abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105416746

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105416779
Ik had een leukere titel, kan ik er geen meer openen. }:|
pi_105416822
Duurde lang }:|

quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:38 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik vind haar kont niet eens zo big ofzo, eerder plat op de foto die ik zag, wel goede heupen. En die tieten hebben wel meerdere meiden.

Nee Bartholomeus, je doet alleen net alsof ze eruit ziet als één of andere speciale Godin terwijl ze gewoon standaard is. Neemt niet weg dat veel boerenjongens en nerds op dat uiterlijk geilen.

En rhubarbje moet maar gaan posten in het viva forum, dat is meer van haar niveau en denkwijze vermoed ik. :')
Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht :*
pi_105416858
TT faal ook nog, ik had willen schrijven: 'waar Soit aan het zeuren is' maar dat paste niet. Dus maar 'zeurt' en dan vergeten om 'aan het' weg te halen :')
pi_105417003
Dumdidum.
Rustig aan.
pi_105417027
Ik zit auto's te kijken ondertussen. De huidige moet over een klein jaar vervangen worden en ik ben alvast aan het uitzoeken wat er zoal te halen valt O+
pi_105417032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Duurde lang }:|

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ze eruit ziet als een godin, beste Soit. Ze ziet er goed uit, klaar. Niks meer, niks minder. En ja, er zijn er volksstammen die er ook goed uit zien, mooi toch? Ik vind haar tof om haar scherpe humor en gevatheid, en ze ziet er nog goed uit ook. Totaalplaatje is het woord. Dat jij denkt dat ik alleen maar op uiterlijk zit te geilen omdat je dat blijkbaar zelf doet is je eigen probleem, het heet projectie en is geheel onterecht :*
Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
pi_105417050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Je begrijpt wel wat ik bedoel, neem ik aan. Niet te letterlijk nemen met 'godinnen' enzovoort. Ik erger me er simpelweg aan hoe overdreven je haar de hemel inprijst om haar uiterlijk, dat kan alleen maar negatief voor haar werken uiteindelijk, terwijl meer dan de helft uit Nederland er zo uitziet.
Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes :W
pi_105417089
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Quote even het stuk waar ik haar uiterlijk de hemel in prijs dan. Gewoon om even je punt te maken. Succes :W
Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:56:44 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417216
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105417258
Wie ziet er prima uit? Een chick?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105417260
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
Wat een flutdiscussie.
Ik vind dat ze prima uit ziet, kan mij het boeien hoeveel procent van de rest van Nederland er ook zo uit ziet. :')
Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook. :)
pi_105417269
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Had ik al eens gequote in het vorige topic. Succes met teruglezen.
Iets positiefs zeggen over iemand is iets anders dan de hemel in prijzen. Heloef zei iets in de geest van 'dan haar uiterlijk ook nog', het enige dat ik daar verder over gezegd heb is dat het een meespelende factor is. Tot zo ver het hemel inprijzen.
Succes met het falen bij de 10% van de vrouwen die er beter uitziet dan die middelste 80% :W
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:59:34 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Soit het volgende:

[..]

Klopt, maar om nou zo overdreven te doen van wauuuuuuw. Maar ja, het is fok ook. :)
Dat ben ik nog wel met je eens ja.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:59:47 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417296
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja lant.
C'est la vie
pi_105417316
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja lant.
Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:02:25 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417361
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dat een chick joh? Waar zijn de foto's dan?
Ja dat is een chick, je moet maar in der fobo kijken.
C'est la vie
pi_105417423
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO? :') Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.

Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
pi_105417433
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Tamashii het volgende:
90% van de vrouwen, hebben Soit en ik besloten O+
pi_105417448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan je 90% van de vrouwen krijgen als je je best doet. ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:06:23 #21
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417473
Whehe, is hij weer bezig?

Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
pi_105417488
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dank je O+

Alleen wijst de praktijk anders uit :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:07:19 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417492
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Tamashii het volgende:
Is dit een grapje? Jullie beoordelen een chick op haar borsten in een fobo? Lekker ding lijkt me dat, misschien is ze verder oerlelijk en bovendien, ff serieus? BORSTEN in een FOBO? :') Optie 1 is aandachtshoer. Optie 2 is nep/fake/ van internet.

Njah, ik hou wel weer op, dadelijk ben ik ook jaloers volgens der.
Nou ja inderdaad alleen op dat FoBo afgaan is inderdaad. :')
Gelukkig ik ook nog der Facebook voor een goed beeld.
C'est la vie
pi_105417498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef Sinji het volgende:
Whehe, is hij weer bezig?

Zijn de dooddoeners 'jullie nemen mij te serieus' , 'Waar zei ik dat dan, kom met voorbeelden?' en 'Lees zelf maar terug' al geweest?
De laatste wel ja O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:07:44 #25
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417505
quote:

[..]

Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:08:09 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417518
quote:

[..]

Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.
C'est la vie
pi_105417543
quote:

[..]

En je een normaal uiterlijk hebt.
pi_105417555
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder is dat 10% van de vrouwen kan krijgen als je je best doet.
Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
Rustig aan.
pi_105417563
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ohh, jij klinkt best wel anders over dan zoals de vorige keer. Maar dit klopt, je hebt gelijk.
Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.

Daarnaast krijg ik elke keer pmtjes over hoe mannen mij moeten versieren enzo, als ik hier dan antwoord geef is het weer niet goed.

Mannen, denk nou is wat meer na over waar je staat en wie je bent dan over borsten enzo. :'(
pi_105417576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerder 10% kan krijgen van de vrouwen die je wilt krijgen waarvolgens je je best op doet.
Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door. :')
pi_105417601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Soit het volgende:

[..]

En je een normaal uiterlijk hebt.
True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze! :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:11:11 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoiets ja.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:11:42 #33
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417628
Hoe positiever je overkomt op een meid, des te succesvoller je wordt.

Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
pi_105417636
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

True, maar iedereen is normaal op zijn of haar manier. We hebben allemaal stomme dingen en allemaal goede dingen. Gebruik ze! :)
Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.
pi_105417684
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, ik heb stiekem best een beetje spijt van de vorige keer, maar ik vind het zo vervelend als het de hele tijd over die stomme onzekerheid gaat. Dat is gewoon stom! Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker, maar je moet juist naar je sterke punten kijk (hoe moeilijk het ook is) en de zwakke punten beter maken.

Daarnaast krijg ik elke keer pmtjes over hoe mannen mij moeten versieren enzo, als ik hier dan antwoord geef is het weer niet goed.

Mannen, denk nou is wat meer na over waar je staat en wie je bent dan over borsten enzo. :'(
For the record: ik heb van Lant al eens meer foto's voorbij zien komen in 'r fobo, en ook van meer dan alleen 'r borsten. Ik wil de laatste zijn om als een losgeslagen puberend dekhengstje alleen maar naar borsten te kijken :')

Sterker nog, het meisje waar ik m'n eerste keer zoenen mee delen had een A, hooguit een B met wat goed geluk. Heb ik toch een jaar achteraan gelopen voor het wat werd O+ Toen het wat werd was ze me al na 6 dagen zat, maar dat vertellen we er gewoon niet bij :P
pi_105417690
quote:

[..]

Tjonge jonge, jij gaat er echt niet komen op deze manier. Een en al onzekerheid, pessimisme en ga zo maar door. :')
Ik verwoorde verkeerd wat ik bedoelde ;)

Ik bedoelde het meer op een manier van: 90% van de vrouwen vallen af omdat: A jij hen niet wilt / B zij jou niet willen.

Ipv dat alleen zij jou niet willen.
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:13:19 #37
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105417691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Soit het volgende:

[..]

Maar als je nou ontzettend lelijk bent? Dan schrik je 90% van de vrouwen af.
Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.
pi_105417710
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:

Als je oprecht lol hebt dan zullen de anderen je vibe overnemen. Niets meer dan dat.
Dit dus. O+
Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.

Het is gewoon moeilijk, ook om dat motto vol te houden. Ik bedoel sommige dingen zijn eng, ken je niet en zijn moeilijk. Maar als je het doet krijg je een soort adrenaline kick die je niet meer kwijt wilt. Een begin van een positieve verandering. :)

BTW, jouw kledingstijl is zo tof.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:14:04 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417712
quote:

[..]

Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.
C'est la vie
pi_105417725
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dit is voor vrouwen een veel groter issue dan voor mannen.
Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:14:32 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417726
quote:

Waarheid dit, de enige echte.
C'est la vie
pi_105417767
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel, niet iedereen die jij leuk/interessant vindt kan jou leuk vinden door 100 uit elkaar lopen verschillende reden. Daarom moet je net zo lang door gaan tot je diegene vindt die je wel ziet zitten en die zullen waarschijnlijk zwaar in de minderheid zijn. Daarom lijkt 10% me wel realistisch.
Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.

Knappe eigenschap is dat.
pi_105417781
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Als je je uiterlijk al niet meehebt (en dan bedoel ik gewoon echt lelijk) maar je bent wel leuk/positief ingesteld enzovoort, dan heb je meer kans dat vrouwen je eerder als vriend gaan zien dan een lover.
Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk. :) En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
pi_105417819
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Niet veel mensen zijn gewoon echt lelijk. :) En daarnaast, zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is er zelfs voor dat potje een dekseltje.
Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:17:47 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417831
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik vind jou tot dusverre grappig dat je jezelf van dingen kan overtuigen die nergens waarheid worden benoemt, maar alleen door jezelf.

Knappe eigenschap is dat.
De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.
C'est la vie
pi_105417869
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

De waarheid is in dit soort dingen altijd subjectief.
Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.
pi_105417873
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk nog best veel dat je 1/10 meisjes zou zien als potentieel relatie kandidaat. (laat staan dat het insgelijks is)
Ik dacht al dat het aan mij lag. Er zijn zat leuke vrouwen hoor, maar diegenen met de wow-factor zijn echt niet in de meerderheid ofzo :P
pi_105417894
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar wel een paar. Kan, maar het is voor die mensen wel moeilijker. Het bewijs zie je hier op fok wel.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:20:35 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417930
Ik ken een enorm lelijke dikke vrouw, die totaal niet verlegen zit om mannelijke aandacht.
Een man die er hetzelfde uit zou zien zou veel meer problemen daar mee hebben waarschijnlijk.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:21:05 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105417944
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jup, maar de manier waarop jij subjectiviteit beoordeeld en naar je eigen hand zet, is heel knap.
Dank je, denk ik. :')
C'est la vie
pi_105418023
quote:

En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
pi_105418074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Soit het volgende:

[..]

En trouwens, oprechte vraag. Jij zegt dit, maar je zegt (volgens jou dus) dat ik geen humor heb, altijd negatief ben, arrogant ben en ga zo maar door. Allemaal dingen waar de meeste vrouwen niet tegen kunnen. Waarom kan ik dan altijd wel vrouwen krijgen? Zonder dat ik daar daadwerkelijk moeite voor hoef te doen. En dan geen domme lelijke meiden maar gewoon meiden die zelfverzekerd, mooi zijn en een doel hebben, intelligent zijn en vaak hbo/wo doen.
En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker? :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:25:55 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418100
quote:

[..]

Je bent zelfverzekerd en aantrekkelijk.
Daar zou ik het op gokken.
C'est la vie
pi_105418119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En hoeveel van die meiden spreek je na die eerste keer nog vaker? :P
Dat is 'm, zoveel. Als ik daar belang bij heb. Ik moet juist altijd de boot afhouden na een tijd, voordat die andere teveel 'hoop' krijgt terwijl ik alleen maar wil scharrelen. Ik ben benieuwd wat Sinji daar voor verklaring voor heeft. :)
pi_105418191
quote:

[..]

Scharrels ja.

Ik zie jou niet trouwen. Misschien wil je dat ook helemaal niet, maar dan zie ik geen reden waarom je hier bent.
pi_105418200
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Drama means nothing, it's part of the game.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:30:44 #57
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418240
quote:

[..]

Geld en looks denk ik. Dat je een klootzak bent weten we inmiddels wel.

Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.

Ik zie jou echter niet als iemand die kan funcioneren in een stabiele relatie
pi_105418245
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is wel schrikbarend hoeveel knappe vrouwen er op deze wereld rondlopen. Hetzelfde geldt denk ik niet echt voor mannen, of...
Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
pi_105418262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:

[..]

Daarnaast ben jij goed in het bespelen van emoties van anderen. En zodra je door hebt hoe een vrouw ongeveer werkt qua emoties, kun je best veel maken ja.

Ik zie jou echter niet iemand funcioneren in een stabiele relatie
Wat zijn wij een goed team.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:32:09 #60
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418285
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mwah, veel mannen zijn ook aantrekkelijk, maar dat komt meestal tot uiting in andere dingen. Vrouwen beoordelen mannen ook heel anders dan andersom. (meestal)
Waarheid.

Een lelijke man kan sneller een mooie vrouw aan de haak slaan door externe factoren (geld buitengelaten) maar andersom is het moeilijker voor de vrouw.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:33:27 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418317
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het valt wel mee met die schrikbarende aantallen.
Er zijn wel meer knappe vrouwen dan knappe mannen inderdaad.
C'est la vie
pi_105418355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waarheid.

Een lelijke man kan sneller een mooie vrouw aan de haak slaan door externe factoren (geld buitengelaten) maar andersom is het moeilijker voor de vrouw.
Hoe bedoel je, andersom is het moeilijker?
hoi trouwens :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:34:58 #63
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418363
DigitalGirl heeft een vertekend mediabeeld van vrouwen inderdaad

Net zoals de meeste nerds denken dat alle Japanse chicks cutesy en kawaii zijn. Ze moeten eens een keer naar Japan :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:35:46 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418383
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Omdat mannen misschien net iets meer op uiterlijk afgaan.
C'est la vie
pi_105418412
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:

[..]

oh zo, voor een lelijke vrouw is het moeilijk een leuke man aan de haak te slaan
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:36:54 #66
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105418419
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog best mee valt hoor.
Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:37:15 #67
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418430
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ey kloon,

Ik bedoel daarmee dat een lelijke vrouw moelijker een mooie man aan de haak kan slaan door externe factoren die wél zouden werken bij een man.

Ja, wij zijn nou eenmaal oppervlakkiger :') (al bezorgd soit in zijn eentje ons wel een hoog gemiddelde op)
pi_105418441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik zie jou echter niet als iemand die kan funcioneren in een stabiele relatie
Geld is het sowieso niet want dat weten mensen die mij zien of net kennen helemaal niet, dat is ook niet aan mij te zien. Een klootzak ben ik an sich ook niet eens zo heel erg, alleen als het moet of als het erop aankomt.

Ik ben trouwens helemaal niet negatief of humorloos in real life, dat echt niet. Dat is hoe ik hier blijkbaar overkom. Arrogant wel, hoor ik steeds vaker.

Ik zie mezelf wel functioneren in een goede relatie, dan moet die meid alleen alles voor mij zijn en moet ik veel voor haar over hebben. En dat gebeurt niet zomaar.
pi_105418456
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan? O+
pi_105418475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het voor een lelijke vrouw veel makkelijker is om te scoren dan voor een lelijke man
voor onzekere meisjes die ook niet knap zijn lijkt het me ook moeilijk hoor :P
pi_105418479
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef Sinji het volgende:
DigitalGirl heeft een vertekend mediabeeld van vrouwen inderdaad

Net zoals de meeste nerds denken dat alle Japanse chicks cutesy en kawaii zijn. Ze moeten eens een keer naar Japan :')
Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:38:41 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418480
quote:

[..]

Dat komt omdat mannen vaker dan vrouwen een lagere standaard hebben.
C'est la vie
pi_105418485
quote:

[..]

Makkelijker sowieso, relatief gezien voor het mannelijke geslacht om te scoren als je lelijk bent tov relatief hoe makkelijk het is als lelijke vrouw om te scoren dan wint het mannelijke geslacht wel. Alles is relatief.
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:39:11 #74
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418498
quote:

[..]

Dit is ook correct. Als ze hun standaarden verlagen ja. Zodra ze blijven wachten op de perfect match zullen ze waarschijnlijk relatie en kinderloos achterblijven op hun 40e
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:39:53 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dit is ook correct. Als ze hun standaarden verlagen ja. Zodra ze blijven wachten op de perfect match zullen ze waarschijnlijk relatie en kinderloos achterblijven op hun 40e
Dat tweede is niet zo erg.
C'est la vie
pi_105418574
Bweh, 20 euro voor een avondje zelf koken. Bestellen is net zo duur. :') ik en geld. :')
pi_105418575
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af. ;)
pi_105418589
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat tweede is niet zo erg.
:') :P
pi_105418590
Ook zoiets ligt het nu aan mijn of hebben vrouwen mooiere ogen?
pi_105418592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En dan komt nu de vraag die het bestaansrecht van dit topic herbergt: hoe dan? O+
Humor, kledingstijl, verzorging, taalgebruik. In willekeurige volgorde.
pi_105418605
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
En trouwens. Je kunt nog zo aantrekkelijk en knap zijn, als jij een chagrijnige negatieve en humorloze jongen bent die geen plezier heeft in het leven knappen vrouwen daar bij voorbaat al op af. ;)
Tsja, balen is dat toch :').
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:42:34 #82
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:38 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hoe bedoel je??? Heb ook ogen you know.
Je hebt enigszins gelijk, er zijn achterlijk veel mooie vrouwen inderdaad, meer dan mannen. Maar verspreid over de wereldbevolking valt het wel mee.

Maargoed, mood point. Want mooi is relatief
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:42:44 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418614
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik moet het van punt 1 hebben.
C'est la vie
pi_105418615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Ook zoiets ligt het nu aan mijn of hebben vrouwen mooiere ogen?
:') dat ligt aan de vrouw en man en situatie?
pi_105418634
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet het van punt 1 hebben.
Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?
pi_105418637
ok ik ben weer weg, ik ben me aan het voornemen om minder te fokken
en meer te fucken :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:43:46 #87
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105418640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Bweh, 20 euro voor een avondje zelf koken. Bestellen is net zo duur. :') ik en geld. :')
Wat ga je wel niet allemaal maken dan?
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:44:05 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418652
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Soit het volgende:
Ik denk dat jij gewoon anders bent in het echte leven, net zoals ik.
Ik ben hier een jankbal, jij een arrogant oppervlakkig ventje.
In het echte leven zal het wel meevallen gok ik.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:44:25 #89
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105418657
Hoi.

Kunnen we het weer over mij hebben? Spytool zegt dat ik het altijd over mij wil hebben. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105418669
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

op het forum komt je echte ik naar boven :P
pi_105418670
quote:

[..]

Ja. Kijk naar mij. :')

Maar een gedeelte is ook instelling en alles, een man kan met een goede instelling, houding en gedrag, meer goedmaken dan een vrouw, want vrouwen vallen daar ook op, mannen minder denk ik
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:45:05 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418675
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Want je verzorgt je niet? En je hebt geen leuke kleding? Waarom probeer je de andere punten niet te verbeteren?
Jawel en mijn kleding is niet zo slecht (toch Myr? :') )
Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
C'est la vie
pi_105418701
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:05 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418708
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.

Kunnen we het weer over mij hebben? Spytool zegt dat ik het altijd over mij wil hebben. :')
Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.
C'est la vie
pi_105418712
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat ga je wel niet allemaal maken dan?
Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:21 #96
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105418722
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Kijk naar mij. :')

Maar een gedeelte is ook instelling en alles, een man kan met een goede instelling, houding en gedrag, meer goedmaken dan een vrouw, want vrouwen vallen daar ook op, mannen minder denk ik
Als je geen pics stuurt kan ik ook niet naar je kijken he.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:43 #97
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418731
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Denk het wel. Ik verschil niet veel van hier dan in het echt, maar alleen SS kan dat beamen.
Supersoep?
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:45 #98
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105418732
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, ik ben al de mannelijke aandachtshoer van dit topic. Een is voldoende.
Klootzak.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:46:58 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105418737
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als ik in het echte leven zo zou zijn als hier had ik echt geen vrienden. :')
C'est la vie
pi_105418738
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen mijn twee sterkste punten zijn toch wel dat ik goed kan praten en mensen aan het lachen krijg.
Ik herinner me nog een bazenshirt van jou. :D
pi_105418749
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Supersoep?
:)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:47:45 #102
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105418760
sja.
pi_105418773
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Biefstuk en krieltjes, vlees was duur. En heb nog wat lekkere dingetjes.
En een goede Merlot mag ik hopen? Biefstuk daar hoort wijn bij!
pi_105418793
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben wel anders en ik troll hier ook wel eens, puur om mensen een beetje op de kast te jagen en het leuke vind ik dat mensen het serieus nemen. :D

De dingen die ik bijvoorbeeld zeg over uiterlijk meen ik en die zeg ik ook gewoon in real life. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook dat ik oppervlakkig ben, ik denk ook wel dat ik oppervlakkig ben maar arrogant juist totaal niet, al hoor ik dat wel eens van mensen die dat beeld van mij hadden toen ze me nog niet kenden. Blijkbaar straal ik dat uit. Mijn exvriendin zei laatst ook dat als ik bijvoorbeeld in een club loop, ik arrogant overkom.
pi_105418796
quote:

[..]

Ik schijn een raar soort humor te hebben :{ Evengoed, ik kleed me modern en stijlvol, op tijd naar de kapper, regelmatig scheren, luchtje, etc, en ik schijn ondanks mijn afkomst geen sterk accent te hebben of anderszins een bijzonder taalgebruik te bezigen. Alles bij elkaar kan het zo beroerd dus niet eens zijn, er vanuit gaand dat er toch ook mensen zijn die mijn humor wel leuk vinden :P

Still no joy :')
pi_105418819
quote:

[..]

:') dat ligt aan de vrouw en man en situatie?
heh hoe bedoel je.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:49:48 #107
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105418823
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Soit het volgende:
De dingen die ik bijvoorbeeld zeg over uiterlijk meen ik en die zeg ik ook gewoon in real life. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt ook dat ik oppervlakkig ben, ik denk ook wel dat ik oppervlakkig ben maar arrogant juist totaal niet, al hoor ik dat wel eens van mensen die dat beeld van mij hadden toen ze me nog niet kenden. Blijkbaar straal ik dat uit. Mijn exvriendin zei laatst ook dat als ik bijvoorbeeld in een club loop, ik arrogant overkom.
Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:49:49 #108
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418826
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.

Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
pi_105418848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben irl veel leuker, maar ook verdomd arrogant. Ik hou gewoon niet van armoede. Ik ga niet voor 6jes.
Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.

Ik ga naar een verjaardagsfeestje. Gruutjens.
pi_105418868
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je zelf dan ook een dikke 8 bent minimaal.

Ik ga naar een verjaardagsfeestje. Gruutjens.
:W
pi_105418880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogant :') maar zo bekijk ik 't wel.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:53:51 #112
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418921
Belediging nog wel _O-

Nee, jij bent totaal niet arrogant
pi_105418923
hoi
Wat gaan mensen trouwens met de kerst doen ??
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:54:43 #114
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105418943
Feestelijk eetfestijn (en stiekum vuurwerk)
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:55:06 #115
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105418951
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
hoi
1e kerstdag bij ouders eten.
2e kerstdag thuis zuipen en vreten en beetje gamen/films kijken
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:57:22 #116
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105418990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ook niet, ik vind het altijd een belediging dat d'r meiden zijn die mij aandacht geven terwijl ze er niet goed uitzien (of ik vind dat dan). Dat betekent imo dat die meiden denken dat ze mij kunnen krijgen terwijl we feitelijk heel erg verschillen qua uiterlijk. Klinkt weer arrogant :') maar zo bekijk ik 't wel.
Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'

Dat was overigens wel na 3 pogingen van haar kant, want ik ben van nature niet onaardig. :')
pi_105419003
Eerste kerstdag met familie gourmetten , en ff voor mijn neefjes een leuke kerstfilm van 3d scrooge meenemen
En tweede kerstdag gewoon voor mezelf en ik wil voor mezelf een hele foute kerstcd van Glee hebben zodat ik mee kan bleren met de muziek .
pi_105419016
1e kerstdag de gebruikelijke familietoestand, inclusief uit eten met het hele spul.
2e kerstdag naar m'n zusje en 'r vriend, weer met het hele spul.

En met oud en nieuw ga ik naar m'n beste vriendin. Haar man is politieagent en moet werken, dus ze heeft gezelschap uitgenodigd waaronder ik. En na 12'en uiteraard de kroeg in tot het licht wordt O+
pi_105419027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Idem. Ik sta bij vrienden bekend om de opmerking tegen een bollie: 'Wat denk je zelf?... Teruglopen dus en je poten optillen'

Dat was overigens wel na 3 pogingen van haar kant, want ik ben van nature niet onaardig. :')

_O- _O- _O- _O-

Zo heb ik het nog nooit gedaan.
pi_105419034
quote:
hoi
Geen idee, zie ik dan wel weer

Tevens hallo
pi_105419161
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
1e kerstdag de gebruikelijke familietoestand, inclusief uit eten met het hele spul.
2e kerstdag naar m'n zusje en 'r vriend, weer met het hele spul.

En met oud en nieuw ga ik naar m'n beste vriendin. Haar man is politieagent en moet werken, dus ze heeft gezelschap uitgenodigd waaronder ik. En na 12'en uiteraard de kroeg in tot het licht wordt O+
Dat is ook wel een lekker idee om op 2e kerstdag te doen, hoop wel dat het beter is dan gisteren want het was een beetje dood toen
pi_105419163
quote:
hoi
Kerstavond - eten met vrienden

Eerst KD - lunch bij mams en 's avonds een soort van date

Tweede KD - Niets!
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:06:22 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419222
Nu ga ik een aantal mensen teleur stellen :D

Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.
Haar ken ik nog niet zo lang maar gisteren vertelde ze hoe ik was.

conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.

Dus sorry, ik mankeer niks :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:07:00 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419246
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een bazenshirt van jou. :D
Oh die ja, die is wel episch. _O-
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:07:04 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419251
* ook_gek hoopt tussen kerst en oud en nieuw in oostenrijk te zitten met me zusje en wat vrienden. en dan vlak voor 00:00uur thuis zijn om de kroeg in te duiken met al me vrienden en oud en nieuw vieren *O*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_105419274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:

Maar gisteren iemand gesproken die van beroep Spiegeloog en gedrags deskundige is.

conclussie, een perfect functionerend persoon, zeer zeer sociaal, makkelijker prater, Oprechte intresse tonen, zich met gemak kunnen verplaatsen in een persoon, de juiste dingen op de juiste momenten zeggen. En een gesprek over welk onderwerp dan ook gaat mij zeer gemakkelijk af. Reageer zeer snel en inhoudelijk met de juiste argumenten. Zeer direct, geen blad voor de mond. Volledig eigen lijn volgen en overtuigd zijn van zich zelf. Zeer goed wetende wat mijn sterke en minder sterke kanten zijn en daar optimaal gebruik van weten te maken.

Dat is ook_gek
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:07:43 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419277
quote:
hoi
Ik zit met mijn moeder opgescheept. _O-
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:09:06 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hier kom je al ver mee. Nu nog die faal/afwijzingsangst weg en dan kun je aan de hossel. Die angsten zorgen er voor dat je je onaantrekkelijk gaat gedragen.

Kijk maar naar soit, die heeft het totaal niet en heeft dus schijnbaar (oppervlakkig) succes met de vrouwen
Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.
C'est la vie
pi_105419367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:

Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was. :')

Overigens zegt zo'n gesprek helemaal niets, waarbij ik niet suggereer dat er wel iets mankeert aan je hoor, maar in zo'n gesprek benoemen mensen natuurlijk alleen maar de positieve dingen.
pi_105419369
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben aardig bezig met dat punt, volgend jaar komt het helemaal goed.
Dat zeg ik ook al járen tegen mezelf. En ieder jaar weer lukt het. Bijna :')
pi_105419393
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
pi_105419397
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik volgend jaar zit. Ik ben voor m'n gevoel op alle vlakken aan het vastlopen. Maar das niet voor dit topic
pi_105419415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.

Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
pi_105419416
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
Met kerst met mijn ouders, whatever. En met O&N met een vriendin de stad in. Ik ben niet zo van de feestdagen, sommige mensen worden daar enorm enthousiast van.
Nee ik ook niet. Gewoonlijk kom ik ergens bij familie terecht, ben dan ook niet bang dat ik met de feestdagen alleen zal zijn :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:12:58 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419433
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef benzin het volgende:

[..]

6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)

Die 6,5 jaar is heel snel voorbij gegaan.

Maar moet van die 3,5 jaar maar wat maken dan :)
ze blijven het zeggen, maar het komt nooit goed.
ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
pi_105419455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zou maar snel afentoe een hoer gaan neuken ofzo zodat je nog wel normaal kan blijven functioneren
Het komt nooit vanzelf goed, je moet er zelf wat voor doen, zeker als je een man bent
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:13:57 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419469
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je maakt wel een grapje met je spelling van het woord "psycholoog" he? Spiegeloog zei ik toen ik 8 was. :')

Overigens zegt zo'n gesprek helemaal niets, waarbij ik niet suggereer dat er wel iets mankeert aan je hoor, maar in zo'n gesprek benoemen mensen natuurlijk alleen maar de positieve dingen.
Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen heb :D

Oh maar niet alles was positief hoor, wees maar niet bang :P

Rechtlijnig, soms een te arrogante houding terwijl niet zo bedoeld is, veel te direct wat mensen tegen de borst kan stuiten. Veel te koppig.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:14:18 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105419478
quote:
ik ben er ook niet erg enthousiast over
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:14:36 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419489
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Maar goed mijn belangrijkste punten waren.

Ik durfde mijn gevoelens niet te laten zien uit angst voor afwijzing, dat heb ik nu wel gedaan met pijnlijke afloop tot resultaat.
Ander punt was ik durfde geen gesprekje aan te knopen met vreemden, ook dat heb ik inmiddels gedaan.

Het is kwestie van herhalen nu.
C'est la vie
pi_105419490
quote:
Same here. Ik ervaar het zelfs op een bepaalde manier als confronterend. Al die stelletjes die zo leuk met z'n tweeën romantisch en leuk zitten te doen. Heel tof voor hun hoor, en ik gun het iedereen ook van harte. Maar op een gegeven moment heb ik er genoeg van gezien }:|

Trouwens, volgend jaar wordt ook mijn jaar hoor. Verhuizen, andere auto, motorrijbewijs en als het ff meezit ook nog een hond O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:15:01 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419498
quote:

[..]

Ah dus een hoer is een wonder middel dat er voor zorgt dat alles goed komt.
pi_105419501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat dat deed ik expres, omdat ik het eens eerder gedaan had en bijna iedereen over me heen gekregen heb :D

Oh maar niet alles was positief hoor, wees maar niet bang :P

Rechtlijnig, soms een te arrogante houding terwijl niet zo bedoeld is, veel te direct wat mensen tegen de borst kan stuiten. Veel te koppig.
Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.
Rustig aan.
pi_105419509
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar goed mijn belangrijkste punten waren.

Ik durfde mijn gevoelens niet te laten zien uit angst voor afwijzing, dat heb ik nu wel gedaan met pijnlijke afloop tot resultaat.
Ander punt was ik durfde geen gesprekje aan te knopen met vreemden, ook dat heb ik inmiddels gedaan.

Het is kwestie van herhalen nu.
Het gaat de goeie kant op met jou. Ik denk dat jij nog veel eerder aan de vriendin zal zijn dan ik ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:15:35 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419512
Mijn moeder verpest mijn feestdagen dus ik heb meer zin in de dagen voor en na die week met Kerst en O&N.
C'est la vie
pi_105419523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Misschien in dit geval meer een lapmiddel :P
pi_105419526
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb dat juist wel. Ik kan heel erg makkelijk praten (daarom wil ik nu ook in de journalistiek) en de juiste opmerkingen plaatsen. Ik krijg juist vaak te horen van mensen dat ik vlot ben en humor heb.

Als jij dat echt serieus meent door een paar posts, denk ik (heel eerlijk gezegd) dat jij niet veel sociale contacten hebt en teveel bezig bent op het internet (niet beledigend bedoeld). Ik ken zo ontzettend veel mensen die in real life heel spontaan en enthousiast zijn en juist op internet totaal anders overkomen, dat heb ik ook. Heel veel mensen.
Wie herkent dat ook trouwens?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:16:18 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419533
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Blijf koppig, maar kraak iemands mening niet af maar doorgrond de mening en achterhaal de drijfsveren en speel daarop in.
Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:16:35 #148
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105419545
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen?
pi_105419559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef Soit het volgende:

[..]

Wie herkent dat ook trouwens?
Ik denk dat iedereen op internet in meer of mindere mate anders zal zijn dan in het echt.
pi_105419585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik een mening over iets heb ben ik daar zeer zeker van tegen zij het tegendeel bewezen gaat worden. Echter respecteer ik anders mans mening wel. Maar niet zonder dat ik daar hel direct mijn mening over gegeven heb.
Lees nog een keer mijn post.
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:18:03 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen op internet in meer of mindere mate anders zal zijn dan in het echt.
ik ben toch echt het zelfde op internet als in het dagelijks leven, voor de volle 100%
pi_105419588
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen?
Jawel, dat beweer je zovaak.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:18:08 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419589
hoi.
muizen zijn stom.
pi_105419595
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Klinkt arrogant, maar is het niet nee.

:')
Ron Paul 2012
pi_105419622
quote:

[..]

Geloof niet dat ik daar normaler van wordt.

Daarnaast, het gaat me niet daarom, het gaat me om de liefde :)
pi_105419624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben toch echt het zelfde op internet als in het dagelijks leven, voor de volle 100%
Het verschil is dat lichaamstaal en zo op internet geen echte rol spelen, je hebt hooguit smileys.
Je zal dus altijd wel anders overkomen
pi_105419649
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Klinkt arrogant, maar is het niet nee.

:')
Dat is arrogant maar dan hoef ik nog niet per definitie over het algemeen óók arrogant te zijn.
pi_105419655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Geef gewoon meer liefde aan mensen om je heen waarvan jij acht dat ze het leuk vinden het van jou te horen :s)
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:20:19 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419664
quote:

[..]

Precies want het perfecte leven is.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:20:44 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105419680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lees nog een keer mijn post.
Vind je het goed als ik hier later op terug kom via PM?
Ik moet nu douchen en omkleden, heb zo een etentjes plus verjaardag.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het verschil is dat lichaamstaal en zo op internet geen echte rol spelen, je hebt hooguit smileys.
Je zal dus altijd wel anders overkomen
dat is zeker waar, en tevens zijn mensen hier in dit topic heel goed om iets volledig uit zijn verband te trekken.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:21:03 #161
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419689
hoi
heeft iemand gelezen wat ik had gepost voordat ik had geedit (nr #153? )
pi_105419701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

dat is zeker waar, en tevens zijn mensen hier in dit topic heel goed om iets volledig uit zijn verband te trekken.
PM DM, mag allemaal.
Rustig aan.
pi_105419703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
Vast wel :P
pi_105419712
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
Ja en nu? Koop een kat?
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:22:00 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419714
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vast wel :P
maar jij niet?
pi_105419718
quote:
Tsja, het blijft teh internetz he
pi_105419719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geef gewoon meer liefde aan mensen om je heen waarvan jij acht dat ze het leuk vinden het van jou te horen :s)
Welke mensen om me heen? :')
pi_105419725
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar jij niet?
Ik vond het niet boeiend genoeg, anders had ik hem allang gequote
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:23:26 #169
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:19 schreef benzin het volgende:

[..]

ja maar dat is onbereikbaar.
je kan wel normaal functioneren met seks, een beetje dan. een soort geruststelling is het.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:23:48 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Welke mensen om me heen? :')
20 januari, jij en ik vriend.
Schrijf het alvast in je agenda, ik zeg het een maand van te voren dan is het geen plotselinge verandering, jij gaat uit vriend of je nou wil of niet.
C'est la vie
pi_105419764
quote:

[..]

[..]

Ik heb zo ook een etentje :9 en een verjaardag vanavond. Nu zijn mijn opa en oma hier, ik mocht niet weg van m'n moeder terwijl ik toch niet met ze praat. :'( Of in ieder geval niets zinnigs.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:25:02 #172
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419804
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb zo ook een etentje :9 en een verjaardag vanavond. Nu zijn mijn opa en oma hier, ik mocht niet weg van m'n moeder terwijl ik toch niet met ze praat. :'( Of in ieder geval niets zinnigs.
hoe kom je aan verjaardagavonden?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:25:27 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105419814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Door vrienden en familie te hebben
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:25:32 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105419817
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef heloef het volgende:

[..]

20 januari, jij en ik vriend.
Schrijf het alvast in je agenda, ik zeg het een maand van te voren dan is het geen plotselinge verandering, jij gaat uit vriend of je nou wil of niet.
De radio meet toch ?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:26:30 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419844
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De radio meet toch ?
Jup, Utrecht is bij hem in de buurt zei hij ooit dus meneer heeft geen excuses. :7
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:27:58 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419879
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Door vrienden en familie te hebben
Ik heb echt nooit verjaardagen. :')
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:28:02 #177
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105419884
quote:

[..]

nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.

dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:28:40 #178
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105419905
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er te veel
pi_105419918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. andere dingen zoals een relatie, of scharrels, of one night stands, of vrienden zijn onbereikbaar.

dus daarom is het een lapmiddel, en het is geruststellend zodat je wel normaal kan bijven functioneren en niet zon 30 year old onzekere virgin schrikbeeld wordt.
Liever dat dan hoerenloper :')
pi_105419930
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.

Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
pi_105419936
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.
pi_105419968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat is onbereikbaar.
je kan wel normaal functioneren met seks, een beetje dan. een soort geruststelling is het.
Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.

quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Jup, Utrecht is bij hem in de buurt zei hij ooit dus meneer heeft geen excuses. :7
Mwaah, ik studeer er, maar moet toch behoorlijk lang reizen elke dag.

Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje. ;(
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:30:38 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105419983
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb er te veel
Ik heb der ook geen problemen mee, het zijn toch waarschijnlijk van die kringverjaardagen die aan me voorbij gaan.
C'est la vie
pi_105419986
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Mensen die serieus zeggen dat anderen niet zo serieus moeten doen/hen niet zo serieus moeten nemen want ze zijn zelf totaal niet serieus, snappen er niets van.

Net zoals de mensen die hier met zekerheid een oordeel denken te kunnen vellen over anderen, maar tegelijkertijd zeggen dat niemand hetzelfde over hen kan doen aangezien ze irl heel anders zijn.
MFN O+

Nu nog de chicks for free :D
pi_105419997
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:

O+
Je hebt helemaal gelijk.
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:31:07 #186
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105420002
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Het voelt onbereikbaar ja; maar ik ben te trots om genoegen te nemen met iets wat ik helemaal niet per se wil hebben. Dat vertik ik.

[..]

Maar ik heb ook nog genoeg andere bezwaren behalve de locatie. Uitgaan is niet mijn ding, dan praat ik toch liever over het nieuwe boek van Herman Koch onder het genot van een cognacje. ;(
Vervang de cognac door whisky en dan gaan wij over het nieuwe boek van Herman Koch praten
pi_105420011
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:

[..]

ik had er gister eens een keer één, joepie :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:31:27 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105420014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:29 schreef Soit het volgende:

[..]

Door familie, vrienden en kennissen. En die krijg je weer door werk/school-universiteit/stage/via-via/sport/vakantie en ga maar door. Zoveel te bedenken. Simpelweg dingen ondernemen.
waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?

ik heb al een paar vrienden, maar we doen nooit wat. en me familie is ook niets.
en me eigen verjaardag daar komt ook niemand op behalve wie me moeder uitnodigt.

edit: belangrijk waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?!
pi_105420034
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar vind je de vrienden waarmee je ook nieuwe mensen kan ontmoeten?

ik heb al een paar vrienden, maar we doen nooit wat. en me familie is ook niets.
en me eigen verjaardag daar komt ook niemand op behalve wie me moeder uitnodigt.
Jij gaat wat doen met je vrienden, jij begint.
Rustig aan.
pi_105420039
quote:

[..]

[..]

Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet? O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:32:14 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420045
quote:

[..]

Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.

Dus, gewoon mee mee jij.
C'est la vie
pi_105420046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

MFN O+

Nu nog de chicks for free :D
:D

Dat laatste is nog een kunst op zich ja.
pi_105420076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan ga je toch in een literair café een dik vadsig wijf volblaffen op het toilet? O+
dat hartje doet het hem, als het facebook was zou ik deze reactie liken :D
pi_105420079
quote:

[..]

Ik kan dat wel begrijpen
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:33:48 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105420106
hoi.
ik wil wat melden.
ik heb vandaag iemand ontmoet op de straat. het was een enorme nerd, nog erger dan ik.
hij stootte me fiets om, en sprak slecht ookal was hij wel slim.
hij droeg ook een leren jackje a la sjakie van flodder, en 2 brillen over elkaar.
ik had bijna wat van die 2 brillen over elkaar gezegd.

ik weet nu waar hij woont.
pi_105420111
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O+
Je hebt helemaal gelijk.
Hartjes. O+
pi_105420117
quote:

[..]

zijn niet onbereikbaar, ga gewoon eens naar je studie, of doe je dat al? Anders is het logisch dat je geen vrienden krijgt, als je nooit iemand ziet. Of vindt je van niet?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:34:10 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105420121
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zei of je wil of niet, geef het een kans, daarnaast zijn Fayke, Silk en Myra ook.
En staat er een briljante wingman (ik noem geen namen maar ik ben het) de hele avond tot je beschikking.

Dus, gewoon mee mee jij.
Gewoon doen benzinneke.
pi_105420133
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.

quote:

Dus, gewoon mee mee jij.
Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
pi_105420152
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hartjes. O+
En kusjes :* :*

:X
Rustig aan.
pi_105420154
quote:

[..]

Dus, gewoon mee mee jij.
Ik zit er nu over te denken om ook te gaan, ook al post ik daar nooit meer O-)
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:35:27 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105420175
quote:

[..]

Dus, gewoon mee mee jij.
heloef, hoe heb jij vrienden als fay(ofzo was het) en myra ontmoet.
hadden jullie al een soort internetband, en ging je toen elkaar ontmoeten ofzo?
pi_105420187
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:34 schreef benzin het volgende:
Sommige mensen nemen Herman Koch te letterlijk, ik gaf stiekem een quote uit de OP van dat meettopic. Ik houd niet van Whiskey en niet van Herman Koch, maar ik haat uitgaan meer.

[..]

Uitgaan is gewoon niet zo mijn ding. Dat hele "los gaan" is een concept dat ik nooit begrepen heb.
Ligt er ook een beetje aan waar ze uit gaan
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:35:45 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105420189
quote:

[..]

Probeer het gewoon eens, zijn leuke mensen die komen.
Als je het niks vind ben je zo weer weg
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:36:05 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420200
quote:

[..]

Hoe vaak ben je uit geweest?
C'est la vie
pi_105420207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

heloef probeert ze te hosselen maar dat faalt :)
pi_105420224
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Maar hij heeft het geprobeerd! :)
pi_105420229
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Een keer of 7 denk ik, maar ik heb het nooit leuk gevonden.
pi_105420236
quote:

[..]

Vond ik ook. Tot ik een groepje mensen om me heen had waar ik het goed mee vinden kon, en die me aan m'n haren meesleurden de kroeg in. Nouja, bij wijze van spreken dan. En toen wou ik niet meer naar huis O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:37:12 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420239
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik heb Myra nooit proberen te hosselen en Silk ook niet. :')
C'est la vie
pi_105420257
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb Myra nooit proberen te hosselen
en Silk ook niet. :')
Say what :D
pi_105420258
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar hij heeft het geprobeerd! :)
Precies, en hij heeft er toch nog wat aan overgehouden :Y
pi_105420262
quote:

[..]

Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:37:55 #214
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105420264
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.
enige manier is de hele tijd er tof bijstaan, gebruik maken van false social proof om eruit te komen enzo, en interessant genoeg zijn dat er mensen om jouw heen blijven staan.

jammer van de herrie in de uitgaansgebouwen ik versta er ruk altijd
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:38:24 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420285
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik ben ze allemaal tegengekomen op meets, met Faye heb ik daarna wat vaker gewoon afgesproken dat werd een vriendschap.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:38:38 #216
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105420291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:

[..]

Smoesjes. Er zijn zo ontzettend veel manieren van uitgaan (festival/een normaal feest van iemand/discotheek en noem maar op) en jij vindt alles niet jouw ding? Wat wil je dan? Voor altijd veilig achter je computer zitten in de hoop dat d'r een meid aanbelt die jou komt versieren?
zijn die dingen ook alleen mogelijk?
en moet je voor de optie "normaal feest van iemand "al vrienden hebben ofzo die dat doen?
pi_105420293
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer manieren zijn om iemand tegen te komen dan uitgaan en achter de computer blijven zitten
pi_105420319
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Sommige wel. Je kunt alleen naar de film of zo. Het is alleen wel veel leuker als je iemand bij je hebt
pi_105420325
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk soms dat het probleem is dat niemand alleen uitgaat.
enige manier is de hele tijd er tof bijstaan, gebruik maken van false social proof om eruit te komen enzo, en interessant genoeg zijn dat er mensen om jouw heen blijven staan.

jammer van de herrie in de uitgaansgebouwen ik versta er ruk altijd
Uit eten gaan is ook uit gaan. Naar de bios is ook uit gaan. Met je boek naar een literair café en daar onder het genot van je cognacje zeveren over de meest onnozele dingen is ook uitgaan. Suit yourself :Y
pi_105420330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nee, niet mogelijk. Probeer maar eens, het kan gewoon niet. Heel raar is dat.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:40:01 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420343
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Een keer of 7 denk ik, maar ik heb het nooit leuk gevonden.
Das al meer dan mij, dus je hebt wel recht van spreken.
Maar probeer het nou benzy, ik vond het vroeger ook ruk maar het kan echt leuk zijn. :7

Geef me de kans je dat te laten zien. ;(
Vind je het ruk zal je me nooit meer horen er over.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:40:53 #222
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105420365
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar probeer het nou benzy, ik vond het vroeger ook ruk maar het kan echt leuk zijn. :7

Geef me de kans je dat te laten zien. ;(
Vind je het ruk zal je me nooit meer horen er over.
Wij gaan in ieder geval een biertje doen Heloef ^O^
pi_105420379
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef heloef het volgende:

Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:41:21 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Say what :D
Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:41:52 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik probeerde er bij te horen en normaal te zijn dus heb toch een paar kansen om dat te doen aangegrepen door de jaren heen.
Negeer de rest van die post niet.
C'est la vie
pi_105420424
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Negeer de rest van die post niet.
Ik wil je geen dingen beloven waarvan de kans heel klein is dat ik het doe :)
pi_105420453
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel het topic heeft door dat het een grote grap was alleen jij neemt het serieus.
Voor Myr was het overduidelijk een grap ja :')

Anyway ik krijg net een smsje of ik kom mee-eten, dus :W
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:43:27 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef benzin het volgende:

[..]

;(
C'est la vie
pi_105420475
quote:

[..]

Omdat je bang bent?
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:44:14 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Voor Myr was het overduidelijk een grap ja :')

Anyway ik krijg net een smsje of ik kom mee-eten, dus :W
Als ik der had willen hosselen had ik wel aangestuurd op een ontmoeting. :')
Daarnaast: eet smakelijk.
C'est la vie
pi_105420499
quote:

[..]

Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:45:34 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105420546
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, uitgaan is ook niet vet als je niet een beetje loskomt. Als je geen zin hebt om met vreemden te praten is het gewoon ruk, ik heb ook soms avonden dat het gewoon niet leuk is, maar je moet eigenlijk zelf wel een beetje contact proberen te maken.
je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:46:31 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420579
quote:

[..]

Precies en contact heeft sowieso wel met de mensen waarmee hij gaat.
En dat zijn er een stuk of 20. :')
C'est la vie
pi_105420595
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:43 schreef Soit het volgende:

[..]

Omdat je bang bent?
Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.

Ik ben wel bang dat ik ook een stukje anonimiteit die ik hier heb kwijtraak.
pi_105420604
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je moet het zelf leuk maken, je met het leuk en gezellig niet van iemand anders laten afhangen.
Dat bedoel ik ja. Persoonlijk lukt me dat ook niet altijd, maar meestal is het wel geslaagd.
pi_105420613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Meer omdat ik het gewoon niet goed kan en het niet leuk vind. Ben niet echt bang om uit te gaan.

Soms moet je dingen gewoon doen Benzin ;)
pi_105420632
quote:

[..]

Dit.

Gisteravond had ik een feest en daarna ging ik naar een discotheek. Vroeger hield ik trouwens totaal niet van discotheken maar nu wel. Goed, na een paar drankjes kom ik 'los' en dan krijg je ook sneller contact met meiden. Ik kreeg vannochtend ineens smsjes van een vreemde meid, blijkbaar heb ik dus mijn nr. gegeven aan haar (en meerdere dingen gedaan, sowieso wel gezoend met een aantal:9 ). Kan jou ook overkomen als je d'r gewoon voor open staat, niet meteen zo extreem natuurlijk maar als je gewoon al uitgaat is dat een hele stap. Puur om contact te maken.
pi_105420649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Is ook zo, maar dat kan ook juist leuk zijn. En als je anonimiteit wil kan je altijd een ander account aanmaken :P.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:49:50 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420689
Er is altijd wel iemand gek genoeg om een tong in je bek te steken.
Mij lukte het ook immers benzy!
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:50:54 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105420716
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
Er is altijd wel iemand gek genoeg om een tong in je bek te steken.
Mij lukte het ook immers benzy!
Inderdaad. Als ik het kan, kan benzinneke het ook.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:51:14 #241
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105420732
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
pi_105420748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Soit het volgende:

Goed, na een paar drankjes kom ik 'los' en dan krijg je ook sneller contact met meiden. Ik kreeg vannochtend ineens smsjes van een vreemde meid, blijkbaar heb ik dus mijn nr. gegeven aan haar (en meerdere dingen gedaan, sowieso wel gezoend met een aantal:9 ). Kan jou ook overkomen als je d'r gewoon voor open staat, niet meteen zo extreem natuurlijk maar als je gewoon al uitgaat is dat een hele stap. Puur om contact te maken.
Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:52:22 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105420776
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Hey Benzin, er zijn genoeg meisjes die ook niet van uitgaan houden en liever naar een theatershow of iets dergelijks gaan. Staar je niet blind op het stappen voor succes met vrouwen.
Zo'n type moet hij eigenlijk hebben.
Maar waar vindt hij die? Dat is de grote vraag.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:52:39 #244
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105420790
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Ja, nu kun je niet meer vluchten:

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.

Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
pi_105420832
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben verre van los. Na een paar drankjes ben ik nog steeds niet los; paar drankjes verder ook nog niet. Dan ben ik ineens stomdronken en doe ik of stomme dingen of wil ik alleen maar slapen.
Het maakt een enorm verschil als je een beetje begint met mensen aanspreken, gewoon random opmerkingen maken. Als je dat een paar keer doet merk je dat het eigenlijk niet zo eng is of zo. Er zit wel altijd een bepaalde drempel op ofzo, iedere keer opnieuw, maar eigenlijk moet je het net als met alles, gewoon doen :P.
pi_105420857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:54:39 #247
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105420859
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
pi_105420933
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Nope, op dat tijdstip was ik met mijn nichtje van 2 rondjes aan het rennen in de woonkamer
D'awwww.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:57:16 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105420937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:

[..]

Haha, maar het is ook wat Sinji zegt. Zoveel andere plekken om iemand te versieren, ik denk zelfs dat een discotheek geen geschikte plek is om iemand te versieren, maar als je sowieso al vlot en los bent, is het wel ideaal. Voor mij dan.
Je moet gewoon met een groep vrienden gaan en lol maken, dan kom je vanzelf in gesprek met dames is mijn ervaring. En zoniet, dan heb je alsnog een leuke avond.

Als je gaat zitten sniperen, komt er niets van. Dan is het al snel geforceerd.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:59:04 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105421003
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
Mijn nichtjes gooiden twee weken geleden dingen naar mijn hoofd. :')
Maar normaal zijn ze wel heel lief. O+
Eentje die is doof en zegt meestal geen namen maar wijst gewoon naar mensen.
Alleen mij naam zegt ze wel. O+
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:00:32 #251
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105421049
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te :r
pi_105421062
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik breakdance altijd met mijn neefje op party rock O+ En op Justin Bieber doen we altijd de robotdans en zingt hij mee O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:02:00 #253
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105421101

Wat is Mieke toch een halfslappe swaffelpop
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:02:01 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105421104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bah wat is die muziek van Mieke Bubbels toch om te :r
Mijn moeder wil zijn CD. :')
Ik heb nog wat goed te maken dus ik ga hem volgende week voor haar kopen. :')
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:03:03 #255
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105421139
Die van Muse blijft het beste
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:03:51 #256
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105421163
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

D'aaaaww

no homo
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:04:26 #257
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105421184
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:03 schreef Sinji het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen wat men daaraan vind, die hele Mieke Bubbels. Zum kotzen zo slecht, viel ook aardig door de mand bij the voice gisteren. Valsch.
pi_105421186
quote:
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:05:43 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105421233
quote:
Eens luisteren.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:08:34 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105421348
Okee eens wat betreft Muse.
C'est la vie
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:08:59 #261
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105421365
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef heloef het volgende:
Okee eens wat betreft Muse.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:11:01 #262
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105421448
Little Echoes van K's Choice is best aardig. Niet zozeer qua vertolking van de covers die erop staan, maar wel qua muzikaal vermogen om mooie akoestische versies ervan te maken. Met een betere zangeres en tweede stem kunnen het best juweeltjes zijn.

Iemand dat album gehoord?
pi_105422068
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavond :D Is ook een vorm van uit
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:28:30 #264
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105422070
Te koop: topickiller.
pi_105422212
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin had gezellig kunnen pokeren vanavond :D Is ook een vorm van uit
Yes, maar benzin was al compleet stuk van de rest van zijn week. Moest heel veel regelen, heel veel spontane dingen. Vanavond ga ik na sesamstraat naar bed en dat word ik niet meer wakker tot maandagochtend :P

Voel me er wel nog steeds schuldig over, ik haat nee zeggen.
pi_105422418
Goedenavond, allemaal!

Is het hier best rustig of lijkt dat maar zo? :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:40:56 #267
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105422473
Grappig. Ik word net uitgenodigd voor pokeravondje. Leuk, maar geen zin om een dik uur te gaan fietsen door de stad.

Het is inderdaad rustig, iedereen zit op de bank bij paps en mams.

[ Bericht 25% gewijzigd door DenWauwelaar op 10-12-2011 18:47:16 ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:48:02 #268
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105422709
Ik ga even douchen denk ik en dan naar een verjaardag.
pi_105423324
Triest verhaal van die agent in opleiding die zijn schietvaardigheden even uitprobeert op een meisje en zichzelf :{
pi_105423422
Ja.. gotver wat een lul... meisje was 17

Het zijn ook altijd mannen hè...
Rustig aan.
pi_105423449
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja.. gotver wat een lul... meisje was 17
Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.
pi_105423488
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Leeftijd is irrelevant. Politie moet beschermen en niet voor meer onveiligheid zorgen.
Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.
En het is gewoon sick dat het gebeurt.
Rustig aan.
pi_105423520
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:

Ja maar tis gewoon extra zonde... als het een oma van 80 was was het ook erg maar minder zonde.
Minder zonde :') Ik denk dat een oma van 80 minder reden geeft om dood geschoten te worden. Misschien had het meisje in kwestie hem wel afgewezen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:09:22 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105423539
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Minder zonde :') Ik denk dat een oma van 80 minder reden geeft om dood geschoten te worden. Misschien had het meisje in kwestie hem wel afgewezen.
Het schijnt zijn ex te zijn.
C'est la vie
pi_105423558
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
Zoiets had ik al bedacht ja. Je schiet niet zomaar iemand dood en daarna jezelf.
pi_105423575
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat een leeftijdsverschil tussen die twee dan trouwens
pi_105423592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:

Hoe oud was het agentje dan?
pi_105423602
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zoiets had ik al bedacht ja. Je schiet niet zomaar iemand dood en daarna jezelf.
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijk
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:11:21 #279
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105423618
Ja fokking idioot. Hier zijn Facebook en die van haar.

https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall

http://nl-nl.facebook.com/ashana.wahl

Enge laatste bericht ook:

quote:
Gino Paratore
Beter denk je nu goed na.........
Delen · 2 december om 10:22 ·
pi_105423633
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef kutkloon7 het volgende:
doen er ook genoeg, maar dan meestal zoveel mogelijk
Wel de slimste oplossing als je zo'n gruwelijk daad pleegt, voor iedereen.
pi_105423634
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

sick
pi_105423647
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe oud was het agentje dan?
Volgens nu.nl hij 25, zij 18.

Maar ik vraag me sowieso af wat er nou precies gebeurd is dat hij zoiets kan rechtvaardigen in zijn hoofd.
pi_105423691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

Lekker bedreigend :{
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:13:47 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105423704
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Ach meisjes he, willen altijd ouder.
C'est la vie
pi_105423711
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

Ach meisjes he, altijd ouder.
Je ziet wat daar van komt :{w
pi_105423825
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef benzin het volgende:

Volgens nu.nl hij 25, zij 18.

Maar ik vraag me sowieso af wat er nou precies gebeurd is dat hij zoiets kan rechtvaardigen in zijn hoofd.
Zulke mensen zijn niet meer voor rede vatbaar. Waarschijnlijk dacht hij zoiets van:'zonder jou hoeft het niet meer en ik wil niet dat je gelukkig wordt met een ander.'
pi_105423834
Hoe ik spytool check:

Straw
Straw.
Straw,
Strawberry
Strawberry,
Strawberry.
Aardbei
Aardbei,
Aardbei.
Aardbeitje
Aardbeitje,
Aardbeitje.

Dagtaak, echt. _O-

Ik vind niks met -strawberry- dat scheelt alweer.
Komma's en punten ivm andere hits. Raar hoe dat werkt.
pi_105423854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe ik spytool check:

Straw
Straw.
Straw,
Strawberry
Strawberry,
Strawberry.
Aardbei
Aardbei,
Aardbei.
Aardbeitje
Aardbeitje,
Aardbeitje.

Dagtaak, echt. _O-

Ik vind niks met -strawberry- dat scheelt alweer.
Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.
pi_105423876
Tip: Je kan die spytoolzoekopdrachten wel makkelijk bookmarken. :)
pi_105423900
Het is apart dat iemand zo door kan slaan. Jezelf van het leven beroven is tot daar aan toe maar om iemand anders daarin mee te nemen? Gaat helaas nog wel vaker gebeuren, zulke gekken blijf je houden. Erg ook voor zijn ouders en familie trouwens.
pi_105424016
K zie Lokasena trouwens niet meer posten de laatste tijd. Hoe kan dat?
pi_105424045
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik betrap MLiG er nog wel eens op dat hij -strawberry- typt.
Shit, nu heb ik mensen natuurlijk een manier gegeven om over mij te roddelen!
pi_105424064
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Soit het volgende:
Het is apart dat iemand zo door kan slaan. Jezelf van het leven beroven is tot daar aan toe maar om iemand anders daarin mee te nemen? Gaat helaas nog wel vaker gebeuren, zulke gekken blijf je houden. Erg ook voor zijn ouders en familie trouwens.
Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaan :{
pi_105424075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef benzin het volgende:
Tip: Je kan die spytoolzoekopdrachten wel makkelijk bookmarken. :)
Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.
pi_105424124
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Soit het volgende:
K zie Lokasena trouwens niet meer posten de laatste tijd. Hoe kan dat?
Ik geloof dat ze veel bij dr vriendje is. Sowieso zou ze daar vanavond officieel voor het eerst mogen slapen geloof ik.
pi_105424157
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, om nou 12 bookmarks daarvan te hebben.
Ach, als je toch al 850 bookmarks hebt, zoals ik, dan kan een mapje met 12 er nog best bij :)

Oeh, avondeten is klaar :D
pi_105424299
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit ja, die hebben ook echt geen leven meer en zullen voor altijd geschaad zijn door de actie van hun zoon. Hoe lastig om je kind kwijt te raken van wie je houdt, die zo iets verschrikkelijks heeft gedaan :{
Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
pi_105424330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:

Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Wij denken nu even aan ze en dat is ook liev O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:30:52 #299
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105424347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:

[..]

Je zegt iets zinnigs. Tof
pi_105424420
Die jongen die dat meisje voor de vrachtwagen duwde was ook ziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')