Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.quote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?

Oh, dan ga ik wel weer.quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.

Nee joh blijf er worden pics van mij gepost harstikke gezellig allemaal.quote:

Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jequote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
 En al die ogen rondom de tafel dus ik zo van.. ehhhh... (en ik houd het cool en play it like a boss maar met rode wangen
 En al die ogen rondom de tafel dus ik zo van.. ehhhh... (en ik houd het cool en play it like a boss maar met rode wangen  )
 )

quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik zat met weemoed terug te denken aan die halve massage

Ik heb ook een slanke nek. Mag ik nu een foto in mijn PM-box?quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jeEn al die ogen rondom de tafel dus ik zo van.. ehhhh... (en ik houd het cool en play it like a boss maar met rode wangen
)

Heloef heeft indisch bloed en is in Cairo geweest. Kaktus1 en moenwolk hebben TR gedaan om mij. Ikzelf heb een Otker pizza gegeten (salami/pepperoni/ham/funghi) en uiteraard nogsteeds forever aronequote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?

Ik heb haar Facebookpagina nog wel eens opgezocht. Ze is echt niks veranderd, dus dat bracht ook wel herinneringen naar bovenquote:

Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveelquote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan trammeisje.
Godver dan doe je bijna alles goed en laat je het zo doodlopen.

De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:

Ik had ook niet het idee dat zij zo weg van mij was als ik van haar.quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveel

Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten

Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten

Hoe ging het precies? Ik heb die info wel nodig voor een goed einde:Dquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef Capstan het volgende:
Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?

Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.
 Ze wil wel, maar is trouw aan dr vriendje.
  Ze wil wel, maar is trouw aan dr vriendje.

Ik ken het gevoel baja (ehem). Was een meisje genaamd Kirsten uit Amsterdam. Ik deed mee aan een auditie in een theater. Zij was daar met dr vriendin, die had een hazelip overigens en ik vond ze beiden leuk. Heb ze aangesproken en toen zijn we een paar uur lang links rechts achter mekaar aangelopen denk ik. Ik was 23. De volgende dag was een rap-workshop en daar kwam ik ook eigenlijk voor. Alleen kirsten was er ook weer. En een paar peeps uit Purmerend die ik kende. Na de workshop stelde ik ws een hele nare vraag want ik vroeg naar haar vriendin om niet te obvious te worden. Terwijl ik geinteresseerd was in haar. Volgens mij heb ik haar toen flink beledigd. Al kan ik me ook weer niet voorstellen waarom in godsnaam. Heel jammer. Zij was 16. perfect. Maarja. screw-up he..quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:

Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manZe wil wel, maar is trouw aan dr vriendje.

Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.
Het begint irritant te worden.

Nee dat ze zegt "dat lijkt me leuk" duh.quote:Op zondag 11 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |