Gewoon de onzekere typjes uitzoeken, als ze meer dan 100 foto's heeft die ze zelf heeft gemaakt heb je er een te pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Denk ik ook wel trouwens.Sommige meisjes zijn nou eenmaal kwetsbaar en willen te graag aandacht.
Morgen update over de mannen die je probeerden te versierenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou ik ga de stad maar eens in.
have fun en gedraag je!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie weet kom je toch nog een beetje los...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dank je. Dit wordt mijn allereerste wintersport mét apres-ski
Succes met gescoord worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Nee. Ik kan het zeggen; de vriendin van Supersoep is geen Lantefanteraar, eerder een Lokasenna-type qua uiterlijk.
Je kent mij zo nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wie weet kom je toch nog een beetje los...
Ik geloof nooit dat jij dat weet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Nee. Ik kan het zeggen; de vriendin van Supersoep is geen Lantefanteraar, eerder een Lokasenna-type qua uiterlijk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Morgen update over de mannen die je probeerden te versierenHave fun.
quote:
quote:
Zal wel lukken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Succes met gescoord worden.
Jawel, Supersoep kan dit beamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij dat weet.
Zet je kut open ervoor en het lukt. Veel tieten laten zien ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zal wel lukken.![]()
Want, hij heeft je dat verteld?quote:
quote:
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want, hij heeft je dat verteld?
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Dat zou hij nooit doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.
Je hebt inderdaad een Facebook gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.
Je vraagt het maar na.quote:
Dat is niet eens beledigend bedoeld, dat wordt weer zo opgevat. Ze lijkt gewoon niet op Lant, eerder op Loka.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorry
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tip van de dag: mensen die zulke dingen roepen wantrouwen.
Het is ook geen belediging dat je niet op Lanterfanteraar lijkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Soit het volgende:
Dat is niet eens beledigend bedoeld, dat wordt weer zo opgevat. Ze lijkt gewoon niet op Lant, eerder op Loka.
Inderdaad, waarop ze een relatie had met hem en een foto had met hem. Ik herkende hem, tenzij hij dus weer een nep account heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een Facebook gezien.
Deze opmerking geeft een waardeordeel met zich mee, dat deed Soit niet. Dus jij bent nu beledigender dan hijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorry
Waar zou je hem van moeten herkennen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad, waarop ze een relatie had met hem en een foto had met hem. Ik herkende hem, tenzij hij dus weer een nep account heeft gemaakt.
Uit zijn droom.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou je hem van moeten herkennen?
En jij doet een beetje te obvious jaloers.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook geen belediging dat je niet op Lanterfanteraar lijkt.
Zijn eigen account.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou je hem van moeten herkennen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij doet een beetje te obvious jaloers.
Wie zegt idd dat hij zijn echte account zou geven en niet een random iemand op FBquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Soit het volgende:
Zijn eigen account.
Of heeft hij nou twee nep accounts gemaakt van zichzelf en zijn vriendin? Ik had niet echt gedacht dat hij zo laag zou gaan.
?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik ben dus niet enige die dat denkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Ik wist al eerder dat het een negatief iemand isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.quote:
Of het is SS vermomd als vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Hahahaha. Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
vriendin van ss?
Kan ook.quote:
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej maar Cactus, nou heb je nog m'n vraag uit het vorige topic niet beantwoord
SS is vooral een vriend van zichzelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Dit gaat voor jou ook op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
SS is vooral een vriend van zichzelf.
I'm getting to damn old for thisquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
I'm getting to damn old for this
Ik ook niet? Ik probeer juist te achterhalen waar Soit het lef vandaan heeft om hier zoveel te liegen en te bedriegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat gekonkel en achterklap hier achter de schermen
ik ben geloof ik de enige die aan die shit niet meedoet.
Ik ben er wel blij mee ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat je ook een mening hebt.
Hoe kan je accepteren dat iemand van je houdt als je niet van jezelf houdt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
Wie van jullie wil vanavond van mij houden? Ik heb het nodig
Ja. Dat druppelt nu onderhand dus binnenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijk
Hetzelfde als dat sommige hier tegen jou hebben. Je hebt een duidelijke mening, vrouwen zijn het over het algemeen met je eens en je bent gewoon niet onzeker en zielig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Sinji het volgende:
Ik snap niet dat je iets kan hebben tegen SS?
Ik vind het leuk voor je, het is toch iets om aan vast te houdenquote:
Je kunt het dus niet accepteren dat het zo is? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet? Ik probeer juist te achterhalen waar Soit het lef vandaan heeft om hier zoveel te liegen en te bedriegen.
Hij was in het begin (heul lang geleden) strontvervelend, nu slaat ie gewoon vaak de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Sinji het volgende:
Ik snap niet dat je iets kan hebben tegen SS?
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet accepteren dat het zo is? Wie ben jij?
Zo zie ik het niet, want het is maar een mening en niets is zo veranderlijk als een mening mits goed beargumenteerd. Weet niet wat je probeert te bereiken, maar het werkt nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het leuk voor je, het is toch iets om aan vast te houden.
Je bent anders aardig gefrustreerd nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.
Ik ken wel meer mensen hier aan wie niemand een hekel heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
En, niemand heeft hier een hekel aan Sinji.
Denk eens na man. Denk je echt dat SS zo dom is om jou zijn FB te geven én die van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat lukt me anders vrij aardig, want je zet jezelf zo makkelijk in een hoek, dat ik je gewoon ga laten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, want het is maar een mening en niets is zo veranderlijk als een mening mits goed beargumenteerd. Weet niet wat je probeert te bereiken, maar het werkt niet
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent anders aardig gefrustreerd nu.
Maar wel tof dat je je zaterdagavond op offert om hier negatief te komen doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Tamashii het volgende:
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.
Exje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
vriendin van ss?
Hey, mijn favo user tamashiisupersoepquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
Soit die denkt dat hij ook maar ooit m'n Facebook heeft gezien
Come on, son.
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Denk eens na man. Denk je echt dat SS zo dom is om jou zijn FB te geven én die van zijn vriendin?
Thanks. Doet me genoegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je je zaterdagavond op offert om hier negatief te komen doen
Weten we dat ook weer.quote:
Hoezo is dat triest. Het is juist mad grappig als hij hiermee jouw echte facebook heeft weten te achterhalenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.
Je reageert zo fel en je typt best lange berichten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?zo knap dat iedereen hier voor iedereen kan praten. Ik ben niet gefrustreerd, ik vermaak me goed hier hoor. Anders zou ik het topic wel weer verlaten.
Daar was hij anders sowieso wel achtergekomen, dat maakt ook niet veel uit. Ik denk nog steeds dat hij 't echt is. Al is hij inderdaad levenloos genoeg om een neppe te maken of iemand anders z'n acc te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest. Het is juist mad grappig als hij hiermee jouw echte facebook heeft weten te achterhalen
Fijn hè dat je hier maar gewoon met echte mensen te maken hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Thanks. Doet me genoegen.
Geloof trouwens dat ik eergister en vanmiddag ook een aantal goede tips gaf, maar hey, dit is net (gewoon!) de media. Slechte dingen worden eerder opgepakt en meer mee gedaan dan met goede dingen. En zo gaat het constant hier.
Ik noem het eerder slim.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.
Was die link van je lichaam wel echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Wat overigens het fb was van een knappe kerel en die durfde hij nog lelijk te noemen. Bwehe.
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?quote:
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Wat overigens het fb was van een knappe kerel en die durfde hij nog lelijk te noemen. Bwehe.
'je typt best lange berichten'???quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Je reageert zo fel en je typt best lange berichten.
Die foto van mij was ook niet echt, ik zal het maar toegevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?
Weet niet. Heb een drukke week gehad enzo vraag me gewoon af waarom de wereld niet van mij houdt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan je accepteren dat iemand van je houdt als je niet van jezelf houdt?
Nee dat is jouw wereldbeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uiteindelijk blijkt dit topic te bestaan uit slechts 1 user naast mij die allemaal klonen heeft aangemaakt.
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?
Ja, nu reageer je weer gefrustreerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'je typt best lange berichten'???Nee, inderdaad, dan ben ik echt heel gefrustreerd. Ik zal voortaan in kleine zinnetjes praten.
Wat een onzin beweer jij toch.
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.
Ik ben een heul betrouwbare bron hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oja. Okay.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is jouw wereldbeeld.
Jij bent de enige persoon, de andere 6 miljard zijn jouw klonen.
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die om je geven, alleen zijn dat misschien niet de mensen die het gevoel van liefde van een vriendin kunnen opvullen, maar ze zijn er echt wel. Wees dankbaar voor wat je hebt en kijk niet altijd naar wat er niet is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
Weet niet. Heb een drukke week gehad enzo vraag me gewoon af waarom de wereld niet van mij houdt.
Dingen gaan zoals dingen gaan, maar niet echt ook.
Ik voel me eenzaam, maar ook even heel overwerkt. Drukke rot week gehad enzo.
Het zou leuk zijn als alles meer mee zou zitten. Soms vraag ik me af waarom dit is wat het is. Ik doe ook maar gewoon mijn best en ik ben nooit slecht. Ik krijg heel veel dingen op mijn bordje en het zou leuk zijn als er eens wat tegenover stond.
Ik wil me nu ook gewoon gelukkig voelen. Ik ben moe. Ik wil vandaag gewoon afsluiten met het gevoel dat er mensen zijn die iets om me geven
Wat is er nou weer lelijk aan die Naim dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.
En je laat je nerd-achtige kant weer zien. Hij weet precies wie ik ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?
Geen idee wie het is. Niet lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?
Deze zin geeft aan, dat ze het helemaal goed had, exjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Als ik het niet al eerder wist dan was het alsnog best duidelijk te zien aan de hand van je posts.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Oh ja meisje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een heul betrouwbare bron hoor.
Ik herken dat wel, hoor. Vooral deze week. Veel te druk op het werk, aangereden op de fiets en nu ook nog eens ziek geworden. Dan vraag je je ook wel eens af waarvoor je het allemaal nog doetquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom dit is wat het is. Ik doe ook maar gewoon mijn best en ik ben nooit slecht. Ik krijg heel veel dingen op mijn bordje en het zou leuk zijn als er eens wat tegenover stond.
Omdat dit natuurlijk vele malen interessanter is!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja meisje?
En waarom ben jij nog niet in de stad?
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja meisje?
En waarom ben jij nog niet in de stad?
En die kerels maar wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.
Spannend. Nu maar hopen dat je versierd wordt door een leuke vent of een mooie meid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.
Die mensen geven me sowieso niet echt het gevoel van liefde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die om je geven, alleen zijn dat misschien niet de mensen die het gevoel van liefde van een vriendin kunnen opvullen, maar ze zijn er echt wel. Wees dankbaar voor wat je hebt en kijk niet altijd naar wat er niet is.
Ga lekker fappen en slapen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
Die mensen geven me sowieso niet echt het gevoel van liefde.
Ik voel me nu sowieso even bagger, stress van de hele week komt eruit en drank helpt ook niet echt.
Niemand kent mij hier hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Blij dat niemand mij hier kent, verwarrende shit hebben jullie met elkaar.
Je zou toch vergeten wie wie is een van wie je wat weet en wat je mag vertellen....
Schat? Mag ik vragen wat jij met fappen hebt? Je hebt het er onderhand vaker over dan de kerels hier zelfquote:
Oh jawel, mij hou je niet voor de gek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die foto van mij was ook niet echt, ik zal het maar toegeven
Penisnijdquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Schat? Mag ik vragen wat jij met fappen hebt? Je hebt het er onderhand vaker over dan de kerels hier zelf
*wiggle wiggle wiggle*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Oh jawel, mij hou je niet voor de gek.
Die lekkere kont vergeet ik ook niet meer.
Je mag gelukkig 16 januari weer los he.quote:
Fappen is niet echt mogelijk met stress; maar slapen is geen slecht idee. Wilde sowieso eigenlijk heel vroeg gan slapen vanwege de drukke week die ik heb gehad.quote:
Ik weet niks. Neuken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niemand kent mij hier hoor.
Mensen doen graag alsof ze wat weten, want dan zijn ze interessant.
quote:
Zelfs daarvoor kan ik de energie nu maar amper opbrengen.quote:
Ja, die kooi nu bevalt me maar niksquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
Je mag gelukkig 16 januari weer los he.
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier zietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Fappen is niet echt mogelijk met stress; maar slapen is geen slecht idee. Wilde sowieso eigenlijk heel vroeg gan slapen vanwege de drukke week die ik heb gehad.
Welke kooi?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, die kooi nu bevalt me maar niks
[..]
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
Wat is zover?quote:
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aanquote:
Zeg, ik klaagde net ook, hoor. Waarom krijg ik geen kusje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momentenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
*proest*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Ik zit hier nog aan de chocolade pepernoten , die krengen zijn veel te veel en ma dacht dat ik niet genoeg had en ik zit nu dus met een overdosis pepernotenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Misschien moet je minder bezig zijn met de wereld en wat het wel en niet is. En misschien moet je meer accepteren dat dit het IS en daar de fijne dingen uitpakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hondquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Capstan het volgende:
Zeg, ik klaagde net ook, hoor. Waarom krijg ik geen kusje?
Welterusten! Het komt wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Als je je handen sluit rond die kloppende 28 cenitmeter weet je allemaal waar je het voor hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, die kooi nu bevalt me maar niks
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Was het bij benzin anders dan? Ik meldde ook maar wat me deze week allemaal is overkomen, meer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Ja, nu wel evenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?
Neem deze nacht voor je rust jongen. Meer niet. Denk aan de rustquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik altijd.quote:
Whutquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
jezus redt Capstan en Benzin
[ afbeelding ]
Zo erg is 't nog niet, hoor. Op zich gaat het allemaal wel, het is slechts de opeenstapeling van dingen die deze week gebeurdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat betekent nooit. Jammer, dat is een groot gemis in mijn leven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
ooit gehoord van sint juttemis soit
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij dat echt?
Drama means nothing, it's part of the game.
Woah. Ik raak helemaal geinspireerd door dat vallende licht en dat water dat van zijn natte kleding afdruipt. Waar is dat van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef Soit het volgende:
Haar tanden lijken er wel een beetje op, verder niet.
Ha-haquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Haar tanden lijken er wel een beetje op, verder niet.
quote:
Ik ben het niet. Wil jij een foto van jezelf hier posten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
gewoon nieuwsgierig, waarom zo moeilijk doen over een foto
Post jezelf eens dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]gewoon nieuwsgierig, waarom zo moeilijk doen over een foto
Wat is er erg aan die tanden?quote:
verkapt Super = newb ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Wel eens van een paardengebit gehoord? Daar lijkt het een beetje op, ik denk ook dat ze hinnikt ipv lachtquote:
Van mij mag je. Niet zeiken als de verveling toeslaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:42 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik altijd.
Ik wacht trouwens nog steeds op het moment dat ik jou hossel en iedereen uit dit topic helemaal over de rooie is. Hihi.
Genoeg paardengebitten gezien bij mensen. Dit gebit en de lach kan ik niet plaatsen. Het is in ieder geval een jolige foto met de boodschap hoera wat heb ik een pret en wat ben ik spontaan en sportief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel eens van een paardengebit gehoord? Daar lijkt het een beetje op, ik denk ook dat ze hinnikt ipv lacht
Een overbelichte kinderpornofilm misschien...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Woah. Ik raak helemaal geinspireerd door dat vallende licht en dat water dat van zijn natte kleding afdruipt. Waar is dat van?
niemand vraagt eromquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Wil jij een foto van jezelf hier posten?
Ze heeft ook een kort kapselquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef Soit het volgende:
Genoeg paardengebitten gezien bij mensen. Dit gebit en de lach kan ik niet plaatsen. Het is in ieder geval een jolige foto met de boodschap hoera wat heb ik een pret en wat ben ik spontaan en sportief.
In de volksmond noemen we het ook wel een heikneuterig onaantrekkelijk wijf met kort, pittig kapsel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef Soit het volgende:
[..]
Genoeg paardengebitten gezien bij mensen. Dit gebit en de lach kan ik niet plaatsen. Het is in ieder geval een jolige foto met de boodschap hoera wat heb ik een pret en wat ben ik spontaan en sportief.
Pittige korte kapselsquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
Wil jij een foto van jezelf hier posten?
Nee echt. Vrouwen moeten gewoon vrouwelijk haar hebbenquote:
Pettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nee, kort haar, want een staart zie je wel zitten vanuit deze hoek en kijk maar naar die sprietjes boven haar oren. Ze is wel een beetje rossig jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Soit het volgende:
Ik dacht een paardenstaart. En ik denk dat ze dun haar heeft en deels ginger is.
Watquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Zelfs Emma Watson staat een pittig kort kapsel niet
ninja editquote:
Lang hoeft niet, maar minstens tot net boven de schouders. Kort haar is voor kerels en níet sexy hmmmmkayquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb kort haar omdat ik gek werd van de klitten met lang haar
wat zonde, nergens voor nodigquote:
Hmm, ze ziet er in ieder geval wel vrolijk uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, kort haar, want een staart zie je wel zitten vanuit deze hoek en kijk maar naar die sprietjes boven haar oren. Ze is wel een beetje rossig ja
quote:
Ja, wil je haar nu neuken?quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Soit het volgende:
Hmm, ze ziet er in ieder geval wel vrolijk uit.
Het is jouw hond feestje!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik keek nog eens goed en dacht, dat is toch geen hond meer
Volgens mij vind jij het fijn het woord neuken te gebruiken. Het is al de zoveelste keer.quote:
Neuken, neuken, neuken, hihiquote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij vind jij het fijn het woord neuken te gebruiken.
Geeft dat je nu het gevoel een beetje sletterig te zijn, een beetje over de top, een beetje gewaagd, een beetje tijgeren over de vloer, een beetje fuckme pumps, nagels in de rug?
Ach meisje toch
[ afbeelding ]
De uitdrukking bestond echt al voor die tijd hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
fuck me pumps dat is een liedje van Amy Winehouse![]()
![]()
![]()
How am I not surprised?quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken, neuken, neuken, hihi![]()
Ik draag geen pumps
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.quote:
voor ieder wat wilsquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.Maar ja, verschil moet er zijn.
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Zo kort is het niet , het is gewoon tot iets in over mijn oren
Zo'n beetje als dat meisje in die clip
WTF, boven de 30 is ook het ook not done. Ophokken die types.quote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.
Beetje zoals Ipie van Koefnoen? Ja, zo lijk jij mij wel.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Meester in onderwater steken deze manquote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.
Dat is iets andersquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Zo'n beetje als dat meisje in die clip
Natalia kan het hebben omdat ze mooi is, maar dan nog maakt dit haar een 7/8je en is ze met lang haar een dikke 9quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is iets andersdan pittig
kort
neequote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Beetje zoals Ipie van Koefnoen? Ja, zo lijk jij mij wel.
Think again.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
En, niemand heeft hier een hekel aan Sinji.
Nee hoor, ik vind dit prima. Aan de korte kant, maar niet te. Korter moet niet, evengoedquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Natalia kan het hebben omdat ze mooi is, maar dan nog maakt dit haar een 7/8je en is ze met lang haar een dikke 9
Je breekt mijn hart manquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Think again.
Tamashii is lief hoor. Die vind ik tenminste normaal en meelevend. kan ik van de meesten hier niet zeggen. Althans de meesten = mensen die zich geen zorgen hoeven maken dat zij tekort komen mbt liefde/sex etc.
Pittig kort en dan met zo'n 'hippe' brilquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee echt. Vrouwen moeten gewoon vrouwelijk haar hebbenNiet pittig
kort
Met mij kun je tenminste survivallenquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Soit het volgende:
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.Maar ja, verschil moet er zijn.
Veel vrouwen van boven de 30 denken dat dit de normaalste zaak van de wereld is om jezelf er zo bij te laten lopen. Maar gelukkig ook uitzonderingenquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pittig kort en dan met zo'n 'hippe' bril
Die tantes mag ik bij voorbaat niet.
Ik neem nooit kort haarquote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
Tof. Altijd al gewild, een vrouw die weet hoe je rivierkreeftjes moet verzamelen in en stromend beekje, een huttenbouwer, een knopenlegster, een vrouw met een zwitsers zakmes en 4 soorten bliksoep en 2 branders.quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met mij kun je tenminste survivallen
Quote voor het nageslachtquote:
Pannekoekenquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Think again.
Tamashii is lief hoor. Die vind ik tenminste normaal en meelevend. kan ik van de meesten hier niet zeggen. Althans de meesten = mensen die zich geen zorgen hoeven maken dat zij tekort komen mbt liefde/sex etc.
Dat weet ik heul nie. Ik maak me alleen niet druk om mijn gelakte nagels en op de grond slapenquote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tof. Altijd al gewild, een vrouw die weet hoe je rivierkreeftjes moet verzamelen in en stromend beekje, een huttenbouwer, een knopenlegster, een vrouw met een zwitsers zakmes en 4 soorten bliksoep en 2 branders.
Want dat is voor mij een vrouw...
Waarom moet ik op mijn 40e kort haar?quote:Op zondag 11 december 2011 00:22 schreef Soit het volgende:
Zeg je nu maar over een paar jaar, wanneer je 40 bent, moet je wel. En dan verlaat ik je.
En als je 30 bent en maagd, wat ben je dan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja want als je in de 30 bent dan ben je bejaard
Omdat je dan 10 jaar over de 30 bent.quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom moet ik op mijn 40e kort haar?
Een kneus.quote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je 30 bent en maagd, wat ben je dan?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja want als je in de 30 bent dan ben je bejaard
Gelukkig heb ik nog 3 jaar danquote:Op zondag 11 december 2011 00:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Omdat je dan 10 jaar over de 30 bent.
[..]
Een kneus.
Domquote:Op zondag 11 december 2011 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als je 30 bent en maagd, wat ben je dan?
Owh shit, wist niet dat jij 27 bent! Dacht 20 maxquote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 3 jaar dan![]()
Ja het is vast een vrijwillige keuzequote:
Nou, weet ik ook meteen hoe ik verder overkomquote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Owh shit, wist niet dat jij 27 bent! Dacht 20 max
Die intrinsieke waarden verhaal past dan een stuk minder goed. Want nu heb je wel een goed idee wie je zelf bent me dunkt.
Was ook niet lullig bedoeld. Maar ik denk wel dat je iets mist. Maar goed bij sommige mensen zijn de omstandigheden er nooit naar/voor geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja het is vast een vrijwillige keuze
Volgens schenkstroop en MLiG wel. Hoeren neuken, nooit meer werken, etcquote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja het is vast een vrijwillige keuze
Ik nog tweequote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 3 jaar dan![]()
seks is toch vies...quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld. Maar ik denk wel dat je iets mist. Maar goed bij sommige mensen zijn de omstandigheden er nooit naar/voor geweest.
Moeilijk lijkt het mij wel.
Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens schenkstroop en MLiG wel. Hoeren neuken, nooit meer werken, etc
Met stroop !quote:
Sterkte.quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.
Ik moet om 6u opstaan, dacht het nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Soit het volgende:
Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet om 6u opstaan, dacht het niet
Wat is er met mijn lul?quote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We zagen je lul al een paar minuten aankomen...
Ze zit nog steeds in de ontkenningsfase maar inderdaad. Ik hoop dat het het waard is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...
Ik dacht ook dat jij 20 of 21 wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, weet ik ook meteen hoe ik verder overkom
Nope, is een wraakactiequote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...
WAT DOE JEquote:
Die zagen we al de hoek omkomen, voor de rest er was zeg maar.quote:
Je moet je kansen verzilveren, zoveel komen er niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Er is hier een hockeyfeest, zal ik gaan partycrashen en wat 16-jarigehockeyboys hosselen?
Details vriend, detailsquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
Heb nog af en toe contact via sms verder niks
Misschien word ik dan nog voor mijn 40e ontmaagd jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je moet je kansen verzilveren, zoveel komen er niet meer.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien word ik dan nog voor mijn 40e ontmaagd ja
Ik ben inderdaad gewoon nooit iemand tegen gekomen waar het zover mee gekomen is. En ik ben ook niet het type om gewoon maar een eind in de rondte te neuken. Al zou ik het willen dan heb je nog een ander nodigquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld. Maar ik denk wel dat je iets mist. Maar goed bij sommige mensen zijn de omstandigheden er nooit naar/voor geweest.
Moeilijk lijkt het mij wel.
What the....quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij 20 of 21 was
Wat een lul is het ook, al eerder komen dan ik.quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die zagen we al de hoek omkomen, voor de rest er was zeg maar.
Wat heb ik niet wat die jochies van de hockeyclub wel hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Er is hier een hockeyfeest, zal ik gaan partycrashen en wat 16-jarigehockeyboys hosselen?
Een stickquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb ik niet wat die jochies van de hockeyclub wel hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |