Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens schenkstroop en MLiG wel. Hoeren neuken, nooit meer werken, etc
Met stroop !quote:
Sterkte.quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.
Ik moet om 6u opstaan, dacht het nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Soit het volgende:
Ik ga nu, de nacht begint zegmaar. En ik vind dat iedereen het wel mag weten nu: Cactus en ik gaan morgen daten.
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet om 6u opstaan, dacht het niet
Wat is er met mijn lul?quote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We zagen je lul al een paar minuten aankomen...
Ze zit nog steeds in de ontkenningsfase maar inderdaad. Ik hoop dat het het waard is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...
Ik dacht ook dat jij 20 of 21 wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, weet ik ook meteen hoe ik verder overkom
Nope, is een wraakactiequote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ballen om 6u, zo jij hebt er zin in...
WAT DOE JEquote:
Die zagen we al de hoek omkomen, voor de rest er was zeg maar.quote:
Je moet je kansen verzilveren, zoveel komen er niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Er is hier een hockeyfeest, zal ik gaan partycrashen en wat 16-jarigehockeyboys hosselen?
Details vriend, detailsquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
Heb nog af en toe contact via sms verder niks
Misschien word ik dan nog voor mijn 40e ontmaagd jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je moet je kansen verzilveren, zoveel komen er niet meer.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien word ik dan nog voor mijn 40e ontmaagd ja
Ik ben inderdaad gewoon nooit iemand tegen gekomen waar het zover mee gekomen is. En ik ben ook niet het type om gewoon maar een eind in de rondte te neuken. Al zou ik het willen dan heb je nog een ander nodigquote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld. Maar ik denk wel dat je iets mist. Maar goed bij sommige mensen zijn de omstandigheden er nooit naar/voor geweest.
Moeilijk lijkt het mij wel.
What the....quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat jij 20 of 21 was
Wat een lul is het ook, al eerder komen dan ik.quote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die zagen we al de hoek omkomen, voor de rest er was zeg maar.
Wat heb ik niet wat die jochies van de hockeyclub wel hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
Er is hier een hockeyfeest, zal ik gaan partycrashen en wat 16-jarigehockeyboys hosselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |