Neuken, neuken, neuken, hihiquote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij vind jij het fijn het woord neuken te gebruiken.
Geeft dat je nu het gevoel een beetje sletterig te zijn, een beetje over de top, een beetje gewaagd, een beetje tijgeren over de vloer, een beetje fuckme pumps, nagels in de rug?
Ach meisje toch
[ afbeelding ]
De uitdrukking bestond echt al voor die tijd hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
fuck me pumps dat is een liedje van Amy Winehouse![]()
![]()
![]()
How am I not surprised?quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken, neuken, neuken, hihi![]()
Ik draag geen pumps
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.quote:
voor ieder wat wilsquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.Maar ja, verschil moet er zijn.
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Zo kort is het niet , het is gewoon tot iets in over mijn oren
Zo'n beetje als dat meisje in die clip
WTF, boven de 30 is ook het ook not done. Ophokken die types.quote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.
Beetje zoals Ipie van Koefnoen? Ja, zo lijk jij mij wel.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Meester in onderwater steken deze manquote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud dus dan mag het. Cactus mag het ook wel want die is de 30 ook al gepasseerd. Onder de 30 is het gewoon not done.
Dat is iets andersquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Zo'n beetje als dat meisje in die clip
Natalia kan het hebben omdat ze mooi is, maar dan nog maakt dit haar een 7/8je en is ze met lang haar een dikke 9quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is iets andersdan pittig
kort
neequote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Beetje zoals Ipie van Koefnoen? Ja, zo lijk jij mij wel.
Think again.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet accepteren dat het zo is? Wie ben jij?
En, niemand heeft hier een hekel aan Sinji.
Nee hoor, ik vind dit prima. Aan de korte kant, maar niet te. Korter moet niet, evengoedquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Natalia kan het hebben omdat ze mooi is, maar dan nog maakt dit haar een 7/8je en is ze met lang haar een dikke 9
Je breekt mijn hart manquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Think again.
Tamashii is lief hoor. Die vind ik tenminste normaal en meelevend. kan ik van de meesten hier niet zeggen. Althans de meesten = mensen die zich geen zorgen hoeven maken dat zij tekort komen mbt liefde/sex etc.
Pittig kort en dan met zo'n 'hippe' brilquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee echt. Vrouwen moeten gewoon vrouwelijk haar hebbenNiet pittig
kort
Met mij kun je tenminste survivallenquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Soit het volgende:
Ze loopt op van die bergschoenen omdat ze anders last krijgt van haar voeten.Maar ja, verschil moet er zijn.
Veel vrouwen van boven de 30 denken dat dit de normaalste zaak van de wereld is om jezelf er zo bij te laten lopen. Maar gelukkig ook uitzonderingenquote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pittig kort en dan met zo'n 'hippe' bril
Die tantes mag ik bij voorbaat niet.
Ik neem nooit kort haarquote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Soit het volgende:
Tof. Altijd al gewild, een vrouw die weet hoe je rivierkreeftjes moet verzamelen in en stromend beekje, een huttenbouwer, een knopenlegster, een vrouw met een zwitsers zakmes en 4 soorten bliksoep en 2 branders.quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met mij kun je tenminste survivallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |