Het is niet alleen voor ons, maar vooral voor vrouwen doodvermoeiend telkens aan te moeten horen hoe "leeg", "miserabel", "triest", "saai", "vriendenloos" en "lelijk" iemands leven is.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef benzin het volgende:
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador.
Ik bedoel waarom post je dat je faalt in je leven? Wel tot (ongeveer) drie keer toe in één topic nu terwijl je dat zó ontzettend vaak post en alle antwoorden wel gegeven zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me irriteer aan jouw houding en ook die van El_Matador. Alleen in zijn geval zou het nog kunnen dat hij het goed bedoelt, maar gewoon hard brengt![]()
Je hoeft niet op mij te reageren als je dat niet wilt; het is een beetje flauw om me af te kraken als ik mijn hart lucht, mja, van jou verwacht ik ook niet veel beter meer eigenlijk. Mij afkraken kn ik zelf al goed genoeg, daar heb ik anderen niet voor nodig.
Zona Rosa/Zona T is het gebied met superveel bars, restaurants, dansplekken en een groot winkelcentrum.quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij de zona rosa nodig dan daar?
heb het niet gezien. barca gewonnen met 3-1 of zo?
Goed gezegdquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor ons, maar vooral voor vrouwen doodvermoeiend telkens aan te moeten horen hoe "leeg", "miserabel", "triest", "saai", "vriendenloos" en "lelijk" iemands leven is.
2 opties:
- Accepteer het
- Doe er iets aan
oh, ik dacht de rosse buurt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zona Rosa/Zona T is het gebied met superveel bars, restaurants, dansplekken en een groot winkelcentrum.
Zeker weten. Was een topsfeer.
Bingo. Facebook is alleen handig om internationale contacten in op te slaan. Verder gebruik ik het zo min mogelijk.quote:
Geinig om doorheen te lopen, een rosse buurt, maar nee, het windt me niet op.quote:
nouja, dacht dat zona rosa daarvoor stond.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geinig om doorheen te lopen, een rosse buurt, maar nee, het windt me niet op.
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo. Facebook is alleen handig om internationale contacten in op te slaan. Verder gebruik ik het zo min mogelijk.
En die privacyschendingen staan me ook niet aan.
Tuurlijk doe ik dat, want ik doe mijn best om op te vallen en negatief te zijnquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
en dan neem ik aan dat je in real life ook zo'n houding hebt
daar is genoeg van over in het nieuws geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.
Hoezo privacyschending? Je kunt alles verbergen en je hoeft geen foto te plaatsen.
Ik heb liever email daarvoor, eigenlijk. Maar het is een handig middel om te zien of je vrienden nog steeds op die plekken wonen waar je ze ontmoet hebt enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Soit het volgende:
[..]
En dat doe ik dan ook. Ik vind het handig, zo heb je simpel contact met kennissen van over de hele wereld.
Hoezo privacyschending? Je kunt alles verbergen en je hoeft geen foto te plaatsen.
en de "vind ik leuk" button op elke website die je overal volgt. inderdaad leuk.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb liever email daarvoor, eigenlijk. Maar het is een handig middel om te zien of je vrienden nog steeds op die plekken wonen waar je ze ontmoet hebt enzo.
Jij denkt dat er niets doorgespeeld wordt, naar marketeers enzo?Als je per ongeluk klikt op "Gegevens delen", hoppa.
Whehe, hypocriete hond.quote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
Met jouw houding (en dan neem ik aan dat je in real life ook zo'n houding hebt)
Kom jij even van een koude kermis thuis!quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, dacht dat zona rosa daarvoor stond.
haha nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom jij even van een koude kermis thuis!
ik ben nog steeds onvindbaar via google etc.quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me nooit zo'n zorgen over mijn gegevens, volgens mij kan je dat bijna niet meer voorkomen.
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.quote:
Zit er een causaal verband tussen het 1e en 2e gedeelte van de zin?quote:Op zondag 11 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik maak me nooit zo'n zorgen over mijn gegevens, volgens mij kan je dat bijna niet meer voorkomen.
Gaat lekker, maar ik krijg het langzaam aan wel koud hier. Ruilen?quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, ja, gaat prima. Die zieke hond van een Schenkstroop kan mij niet verjagen.
Met u ook alles goed?
Een lekker zonnetje gisteren en vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat lekker, maar ik krijg het langzaam aan wel koud hier. Ruilen?
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nog steeds onvindbaar via google etc.
ieder zijn meug.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn voornaam alleen kom je al meteen op mijn twitter en google+ uit. Met mijn achternaam erbij ook op mijn facebook en FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |