Alledrie lekker, maar de tweede is de beste.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat zowel sol als corona beiden indirect van heineken zijn.
Gastquote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem meestal nog beste goede dingen zeggen, alleen nu is hij gewoon een kneus.
Goeie vraag eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is best triest als iemand geen vrouwen kan krijgen en dan maar gaat poepstampen.
Als iemand bi is dan heeft ie het beste van beide wereldenquote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is best triest als iemand geen vrouwen kan krijgen en dan maar gaat poepstampen.
Ventquote:
Alleen meestal nooit tegelijkquote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als iemand bi is dan heeft ie het beste van beide werelden
ik vind heineken en sol niks. corona welquote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alledrie lekker, maar de tweede is de beste.
Nu Poker. Aardig bier, maar geen Club Colombia
Verdomme wat lekker. Jij gaat dus?quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
20-01-2012 Zes uur live Secret Cinema en Egbert in de Melkweg. Jamjam
Dat is wel een nadeel inderdaad, tsja ik weet het niet. Misschien moet ik het een keer proberen om eerst te zoenen en knuffelen kijken of dat beter isquote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde, dat lijkt me echt veel te leeg. Qua gevoel, in je kontje is het vast goed vol. Maar totaal geen affectie, geen gevoel, bweh.
Lantiequote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gast ik studeer en ik heb vrienden
[..]
Hee zeg, overloper!
Klopt, maar tochquote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen meestal nooit tegelijk
Ik rol nu echt over de grond van het lachen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde, dat lijkt me echt veel te leeg. Qua gevoel, in je kontje is het vast goed vol. Maar totaal geen affectie, geen gevoel, bweh.
Ja ik ben er bij, episch!quote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme wat lekker. Jij gaat dus?
Helaas zit ik dan in Mexico.
Dat is weer het nadeel van al die reizen, dan mis je de leuke feestjes in NL.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel inderdaad, tsja ik weet het niet. Misschien moet ik het een keer proberen om eerst te zoenen en knuffelen kijken of dat beter is
Geen idee eigenlijk nog niet zo veel ervaring meequote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk.
Tijntje, wordt je liever geneukt door een man of neuk je liever een man?
Ja, sorry, ik had het een paar keer opnieuw gelezen, maar ik las het telkens verkeerd hehe. Vermoeiend weekend ( jwz)quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat?
maar naar de goede kant toch?
sta ik nu aan de goede kant?
Zeker.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je biseksueel bent als meisje kan je zo een triotje krijgen toch?
Ik ga nu maar heel vaak zeggen dat ik biseksueel ben dan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar je kunt in 1 relatie nooit alles krijgen wat je wilt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Epic fail.quote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel inderdaad, tsja ik weet het niet. Misschien moet ik het een keer proberen om eerst te zoenen en knuffelen kijken of dat beter is
Ik zoek nog een leuke after met O&N in 020. Heb een goed feestje, maar ik wil er een lange nacht van maken.quote:
jij en normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |