?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik ben dus niet enige die dat denkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben dus niet de enige die het opvalt dat dit usertje opeens actief is.
vriendin van ss?
Ik wist al eerder dat het een negatief iemand isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Maar vandaag wel geleerd wie Tamashii nou is.
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.quote:
Of het is SS vermomd als vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Hahahaha. Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
vriendin van ss?
Kan ook.quote:
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej maar Cactus, nou heb je nog m'n vraag uit het vorige topic niet beantwoord
SS is vooral een vriend van zichzelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het het liefje is van onze grote vriend SS.
Dit gaat voor jou ook op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
SS is vooral een vriend van zichzelf.
I'm getting to damn old for thisquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ow of ik samen met je wil fietsen? Ik was dat niet op die foto hè?
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
I'm getting to damn old for this
Ik ook niet? Ik probeer juist te achterhalen waar Soit het lef vandaan heeft om hier zoveel te liegen en te bedriegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat gekonkel en achterklap hier achter de schermen
ik ben geloof ik de enige die aan die shit niet meedoet.
Ik ben er wel blij mee ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat je ook een mening hebt.
Hoe kan je accepteren dat iemand van je houdt als je niet van jezelf houdt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
Wie van jullie wil vanavond van mij houden? Ik heb het nodig
Ja. Dat druppelt nu onderhand dus binnenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei toch duidelijk een hypothetische foto van mij, dat vroeg Wauw namelijk
Hetzelfde als dat sommige hier tegen jou hebben. Je hebt een duidelijke mening, vrouwen zijn het over het algemeen met je eens en je bent gewoon niet onzeker en zielig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Sinji het volgende:
Ik snap niet dat je iets kan hebben tegen SS?
Ik vind het leuk voor je, het is toch iets om aan vast te houdenquote:
Je kunt het dus niet accepteren dat het zo is? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet? Ik probeer juist te achterhalen waar Soit het lef vandaan heeft om hier zoveel te liegen en te bedriegen.
Hij was in het begin (heul lang geleden) strontvervelend, nu slaat ie gewoon vaak de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef Sinji het volgende:
Ik snap niet dat je iets kan hebben tegen SS?
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet accepteren dat het zo is? Wie ben jij?
Zo zie ik het niet, want het is maar een mening en niets is zo veranderlijk als een mening mits goed beargumenteerd. Weet niet wat je probeert te bereiken, maar het werkt nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het leuk voor je, het is toch iets om aan vast te houden.
Je bent anders aardig gefrustreerd nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.
Ik ken wel meer mensen hier aan wie niemand een hekel heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
En, niemand heeft hier een hekel aan Sinji.
Denk eens na man. Denk je echt dat SS zo dom is om jou zijn FB te geven én die van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat lukt me anders vrij aardig, want je zet jezelf zo makkelijk in een hoek, dat ik je gewoon ga laten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, want het is maar een mening en niets is zo veranderlijk als een mening mits goed beargumenteerd. Weet niet wat je probeert te bereiken, maar het werkt niet
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent anders aardig gefrustreerd nu.
Maar wel tof dat je je zaterdagavond op offert om hier negatief te komen doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Tamashii het volgende:
Wie ik ben? Ik ben iemand die ook in andere delen van dit forum kom, maar niet heel mijn leven op internet besteed om mensen daar duidelijk te maken wie ik ben.
Exje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
vriendin van ss?
Hey, mijn favo user tamashiisupersoepquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
Soit die denkt dat hij ook maar ooit m'n Facebook heeft gezien
Come on, son.
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Denk eens na man. Denk je echt dat SS zo dom is om jou zijn FB te geven én die van zijn vriendin?
Thanks. Doet me genoegen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je je zaterdagavond op offert om hier negatief te komen doen
Weten we dat ook weer.quote:
Hoezo is dat triest. Het is juist mad grappig als hij hiermee jouw echte facebook heeft weten te achterhalenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Syrische naam en hij had al eens eerder aangegeven dat hij half Syrisch is. Opleiding klopt ook. Tenzij hij dus echt zo triest is om een nep account aan te maken of om een ander z'n account te geven.
Je reageert zo fel en je typt best lange berichten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?zo knap dat iedereen hier voor iedereen kan praten. Ik ben niet gefrustreerd, ik vermaak me goed hier hoor. Anders zou ik het topic wel weer verlaten.
Daar was hij anders sowieso wel achtergekomen, dat maakt ook niet veel uit. Ik denk nog steeds dat hij 't echt is. Al is hij inderdaad levenloos genoeg om een neppe te maken of iemand anders z'n acc te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest. Het is juist mad grappig als hij hiermee jouw echte facebook heeft weten te achterhalen
Fijn hè dat je hier maar gewoon met echte mensen te maken hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Thanks. Doet me genoegen.
Geloof trouwens dat ik eergister en vanmiddag ook een aantal goede tips gaf, maar hey, dit is net (gewoon!) de media. Slechte dingen worden eerder opgepakt en meer mee gedaan dan met goede dingen. En zo gaat het constant hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |