Awake heeft 01-01-2012 een feest in de Gas!quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke after met O&N in 020. Heb een goed feestje, maar ik wil er een lange nacht van maken.
Lijkt me erg intiem om mijn vriendin te verwennen in gezelschap van iemand die dat ook heel goed kan... (wel vrouw) Mannen.. tjah nee, niet sensueel genoeg.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
[..]
Hangt er vanaf hoe je er uit ziet.
En veel mannen scheppen wel op over trio's maar sex blijft een intiem iets.
Dat heb ik gezegd en daar sta ik nog steeds achter. Het lot heeft anders besloten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij en normaalstraks ga je nog zeggen dat je gaat settlen met een vrouw, kind, labradorSavannahkat en volvoAlfa Brera
trio lijkt me niks. het lijkt me leuker als de 2e dame gewoon toekijkt. ach.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
[..]
Hangt er vanaf hoe je er uit ziet.
En veel mannen scheppen wel op over trio's maar sex blijft een intiem iets.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu maar heel vaak zeggen dat ik biseksueel ben dan.
Of anders: het grote Sjonnie en Anita feest... schijnt ook geweldig te zijn!quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Awake heeft 01-01-2012 een feest in de Gas!
Kijk, daar hebben we iets aan. Dank je. Ff kijken of er kaarten te scoren zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Awake heeft 01-01-2012 een feest in de Gas!
He loka. Trio doen?quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hey jongens, had ik al gezegd dat trio´s me geil lijken?
Dat heb ik gehad met mijn eerste vriendinnetje en haar lekkere vriendin.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
trio lijkt me niks. het lijkt me leuker als de 2e dame gewoon toekijkt. ach.
Je bent echt wat tekort gekomen dit weekend he?quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
misschien wil strawberry wel. of lanterfanteraar.quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
Uiteraard Tijntje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]als het werkt laat mij het dan weten?
quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
"vroeger..."quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik gehad met mijn eerste vriendinnetje en haar lekkere vriendin.
Haha, dit posten in dit topic vraagt om een attention whorequote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
Niet alleen dit weekend. Misschien moet ze wat vaker de trein nemen...quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent echt wat tekort gekomen dit weekend he?
Ja, 10 jaar geleden.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga nu maar heel vaak zeggen dat ik biseksueel ben dan.
kan je daar ook heen als je niets te doen hebt, en alleen bent, en vanuit een isolement enzo?quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke after met O&N in 020. Heb een goed feestje, maar ik wil er een lange nacht van maken.
ooit komt datquote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik gezegd en daar sta ik nog steeds achter. Het lot heeft anders besloten.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alleen dit weekend. Misschien moet ze wat vaker de trein nemen...
Ja, het is niet zo dat je dan geen kaartje kunt kopen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
kan je daar ook heen als je niets te doen hebt, en alleen bent, en vanuit een isolement enzo?
wat is dat met oud en nieuw?
O&N is een feest dat de wereld viert als we weer een jaar verder zijnquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
kan je daar ook heen als je niets te doen hebt, en alleen bent, en vanuit een isolement enzo?
wat is dat met oud en nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |