Zo lijken meiden mij wel aantekijken als ik hen benader. tenminste dar heb ik nachtmerries over.quote:Op zondag 11 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je liever dat ze je uitlacht en zegt: WHAHAHA MET JOU?! EINZ!!
Vooruit danquote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ging het precies? Ik heb die info wel nodig voor een goed einde:D
Daar was ik ook bang.quote:Op zondag 11 december 2011 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo lijken meiden mij wel aantekijken als ik hen benader. tenminste dar heb ik nachtmerries over.
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaaktquote:Op zondag 11 december 2011 01:41 schreef Capstan het volgende:
Vooruit dan
Nou, wat ik al zei: tijdens de jaarlijkse sportdag had ze een pijnlijke rug. Dat gooide ze in het groepje waarmee we wat zaten te zitten. Ik weet niet meer of ik toen heb aangeboden om te trachten de pijn te verlichten (mij kennende zal dat wel niet), maar ik was hoe dan ook de gelukkig om het te mogen doen.
En dat was het
Net als ik dusquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaakt
Leuk verzonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl ze daar zat/lag en jij haar rug masseerde bedacht ze zich hoe het zou zijn om met je te zoenen en dat idee stond haar wel aan, maar ze schaamde zich omdat ze lichtelijk vochtig ervan werd. Daarom ging ze er uit schaamte vandoor en vraagt zich nog elke dag af waarom ze geen move heeft gemaakt
Dit is een stuk beter voor dit tijdstipquote:Op zondag 11 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik maak te weinig mee om met nog meer leuke verhalen te komen.quote:
Okee, okee.quote:
Ze was vrolijk, zag jou en bleef lachen.quote:Op zondag 11 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee.
Nu komt er een wat wazig verhaal.
Toen ik een jaar 13 was had het mooiste meisje van de klas een kluisje onder mij. De les zou bijna beginnen en zij was nog bezig met rommelen in der kluisje. Op een gegeven moment raakte ik geirriteerd. Toen was ze eindelijk klaar en draaide zich om en lachte naar me, het was alsof een engel naar me lachte 10 seconden lang.
Nu mag jij me vertellen wat er in haar hoofd omging toen.
Lees eens terug anders dan snap je wat de bedoeling is.quote:Op zondag 11 december 2011 02:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ze was vrolijk, zag jou en bleef lachen.
Waarom wil je dit weten?
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.quote:Op zondag 11 december 2011 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
Kom net terug van een verjaardagWat heb jij gedaan?
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben bij een vriend, beetje chill fimpjes en series gekeken.
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je nog naar huis of blijf je daar slapen?
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf tot maandag waarschijnlijk.
Goede vrienden.quote:Op zondag 11 december 2011 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vriend niet meer is dan slechts vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |