Als je op mij doelt: ja.quote:
Ik zou haar raken.quote:
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor die actie is wat mij betreft te weinig nodig.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.
Huh zo grof. wat heeft dat meisje jou ooit aangedaan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is nog best veel moeite om een hockeystick te pakken en haar dan in het gezicht te raken hoor.
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh zo grof. wat heeft dat meisje jou ooit aangedaan?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
Maar aangezien jij ook lelijk bent laat ik haar heel, veel batsplezier.
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?quote:
Ja, ALLEMAAL.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik alle posts er bij pakken waarin hij zichzelf lelijk noemt?
Kijk dat hoofd achter hem ookquote:
Teveel moeite.quote:
Jij bent gewoon cockobsessed.quote:
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?quote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
Maar aangezien jij ook lelijk bent laat ik haar heel, veel batsplezier.
Ik weet wel hoe Loefje eruit ziet hoor. Ik heb meer interesse in een foto van jouquote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind er wel bij jou passen eigenlijk. Zal ik hier een foto van jou plaatsen ter illustratie?
Goede eigenschap.quote:
Ik herken je er ook totaal niet opquote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij jequote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag der echt niet uit toen ik 15 was.
Neuh dat ben ik heur.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik herken je er ook totaal niet opVolgens mij heeft ie 'm gewoon geshopt
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.quote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik doe het echt nooit meer kort.quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
Hahahha ik vind het nog een leuke foto van heloef ook
[..]
Ik vind dat kortere haar wel leuk bij je
Dream onquote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Je begint tenminste niet onderaan de foodchain van vrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
Dat zijn dan 2 TR's. *boks chica*quote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Moonwalk het volgende:
Oja ik heb trouwens een TR gedaan voor deze zielige actie van je.
Ik vroeg om een foto van jou, dat is GEEN toestemming geven.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
naja, heloef gaf toestemming! en julie ook!
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ben ik heur.
Dat was het eerste vreemde meisje waar mee ik gepraat heb.
En ook hier ben ik vergeten te vragen hoe ze heet of wat haar nummer was.
Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.quote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe zie je er nu uit heloef. Je facebook pic is te klein.
huh...quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe maar, als dat je gelukkig maakt.
Allemaal voor Heloefquote:
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe kom je dan zo met haar op een foto? Zo "vreemd" lijkt ze niet , of zag je dat toen allemaal niet?
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met brilquote:Op zondag 11 december 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik draag niet meer continu voetbalshirt, ben een paar kilo lichter qua gewicht en paar gram rijker aan haar. Dat was het wel.
Hoeft niet hoor.quote:
De eerste die ziet dat ik Hindoestaans bloed heb, kudo's.quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je lijkt op je facebook pic wel een dikke hindoestaan met bril
(of iets tussen surinaams en indier in)
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee opquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
Hoe ik aan die foto kom? Idee van mijn moeder.
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik dat ze een vreemde was waarmee ik gewoon praatje mee aanknoopte.
We zaten allebei op de bus Hurghada-Cairo.quote:Op zondag 11 december 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ook, ze was een "vreemde", iemand die je dus niet kende, hoe de neuk kom je dan opeens aan een vrolijk en happy foto moment met een vreemd mooi meisje??? Dat vind ik nog knapper dan een praatje maken met trambenenmeisje hoor
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.quote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
nee.. en om meerdere redenenquote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu een foto van jou, stoere jongen
Echt he.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Moeders, experts in het maken van awkward-momenten sinds je geboorte.
Per DM/PM dan? Krijg je er ook 1 terug.quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
nee.. en om meerdere redenen [ afbeelding ]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan inderdaad allemaal zo gebeurd zijn. Het enige wat ik ooit op vrouwengebied gedaan heb is eentje een halve massage gegeven, maar daar houdt het mee op
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijvenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Een massage, waar moet ik dan aan denken?
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.quote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Blegh, ik had gehoopt op wat kledingstukken op de vloer en minstens wat olie.
Oeh fijne serie, jammer dat ik 'm al helemaal heb afgekekenquote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Zal ik nog een aflevering van the tudors doen... ach why not
Ik poepte nog in mijn broek toen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was 14. Het was tijdens de jaarlijkse sportdag van school. Er waren anderen in de buurt
quote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er gebeurde bij mij toen ook wel wat in mijn broek, hoor...maar dat is toch anders, ja
Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.quote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?
Oh, dan ga ik wel weer.quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel we hebben wel de rasoptimist Schenk in ons midden.
Nee joh blijf er worden pics van mij gepost harstikke gezellig allemaal.quote:
Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jequote:Op zondag 11 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zij had last van haar rug. Ze gaf mij toestemming erover heen te wrijven
quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry. Ik zat met weemoed terug te denken aan die halve massage
Ik heb ook een slanke nek. Mag ik nu een foto in mijn PM-box?quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb ooit een meisje een nek-massage gegeven. Zij legde haar hoofd op mijn schoot en ik masserde haar slanke mooi nek. Helemaal rustig werd ze echt bizar was dat. Tien minuten verder zei ik. Ik stop hoor. Geen antwoord. Toen stopte ik echt. toen zei ze: waarom stop jeEn al die ogen rondom de tafel dus ik zo van.. ehhhh... (en ik houd het cool en play it like a boss maar met rode wangen
)
Heloef heeft indisch bloed en is in Cairo geweest. Kaktus1 en moenwolk hebben TR gedaan om mij. Ikzelf heb een Otker pizza gegeten (salami/pepperoni/ham/funghi) en uiteraard nogsteeds forever aronequote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond. Vandaag maar eens vroeg thuis. Hier nog wat te beleven?
Ik heb haar Facebookpagina nog wel eens opgezocht. Ze is echt niks veranderd, dus dat bracht ook wel herinneringen naar bovenquote:
Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveelquote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan trammeisje.
Godver dan doe je bijna alles goed en laat je het zo doodlopen.
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik had ook niet het idee dat zij zo weg van mij was als ik van haar.quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, tussen mij en massagemeisje was er volgens mij verder niet zoveel
Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten
Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het in je hoofd weer voorstelt dat je dr vraagt om wat te drinken, hoor je haar echt zo zeggen: 'had me leuk geleken, maar ik heb een vriend'
Als je dit vaak genoeg doet, wordt het vanzelf waarheid en kun je het loslaten
Hoe ging het precies? Ik heb die info wel nodig voor een goed einde:Dquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef Capstan het volgende:
Hoe verdring ik mijn herinneringen aan massagemeisje dan?
Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manquote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Als ze dat had gezegd was ik niet in de bus gestapt maar er voor.
Ik ken het gevoel baja (ehem). Was een meisje genaamd Kirsten uit Amsterdam. Ik deed mee aan een auditie in een theater. Zij was daar met dr vriendin, die had een hazelip overigens en ik vond ze beiden leuk. Heb ze aangesproken en toen zijn we een paar uur lang links rechts achter mekaar aangelopen denk ik. Ik was 23. De volgende dag was een rap-workshop en daar kwam ik ook eigenlijk voor. Alleen kirsten was er ook weer. En een paar peeps uit Purmerend die ik kende. Na de workshop stelde ik ws een hele nare vraag want ik vroeg naar haar vriendin om niet te obvious te worden. Terwijl ik geinteresseerd was in haar. Volgens mij heb ik haar toen flink beledigd. Al kan ik me ook weer niet voorstellen waarom in godsnaam. Heel jammer. Zij was 16. perfect. Maarja. screw-up he..quote:Op zondag 11 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een mooiere afwijzing kun je niet krijgen manZe wil wel, maar is trouw aan dr vriendje.
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
Nummer 5 die bezet is/een ander leuk vindt.
Het begint irritant te worden.
Nee dat ze zegt "dat lijkt me leuk" duh.quote:Op zondag 11 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |