Sexual Harrasment.quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Help ik word hier gemolesteerd door een pandabeer.
Ditquote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
Dankzij Facebook kan ik nog wel eens wat feestjes aflopen waar ik anders niet van wist. Of ik check met een paar vrienden ergens in, en een uur later staan er meer mensen binnen die het op Facebook hebben gelezen. Vind het een handige sociale tool.
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.quote:
Moguh Myrquote:
facebook laat maar 1 kant zien. genoeg mensen die (een deel van) hun eigenwaarde uit hun vriendenaantal op facebook laten afhangen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.
Waarom laat facebook je dat zien?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een marteling die me laat zien hoe hard mijn leven faalt ten opzichte van die van anderen.
[..]
Moguh Myr
Volgens mij is dat zo bij 13-14 jarigen maar verder ook niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook laat maar 1 kant zien. genoeg mensen die (een deel van) hun eigenwaarde uit hun vriendenaantal op facebook laten afhangen.
Die vrienden zeggen helemaal niets, waarom zouden andere een interessanter leven hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Andere mensen zijn leuker, hebben een interessanter leven, meer vrienden
Reden te meer om er zelf ook iets van te maken, jankerd.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet één ding wel zeker, met het gedrag wat je nu vertoont maak je geen vrienden en krijg je ook geen vriendin.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
op een bepaalde manier lijkt het -vind ik- op een wedloop, wie het meest eruit springt met zijn of haar profiel, op allerlei manieren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo bij 13-14 jarigen maar verder ook niet.
Daar merk ik niks van. Het is gewoon een manier om contact te houden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
op een bepaalde manier lijkt het -vind ik- op een wedloop, wie het meest eruit springt met zijn of haar profiel, op allerlei manieren.
er zit wel wat in mystikvm zegt, maar toch.
zou kunnen, ik had jaren geleden een profiel, dus misschien is het veranderd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Daar merk ik niks van. Het is gewoon een manier om contact te houden.
Ik niet, want mijn leven lijkt dan stomquote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon wel tof om een beetje op de hoogte te blijven wat andere doen
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador. Alleen in zijn geval zou het nog kunnen dat hij het goed bedoelt, maar gewoon hard brengtquote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom post je dat eigenlijk? Terwijl je het zovaak post en d'r zovaak op gereageerd is.
Nee, schijnt geen nieuw aanbod te zijn. Ik denk toch dat ik die toffe neem. 5 minuten lopen van werk, 8 minuten lopen vanaf restaurantjespark en 20 minuutjes vanaf de Zona Rosa.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef dawg het volgende:
mata. nog nieuwe appartementen bezichtigd?
heb jij de zona rosa nodig dan daar?quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, schijnt geen nieuw aanbod te zijn. Ik denk toch dat ik die toffe neem. 5 minuten lopen van werk, 8 minuten lopen vanaf restaurantjespark en 20 minuutjes vanaf de Zona Rosa.
Wel een heerlijke Real-Barca gekeken gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |