Geen idee wie het is. Niet lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?
Deze zin geeft aan, dat ze het helemaal goed had, exjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Als ik het niet al eerder wist dan was het alsnog best duidelijk te zien aan de hand van je posts.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Oh ja meisje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een heul betrouwbare bron hoor.
Ik herken dat wel, hoor. Vooral deze week. Veel te druk op het werk, aangereden op de fiets en nu ook nog eens ziek geworden. Dan vraag je je ook wel eens af waarvoor je het allemaal nog doetquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom dit is wat het is. Ik doe ook maar gewoon mijn best en ik ben nooit slecht. Ik krijg heel veel dingen op mijn bordje en het zou leuk zijn als er eens wat tegenover stond.
Omdat dit natuurlijk vele malen interessanter is!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja meisje?
En waarom ben jij nog niet in de stad?
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja meisje?
En waarom ben jij nog niet in de stad?
En die kerels maar wachtenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.
Spannend. Nu maar hopen dat je versierd wordt door een leuke vent of een mooie meid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet er om kwart voor 12 zijn dus ik was wat te vroeg met de mededeling.
Die mensen geven me sowieso niet echt het gevoel van liefde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die om je geven, alleen zijn dat misschien niet de mensen die het gevoel van liefde van een vriendin kunnen opvullen, maar ze zijn er echt wel. Wees dankbaar voor wat je hebt en kijk niet altijd naar wat er niet is.
Ga lekker fappen en slapen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
Die mensen geven me sowieso niet echt het gevoel van liefde.
Ik voel me nu sowieso even bagger, stress van de hele week komt eruit en drank helpt ook niet echt.
Niemand kent mij hier hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Blij dat niemand mij hier kent, verwarrende shit hebben jullie met elkaar.
Je zou toch vergeten wie wie is een van wie je wat weet en wat je mag vertellen....
Schat? Mag ik vragen wat jij met fappen hebt? Je hebt het er onderhand vaker over dan de kerels hier zelfquote:
Oh jawel, mij hou je niet voor de gek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die foto van mij was ook niet echt, ik zal het maar toegeven
Penisnijdquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Schat? Mag ik vragen wat jij met fappen hebt? Je hebt het er onderhand vaker over dan de kerels hier zelf
*wiggle wiggle wiggle*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Oh jawel, mij hou je niet voor de gek.
Die lekkere kont vergeet ik ook niet meer.
Je mag gelukkig 16 januari weer los he.quote:
Fappen is niet echt mogelijk met stress; maar slapen is geen slecht idee. Wilde sowieso eigenlijk heel vroeg gan slapen vanwege de drukke week die ik heb gehad.quote:
Ik weet niks. Neuken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niemand kent mij hier hoor.
Mensen doen graag alsof ze wat weten, want dan zijn ze interessant.
quote:
Zelfs daarvoor kan ik de energie nu maar amper opbrengen.quote:
Ja, die kooi nu bevalt me maar niksquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
Je mag gelukkig 16 januari weer los he.
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier zietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Fappen is niet echt mogelijk met stress; maar slapen is geen slecht idee. Wilde sowieso eigenlijk heel vroeg gan slapen vanwege de drukke week die ik heb gehad.
Welke kooi?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, die kooi nu bevalt me maar niks
[..]
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
Wat is zover?quote:
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aanquote:
Zeg, ik klaagde net ook, hoor. Waarom krijg ik geen kusje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
Slaap lekker dan en ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momentenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
ik hoop dat je de wereld morgen weer wat mooier ziet
*proest*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Ik zit hier nog aan de chocolade pepernoten , die krengen zijn veel te veel en ma dacht dat ik niet genoeg had en ik zit nu dus met een overdosis pepernotenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Misschien moet je minder bezig zijn met de wereld en wat het wel en niet is. En misschien moet je meer accepteren dat dit het IS en daar de fijne dingen uitpakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hondquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Capstan het volgende:
Zeg, ik klaagde net ook, hoor. Waarom krijg ik geen kusje?
Welterusten! Het komt wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Als je je handen sluit rond die kloppende 28 cenitmeter weet je allemaal waar je het voor hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, die kooi nu bevalt me maar niks
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Was het bij benzin anders dan? Ik meldde ook maar wat me deze week allemaal is overkomen, meer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Ja, nu wel evenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?
Neem deze nacht voor je rust jongen. Meer niet. Denk aan de rustquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik altijd.quote:
Whutquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
jezus redt Capstan en Benzin
[ afbeelding ]
Zo erg is 't nog niet, hoor. Op zich gaat het allemaal wel, het is slechts de opeenstapeling van dingen die deze week gebeurdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
jezus redt Capstan en Benzin
[ afbeelding ]
Ja, dat betekent nooit. Jammer, dat is een groot gemis in mijn leven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
ooit gehoord van sint juttemis soit
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hier heb je je hypothetische foto van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij dat echt?
Drama means nothing, it's part of the game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |