quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
Wil jij een foto van jezelf hier posten?
Nee echt. Vrouwen moeten gewoon vrouwelijk haar hebbenquote:
Pettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nee, kort haar, want een staart zie je wel zitten vanuit deze hoek en kijk maar naar die sprietjes boven haar oren. Ze is wel een beetje rossig jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Soit het volgende:
Ik dacht een paardenstaart. En ik denk dat ze dun haar heeft en deels ginger is.
Watquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Zelfs Emma Watson staat een pittig kort kapsel niet
ninja editquote:
Lang hoeft niet, maar minstens tot net boven de schouders. Kort haar is voor kerels en níet sexy hmmmmkayquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb kort haar omdat ik gek werd van de klitten met lang haar
wat zonde, nergens voor nodigquote:
Hmm, ze ziet er in ieder geval wel vrolijk uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, kort haar, want een staart zie je wel zitten vanuit deze hoek en kijk maar naar die sprietjes boven haar oren. Ze is wel een beetje rossig ja
quote:
Ja, wil je haar nu neuken?quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Soit het volgende:
Hmm, ze ziet er in ieder geval wel vrolijk uit.
Het is jouw hond feestje!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik keek nog eens goed en dacht, dat is toch geen hond meer
Volgens mij vind jij het fijn het woord neuken te gebruiken. Het is al de zoveelste keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |