Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
Maar aangezien jij ook lelijk bent laat ik haar heel, veel batsplezier.
Ik weet wel hoe Loefje eruit ziet hoor. Ik heb meer interesse in een foto van jouquote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Goede eigenschap.quote:
Ik herken je er ook totaal niet opquote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij jequote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Neuh dat ben ik heur.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik herken je er ook totaal niet opVolgens mij heeft ie 'm gewoon geshopt
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.quote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik doe het echt nooit meer kort.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
Hahahha ik vind het nog een leuke foto van heloef ook
[..]
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij je
Dream onquote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Je begint tenminste niet onderaan de foodchain van vrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
Dat zijn dan 2 TR's. *boks chica*quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik vroeg om een foto van jou, dat is GEEN toestemming geven.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |