan, maar in de tussentijd zie ik wel wat ik tegen het lijf loop
Mijn ervaring met deze meiden: Stille wateren...quote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskracht
Verder wel belgische dames tijdens het reizen tegengekomen, maar ik vond ze ( en dat kan toeval zijn) een beetje verlegen, snel geschokt en ouderlijk gekleed.
Dat accent bij vrouwen is natuurlijk wel heerlijk.
Dat kan best wel zo zijn ja. Misschien is er veel te ontdekken.quote:Op zondag 11 december 2011 11:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn ervaring met deze meiden: Stille wateren...
Ik vind zulke meiden juist lief, je kunt er veel aan ontdekken omdat ze zo conservatief zijn in den beginne. En ze zijn erg gul.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat kan best wel zo zijn ja. Misschien is er veel te ontdekken.
Ik vind het persoonlijk niet zo aantrekkelijk, ik hou van bijdehandjes.
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt: 'Ja maar dat hoort zo 'quote:Op zondag 11 december 2011 11:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind zulke meiden juist lief, je kunt er veel aan ontdekken omdat ze zo conservatief zijn in den beginne. En ze zijn erg gul.. als je begrijpt wat ik bedoel
Died years ago.quote:Op zondag 11 december 2011 11:23 schreef Sinji het volgende:
En what happened met je aantrekkingskracht dan? Getting rusty ?
Ahh de Tatum en Jennifer typesquote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt. Maar goed, iedereen wat he
wanneer kom je terug?quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.
ik heb net een accent gehoord.quote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskracht
Verder wel belgische dames tijdens het reizen tegengekomen, maar ik vond ze ( en dat kan toeval zijn) een beetje verlegen, snel geschokt en ouderlijk gekleed.
Dat accent bij vrouwen is natuurlijk wel heerlijk.
Als je bedoeld dat zij bijdehand zijn, dan begrijp je me verkeerd.quote:
ja eigenlijk wil ik weten of dat grappige autotje wat hier altijd ook ergens voor staat van haar is.quote:Op zondag 11 december 2011 11:33 schreef Sinji het volgende:
Jij bent echt doodsbang voor vrouwen Grey, echt nergens voor nodig
Ik geef iedereen een eerlijke kans. Want ik vind het maar sneu dat je bent opgegroeid met een fucked up referentiekaderquote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt: 'Ja maar dat hoort zo '
Maar goed, iedereen wat wils he
Vraag het zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigenlijk wil ik weten of dat grappige autotje wat hier altijd ook ergens voor staat van haar is.
ik vind dat een leuk ding, maar daar zal ik dan wel nooit achterkomen.
Dat zal het dan wel zijn en niet de 2 lange relaties met zulke types.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geef iedereen een eerlijke kans. Want ik vind het maar sneu dat je bent opgegroeid met een fucked up referentiekader
zoveel conflicten in een postquote:
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.quote:
Assumption is the mother of all fuckups...quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.
ik denk ik meld het even, om het niet geheim te houden dat ik alleen maar nutteloos hier ga posten.
je kan haar toch op een date vragen?quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.
allemaal offtopic dit best wel, want ik ga toch niets doen.
en ik heb ook niets te melden,
en ik heb dee laatste 60 delen niet zo goed doorgelezen moet ik zeggen want het is allemaal slowchat. dus daar ga ik ook aan mee doen dan denk ik.
ik denk ik meld het even, om het niet geheim te houden dat ik alleen maar nutteloos hier ga posten.
ik hoop dat de zon voor alle leuke mensen snel gaat schijnen(figuurlijk, dat ze zich vrolijk voelen, alsof ze een zonnetje zijn)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden.quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zoveel conflicten in een post
Zijn er nog dates geweest?
ja hoor, date is een date. Je weet nooit wat eruit komtquote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden.
Ik heb een platonische date zo, telt dat ook?
Tja, je wilt haar leren kennen of je wilt het niet..quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
allemaal offtopic dit best wel, want ik ga toch niets doen.
en ik heb ook niets te melden,
en ik heb dee laatste 60 delen niet zo goed doorgelezen moet ik zeggen want het is allemaal slowchat. dus daar ga ik ook aan mee doen dan denk ik.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tja, je wilt haar leren kennen of je wilt het niet..
volgens facebook heeft ze een vriendje. en ze is nogal duits ofzo denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan haar toch op een date vragen?
Dit is een eerste platonische date met een ex-date, niet-platonisch daten is wat mij betreft echt een gepasseerd station.quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja hoor, date is een date. Je weet nooit wat eruit komt
Bedankt man, dat is wel tof van je. Maar wil je zelf niet dat de zon voor je schijnt?quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik hoop dat de zon voor alle leuke mensen snel gaat schijnen(figuurlijk, dat ze zich vrolijk voelen, alsof ze een zonnetje zijn)
Dus?quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
volgens facebook heeft ze een vriendje. en ze is nogal duits ofzo denk ik.
en volgens facebook heeft ze ook veel vrienden.
en ik heb haar weleens buiten zien zitten met vriendinnen of vrienden enzo. iedereen heeft al vrienden
En wederom. Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik heb haar weleens buiten zien zitten met vriendinnen of vrienden enzo. iedereen heeft al vrienden
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zoveel conflicten in een post
Zijn er nog dates geweest?
echt houdt nou eens op met antwoorden uitlokken.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bedankt man, dat is wel tof van je. Maar wil je zelf niet dat de zon voor je schijnt?
Assumption again.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt houdt nou eens op met antwoorden uitlokken.
nee daar voel ik me te minderwaardig voor, ik heb het toch over LEUKE mensen. genoeg bewijs dat ik dat niet ben
ook als ik eraan denk moet ik huilen, hoe goed het is voor dfe leuke mensen dat ze zich leuk kunnen voelen, empathie van me enzo, en mooie dingen in de wereld is dat.
Jammer dat je het zag als een aanval.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee daar voel ik me te minderwaardig voor, ik heb het toch over LEUKE mensen. genoeg bewijs dat ik dat niet ben
ook als ik eraan denk moet ik huilen, hoe goed het is voor dfe leuke mensen dat ze zich leuk kunnen voelen, empathie van me enzo, en mooie dingen in de wereld is dat.
quote:Assumption is death, curiosity is life
~ Mark Parker, CEO Nike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang hij dat als feit aanneemt... kun je praten als brugman.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef kingtoppie het volgende:
MLIG het lijkt me niet terecht dat jij je minderwaardig voelt..
Niet boos worden op Sinji hoor, hij is goed ( en lauw...).quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Lant, kan jij MLIG geen zelfrespect lessen geven dan? Volgens mij zit dat bij jou wel snorquote:Op zondag 11 december 2011 12:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet boos worden op Sinji hoor, hij is goed ( en lauw...).
wat is zelfrespect?quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lant, kan jij MLIG geen zelfrespect lessen geven dan? Volgens mij zit dat bij jou wel snor
En hou jij eens op jezelf naar beneden te praten.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd ja, zeker als ik op Facebook kijk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
Jij bent echt geen slecht persoon; je doet onhandige en soms voor mij onbegrijpbare dingen, maar volgens mij ben je verder echt een prima persoon die het ook gewoon verdient om gelukkig te zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
100 mensen is echt heel erg veel al.quote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ach facebookvrienden zijn alleen maar mensen die je kent. Ik had er een tijd 400 opstaan. Allemaal mensen die ik kende, maar ook veel werkgerelateerd en kennissen. Nu heb ik dat er allemaal uitgefilterd en nog maar 100. Dat zijn ook echt allemaal mensen die ken.
Je kent al vrij snel 100 mensen hoor. Familie, mensen van school/studie/werk, etc etc
Verkijk je in godsnaam niet op Facebook. Iedereen post daar ook alleen maar de leuke kant van het leven.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ach facebookvrienden zijn alleen maar mensen die je kent. Ik had er een tijd 400 opstaan. Allemaal mensen die ik kende, maar ook veel werkgerelateerd en (vage)kennissen. Nu heb ik dat er allemaal uitgefilterd en nog maar 100. Dat zijn ook echt allemaal mensen die ken en waar ik mee omga.
Je kent al vrij snel 100 mensen hoor. Familie, mensen van school/studie/werk, etc etc
Verkijk je in godsnaam niet op Facebook. Iedereen post daar ook alleen maar de leuke kant van het leven. Ga je daar niet aan spiegelen, elk facebookhuisje heeft ook zijn kruisje achter de schermen.
En ook dat is deels schone schijn naar de buitenwereld. Zat mensen die ook gedurende de week en het weekend thuis op de bank zich zitten te vervelen. Hoeveel ze om elkaar geven zou ik niet af gaan lezen aan facebookberichten.quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef benzin het volgende:
Het is wel zo dat als ik zie wat mensen allemaal doen en hoe veel ze om elkaar geven mijn leven maar saai en leeg is
Ik zou best wel willen weten wat wel en niet waar is dan. Ik heb al jaren heel erg veel last van Hyves en nu Facebook. Die sites verpesten mijn humeur.quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ook dat is deels schone schijn naar de buitenwereld. Zat mensen die ook gedurende de week en het weekend thuis op de bank zich zitten te vervelen. Hoeveel ze om elkaar geven zou ik niet af gaan lezen aan facebookberichten.
Als je mijn facebook zou lezen van gisteren, zou je denken dat 1 figuur een topper van een vriend was. En IRL is dat allang geen vriend meer, maar hij vind het wel leuk om op facebook af en toe te reageren en wat te laten horen.
quote:
Op zondag hoor je uit te slapen tot een uur of 3quote:Op zondag 11 december 2011 06:39 schreef Cactus1 het volgende:
Jullie liggen zeker allemaal nog in je nest te rotten hè? Stelletje luilakken![]()
Sexual Harrasment.quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Help ik word hier gemolesteerd door een pandabeer.
Ditquote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
Dankzij Facebook kan ik nog wel eens wat feestjes aflopen waar ik anders niet van wist. Of ik check met een paar vrienden ergens in, en een uur later staan er meer mensen binnen die het op Facebook hebben gelezen. Vind het een handige sociale tool.
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.quote:
Moguh Myrquote:
facebook laat maar 1 kant zien. genoeg mensen die (een deel van) hun eigenwaarde uit hun vriendenaantal op facebook laten afhangen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.
Waarom laat facebook je dat zien?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.
[..]
Moguh Myr
Volgens mij is dat zo bij 13-14 jarigen maar verder ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook laat maar 1 kant zien. genoeg mensen die (een deel van) hun eigenwaarde uit hun vriendenaantal op facebook laten afhangen.
Die vrienden zeggen helemaal niets, waarom zouden andere een interessanter leven hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Andere mensen zijn leuker, hebben een interessanter leven, meer vrienden
Reden te meer om er zelf ook iets van te maken, jankerd.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet één ding wel zeker, met het gedrag wat je nu vertoont maak je geen vrienden en krijg je ook geen vriendin.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
op een bepaalde manier lijkt het -vind ik- op een wedloop, wie het meest eruit springt met zijn of haar profiel, op allerlei manieren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo bij 13-14 jarigen maar verder ook niet.
Daar merk ik niks van. Het is gewoon een manier om contact te houden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
op een bepaalde manier lijkt het -vind ik- op een wedloop, wie het meest eruit springt met zijn of haar profiel, op allerlei manieren.
er zit wel wat in mystikvm zegt, maar toch.
zou kunnen, ik had jaren geleden een profiel, dus misschien is het veranderd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Daar merk ik niks van. Het is gewoon een manier om contact te houden.
Ik niet, want mijn leven lijkt dan stomquote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon wel tof om een beetje op de hoogte te blijven wat andere doen
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador. Alleen in zijn geval zou het nog kunnen dat hij het goed bedoelt, maar gewoon hard brengtquote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post je dat eigenlijk? Terwijl je het zovaak post en d'r zovaak op gereageerd is.
Nee, schijnt geen nieuw aanbod te zijn. Ik denk toch dat ik die toffe neem. 5 minuten lopen van werk, 8 minuten lopen vanaf restaurantjespark en 20 minuutjes vanaf de Zona Rosa.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef dawg het volgende:
mata. nog nieuwe appartementen bezichtigd?
heb jij de zona rosa nodig dan daar?quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, schijnt geen nieuw aanbod te zijn. Ik denk toch dat ik die toffe neem. 5 minuten lopen van werk, 8 minuten lopen vanaf restaurantjespark en 20 minuutjes vanaf de Zona Rosa.
Wel een heerlijke Real-Barca gekeken gisteren.
Het is niet alleen voor ons, maar vooral voor vrouwen doodvermoeiend telkens aan te moeten horen hoe "leeg", "miserabel", "triest", "saai", "vriendenloos" en "lelijk" iemands leven is.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef benzin het volgende:
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador.
Ik bedoel waarom post je dat je faalt in je leven? Wel tot (ongeveer) drie keer toe in één topic nu terwijl je dat zó ontzettend vaak post en alle antwoorden wel gegeven zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador. Alleen in zijn geval zou het nog kunnen dat hij het goed bedoelt, maar gewoon hard brengt![]()
Je hoeft niet op mij te reageren als je dat niet wilt; het is een beetje flauw om me af te kraken als ik mijn hart lucht, mja, van jou verwacht ik ook niet veel beter meer eigenlijk. Mij afkraken kn ik zelf al goed genoeg, daar heb ik anderen niet voor nodig.
Zona Rosa/Zona T is het gebied met superveel bars, restaurants, dansplekken en een groot winkelcentrum.quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij de zona rosa nodig dan daar?
heb het niet gezien. barca gewonnen met 3-1 of zo?
Goed gezegdquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor ons, maar vooral voor vrouwen doodvermoeiend telkens aan te moeten horen hoe "leeg", "miserabel", "triest", "saai", "vriendenloos" en "lelijk" iemands leven is.
2 opties:
- Accepteer het
- Doe er iets aan
oh, ik dacht de rosse buurt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zona Rosa/Zona T is het gebied met superveel bars, restaurants, dansplekken en een groot winkelcentrum.
Zeker weten. Was een topsfeer.
Bingo. Facebook is alleen handig om internationale contacten in op te slaan. Verder gebruik ik het zo min mogelijk.quote:
Geinig om doorheen te lopen, een rosse buurt, maar nee, het windt me niet op.quote:
nouja, dacht dat zona rosa daarvoor stond.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geinig om doorheen te lopen, een rosse buurt, maar nee, het windt me niet op.
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. Facebook is alleen handig om internationale contacten in op te slaan. Verder gebruik ik het zo min mogelijk.
En die privacyschendingen staan me ook niet aan.
Tuurlijk doe ik dat, want ik doe mijn best om op te vallen en negatief te zijnquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
en dan neem ik aan dat je in real life ook zo'n houding hebt
daar is genoeg van over in het nieuws geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.
Hoezo privacyschending? Je kunt alles verbergen en je hoeft geen foto te plaatsen.
Ik heb liever email daarvoor, eigenlijk. Maar het is een handig middel om te zien of je vrienden nog steeds op die plekken wonen waar je ze ontmoet hebt enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.
Hoezo privacyschending? Je kunt alles verbergen en je hoeft geen foto te plaatsen.
en de "vind ik leuk" button op elke website die je overal volgt. inderdaad leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb liever email daarvoor, eigenlijk. Maar het is een handig middel om te zien of je vrienden nog steeds op die plekken wonen waar je ze ontmoet hebt enzo.
Jij denkt dat er niets doorgespeeld wordt, naar marketeers enzo?Als je per ongeluk klikt op "Gegevens delen", hoppa.
Whehe, hypocriete hond.quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
Met jouw houding (en dan neem ik aan dat je in real life ook zo'n houding hebt)
Kom jij even van een koude kermis thuis!quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, dacht dat zona rosa daarvoor stond.
haha nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom jij even van een koude kermis thuis!
ik ben nog steeds onvindbaar via google etc.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me nooit zo'n zorgen over mijn gegevens, volgens mij kan je dat bijna niet meer voorkomen.
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.quote:
Zit er een causaal verband tussen het 1e en 2e gedeelte van de zin?quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me nooit zo'n zorgen over mijn gegevens, volgens mij kan je dat bijna niet meer voorkomen.
Gaat lekker, maar ik krijg het langzaam aan wel koud hier. Ruilen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.
Met u ook alles goed?
Een lekker zonnetje gisteren en vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat lekker, maar ik krijg het langzaam aan wel koud hier. Ruilen?
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nog steeds onvindbaar via google etc.
ieder zijn meug.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.
Nouja, achteraf gezien had ik iets voorzichtiger moeten zijn. Maar echt zorgen maak ik me niet.quote:
Ik ben benieuwd of hij nu een ban heeft door zijn actie van vannacht door Moon en mijquote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef El_Matador het volgende:
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.
Ok, dan kom ik nu mijn bed wel voor de 2e keer uit vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Op zondag hoor je uit te slapen tot een uur of 3.
Ik neem het je niet kwalijk, al dat Colombiaanse vleesch.. I'm getting hungryquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lekker zonnetje gisteren en vandaag.
Graadje of 18-20.
Ruilen vind ik niet zo'n goed plan, maar als je een ticket boekt ben je en van de kou af en dan zie je met eigen ogen waar ik zo enthousiast over ben op straat.
waarom had je voorzichtiger moeten zijn als je je toch geen zorgen maakt?quote:Op zondag 11 december 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, achteraf gezien had ik iets voorzichtiger moeten zijn. Maar echt zorgen maak ik me niet.
Korte samenvatting?quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nu een ban heeft door zijn actie van vannacht door Moon en mij
Wat is je naam dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel wat te makkelijk te vinden via google
Hij vond het nodig om een foto van Loefje te plaatsen in het topic. Dat vonden Moon en ik een beetje sneuquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
Korte samenvatting?
Die lees ik na het ontbijt dan.
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom had je voorzichtiger moeten zijn als je je toch geen zorgen maakt?
Vergeet de gestoorde wanhopige lurkers niet, die zo maar eens konden besluiten je te gaan ontmoeten op straat in je fijne woonplaatsquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft alleen maar te zoeken op cafe en mijn woonplaats en dan vind je me wel
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur omdat internet en realiteit soms wat dicht bij elkaar komt en ik heb geen zin in Soit-drama. Ookal doe/post ik niets fouts waar ik me echt zorgen over moet maken.
Eén iemand is genoeg om het daarom gewoon privé te houden. Beter voorkomen dan genezenquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Soit het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.
Nou is jouw voornam ook best uniekquote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.
Internetlurkers durven echt niet naar Rotterdam zuid.quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet de gestoorde wanhopige lurkers niet, die zo maar eens konden besluiten je te gaan ontmoeten op straat in je fijne woonplaats
Daar heb je een punt, maar stel nou dat iemand echt besloten heeft jouw tot zijn prinsesje te maken en dat niets hem in de weg zal staan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Myraela het volgende:
Internetlurkers durven echt niet naar Rotterdam zuid.En anders vallen ze niet op tussen de rest van het tuig hier.
Hoe was de verjaardag? Nog iets versierd?quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Soit het volgende:
Er zijn maar een paar mensen die zo ver gaan en zoveel tijd steken in zoiets, de kans is heel klein dat zoiets gebeurd.
Ik heb wel wat beschermcontacten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar stel nou dat iemand echt besloten heeft jouw tot zijn prinsesje te maken en dat niets hem in de weg zal staan?
Ik vind een oude zeiler café, bedoel je die? Als men daar naar de kroegbaas vraagt, dan sta jij opeens daar?quote:
Dat is dan weer het voordeel van zo'n buurtquote:
Ja kloptquote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind een oude zeiler café, bedoel je die? Als men daar naar de kroegbaas vraagt, dan sta jij opeens daar?
Probeer het eens zou ik zeggen. Neem gewoon vanaf het station de metro naar Slinge en stap daar eens uit en loop gezellig eens rondquote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef dawg het volgende:
is rotterdam zuid zo erg dan? ik kom nooit in rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |