*proest*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Ik zit hier nog aan de chocolade pepernoten , die krengen zijn veel te veel en ma dacht dat ik niet genoeg had en ik zit nu dus met een overdosis pepernotenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt he? Ik zei dat vandaag ook nog tegen iemand, al die kersthapjes bij de AH zijn veel te verleidelijk. Ik voel je sis, tik 'm aan
Misschien moet je minder bezig zijn met de wereld en wat het wel en niet is. En misschien moet je meer accepteren dat dit het IS en daar de fijne dingen uitpakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hondquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef Capstan het volgende:
Zeg, ik klaagde net ook, hoor. Waarom krijg ik geen kusje?
Welterusten! Het komt wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Als je je handen sluit rond die kloppende 28 cenitmeter weet je allemaal waar je het voor hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, die kooi nu bevalt me maar niks
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Was het bij benzin anders dan? Ik meldde ook maar wat me deze week allemaal is overkomen, meer nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe word van dat gejank om aandacht, koop een fucking hond![]()
De kusjes zijn op, sorry.
Ja, nu wel evenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
En dat word je niet van Benzin zijn gejank?
Neem deze nacht voor je rust jongen. Meer niet. Denk aan de rustquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik altijd.quote:
Whutquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
jezus redt Capstan en Benzin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |