Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.quote:Op zondag 11 december 2011 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
Kom net terug van een verjaardagWat heb jij gedaan?
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.
Goede vrienden.quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?
Yoeah, wij geven jou tips, gratisch. Wat ging er fout?quote:Op zondag 11 december 2011 04:10 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, ik heb vanavond versierd, en het ging niet goed. Moet ik nu hier zijn, en krijg ik tips, voor gratis? Of werkt dit?
Ik hou ook van observeren.quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krieltjes. Ik zou koken, maar uiteindelijk deed hij het toch maar terwijl ik observeerde.
Geïrriteerd zijn en constant commentaar leveren, toch blijf je religieus kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voice of Vlaanderen
Niveau is echt end lager dan in NL.
Wel leuker met al dat 'amai', 'boenk erop' etc.
goeiesmogges trouwens kree. Nog gehosseld gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geïrriteerd zijn en constant commentaar leveren en toch blijf je religieus The Voice kijken.Geirriteerd ben ik niet, ik mag mij graag verwonderen. Commentaar heb ik wel maar als ik geen commentaar heb, ben je ook niet boeiend. Verder kijkt het leuk weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DenWauwelaar op 11-12-2011 11:03:44 ]Voor vrienden is het kortweg Wauw
Morgen Kaneel, happy single girls are funquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen!
Gister wel een leuk single meisje gesproken, maar die is nog niet toe aan een nieuwe relatie.
Geen gehossel voor mij gisterquote:Op zondag 11 december 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voice of Vlaanderen
Niveau is echt end lager dan in NL.
Wel leuker met al dat 'amai', 'boenk erop' etc.
goeiesmogges trouwens kree. Nog gehosseld gisteren?
Echt plannen met datum en tijd of alleen een voornemen voor 2012?quote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
Geen gehossel voor mij gister![]()
Maar dat komt nog wel
Geen enkel, weinig tegengekomen waarbij ik aantrekkingsgevoel had.quote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bescheiden allemaal die Belgische vrouwelijke deelneemsters. Dat is wat anders dan in NL.
Wat is jullie ervaring met Belgische vrouwen?
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskrachtquote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen enkel, weinig tegengekomen waarbij ik aantrekkingsgevoel had.
Hou het maar op een goed voornemen dan, maar in de tussentijd zie ik wel wat ik tegen het lijf loopquote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
h
Echt plannen met datum en tijd of alleen een voornemen voor 2012?
Goede instellingquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
Hou het maar op een goed voornemen dan, maar in de tussentijd zie ik wel wat ik tegen het lijf loop
Mijn ervaring met deze meiden: Stille wateren...quote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskracht
Verder wel belgische dames tijdens het reizen tegengekomen, maar ik vond ze ( en dat kan toeval zijn) een beetje verlegen, snel geschokt en ouderlijk gekleed.
Dat accent bij vrouwen is natuurlijk wel heerlijk.
Dat kan best wel zo zijn ja. Misschien is er veel te ontdekken.quote:Op zondag 11 december 2011 11:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn ervaring met deze meiden: Stille wateren...
Ik vind zulke meiden juist lief, je kunt er veel aan ontdekken omdat ze zo conservatief zijn in den beginne. En ze zijn erg gul.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat kan best wel zo zijn ja. Misschien is er veel te ontdekken.
Ik vind het persoonlijk niet zo aantrekkelijk, ik hou van bijdehandjes.
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt: 'Ja maar dat hoort zo 'quote:Op zondag 11 december 2011 11:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind zulke meiden juist lief, je kunt er veel aan ontdekken omdat ze zo conservatief zijn in den beginne. En ze zijn erg gul.. als je begrijpt wat ik bedoel
Died years ago.quote:Op zondag 11 december 2011 11:23 schreef Sinji het volgende:
En what happened met je aantrekkingskracht dan? Getting rusty ?
Ahh de Tatum en Jennifer typesquote:Op zondag 11 december 2011 11:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik val niet op lieve dames, dat vind ik al snel saai worden en daar loop ik gruwelijk overheen. Conservatief is iets wat ik helemaal verschrikkelijk vindt. Maar goed, iedereen wat he
wanneer kom je terug?quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.
ik heb net een accent gehoord.quote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb eens een gouden avond in Antwerpen gehad waar ik nog wat foto's van heb met mooie dames. Nadeel is dat vrijwel geen herinnering aan die avond heb. Blijkbaar had ik toen wel aantrekkingskracht
Verder wel belgische dames tijdens het reizen tegengekomen, maar ik vond ze ( en dat kan toeval zijn) een beetje verlegen, snel geschokt en ouderlijk gekleed.
Dat accent bij vrouwen is natuurlijk wel heerlijk.
Als je bedoeld dat zij bijdehand zijn, dan begrijp je me verkeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |