Dank!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:09 schreef Newbie114 het volgende:
Idd gefeliciteerd![]()
Nog vele jaren.
En goed gezien de Hans Teeuwen quote van mij (vorige topic(
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelijk. Wow niet alle Limburgers zijn gestoord![]()
wow!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef Newbie114 het volgende:
Wauw joysa is op dezelfde datum jarig als dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben
Oke je hebt me door ik wou gewoon even melden dat ik blij ben dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow!
statistisch gezien is de kans dat iemand jarig is (die je 'kent') op de 10 van een maand toch enorm groot
Jullie ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke je hebt me door ik wou gewoon even melden dat ik blij ben dat ik en Loka 2 maanden een relatie hebben.
6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)quote:
Goeie instelling. En je had toch al een date gehad? Dan ben je zeker op de goede wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:36 schreef benzin het volgende:
[..]
6,5 jaar geleden zij iedereen dat het vanzelf wel goed zou komen. (Dat advies geeft men immers altijd aan tieners met versierproblemen)
Die 6,5 jaar is heel snel voorbij gegaan.
Maar moet van die 3,5 jaar maar wat maken dan
Maar die date is ook alweer een hele tijd geleden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goeie instelling. En je had toch al een date gehad? Dan ben je zeker op de goede wegwaarschijnlijk lukt het je in die 3,5 jaar wel om een hoop dingen aan te pakken en een relatie te krijgen. En anders, je bent pas 21,5, dat is nou niet echt oud ofzo.
je wou toch nog wel eens met haar uit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar die date is ook alweer een hele tijd geleden.
Ik word een beetje onzeker van al die eisenlijstjes en opmerkingen van vrouwen waardoor ik me afwijkend en niet goed genoeg voel
Nou vooruit dan, hoelang heb jij nu verkering?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
mag je hier elke maan melden hoe lang je verkering hebt ja?
damn dan heb ik er nogal wat gemist al
kan ik die nog inhalen?
al die kansen om om aandacht te bedelen gemist
Waar heb je het nou precies over? Ik heb het over meer dan een jaar geledenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je wou toch nog wel eens met haar uit?
vraag haar dan?
over ongeveer 2 weken 4 jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, hoelang heb jij nu verkering?
oh ik dacht dat dat ook een date wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar heb je het nou precies over? Ik heb het over meer dan een jaar geleden
Die 'date' laatst was geen date, meer een soort meet. Ze was wel lief en aardig though.
Dit topic overdrijft zulk soort dingen een beetje, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat ook een date was
En hou oud is hij nou? Omdat je laatst vertelde dat jij zijn eerste was, hoe oud was hij toen?quote:
hij was toen 19quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit topic overdrijft zulk soort dingen een beetje, dat weet je toch?
[..]
En hou oud is hij nou? Omdat je laatst vertelde dat jij zijn eerste was, hoe oud was hij toen?
nee johquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan meld dat over 2 weken nog maar een keer dan
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22quote:
Ik zie net dat ik mijn kans weer heb gemist bij iemand. Ze was net single 2 maand geleden na 3 jaar, ik dacht laat het maar ff. En jahoor, alweer bezet door 1 of andere vent een maand lang. Sommige mensen vliegen ook van relatie naar relatie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel ouder was.
Oh, zo oud is dat helemaal nog niet johquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een leeftijd bereikt waarop veel jongens al wel een vriendin hebben gehad. Ik word over ongeveer een half jaar 22
Dit is niet abnormaal benzin. Dat anderen misschien eerder of later eenvrelatie krijgen zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een onzin. Er zijn genoeg jongens van 22 die ook nog nooit echt een relatie hebben gehad.
Weet niet; ik voel me gewoon minder dan veel andere jongens en ik begin nerveus te worden van de mensen die op mijn leeftijd al wel een vriendin hebben enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Oh, zo oud is dat helemaal nog niet joh
Niet? Het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg benquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef Sinji het volgende:
Dit is niet abnormaal benzin. Dat anderen misschien eerder of later eenvrelatie krijgen zegt helemaal niets.
Subjectief my brother. Maar je hebt gelijk, relaties.. meh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo leuk is het helemaal niet een vriendin te hebben, most overrated ding ....
Zo lijkt het wel. Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam en shit en ik zie al die gelukkige stelletjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo leuk is het helemaal niet een vriendin te hebben, most overrated ding ....
Dat zal allicht, maar als ik de meeste relaties om me heen zie hoef ik niet zo nodig. Laat staan mijn eigen ervaringen. En natuurlijk is het soms fijn een relatie te hebben, maar het is soms ook fijn om er geen te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Subjectief my brother. Maar je hebt gelijk, relaties.. meh.
Maat van me kreeg ook pas rond zijn 22e zijn eerste vriendin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Weet niet; ik voel me gewoon minder dan veel andere jongens en ik begin nerveus te worden van de mensen die op mijn leeftijd al wel een vriendin hebben enzo.
[..]
Niet? Het geeft me het gevoel dat ik niet goed genoeg ben
waarschijnlijk omdat ik zo wijs benquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je manier van posten wel een beetje. Kan alleen al door je hoofdletters komen overigens.
Een wijze oude vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik zo wijs ben
Was ik nog maar 26quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
en nog maarik vind het al vreselijk oud
Samzz schatte mij gewoon in de 30 bij jou op de meetquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht net zo oud als former ongeveer, of ouder.
Nooit.quote:
De neuk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
Ik moet zo hard lachen nu.
Er is op 3 nu zo'n kinderprogramma waarin je een rapper kan sturen naar je geheime liefde om te vertellen dat je verliefd op haar bent.
Okee dus die jongen is 12 he en praat nu al over een huisje, boompje, beestje met haar.
Mja, dat kan ik ergens nog wel begrijpen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz schatte mij gewoon in de 30 bij jou op de meet
Jep, ik word altijd een stuk ouder ingeschat in real lifequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ok. Ik schatte je op eind twintig (misschien begin dertig) qua uitstraling. Ikzelf ben 18.
ik denk eerder richting 28quote:
Zeg je nu gewoon dat ik een oude kop hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik ergens nog wel begrijpen hoor.
Tevens die meet bij mij. Moeten we weer eens doen.
I know, i know.quote:
Le sadnesse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
I know, i know.
Verstrooide kinderen daar in Appingedam, maar goed ze heeft hem wel afgewezen.
Je bent rustig en ziet er ouder uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu gewoon dat ik een oude kop heb
Ja die meet was leuk, heb me in tijden niet zo vermaakt.
En brak gevoeld de volgende dag
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met gefriendzoned worden.quote:
Dus je vind me geen jonge god?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent rustig en ziet er ouder uit.
Ja, ik zou het zo nog een keer regelen maar mijn ouders gaan het niet tof vinden.Opzich is die groep mensen wel weer bij elkaar te krijgen. Amsterdam was ook tof.
Met finaal falen ook niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met gefriendzoned worden.
Ik zie het altijd als een compliment als ik oud word ingeschat. Myr heeft het goed, in augustus word ik 24quote:
Alsnog.quote:
Is het cafe wel makkelijk bereikbaar voor iedereen? Als je een datum hebt, over 3 maanden ofzo, dan probeer ik de groep wel bij elkaar te trommelen. Misschien willen er van hier ook wel wat mensen mee, maar in ieder geval de basisgroep mensen van eerdere meets, want ik wil weer een grote groep.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je vind me geen jonge god?![]()
Het kan wel bij mij in het cafe, moet er alleen een keer een datum voor prikken.
Elke keer als ik een geschikte datum heb komt er iets tussen
Als dat kind het over 4 jaar terugziet denkt hij ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog.
Voor eeuwig samen willen blijven.
Yes-R
je zou denken dat 12 nog wat verser in je geheugen lag aangezien het ongeveer gister wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog.
Voor eeuwig samen willen blijven.
Yes-R
ooh dat is toch juist schattigquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Beter afgewezen worden, dan dat ze "verkering" nemen en tegen de tijd dat het uitgezonden word is het alweer uit.
Openbaar vervoer is een bitch hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het cafe wel makkelijk bereikbaar voor iedereen? Als je een datum hebt, over 3 maanden ofzo, dan probeer ik de groep wel bij elkaar te trommelen. Misschien willen er van hier ook wel wat mensen mee, maar in ieder geval de basisgroep mensen van eerdere meets, want ik wil weer een grote groep.
Dat gebeurt volgens ook elke keer als ze wel ja zegt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
Beter afgewezen worden, dan dat ze "verkering" nemen en tegen de tijd dat het uitgezonden word is het alweer uit.
Ja. Grappig is dat als je terugdenkt, toen was ik echt helemaal bezig met mijn eerste zoen en toen ik dat meisje heel snel een kus op haar mond gaf, fietste ze keihard weg en ging ze de hele tijd lachend omkijken of ik er nog stond. Dat vond ik al heel wat, zij ook. En toen de echte 'tongzoen' kwam ging het allemaal fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh dat is toch juist schattig
hoort er allemaal bij op die leeftjd
You broke his heartquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik was schattig in die tijd, in groep 8 was ik heel verliefd op een jongetje en toen vroeg ik hem verkering en toen zei hij ja. Maar toen hij het een dag later door heel de klas vertelde maakte ik het uit, want dat vond ik niet leuk.
12 zijn in 2006.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef heloef het volgende:
Wat we wel deden was de Playboy jatten.
Wat nog best ouderwets was voor 2006.
De meeste mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.quote:
In de brugklas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
12 is toch al middelbare school?
voor mij wel in ieder geval
de brugklas vond ik dood eng
ik kwam van een kleine en rustige school en ging naar een mega school waar kinderen scholden en zo
ik wou alleen maar de hele tijd onder mijn tafel kruipen tot ik weer naar huis mocht
Tassen vol met troep, ik gooide het allemaal weg, ik steelde nooit dingen omdat ik ze wilde hebben of nodig had. Puur voor de kick.quote:
Myr heeft al eens verteld dat ze heeft gestolen, maar heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
Ik en Myr hebben allebei een fantastische criminele achtergrond.
Lolquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tassen vol met troep, ik gooide het allemaal weg, ik steelde nooit dingen omdat ik ze wilde hebben of nodig had. Puur voor de kick.
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr heeft al eens verteld dat ze heeft gestolen, maar heb jij gedaan dan?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.
Ik was enorm gierig, wou absoluut geen geld uitgeven aan eten en had een haat ontwikkeld tegen Ahold, dus vandaar.
Laat me ik was 13.quote:
waarom?quote:
Wel triest eigenlijk. Ben je ooit opgepakt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jaar lang elke dag wat gestolen uit de plaatselijk AH.
Ik was enorm gierig, wou absoluut geen geld uitgeven aan eten en had een haat ontwikkeld tegen Ahold, dus vandaar.
Ja na anderhalf jaar ofzo werd ik opgepakt, 4 uur taakstraf bij de Vomar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Wel triest eigenlijk. Ben je ooit opgepakt?
Niet alsof ik er wat aan kan doen ofzo.quote:
Ach, iedereen mag toch wel eens iets doen wat niet magquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
ik vind stelen nou niet bepaald een goed iets
4 uur maar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja na anderhalf jaar ofzo werd ik opgepakt, 4 uur taakstraf bij de Vomar.
Ik ook niet. Maar ik heb ooit eens per ongeluk iets meegenomen uit een winkel war ik niet voor afgerekend had en toen ik dat thuis ontdekte voelde ik me zo schuldig. Ik heb me maanden slecht gevoeld en ik durfde het niet tegen mijn ouders te zeggen en niet terug te brengen.quote:
Dat vind ik eigenlijk erger dan stelenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
4 uur maar?Hahaha, en je moeder, was ze boos? Ik heb ook eens een taakstraf gehad omdat ik foto's had gemaakt van een meisje haar tieten uit onze klas die ze liet zien op de webcam aan mij, hadden we die foto's samen met een paar vrienden op internet gezet. Ik was 14
. Kutstreek maar goed. Ik ben nooit naar die taakstraf gegaan, ik weet niet hoe dat verder is afgehandeld.
ik heb daar persoonlijk niet zo'n behoefte aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, iedereen mag toch wel eens iets doen wat niet mag
Dit had ik twee weken geleden nog. Ik moest met zo'n scanding producten afrekenen en toen had ik iets van 0,50 cent blijkbaar niet goed gescand want die stond niet bij de afgerekende spullen. Ik heb zeker geen schuldgevoel ofzo, kan gebeuren toch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ooit eens per ongeluk iets meegenomen uit een winkel war ik niet voor afgerekend had en toen ik dat thuis ontdekte voelde ik me zo schuldig. Ik heb me maanden slecht gevoeld en ik durfde het niet tegen mijn ouders te zeggen en niet terug te brengen.
Ik weet niet eens meer wat het was en het was echt hooguit een paar gulden, maar ik voelde me zoo schuldig
Ja 4 uur maar, mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
4 uur maar?Hahaha, en je moeder, was ze boos? Ik heb ook eens een taakstraf gehad omdat ik foto's had gemaakt van een meisje haar tieten uit onze klas die ze liet zien op de webcam aan mij, hadden we die foto's samen met een paar vrienden op internet gezet. Ik was 14
. Kutstreek maar goed. Ik ben nooit naar die taakstraf gegaan, ik weet niet hoe dat verder is afgehandeld.
veel erger eigenlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk erger dan stelen
Dat is trouwens wel briljant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Soit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb daar persoonlijk niet zo'n behoefte aan
vooral niet als ik de zin van de regel wel in zie
en ik zie de zin achter 'je mag jezelf geen spullen toe eigenen die niet van jou zijn' best wel
Ja, ik ook wel. Triest voor dat meisje vooral. Heel veel mensen hebben die foto's ook gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk erger dan stelen
Hahaha. Mijn ouders ook, mijn vader praat er nu nog wel eens over. Taakstraf is inderdaad niet erg, omdat ik eens aan het kloten was met vuurwerk op m'n 16e ofzo moest ik ook eens koffie gaan rondbrengen in een bejaardetehuis. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja 4 uur maar, mooie tijden waren dat.
En dan een beetje vakkenvullen praten met wat oma's ik vond het nog best leuk.
Mijn moeder was pislink heeft me een half jaar vuil aangekeken. Terecht wel.
hoe is dit briljant?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel briljant.
Sneu, maar briljant.
Ja inderdaad.quote:
Snode plannen heb jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Over een week is het winter. Lekker meisjes in de sneeuw van straat plukken en een warm thuis aanbieden
Ach ja, aan de ene kant is het dom om je tieten te laten zien aan iemand waarvan je weet dat hij gemeen is en mensen pest (toen). Blijkbaar vond ze de aandacht toen leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Dat een winkel financieel een beetje schade heeft is nog wel te overzien.
Emotionele schade voor dat meisje was vast wat meer
Ja de aandacht van 1 persoon, niet van de hele schoolquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ach ja, aan de ene kant is het dom om je tieten te laten zien aan iemand waarvan je weet dat hij gemeen is en mensen pest (toen). Blijkbaar vond ze de aandacht toen leuk.
De hamvraag is natuurlijk mag ik de foto's?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ach ja, aan de ene kant is het dom om je tieten te laten zien aan iemand waarvan je weet dat hij gemeen is en mensen pest (toen). Blijkbaar vond ze de aandacht toen leuk.
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon grappig. Daarnaast kreeg ik het niet voor elkaar op mijn 14de, ik kwam niet verder dan de tietjes in gejatte Playboy's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dit briljant?
ik begin echt steeds meer te twijfelen aan jou morele kompas
maar misschien groeit dat nog recht als je ouder word
Nou ja, ze kende mij wel natuurlijk. Ze wist heus wel waar ik allemaal in tot staat was toen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de aandacht van 1 persoon, niet van de hele school
Ja, ze had echt hele grote. Ze was blond en echt 'de hot chick' van de school, je kent het wel. De foto's staan nog steeds in mijn mail.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk mag ik de foto's?
Eerst maar eens de vraag: was het wat?
Goede tieten blijven goede tieten. Dat fijngevoelige gezeik hier. Dat is gewoon een les geweest voor die meid en maar goed ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Soit het volgende:
Ja, ze had echt hele grote. Ze was blond en echt 'de hot chick' van de school, je kent het wel. De foto's staan nog steeds in mijn mail.Ze is nu lelijker geworden trouwens.
Vind dat je er wel heel luchtig over doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Nou ja, ze kende mij wel natuurlijk. Ze wist heus wel waar ik allemaal in tot staat was toen.
[..]
Ja, ze had echt hele grote. Ze was blond en echt 'de hot chick' van de school, je kent het wel. De foto's staan nog steeds in mijn mail.Ze is nu lelijker geworden trouwens.
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat je er wel heel luchtig over doet.
als dat meisje ook 14 is geloof ik dat wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Jullie geloven het ook allemaal
Tieten laten zien aan een 14 jarige
Maargoed, wel mooi dat je zoveel succes hebt voor die leeftijd. Mits waar
Dat is waar. Ze heeft nu nog steeds grote. Als het goed is, is het inderdaad een les geweest voor haar. Ze was ook een beetje een sletje. Voor mij wel in ieder geval. Toen ik zestien was, heeft een klasgenoot óók haar tieten laten zien voor de cam en toen hebben we helemaal niets gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goede tieten blijven goede tieten. Dat fijngevoelige gezeik hier. Dat is gewoon een les geweest voor die meid en maar goed ook.
Als ze ervan getraumatiseerd is, dan was ze van een beetje teveel wind ook getraumatiseerd geworden.
Gebeurt zovaak zelfs, dat heeft niet eens met succes te maken. Gewoon een meisje die aandacht wil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Tieten laten zien aan een 14 jarige
Maargoed, wel mooi dat je zoveel succes hebt voor die leeftijd. Mits waar
Gebeurde continu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sinji het volgende:
Tieten laten zien aan een 14 jarige![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurde continu.
Waarom denk je dat er een hele fucking campagne was vroeger?
Geniaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebeurde continu.
Waarom denk je dat er een hele fucking campagne was vroeger?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
meisjes van 14 (en jongens) kunnen heel zwak zijn en makkelijk te manipuleren
als je daar misbruik van maakt vind ik dat echt heel erg verwerpelijk
Ow was ze zelf ook 14? Oh, dat maakt het verhaal nog veel ergerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat meisje ook 14 is geloof ik dat wel ja
er gebeuren gekkere dingen tussen 14 jarige kinderen hoor
Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
meisjes van 14 (en jongens) kunnen heel zwak zijn en makkelijk te manipuleren
als je daar misbruik van maakt vind ik dat echt heel erg verwerpelijk
Gast, dat ze aan jou op de webcam haar lichaam laat zien is geen misbruik nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.
Vitamine A-gezeik moet je gelijk en genadeloos afstraffen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef Soit het volgende:
Gebeurt zovaak zelfs, dat heeft niet eens met succes te maken. Gewoon een meisje die aandacht wil.
Natuurlijk, maar wat wil je als er 5 andere jongens bij zijn? Dan ga je vanzelf ouwehoeren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gast, dat ze aan jou op de webcam haar lichaam laat zien is geen misbruik nee.
Dat jij er foto's van maakt en die gaat verspreiden wel.
Als je dat zelf niet inziet ben je gewoon triest
Een afwachtende houding levert je weinig opquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ze vragen nou nooit aan mij of ik hun tieten wil zien
IK denk at je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een afwachtende houding levert je weinig op
ja ze begon er zelf meequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik was zelf ook 14. Ik ben zelfs jonger dan dat zij is. Het was niet eens misbruik, ze begon er toch echt zelf mee. Simpelweg een meisje die op de verkeerde manier aandacht zocht en al helemaal bij de verkeerde persoon.
Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Soit het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wat wil je als er 5 andere jongens bij zijn? Dan ga je vanzelf ouwehoeren.
Ja, zie hier, een potentieel gevaar voor de samenleving. Serious, zulke zieke gedachtes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze begon er zelf mee
en toen heb jij er misbruik van gemaakt door foto's te maken en die te verspreiden
maar jij hebt al helemaal geen moreel kompas dus ik snap überhaupt niet waarom ik dit uit leg
ooit komen jou buren nog bij hart van nederland omdat ze 9 lijken in je tuin hebben gevonden en die zeggen dan: 'ja vroeger kende hij het verschil tussen goed en kwaad ook al niet en schoof hij zijn eigen aandeel altijd af op de ander'
Dat zal maar zou kunnen. Hoe oud ben jij nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen dan
In mijn tijd hadden we gewoon geen webcams en al helemaal geen internet op onze eigen kamerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schijnbaar hadden mijn vrienden en ik toendertijd toch wat meer fatsoen dan
True dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
Meisjes van die leeftijd zijn gewoon continu op zoek naar aandacht.
Daarom heeft het hyves profiel van het gemiddelde 13 jarige meisje ook 200 foto's en ook op iedere "sexy" foto van zo'n kind 200 reacties van fappende brugpiepers.
Wat een belachelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze begon er zelf mee
en toen heb jij er misbruik van gemaakt door foto's te maken en die te verspreiden
maar jij hebt al helemaal geen moreel kompas dus ik snap überhaupt niet waarom ik dit uit leg
ooit komen jou buren nog bij hart van nederland omdat ze 9 lijken in je tuin hebben gevonden en die zeggen dan: 'ja vroeger kende hij het verschil tussen goed en kwaad ook al niet en schoof hij zijn eigen aandeel altijd af op de ander'
Het is 1 week leuk, iedereen lult er over en dan kan het geen ene hond meer boeien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True dat.
Ik zou die foto bij me houden. Ik zie niet echt het nut in van verspreiding.
Vrouwen zijn ook zo psycho daarover. Wat denk je precies dat jouw tietenfoto doet tussen die miljarden andere fotos van tieten online? ... nix dus...
Het is totaal niet boeiend in the bigger picture.
Genoeg mannen in dit topic die het voor je willen doen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Benen epileren, wat is het toch zwaar een vrouw te zijn.
Maar die tieten maken een hoop goed tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Arm kindje toch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, natuurlijk zie ik nu ook wel in dat het totaal niet slim en goed was om te doen. Nu zou ik het ook nooit weer doen. Maar goed, ik was 14, mijn vrienden ook en zij ook. Ik heb de nodige straf wel gehad (politiegesprekken en mijn ouders) en mijn vrienden ook wel. Dat meisje begroet ik nu gewoon, soms een praatje dus het valt achteraf ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
True dat.
Ik zou die foto bij me houden. Ik zie niet echt het nut in van verspreiding.
Vrouwen zijn ook zo psycho daarover. Wat denk je precies dat jouw tietenfoto doet tussen die miljarden andere fotos van tieten online? ... nix dus...
Het is totaal niet boeiend in the bigger picture.
oh waar staat een vergelijking?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een belachelijke vergelijking.
Precies. De week erop zijn er weer leukere dingen te zien. Grote kans dat de tieten nog tegenvallen ook als je er wat meer heb gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is 1 week leuk, iedereen lult er over en dan kan het geen ene hond meer boeien.
Wij hadden ook zo'n type vroeger, Nikki.rar deed heel wat stof opwaaien op school.
Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die het voor je willen doen hoor
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout isquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
rhubarbje schiet wel iets uit de slof toch wel ja
Nouja zou goed kunnen, maar je maakt hem belachelijk met je vergelijking en als dat op de persoon is dan is het misschien verstandiger om dat iets persoonlijker te doen en wat minder ridiculiserend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout is
niet alleen deze post/situatie
Alsnog het linken van iets wat veelvuldig gebeurt (wat niet goed is, dat niet) linken aan het koelbloedig kunnen vermoorden van 9 mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh waar staat een vergelijking?
Benenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
Dit ook ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Precies. De week erop zijn er weer leukere dingen te zien. Grote kans dat de tieten nog tegenvallen ook als je er wat meer heb gezien.
Ik vind tieten eigenlijk vaak wat tegenvallen.
Toen wist ik ook wel dat het 'fout' was maar dat maakte het juist zo leuk/spannend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een overdrijving naar aanleiding van alle keren dat hij hier heeft laten zien dat hij echt niet in kan schatten wat goed of fout is
niet alleen deze post/situatie
Trammeisje had zulke prachtige benen.quote:
Als je haar nu weer tegenkomt laat je haar niet meer gaan totdat je afgewezen wordt ok?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trammeisje had zulke prachtige benen.
Benen die ik nooit meer zal zien.
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Trammeisje had zulke prachtige benen.
Benen die ik nooit meer zal zien.
Ik sleur der mee naar mijn grot aan die prachtige haren van der!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je haar nu weer tegenkomt laat je haar niet meer gaan totdat je afgewezen wordt ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
het is een optelsom van alle dingen die hij hier postquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog het linken van iets wat veelvuldig gebeurt (wat niet goed is, dat niet) linken aan het koelbloedig kunnen vermoorden van 9 mensen.
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan opgejut door 4 vrienden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?
Ik vind eerder dat ze zichzelf belachelijk maakt met zo'n uitspraak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja zou goed kunnen, maar je maakt hem belachelijk met je vergelijking en als dat op de persoon is dan is het misschien verstandiger om dat iets persoonlijker te doen en wat minder ridiculiserend.
Oh gawd, weer dat hyperbool gedoe ja?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een optelsom van alle dingen die hij hier post
en een overdrijving natuurlijk
mijn favo stijlfiguur
maar blijkbaar is die zelfs nadat ik het zo'n 12x hier heb uitgelegd nog te ingewikkeld
Hoe werkt dat ook alweer een hyperbool? Ik snap dit soort dingen niet, dat is veel te moeilijk. Ik heb mijn kleuterklas nog niet afgemaakt...quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn favo stijlfiguur
maar blijkbaar is die zelfs nadat ik het zo'n 12x hier heb uitgelegd nog te ingewikkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Waarom noem je het dan niet een hyperbool?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn favo stijlfiguur
Ja zat ze maar in zo'n mooie rolstoel, dat gaat een stuk langzamer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jammer he, dat ze kan weglopen met die benen?
ieder voordeel heb zn nadeel
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan niet een hyperbool?
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik heb een geheugen van 10 minuten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?
Ik ben enorm vergeetachtig en misschien heb ik jouw uitleg niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dat 2 dagen geleden nog uitgelegd heb?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik heb een geheugen van 10 minuten.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben enorm vergeetachtig en misschien heb ik jouw uitleg niet meegemaakt.
Pics van zachte beentjes? Dat schiet niet op, dat moet je voelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu te wachten op de eerste die pics roept.
Goed punt wel, goed punt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van zachte beentjes? Dat schiet niet op, dat moet je voelen.
Benen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
misschien was dat wat kingtoppie in zijn pmboxje kreeg!
Ja, die benen gaan als een lopend vuurtje over FOK!quote:
Ik heb er een.quote:
Jij bent een neger, jij hebt een royal grand piemolquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent een neger, jij hebt een royal grand piemol
Nou hop zingen jijquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn zangcoach zegt dat mijn stem wel een beetje op die van hem lijkt.
Big fucking compliment
Gebruik spytool toch eens mensen!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oproep aan Sinji.
Was jij vandaag om 15 uur op Rotterdam CS met een hipsterbril?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gebruik spytool toch eens mensen!
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe werkt spytoon lant? Volgens mij roddelen mensen niet over mij
De koning en zijn lakeien.quote:kaneelstokje is superknap
magnetron is leuk
benzin is om op te vreten
denwauwelaar is een lekker ding
Ik voel mij buitengeslotenquote:
En Spirit82 vindt me 'te min'.quote:
Leuke functiequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Jij kunt rechts alleen "kingtoppie" of "kingtop" invoeren.
Jammer, check es op Gerrie. Ik denk dat zij wel trending topic is...quote:
Myraela is tofquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Stomme functie is dat, ik wil helemaal niet weten wat andere over me zeggen. Toch check ik het regelmatig.
Dat ook. Geen betere planning dan stom toevalquote:
Ik ook niet, maar vannuit de hoogste hierarchie gezien: Ga je naar de stad, naar een verjaardag, vrienden opbellen... Dat soort dingen kan ik nog wel verzinnen.quote:
Ja, we gaan het weer anaal proberen. Lukte gisteren wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie al een avondplanning?
Jij promootte dat toch juist dat het geen pijn hoeft te doen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, we gaan het weer anaal proberen. Lukte gisteren wel.
Vertel eens, is dat lekkerder? Voegt het wat toe aan de seks of heb je hem liever in je kut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij bent echt een lot uit de loterij, jammer dat je vriend al gewonnen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ehm... even kijken wat er op TV komt vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
En heb je der uiterlijk ook nog.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent echt een lot uit de loterij, jammer dat je vriend al gewonnen heeft
ik moet naar een familie ding maar ik voel me echt steeds beroerderquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik echt aan een band een hekel heb gekregen.quote:
Ga nu even slapen en drink over 2 uurtjes koffie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet naar een familie ding maar ik voel me echt steeds beroerder
en daardoor gaat het studeren ook steeds slomer
dus ik zit te twijfelen of ik wel moet gaan (moeten daar dan ook blijven slapen en dan ben je de halve zondag ook weer kwijt en zo)
dus of naar een familieding of leren/vroeg naar bed
Dat is een meespelende factor ja, maar de lompe onbezonnen humor is minstens net zo belangrijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En heb je der uiterlijk ook nog.
Godsklere.
ja maar wat er allemaal in zitquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En heb je der uiterlijk ook nog.
Godsklere.
ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga nu even slapen en drink over 2 uurtjes koffie.
Ze is de ideale fuckbuddy, knap en staat overal voor open.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wat er allemaal in zit
pfew....
ik kan een mooie vrouw ook wel waarderen maar toch
Studeren werkt niet als je niet kan studerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lust geen koffie
en dan verlies ik weer 2 uur studietijd
Jaloezie is wel een afknapper hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wat er allemaal in zit
pfew....
ik kan een mooie vrouw ook wel waarderen maar toch
Dat bedoel ik nou, gotta love itquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jaloezie is wel een afknapper hoor.
Ok, ben je altijd zo op dreef?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar heeft ze ook niet helemaal op een rijquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is de ideale fuckbuddy, knap en staat overal voor open.
Brofist, bro!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is een meespelende factor ja, maar de lompe onbezonnen humor is minstens net zo belangrijk
helemaal niet studeren werkt nog minderquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Studeren werkt niet als je niet kan studeren
God ik schoot in de lach.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
... Ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal niet studeren werkt nog minder
Ach, dat nemen we op de koop toe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar heeft ze ook niet helemaal op een rij
de kans dat je een dode rat toegestuurd krijgt als je er uit stapt is mij weer iets te groot
en nee die is niet letterlijk bedoeld
Huh? Vroeger was het toch boks ouwe?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh? Vroeger was het toch boks ouwe?
Generatiekloofje
misschien het verschil tussen een man en een vrouw samengevat hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, dat nemen we op de koop toe.
Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de kans dat je een dode rat toegestuurd krijgt als je er uit stapt is mij weer iets te groot
Dat betekent dat je een paar biertjes al opgedronken hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?
Ik lust helemaal geen bier manquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een paar biertjes al opgedronken hebt.
er zit een verschil tussen 'niet alle 24 in het kratje' en dit...quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet alle 24 in het kratje, en nu?
Wat doe jij dan met een krat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lust helemaal geen bier man
Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bitchfight!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.
Oeps.
Zijn probleemquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen 'niet alle 24 in het kratje' en dit...
laat ik het zo zeggen: MLiG gebruikt het gedrag van lant om zijn eigen gedrag als normaal te bestempelen
Nu zit de koffie op m'n beeldschermquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou, niet zo katterig doen hoor. Ik heb je niets misdaan. Ik noem jou toch ook geen overwerkt huisvrouwtje dat op iedereen loopt te zeuren omdat je de pannen niet schoon krijgt.
Oeps.
nee hoor, geen tijdquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, geen tijd
have to study!!!!
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voorquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef heloef het volgende:
Maar even wat jongens.
Vroeger zei Lant dat ze normaal zou kunnen functioneren als ze gebatst zou worden.
Nu ze gebatst wordt is ze wel een stuk normaler dan vroeger.
Vroeger ging ze zitten op bankjes in het bos in de hoop versierd te worden door een poezenjongen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voor
Blijkt een prima tactiekquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger ging ze zitten op bankjes in het bos in de hoop versierd te worden door een poezenjongen.
Op zich prima tactiek.quote:
Zou het met vrouwen werken denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Op zich prima tactiek.
Alleen er voldeden verdomd weinig jongens aan die standaard.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zou het met vrouwen werken denk je?
Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meid moeite heeft met het vinden van een geschikte vent. Hier doe je toch als zichzelf respecterende gezonde hollandse vent een moord voor
True, true alleen wel met minder kont en minder tiet meestal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.Zij ziet eruit zoals 80% van de Nederlandse meiden eruit zien, sla je slag dus in een discotheek of waar dan ook.
Bummerquote:
Zelfs als dat waar was, hetgeen ik bestrijd, zou daar niets mis mee zijn. Ik zie er zelf ook uit als 80% van de Nederlandse kerels, als de Nederlandse vrouwen denken zoals jij kan ik dus beter gewoon meteen alvast onder een steen gaan liggen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Houd toch op man. Plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou.Zij ziet eruit zoals 80% van de Nederlandse meiden eruit zien, sla je slag dus in een discotheek of waar dan ook.
Ik vind haar kont niet eens zo big ofzo, eerder plat op de foto die ik zag, wel goede heupen. En die tieten hebben wel meerdere meiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
True, true alleen wel met minder kont en minder tiet meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |