?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik ben dus niet enige die dat denkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Ik wist al eerder dat het een negatief iemand isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.quote:
Of het is SS vermomd als vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Hahahaha. Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Kan ook.quote:
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej maar Cactus, nou heb je nog m'n vraag uit het vorige topic niet beantwoord
SS is vooral een vriend van zichzelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Dit gaat voor jou ook op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
SS is vooral een vriend van zichzelf.
I'm getting to damn old for thisquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
I'm getting to damn old for this
Ik ook niet? Ik probeer juist te achterhalen waar Soit het lef vandaan heeft om hier zoveel te liegen en te bedriegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat gekonkel en achterklap hier achter de schermen
ik ben geloof ik de enige die aan die shit niet meedoet.
Ik ben er wel blij mee ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat je ook een mening hebt.
Hoe kan je accepteren dat iemand van je houdt als je niet van jezelf houdt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
Wie van jullie wil vanavond van mij houden? Ik heb het nodig
Ja. Dat druppelt nu onderhand dus binnenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijk
Hetzelfde als dat sommige hier tegen jou hebben. Je hebt een duidelijke mening, vrouwen zijn het over het algemeen met je eens en je bent gewoon niet onzeker en zielig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Sinji het volgende:
Ik snap niet dat je iets kan hebben tegen SS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |