Ik noem het eerder slim.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.
Was die link van je lichaam wel echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Wat overigens het fb was van een knappe kerel en die durfde hij nog lelijk te noemen. Bwehe.
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?quote:
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Wat overigens het fb was van een knappe kerel en die durfde hij nog lelijk te noemen. Bwehe.
'je typt best lange berichten'???quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Je reageert zo fel en je typt best lange berichten.
Die foto van mij was ook niet echt, ik zal het maar toegevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?
Weet niet. Heb een drukke week gehad enzo vraag me gewoon af waarom de wereld niet van mij houdt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan je accepteren dat iemand van je houdt als je niet van jezelf houdt?
Nee dat is jouw wereldbeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uiteindelijk blijkt dit topic te bestaan uit slechts 1 user naast mij die allemaal klonen heeft aangemaakt.
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij dat ik na deze onzin van nu en de afgelopen tijd iemand nog op zijn woord vertrouw?
Ja, nu reageer je weer gefrustreerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'je typt best lange berichten'???Nee, inderdaad, dan ben ik echt heel gefrustreerd. Ik zal voortaan in kleine zinnetjes praten.
Wat een onzin beweer jij toch.
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.
Ik ben een heul betrouwbare bron hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Oja. Okay.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is jouw wereldbeeld.
Jij bent de enige persoon, de andere 6 miljard zijn jouw klonen.
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach laat het, beetje respect. Iedereen op zijn niveau.
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die om je geven, alleen zijn dat misschien niet de mensen die het gevoel van liefde van een vriendin kunnen opvullen, maar ze zijn er echt wel. Wees dankbaar voor wat je hebt en kijk niet altijd naar wat er niet is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
Weet niet. Heb een drukke week gehad enzo vraag me gewoon af waarom de wereld niet van mij houdt.
Dingen gaan zoals dingen gaan, maar niet echt ook.
Ik voel me eenzaam, maar ook even heel overwerkt. Drukke rot week gehad enzo.
Het zou leuk zijn als alles meer mee zou zitten. Soms vraag ik me af waarom dit is wat het is. Ik doe ook maar gewoon mijn best en ik ben nooit slecht. Ik krijg heel veel dingen op mijn bordje en het zou leuk zijn als er eens wat tegenover stond.
Ik wil me nu ook gewoon gelukkig voelen. Ik ben moe. Ik wil vandaag gewoon afsluiten met het gevoel dat er mensen zijn die iets om me geven
Wat is er nou weer lelijk aan die Naim dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt wel meer knap. Kun je je droomvrouw nog heugen? Post eens.
En je laat je nerd-achtige kant weer zien. Hij weet precies wie ik ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?
Geen idee wie het is. Niet lang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wel wie soit is? Hoe lang ken je hem al?
Deze zin geeft aan, dat ze het helemaal goed had, exjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Als ik het niet al eerder wist dan was het alsnog best duidelijk te zien aan de hand van je posts.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb haar nog nooit zoveel poep zien praten als nu.
Oh ja meisje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een heul betrouwbare bron hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |