Gewoon de onzekere typjes uitzoeken, als ze meer dan 100 foto's heeft die ze zelf heeft gemaakt heb je er een te pakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Denk ik ook wel trouwens.Sommige meisjes zijn nou eenmaal kwetsbaar en willen te graag aandacht.
Morgen update over de mannen die je probeerden te versierenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou ik ga de stad maar eens in.
have fun en gedraag je!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie weet kom je toch nog een beetje los...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dank je. Dit wordt mijn allereerste wintersport mét apres-ski
Succes met gescoord worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Nee. Ik kan het zeggen; de vriendin van Supersoep is geen Lantefanteraar, eerder een Lokasenna-type qua uiterlijk.
Je kent mij zo nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wie weet kom je toch nog een beetje los...
Ik geloof nooit dat jij dat weet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Nee. Ik kan het zeggen; de vriendin van Supersoep is geen Lantefanteraar, eerder een Lokasenna-type qua uiterlijk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Morgen update over de mannen die je probeerden te versierenHave fun.
quote:
quote:
Zal wel lukken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Succes met gescoord worden.
Jawel, Supersoep kan dit beamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij dat weet.
Zet je kut open ervoor en het lukt. Veel tieten laten zien ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zal wel lukken.![]()
Want, hij heeft je dat verteld?quote:
quote:
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want, hij heeft je dat verteld?
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
Dat zou hij nooit doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.
Je hebt inderdaad een Facebook gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar Facebook gezien en een foto die hij heeft gemaakt via een webcam.
Je vraagt het maar na.quote:
Dat is niet eens beledigend bedoeld, dat wordt weer zo opgevat. Ze lijkt gewoon niet op Lant, eerder op Loka.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorry
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tip van de dag: mensen die zulke dingen roepen wantrouwen.
Het is ook geen belediging dat je niet op Lanterfanteraar lijkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Soit het volgende:
Dat is niet eens beledigend bedoeld, dat wordt weer zo opgevat. Ze lijkt gewoon niet op Lant, eerder op Loka.
Inderdaad, waarop ze een relatie had met hem en een foto had met hem. Ik herkende hem, tenzij hij dus weer een nep account heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een Facebook gezien.
Deze opmerking geeft een waardeordeel met zich mee, dat deed Soit niet. Dus jij bent nu beledigender dan hijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
dit vind ik dan weer een beetje laag, sorry
Waar zou je hem van moeten herkennen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad, waarop ze een relatie had met hem en een foto had met hem. Ik herkende hem, tenzij hij dus weer een nep account heeft gemaakt.
Uit zijn droom.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou je hem van moeten herkennen?
En jij doet een beetje te obvious jaloers.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook geen belediging dat je niet op Lanterfanteraar lijkt.
Zijn eigen account.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zou je hem van moeten herkennen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij doet een beetje te obvious jaloers.
Wie zegt idd dat hij zijn echte account zou geven en niet een random iemand op FBquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Soit het volgende:
Zijn eigen account.
Of heeft hij nou twee nep accounts gemaakt van zichzelf en zijn vriendin? Ik had niet echt gedacht dat hij zo laag zou gaan.
?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik ben dus niet enige die dat denkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Ik wist al eerder dat het een negatief iemand isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.quote:
Of het is SS vermomd als vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Hahahaha. Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Kan ook.quote:
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej maar Cactus, nou heb je nog m'n vraag uit het vorige topic niet beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |