Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe zie je er nu uit heloef. Je facebook pic is te klein.
huh...quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.
Allemaal voor Heloefquote:
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met brilquote:Op zondag 11 december 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.
Hoeft niet hoor.quote:
De eerste die ziet dat ik Hindoestaans bloed heb, kudo's.quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met bril
(of iets tussen surinaams en indier in)
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee opquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
Hoe ik aan die foto kom? Idee van mijn moeder.
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
We zaten allebei op de bus Hurghada-Cairo.quote:Op zondag 11 december 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoor
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
nee.. en om meerdere redenenquote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu een foto van jou, stoere jongen
Echt he.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.
Per DM/PM dan? Krijg je er ook 1 terug.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
nee.. en om meerdere redenen [ afbeelding ]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee op
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.quote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.
Oeh fijne serie, jammer dat ik 'm al helemaal heb afgekekenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Zal ik nog een aflevering van the tudors doen... ach why not
Ik poepte nog in mijn broek toen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurt
quote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er gebeurde bij mij toen ook wel wat in mijn broek, hoor...maar dat is toch anders, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |