Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterechtquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind haar kont niet eens zo big ofzo, eerder plat op de foto die ik zag, wel goede heupen. En die tieten hebben wel meerdere meiden.
Nee Bartholomeus, je doet alleen net alsof ze eruit ziet als één of andere speciale Godin terwijl ze gewoon standaard is. Neemt niet weg dat veel boerenjongens en nerds op dat uiterlijk geilen.
En rhubarbje moet maar gaan posten in het viva forum, dat is meer van haar niveau en denkwijze vermoed ik.
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Duurde lang
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succesquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Soit het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet.
Iets positiefs zeggen over iemand is iets anders dan de hemel in prijzen. Heloef zei iets in de geest van 'dan haar uiterlijk ook nog', het enige dat ik daar verder over gezegd heb is dat het een meespelende factor is. Tot zo ver het hemel inprijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
Dat ben ik nog wel met je eens ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook.
Ja lant.quote:
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?quote:
Ja dat is een chick, je moet maar in der fobo kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik beslotenquote:
Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten
Dank jequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet.
Nou ja inderdaad alleen op dat FoBo afgaan is inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Tamashii het volgende:
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO?Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.
Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
De laatste wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
Whehe, is hij weer bezig?
Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En je een normaal uiterlijk hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.
Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze!quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze!
For the record: ik heb van Lant al eens meer foto's voorbij zien komen in 'r fobo, en ook van meer dan alleen 'r borsten. Ik wil de laatste zijn om als een losgeslagen puberend dekhengstje alleen maar naar borsten te kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.
Daarnaast krijg ik elke keer pmtjes over hoe mannen mij moeten versieren enzo, als ik hier dan antwoord geef is het weer niet goed.
Mannen, denk nou is wat meer na over waar je staat en wie je bent dan over borsten enzo.
Ik verwoorde verkeerd wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Hoe positiever je overkomt op een meid, des te succesvoller je wordt.
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door.
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.
Waarheid dit, de enige echte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.
Knappe eigenschap is dat.
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn zat leuke vrouwen hoor, maar diegenen met de wow-factor zijn echt niet in de meerderheid ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)
Maar wel een paar. Kan, maar het is voor die mensen wel moeilijker. Het bewijs zie je hier op fok wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk.En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
Dank je, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
Je bent zelfverzekerd en aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
Dat is 'm, zoveel. Als ik daar belang bij heb. Ik moet juist altijd de boot afhouden na een tijd, voordat die andere teveel 'hoop' krijgt terwijl ik alleen maar wil scharrelen. Ik ben benieuwd wat Sinji daar voor verklaring voor heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker?
Scharrels ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Wat zijn wij een goed team.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.
Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.
Ik zie jou echter niet iemand funcioneren in een stabiele relatie
Waarheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
Het valt wel mee met die schrikbarende aantallen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarheid.
Een lelijke man kan sneller een mooie vrouw aan de haak slaan door externe factoren (geld buitengelaten) maar andersom is het moeilijker voor de vrouw.
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?
hoi trouwens
oh zo, voor een lelijke vrouw is het moeilijk een leuke man aan de haak te slaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.
Ey kloon,quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?
hoi trouwens
Geld is het sowieso niet want dat weten mensen die mij zien of net kennen helemaal niet, dat is ook niet aan mij te zien. Een klootzak ben ik an sich ook niet eens zo heel erg, alleen als het moet of als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.
Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.
Ik zie jou echter niet als iemand die kan funcioneren in een stabiele relatie
En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
voor onzekere meisjes die ook niet knap zijn lijkt het me ook moeilijk hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef Sinji het volgende:
DigitalGirl heeft een vertekend mediabeeld van vrouwen inderdaad
Net zoals de meeste nerds denken dat alle Japanse chicks cutesy en kawaii zijn. Ze moeten eens een keer naar Japan
Dat komt omdat mannen vaker dan vrouwen een lagere standaard hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
Makkelijker sowieso, relatief gezien voor het mannelijke geslacht om te scoren als je lelijk bent tov relatief hoe makkelijk het is als lelijke vrouw om te scoren dan wint het mannelijke geslacht wel. Alles is relatief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is ook correct. Als ze hun standaarden verlagen ja. Zodra ze blijven wachten op de perfect match zullen ze waarschijnlijk relatie en kinderloos achterblijven op hun 40equote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat tweede is niet zo erg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is ook correct. Als ze hun standaarden verlagen ja. Zodra ze blijven wachten op de perfect match zullen ze waarschijnlijk relatie en kinderloos achterblijven op hun 40e
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan?
Tsja, balen is dat tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af.
Je hebt enigszins gelijk, er zijn achterlijk veel mooie vrouwen inderdaad, meer dan mannen. Maar verspreid over de wereldbevolking valt het wel mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.
Ik moet het van punt 1 hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Ook zoiets ligt het nu aan mijn of hebben vrouwen mooiere ogen?
Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?quote:
Wat ga je wel niet allemaal maken dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Bweh, 20 euro voor een avondje zelf koken. Bestellen is net zo duur.ik en geld.
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af.
op het forum komt je echte ik naar bovenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.
Ik ben hier een jankbal, jij een arrogant oppervlakkig ventje.
In het echte leven zal het wel meevallen gok ik.
Ja. Kijk naar mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?
Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
op het forum komt je echte ik naar boven
Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Kunnen we het weer over mij hebben? Spytool zegt dat ik het altijd over mij wil hebben.
Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ga je wel niet allemaal maken dan?
Als je geen pics stuurt kan ik ook niet naar je kijken he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar mij.
Maar een gedeelte is ook instelling en alles, een man kan met een goede instelling, houding en gedrag, meer goedmaken dan een vrouw, want vrouwen vallen daar ook op, mannen minder denk ik
Supersoep?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.
Klootzak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.
Als ik in het echte leven zo zou zijn als hier had ik echt geen vrienden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
op het forum komt je echte ik naar boven
Ik herinner me nog een bazenshirt van jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?)
Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
En een goede Merlot mag ik hopen? Biefstuk daar hoort wijn bij!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.
Ik ben wel anders en ik troll hier ook wel eens, puur om mensen een beetje op de kast te jagen en het leuke vind ik dat mensen het serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.
Ik ben hier een jankbal, jij een arrogant oppervlakkig ventje.
In het echte leven zal het wel meevallen gok ik.
Ik schijn een raar soort humor te hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.
heh hoe bedoel je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]dat ligt aan de vrouw en man en situatie?
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Soit het volgende:
De dingen die ik bijvoorbeeld zeg over uiterlijk meen ik en die zeg ik ook gewoon in real life. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook dat ik oppervlakkig ben, ik denk ook wel dat ik oppervlakkig ben maar arrogant juist totaal niet, al hoor ik dat wel eens van mensen die dat beeld van mij hadden toen ze me nog niet kenden. Blijkbaar straal ik dat uit. Mijn exvriendin zei laatst ook dat als ik bijvoorbeeld in een club loop, ik arrogant overkom.
Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr?)
Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.
Ik ga naar een verjaardagsfeestje. Gruutjens.
Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogantquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
1e kerstdag bij ouders eten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Wat gaan mensen trouwens met de kerst doen ??
Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogantmaar zo bekijk ik 't wel.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'
Dat was overigens wel na 3 pogingen van haar kant, want ik ben van nature niet onaardig.
Geen idee, zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Dat is ook wel een lekker idee om op 2e kerstdag te doen, hoop wel dat het beter is dan gisteren want het was een beetje dood toenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
1e kerstdag de gebruikelijke familietoestand, inclusief uit eten met het hele spul.
2e kerstdag naar m'n zusje en 'r vriend, weer met het hele spul.
En met oud en nieuw ga ik naar m'n beste vriendin. Haar man is politieagent en moet werken, dus ze heeft gezelschap uitgenodigd waaronder ik. En na 12'en uiteraard de kroeg in tot het licht wordt
Kerstavond - eten met vriendenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Oh die ja, die is wel episch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een bazenshirt van jou.
Dat is ook_gekquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Nu ga ik een aantal mensen teleur stellen![]()
Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.
Haar ken ik nog niet zo lang maar gisteren vertelde ze hoe ik was.
conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.
Dus sorry, ik mankeer niks
Ik zit met mijn moeder opgescheept.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.
Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
Nu ga ik een aantal mensen teleur stellen![]()
Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.
Haar ken ik nog niet zo lang maar gisteren vertelde ze hoe ik was.
conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.
Dus sorry, ik mankeer niks
Dat zeg ik ook al járen tegen mezelf. En ieder jaar weer lukt het. Bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.
Ik heb geen idee hoe ik volgend jaar zit. Ik ben voor m'n gevoel op alle vlakken aan het vastlopen. Maar das niet voor dit topicquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al járen tegen mezelf. En ieder jaar weer lukt het. Bijna
Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.
Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
Nee ik ook niet. Gewoonlijk kom ik ergens bij familie terecht, ben dan ook niet bang dat ik met de feestdagen alleen zal zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
ze blijven het zeggen, maar het komt nooit goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef benzin het volgende:
[..]
6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)
Die 6,5 jaar is heel snel voorbij gegaan.
Maar moet van die 3,5 jaar maar wat maken dan
Het komt nooit vanzelf goed, je moet er zelf wat voor doen, zeker als je een man bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze blijven het zeggen, maar het komt nooit goed.
ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was.![]()
Overigens zegt zo'n gesprek helemaal niets, waarbij ik niet suggereer dat er wel iets mankeert aan je hoor, maar in zo'n gesprek benoemen mensen natuurlijk alleen maar de positieve dingen.
ik ben er ook niet erg enthousiast overquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
Maar goed mijn belangrijkste punten waren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al járen tegen mezelf. En ieder jaar weer lukt het. Bijna
Same here. Ik ervaar het zelfs op een bepaalde manier als confronterend. Al die stelletjes die zo leuk met z'n tweeën romantisch en leuk zitten te doen. Heel tof voor hun hoor, en ik gun het iedereen ook van harte. Maar op een gegeven moment heb ik er genoeg van gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Ah dus een hoer is een wonder middel dat er voor zorgt dat alles goed komt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen heb![]()
Oh maar niet alles was positief hoor, wees maar niet bang
Rechtlijnig, soms een te arrogante houding terwijl niet zo bedoeld is, veel te direct wat mensen tegen de borst kan stuiten. Veel te koppig.
Het gaat de goeie kant op met jou. Ik denk dat jij nog veel eerder aan de vriendin zal zijn dan ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar goed mijn belangrijkste punten waren.
Ik durfde mijn gevoelens niet te laten zien uit angst voor afwijzing, dat heb ik nu wel gedaan met pijnlijke afloop tot resultaat.
Ander punt was ik durfde geen gesprekje aan te knopen met vreemden, ook dat heb ik inmiddels gedaan.
Het is kwestie van herhalen nu.
Misschien in dit geval meer een lapmiddelquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dus een hoer is een wonder middel dat er voor zorgt dat alles goed komt.
Wie herkent dat ook trouwens?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.
Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.
Kun jij wel lezen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.
Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
Lees nog een keer mijn post.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.
ik ben toch echt het zelfde op internet als in het dagelijks leven, voor de volle 100%quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op internet in meer of mindere mate anders zal zijn dan in het echt.
Klinkt arrogant, maar is het niet nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogantmaar zo bekijk ik 't wel.
Geloof niet dat ik daar normaler van wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Het verschil is dat lichaamstaal en zo op internet geen echte rol spelen, je hebt hooguit smileys.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben toch echt het zelfde op internet als in het dagelijks leven, voor de volle 100%
Dat is arrogant maar dan hoef ik nog niet per definitie over het algemeen óók arrogant te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klinkt arrogant, maar is het niet nee.
Geef gewoon meer liefde aan mensen om je heen waarvan jij acht dat ze het leuk vinden het van jou te horenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar normaler van wordt.
Daarnaast, het gaat me niet daarom, het gaat me om de liefde
Precies want het perfecte leven is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik hier later op terug kom via PM?quote:
dat is zeker waar, en tevens zijn mensen hier in dit topic heel goed om iets volledig uit zijn verband te trekken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verschil is dat lichaamstaal en zo op internet geen echte rol spelen, je hebt hooguit smileys.
Je zal dus altijd wel anders overkomen
PM DM, mag allemaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik hier later op terug kom via PM?
Ik moet nu douchen en omkleden, heb zo een etentjes plus verjaardag.
[..]
dat is zeker waar, en tevens zijn mensen hier in dit topic heel goed om iets volledig uit zijn verband te trekken.
Vast welquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
heeft iemand gelezen wat ik had gepost voordat ik had geedit (nr #153? )
Ja en nu? Koop een kat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
heeft iemand gelezen wat ik had gepost voordat ik had geedit (nr #153? )
Tsja, het blijft teh internetz hequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
dat is zeker waar, en tevens zijn mensen hier in dit topic heel goed om iets volledig uit zijn verband te trekken.
Welke mensen om me heen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef gewoon meer liefde aan mensen om je heen waarvan jij acht dat ze het leuk vinden het van jou te horen
ja maar dat is onbereikbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar normaler van wordt.
Daarnaast, het gaat me niet daarom, het gaat me om de liefde
20 januari, jij en ik vriend.quote:
Ik heb zo ook een etentjequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik hier later op terug kom via PM?
Ik moet nu douchen en omkleden, heb zo een etentjes plus verjaardag.
[..]
hoe kom je aan verjaardagavonden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb zo ook een etentjeen een verjaardag vanavond. Nu zijn mijn opa en oma hier, ik mocht niet weg van m'n moeder terwijl ik toch niet met ze praat.
Of in ieder geval niets zinnigs.
Door vrienden en familie te hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan verjaardagavonden?
De radio meet toch ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
20 januari, jij en ik vriend.
Schrijf het alvast in je agenda, ik zeg het een maand van te voren dan is het geen plotselinge verandering, jij gaat uit vriend of je nou wil of niet.
Jup, Utrecht is bij hem in de buurt zei hij ooit dus meneer heeft geen excuses.quote:
Ik heb echt nooit verjaardagen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door vrienden en familie te hebben
nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Liever dat dan hoerenloperquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.
dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom je aan verjaardagavonden?
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is onbereikbaar.
je kan wel normaal functioneren met seks, een beetje dan. een soort geruststelling is het.
Mwaah, ik studeer er, maar moet toch behoorlijk lang reizen elke dag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, Utrecht is bij hem in de buurt zei hij ooit dus meneer heeft geen excuses.
Ik heb der ook geen problemen mee, het zijn toch waarschijnlijk van die kringverjaardagen die aan me voorbij gaan.quote:
MFNquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.
Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.
Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
Vervang de cognac door whisky en dan gaan wij over het nieuwe boek van Herman Koch pratenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.
[..]
Mwaah, ik studeer er, maar moet toch behoorlijk lang reizen elke dag.
Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje.
waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.
Jij gaat wat doen met je vrienden, jij begint.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?
ik heb al een paar vrienden, maar we doen nooit wat. en me familie is ook niets.
en me eigen verjaardag daar komt ook niemand op behalve wie me moeder uitnodigt.
Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.
[..]
Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje.
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
MFN
Nu nog de chicks for free
dat hartje doet het hem, als het facebook was zou ik deze reactie likenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet?
Ik kan dat wel begrijpenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.
dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
zijn niet onbereikbaar, ga gewoon eens naar je studie, of doe je dat al? Anders is het logisch dat je geen vrienden krijgt, als je nooit iemand ziet. Of vindt je van niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Gewoon doen benzinneke.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.
Dus, gewoon mee mee jij.
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.
Dus, gewoon mee mee jij.
Ik zit er nu over te denken om ook te gaan, ook al post ik daar nooit meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus, gewoon mee mee jij.
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus, gewoon mee mee jij.
Ligt er ook een beetje aan waar ze uit gaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.
[..]
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
Probeer het gewoon eens, zijn leuke mensen die komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.
[..]
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
Hoe vaak ben je uit geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faaltquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.
hadden jullie al een soort internetband, en ging je toen elkaar ontmoeten ofzo?
Maar hij heeft het geprobeerd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faalt
Vond ik ook. Tot ik een groepje mensen om me heen had waar ik het goed mee vinden kon, en die me aan m'n haren meesleurden de kroeg in. Nouja, bij wijze van spreken dan. En toen wou ik niet meer naar huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb Myra nooit proberen te hosselen en Silk ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heloef probeert ze te hosselen maar dat faalt
Say whatquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Myra nooit proberen te hosselen en Silk ook niet.
Precies, en hij heeft er toch nog wat aan overgehoudenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hij heeft het geprobeerd!
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.quote:
Ik ben ze allemaal tegengekomen op meets, met Faye heb ik daarna wat vaker gewoon afgesproken dat werd een vriendschap.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.
hadden jullie al een soort internetband, en ging je toen elkaar ontmoeten ofzo?
zijn die dingen ook alleen mogelijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
Ik denk dat er meer manieren zijn om iemand tegen te komen dan uitgaan en achter de computer blijven zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
Sommige wel. Je kunt alleen naar de film of zo. Het is alleen wel veel leuker als je iemand bij je hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn die dingen ook alleen mogelijk?
Uit eten gaan is ook uit gaan. Naar de bios is ook uit gaan. Met je boek naar een literair café en daar onder het genot van je cognacje zeveren over de meest onnozele dingen is ook uitgaan. Suit yourselfquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.
enige manier is de hele tijd er tof bijstaan, gebruik maken van false social proof om eruit te komen enzo, en interessant genoeg zijn dat er mensen om jouw heen blijven staan.
jammer van de herrie in de uitgaansgebouwen ik versta er ruk altijd
Nee, niet mogelijk. Probeer maar eens, het kan gewoon niet. Heel raar is dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn die dingen ook alleen mogelijk?
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Een keer of 7 denk ik, maar ik heb het nooit leuk gevonden.
Wij gaan in ieder geval een biertje doen Heloefquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.
Maar probeer het nou benzy, ik vond het vroeger ook ruk maar het kan echt leuk zijn.![]()
Geef me de kans je dat te laten zien.![]()
Vind je het ruk zal je me nooit meer horen er over.
Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.
Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.quote:
Negeer de rest van die post niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.
Ik wil je geen dingen beloven waarvan de kans heel klein is dat ik het doequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Negeer de rest van die post niet.
Voor Myr was het overduidelijk een grap jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil je geen dingen beloven waarvan de kans heel klein is dat ik het doe
Omdat je bang bent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik der had willen hosselen had ik wel aangestuurd op een ontmoeting.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor Myr was het overduidelijk een grap ja
Anyway ik krijg net een smsje of ik kom mee-eten, dus
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:
[..]
je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
Precies en contact heeft sowieso wel met de mensen waarmee hij gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.quote:
Dat bedoel ik ja. Persoonlijk lukt me dat ook niet altijd, maar meestal is het wel geslaagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.
Soms moet je dingen gewoon doen Benzinquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.
Ik ben wel bang dat ik ook een stukje anonimiteit die ik hier heb kwijtraak.
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat kan ook juist leuk zijn. En als je anonimiteit wil kan je altijd een ander account aanmakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.
Ik ben wel bang dat ik ook een stukje anonimiteit die ik hier heb kwijtraak.
Inderdaad. Als ik het kan, kan benzinneke het ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
Er is altijd wel iemand gek genoeg om een tong in je bek te steken.
Mij lukte het ook immers benzy!
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Soit het volgende:
Goed, na een paar drankjes kom ik 'los' en dan krijg je ook sneller contact met meiden. Ik kreeg vannochtend ineens smsjes van een vreemde meid, blijkbaar heb ik dus mijn nr. gegeven aan haar (en meerdere dingen gedaan, sowieso wel gezoend met een aantal:9 ). Kan jou ook overkomen als je d'r gewoon voor open staat, niet meteen zo extreem natuurlijk maar als je gewoon al uitgaat is dat een hele stap. Puur om contact te maken.
Zo'n type moet hij eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
Ja, nu kun je niet meer vluchten:quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.
Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
Het maakt een enorm verschil als je een beetje begint met mensen aanspreken, gewoon random opmerkingen maken. Als je dat een paar keer doet merk je dat het eigenlijk niet zo eng is of zo. Er zit wel altijd een bepaalde drempel op ofzo, iedere keer opnieuw, maar eigenlijk moet je het net als met alles, gewoon doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
D'awwww.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Je moet gewoon met een groep vrienden gaan en lol maken, dan kom je vanzelf in gesprek met dames is mijn ervaring. En zoniet, dan heb je alsnog een leuke avond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
Ik breakdance altijd met mijn neefje op party rockquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Mijn moeder wil zijn CD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te
D'aaaawwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd.![]()
Maar normaal zijn ze wel heel lief.![]()
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel.
Ik kan me dus echt niet voorstellen wat men daaraan vind, die hele Mieke Bubbels. Zum kotzen zo slecht, viel ook aardig door de mand bij the voice gisteren. Valsch.quote:
Eens luisteren.quote:
Yes, maar benzin was al compleet stuk van de rest van zijn week. Moest heel veel regelen, heel veel spontane dingen. Vanavond ga ik na sesamstraat naar bed en dat word ik niet meer wakker tot maandagochtendquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavondIs ook een vorm van uit
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja.. gotver wat een lul... meisje was 17
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.
Minder zondequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.
Het schijnt zijn ex te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Minder zondeIk denk dat een oma van 80 minder reden geeft om dood geschoten te worden. Misschien had het meisje in kwestie hem wel afgewezen.
Hoe oud was het agentje dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
Wat een leeftijdsverschil tussen die twee dan trouwens
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoiets had ik al bedacht ja. Je schiet niet zomaar iemand dood en daarna jezelf.
quote:Gino Paratore
Beter denk je nu goed na.........
Delen · 2 december om 10:22 ·
Wel de slimste oplossing als je zo'n gruwelijk daad pleegt, voor iedereen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef kutkloon7 het volgende:
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijk
sickquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
Ja fokking idioot. Hier zijn Facebook en die van haar.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
http://nl-nl.facebook.com/ashana.wahl
Enge laatste bericht ook:
[..]
Volgens nu.nl hij 25, zij 18.quote:
Lekker bedreigendquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
Ja fokking idioot. Hier zijn Facebook en die van haar.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
http://nl-nl.facebook.com/ashana.wahl
Enge laatste bericht ook:
[..]
Ach meisjes he, willen altijd ouder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat een leeftijdsverschil tussen die twee dan trouwens
Zulke mensen zijn niet meer voor rede vatbaar. Waarschijnlijk dacht hij zoiets van:'zonder jou hoeft het niet meer en ik wil niet dat je gelukkig wordt met een ander.'quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef benzin het volgende:
Volgens nu.nl hij 25, zij 18.
Maar ik vraag me sowieso af wat er nou precies gebeurd is dat hij zoiets kan rechtvaardigen in zijn hoofd.
Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe ik spytool check:
Straw
Straw.
Straw,
Strawberry
Strawberry,
Strawberry.
Aardbei
Aardbei,
Aardbei.
Aardbeitje
Aardbeitje,
Aardbeitje.
Dagtaak, echt.
Ik vind niks met -strawberry- dat scheelt alweer.
Shit, nu heb ik mensen natuurlijk een manier gegeven om over mij te roddelen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.
Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
Het is apart dat iemand zo door kan slaan. Jezelf van het leven beroven is tot daar aan toe maar om iemand anders daarin mee te nemen? Gaat helaas nog wel vaker gebeuren, zulke gekken blijf je houden. Erg ook voor zijn ouders en familie trouwens.
Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef benzin het volgende:
Tip: Je kan die spytoolzoekopdrachten wel makkelijk bookmarken.
Ik geloof dat ze veel bij dr vriendje is. Sowieso zou ze daar vanavond officieel voor het eerst mogen slapen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Soit het volgende:
K zie Lokasena trouwens niet meer posten de laatste tijd. Hoe kan dat?
Ach, als je toch al 850 bookmarks hebt, zoals ik, dan kan een mapje met 12 er nog best bijquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaan
Wij denken nu even aan ze en dat is ook lievquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Je zegt iets zinnigs. Tofquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |