ja eigenlijk wil ik weten of dat grappige autotje wat hier altijd ook ergens voor staat van haar is.quote:Op zondag 11 december 2011 11:33 schreef Sinji het volgende:
Jij bent echt doodsbang voor vrouwen Grey, echt nergens voor nodig
Ik geef iedereen een eerlijke kans. Want ik vind het maar sneu dat je bent opgegroeid met een fucked up referentiekaderquote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt: 'Ja maar dat hoort zo '
Maar goed, iedereen wat wils he
Vraag het zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigenlijk wil ik weten of dat grappige autotje wat hier altijd ook ergens voor staat van haar is.
ik vind dat een leuk ding, maar daar zal ik dan wel nooit achterkomen.
Dat zal het dan wel zijn en niet de 2 lange relaties met zulke types.quote:Op zondag 11 december 2011 11:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geef iedereen een eerlijke kans. Want ik vind het maar sneu dat je bent opgegroeid met een fucked up referentiekader
zoveel conflicten in een postquote:
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.quote:
Assumption is the mother of all fuckups...quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.
ik denk ik meld het even, om het niet geheim te houden dat ik alleen maar nutteloos hier ga posten.
je kan haar toch op een date vragen?quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is nu te laat, het is vreemd als ik nu "voor niets behalve dat" terugga. het is zowiezo vreemd om terug te gaan voor iets niets belangrijks want misschien roddelt iedereen wel over me hier, dat ik asociaal ben enzo.
allemaal offtopic dit best wel, want ik ga toch niets doen.
en ik heb ook niets te melden,
en ik heb dee laatste 60 delen niet zo goed doorgelezen moet ik zeggen want het is allemaal slowchat. dus daar ga ik ook aan mee doen dan denk ik.
ik denk ik meld het even, om het niet geheim te houden dat ik alleen maar nutteloos hier ga posten.
ik hoop dat de zon voor alle leuke mensen snel gaat schijnen(figuurlijk, dat ze zich vrolijk voelen, alsof ze een zonnetje zijn)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk het niet. De wereld vind ik nooit echt mooi. De ene dag heb ik mezelf echter beter onder controle dan de andere dag. Ik kan soms beter omgaan met alles dan op andere momenten
Welterusten.
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden.quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zoveel conflicten in een post
Zijn er nog dates geweest?
ja hoor, date is een date. Je weet nooit wat eruit komtquote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden.
Ik heb een platonische date zo, telt dat ook?
Tja, je wilt haar leren kennen of je wilt het niet..quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
allemaal offtopic dit best wel, want ik ga toch niets doen.
en ik heb ook niets te melden,
en ik heb dee laatste 60 delen niet zo goed doorgelezen moet ik zeggen want het is allemaal slowchat. dus daar ga ik ook aan mee doen dan denk ik.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tja, je wilt haar leren kennen of je wilt het niet..
volgens facebook heeft ze een vriendje. en ze is nogal duits ofzo denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan haar toch op een date vragen?
Dit is een eerste platonische date met een ex-date, niet-platonisch daten is wat mij betreft echt een gepasseerd station.quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja hoor, date is een date. Je weet nooit wat eruit komt
Bedankt man, dat is wel tof van je. Maar wil je zelf niet dat de zon voor je schijnt?quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik hoop dat de zon voor alle leuke mensen snel gaat schijnen(figuurlijk, dat ze zich vrolijk voelen, alsof ze een zonnetje zijn)
Dus?quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
volgens facebook heeft ze een vriendje. en ze is nogal duits ofzo denk ik.
en volgens facebook heeft ze ook veel vrienden.
en ik heb haar weleens buiten zien zitten met vriendinnen of vrienden enzo. iedereen heeft al vrienden
En wederom. Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik heb haar weleens buiten zien zitten met vriendinnen of vrienden enzo. iedereen heeft al vrienden
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zoveel conflicten in een post
Zijn er nog dates geweest?
echt houdt nou eens op met antwoorden uitlokken.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bedankt man, dat is wel tof van je. Maar wil je zelf niet dat de zon voor je schijnt?
Assumption again.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt houdt nou eens op met antwoorden uitlokken.
nee daar voel ik me te minderwaardig voor, ik heb het toch over LEUKE mensen. genoeg bewijs dat ik dat niet ben
ook als ik eraan denk moet ik huilen, hoe goed het is voor dfe leuke mensen dat ze zich leuk kunnen voelen, empathie van me enzo, en mooie dingen in de wereld is dat.
Jammer dat je het zag als een aanval.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee daar voel ik me te minderwaardig voor, ik heb het toch over LEUKE mensen. genoeg bewijs dat ik dat niet ben
ook als ik eraan denk moet ik huilen, hoe goed het is voor dfe leuke mensen dat ze zich leuk kunnen voelen, empathie van me enzo, en mooie dingen in de wereld is dat.
quote:Assumption is death, curiosity is life
~ Mark Parker, CEO Nike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang hij dat als feit aanneemt... kun je praten als brugman.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef kingtoppie het volgende:
MLIG het lijkt me niet terecht dat jij je minderwaardig voelt..
Niet boos worden op Sinji hoor, hij is goed ( en lauw...).quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Lant, kan jij MLIG geen zelfrespect lessen geven dan? Volgens mij zit dat bij jou wel snorquote:Op zondag 11 december 2011 12:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet boos worden op Sinji hoor, hij is goed ( en lauw...).
wat is zelfrespect?quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lant, kan jij MLIG geen zelfrespect lessen geven dan? Volgens mij zit dat bij jou wel snor
En hou jij eens op jezelf naar beneden te praten.quote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd ja, zeker als ik op Facebook kijk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
Jij bent echt geen slecht persoon; je doet onhandige en soms voor mij onbegrijpbare dingen, maar volgens mij ben je verder echt een prima persoon die het ook gewoon verdient om gelukkig te zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |